48fps - Πως τα παίζουμε;

Ποτε δεν το καταλαβα αυτο !!!

Ισως αν εβλεπα το Hobbit (2D) και σε 24 fps και σε 48 fps (σε κινηματογραφικες οθονες)
να μπορουσα να αντιληφθω την διαφορα.

(υπ'οψιν οτι η υλοποιηση του True Cinema 24 fps ΔΕΝ ειναι αψογη απο ολες τις τηλεορασεις)
 
Εγώ πάντως θα έλεγα να το δείτε πρώτα...
Όπως κι αν το έκαναν, ό,τι μαϊμουδιά κι αν έκαναν, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
Αν δεν υπήρχαν τα περιοδικά σκαλώματα λόγω κλειδώματος, που δυστυχώς το κάνουν ακατάλληλο για προβολή, όσοι το είδαν στο σινεμά και τους άρεσε, σίγουρα θα το προτιμούσαν. Και δεν νομίζω οτι κάποιο FI προβολέα μπορεί να δώσει το ίδιο καλό αποτέλεσμα.
 
κοιτα, εύκολα γίνεται το 24άρι --> 48άρι με ενα πρόγραμμα video editing και τα κατάλληλα plugins. Θες μηπως να σου φτιάξω καμια αλλη αγαπημένη σου ταινία στα 48? :p

Απλά να ξεκαθαρίσουμε οτι blueray ουδέποτε κυκλοφόρησε στα 48fps γιατι πολύ απλά ούτε υπάρχει στα specs ουτε υποστηρίζεται απο καμία συσκευη!
 
κοιτα, εύκολα γίνεται το 24άρι --> 48άρι με ενα πρόγραμμα video editing και τα κατάλληλα plugins. Θες μηπως να σου φτιάξω καμια αλλη αγαπημένη σου ταινία στα 48? :p

Απλά να ξεκαθαρίσουμε οτι blueray ουδέποτε κυκλοφόρησε στα 48fps γιατι πολύ απλά ούτε υπάρχει στα specs ουτε υποστηρίζεται απο καμία συσκευη!


Σωτήρη, λέω οτι όπως και να το έκαναν το έκαναν καλά.
Μια απο αυτές τις μέρες θα δοκιμάσω να δώ στον προβολέα το 24-άρι με FI απ´τον JVC και το 48-άρι χωρίς FI για να δώ ποιό παίζει καλύτερα.
 
Ναι, ενα καλό software για frame interpolation μπορεί να επιτύχει αρκετά εως πολύ καλύτερα αποτελέσματα απο αυτό του προβολέα / TV .Ειναι καθαρά θέμα processing power.

Ο προβολέας σου θα το κανει real-time με ενα "απλό" dsp, ενω σε ενα 8πυρινο pc το rendering μιας ταινίας με upgrade ta 24-48 μπορεί να διαρκέσει παρα πολλές ωρες γιατι υπάρχει και χρόνος αλλα και υπολογιστική ισχύ ωστε να την χωρίσε σε πολύ περισσότερα sub-frames, να αναλύσει πολλά περισσότερα σημεία και να επιτύχει λιγότερα artifacts.



ps. Σακης :D
 
Σάκη, η καλύτερη απόδοση στο F.I. κρίνεται κυρίως στη χρήση του αλγόριθμου. Φυσικά και έχεις δίκιο λέγοντας ότι χρειάζεται το κατάλληλο hardware για να αποδώσει σωστά, ωστόσο, αν βγάλουμε απ' έξω αυτόν τον παράγοντα (πες ότι έχουμε σούπερ ντούπερ μηχάνημα που δεν καταλαβαίνει τίποτα...), ο αλγόριθμος θα κάνει τελικά τη διαφορά. Για την ιστορία να πω ότι το οπτικό αποτέλεσμα ανάμεσα σε SVP real time δουλειά στα 60 καρεδάκια και το ίδιο αρχείο φτιαγμένο στα 60 με το πρόγραμμα (μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή το όνομά του...), ήταν το ίδιο και το αυτό.
 
Re: Απάντηση: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Σάκη, η καλύτερη απόδοση στο F.I. κρίνεται κυρίως στη χρήση του αλγόριθμου. Φυσικά και έχεις δίκιο λέγοντας ότι χρειάζεται το κατάλληλο hardware για να αποδώσει σωστά, ωστόσο, αν βγάλουμε απ' έξω αυτόν τον παράγοντα (πες ότι έχουμε σούπερ ντούπερ μηχάνημα που δεν καταλαβαίνει τίποτα...), ο αλγόριθμος θα κάνει τελικά τη διαφορά. Για την ιστορία να πω ότι το οπτικό αποτέλεσμα ανάμεσα σε SVP real time δουλειά στα 60 καρεδάκια και το ίδιο αρχείο φτιαγμένο στα 60 με το πρόγραμμα (μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή το όνομά του...), ήταν το ίδιο και το αυτό.

Γιάννη φυσικά, ενας κακος αλγόριθμος σε οτι και να τον τρέξεις παραμένει κακος! Για το SVP εχω διαβάσει τα καλύτερα. Θέλω να το τρέξω καποια στιγμη.
 
