48fps - Πως τα παίζουμε;

To bandwith ποτέ δεν είναι αρκετό... :laugh:

Whatever resources you give to the users they will exhaust them
Ατάκα από παρουσίαση του CERN κάπου κάπως κάποτε, ήταν η παρουσίαση μετά τη δική μου, και έμεινα με το στόμα ανοιχτό :D

Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η τεχνολογία έχει λύσεις, heck είχε λύσεις και πριν χρόνια με το αναλογικό φίλμ, όχι μόνο τώρα
 
Το κόστος όμως ανεβαίνει κατακόρυφα, .... και κατά δεύτερον, make-up, γκαρνταρόμπα, φωτισμοί, σκηνικά, εφφέ, κτλ.
που φαίνονται όμορφα ή/και πιστευτά στα 24 καρέ, αρχίζουν να φαίνονται άσχημα και ψεύτικα στα 48 και βάλε...

Δηλαδη, η αληθοφανεια του make-up ειναι που κραταει τα καρε κατω ?
Υπαρχει λυση > πληρως ψηφιακοι ηθοποιοι (την αρχη την εκανε το Final Fantasy, μια δεκαετια πριν).
Ποιος θελει τους ανθρωπινους (κοστιζουν και αφορητα). Ασε που η γκαρνταρομπα κυμματιζει πολυ καλυτερα
στον ψηφιακο κοσμο.

Φωτισμοι, σκηνικα, εφφε .... να μην πω ποσο ευκολα γινονται στον ψηφιακο κοσμο (ξερεις !)
 
Απάντηση: Re: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Δηλαδη, η αληθοφανεια του make-up ειναι που κραταει τα καρε κατω ?
Υπαρχει λυση > πληρως ψηφιακοι ηθοποιοι (την αρχη την εκανε το Final Fantasy, μια δεκαετια πριν).
Ποιος θελει τους ανθρωπινους (κοστιζουν και αφορητα). Ασε που η γκαρνταρομπα κυμματιζει πολυ καλυτερα
στον ψηφιακο κοσμο.

Φωτισμοι, σκηνικα, εφφε .... να μην πω ποσο ευκολα γινονται στον ψηφιακο κοσμο (ξερεις !)

Αν δεν έγιναν επιτυχώς σε παραγωγες δεκάδων εκατομμύριων δολλαριων όπως το hobbit, φαντάσου τι έχει να γινει σε πιο mainstream παραγωγες..
Όσο για τους ψηφιακούς ηθοποιούς, κλαψτα Χαράλαμπε...
 
E Ok .... θα αργησει πολυ να βγει το ψηφιακο αντιστοιχο του Jack Nickolson.

Δεν ειπε κανεις οτι η μεταβαση θα γινει σε μια μερα. Αλλα να αρχισει καποτε.
 
Δηλαδη, η αληθοφανεια του make-up ειναι που κραταει τα καρε κατω ?
Υπαρχει λυση > πληρως ψηφιακοι ηθοποιοι (την αρχη την εκανε το Final Fantasy, μια δεκαετια πριν).

Ουουου... Τρελή αληθοφάνεια... :BDGBGDB55:

Ποιος θελει τους ανθρωπινους (κοστιζουν και αφορητα). Ασε που η γκαρνταρομπα κυμματιζει πολυ καλυτερα
στον ψηφιακο κοσμο.

Βουβές τις θέλεις τις ταινίες σου; :laugh: Όσο για το κόστος, ο ψηφιακός ηθοποιός κοστίζει αρκετά ακριβότερα ακόμα. Ο ψηφιακός κομπάρσος, εκείνος ναι, είναι φτηνότερος...

Φωτισμοι, σκηνικα, εφφε .... να μην πω ποσο ευκολα γινονται στον ψηφιακο κοσμο (ξερεις !)

Αν τα θέλεις ρεαλιστικά και πρωτότυπα, δεν γίνονται και τόσο εύκολα. Αν έχεις αμφιβολίες περί τούτου, δες στους τίτλους τέλους μιας ταινίας τις στρατιές καλλιτεχνών που ασχολούνται με έναν ψηφιακό χαρακτήρα ή μία σκηνή και μόνο...

Και όσο ανεβαίνει η ανάλυση και το framerate, ανεβαίνουν και εδώ οι απαιτήσεις ως προς την ποιότητα των ψηφιακών γλυπτών (modeling-υφές-φωτισμοί) και του προγραμματισμού των κινήσεων...