Έχω σπάσει το κεφάλι μου για το πως λέγεται το πρόγραμμα μετατροπής!!:grandpa:

Ο Βας θα το θυμάται. Το SVP να το δοκιμάσεις βεβαίως, βεβαίως. Έχει κάνει αρκετά βήματα προόδου από τις πρώτες εκδόσεις. Επίσης, κάτι άλλο χρήσιμο είναι το εξής:

Το SVP θα δουλέψει πολύ καλύτερα με καλό υλικό. (υψηλό bitrate, ελαφρά συμπίεση)

Σε ματρόσκες των 3-4 γίγα καθώς και σε υλικό με χαμηλότερη ανάλυση θα φανεί η αδυναμία του ειδικά σε γρήγορες σκηνές ή άλλες με κάγκελα, φακούς σε σπηλιές κ.λ.π.

Το garbage in, garbage out ισχύει και εδώ.


EDIT:

Άτιμο σε βρήκα!!

http://www.spirton.com/convert-videos-to-60fps/
 
Νομιζω οτι μια απο τα ιδια ειναι και το παραπανω , καπως με το svp.
Απλα καποιοι μπορει να μην εχουν την επεξεργαστικη ισχυ για real time f.i.

Oποτε πιστευω οτι αν ο αλγοριθμος με το script που εχει ειναι μια απο τα ιδια με το svp, παλι καποια τεχνουργηματα θα τα εχουμε.

Και δεν ξερω εαν καποιες εταιριες (t.v., προβολεις) εχουν καλυτερο αλγοριθμο στα μηχανηματα τους.
Για παραδειγμα καποια εταιρια μπορει να εχει δημιουργησει πολυ καλο αλγοριθμο για τα artifacts.

π.χ. στον προβολεα μου τα artifacts που προκυπτουν απο ουρανοξυστες, στορια παραθυρων κλπ (καταλαβατε) ειναι εντελως ανυπαρκτα, οσο δυσκολη κι αν ειναι η σκηνη.
Το μονο που πειραζει, ειναι καποια νερουλιασματα σε δυσκολες σκηνες στα περιγραμματα ανθρωπων, οταν ειμαι σε θεση f.i. high.

Οποτε πιστευω οτι το να παιξει καποιος ενα αρχειο που εχει γινει interframe απο πριν, ειναι δωρο αδωρο (αν το pc μπορει να το κανει real time) και απλα βολευει σε περιπτωσεις οπου η πηγη ειναι οποιοδηποτε player ωστε να το εχουμε ετοιμο, ή το F.I. του μεσου προβολης, ειναι εντελως χάλια και το παραπανω παραγει καλυτερα αποτελεσματα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Αμαν ....

εγω θα κανω ολα αυτα εκει μεσα ?


Ασε Μανο, με το pc που εχεις, θα κανεις 2 εβδομαδες για καθε μετατροπη βιντεο.
Ειδες οτι το συμπαν συνομωτει να παρεις επιτελους το τουμπανο pc. (και να παιζεις μετα με svp, αφου με τουμπανο pc το κανει real time το svp)
Οπως και να εχει, χρειαζεσαι νεο pc. :o
 
Re: Απάντηση: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Ποτε δεν το καταλαβα αυτο !!!

Ισως αν εβλεπα το Hobbit (2D) και σε 24 fps και σε 48 fps (σε κινηματογραφικες οθονες)
να μπορουσα να αντιληφθω την διαφορα.

(υπ'οψιν οτι η υλοποιηση του True Cinema 24 fps ΔΕΝ ειναι αψογη απο ολες τις τηλεορασεις)

Δεν έγινε κάποια διανομη της ταινίας σε 2D και 48fps... :p

Και δεν νομίζω οτι κάποιο FI προβολέα μπορεί να δώσει το ίδιο καλό αποτέλεσμα.

Ναι, ενα καλό software για frame interpolation μπορεί να επιτύχει αρκετά εως πολύ καλύτερα αποτελέσματα απο αυτό του προβολέα / TV .

Γκούχου-γκούχου...

Απλά, αν είναι φτιαχτό, δεν έχει νόημα να προσπαθήσει κανείς να το κάνει να δουλέψει (πέρα από ακαδημαϊκούς λόγους). Ας βάλει καλύτερα το πρωτότυπο αρχείο 23,976 κι ας ενεργοποιήσει το frame interpolation του προβολέα. Το ίδιο φτιαχτό αποτέλεσμα και με καλύτερη ροή και ποιότητα θα πάρει...

Όσα δείγματα έχω δει από SVP ή ετοιματζίδικα αρχεία με fi, είχαν εμφανώς χειρότερη ποιότητα (περισσότερα νερά/artifacts/hickups) από τα ενσωματωμένα συστήματα fi των τηλεόρασεων. Δεν νομίζω οι προβολείς να φοράνε χειρότερα συστήματα fi από τις τηλεοράσεις...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Γκούχου-γκούχου...

Χριστός!!
:D



Όσα δείγματα έχω δει από SVP ή ετοιματζίδικα αρχεία με fi, είχαν εμφανώς χειρότερη ποιότητα (περισσότερα νερά/artifacts/hickups) από τα ενσωματωμένα συστήματα fi των τηλεόρασεων. Δεν νομίζω οι προβολείς να φοράνε χειρότερα συστήματα fi από τις τηλεοράσεις...


Σ' αυτό έχεις δίκιο (αν και στα μάτια μου δεν είναι τόσο εμφανής η διαφορά), οπότε συντάσσομαι...νιάου!!-bye-
 
Re: Απάντηση: 48fps - Πως τα παίζουμε;

Όσα δείγματα έχω δει από SVP ή ετοιματζίδικα αρχεία με fi, είχαν εμφανώς χειρότερη ποιότητα (περισσότερα νερά/artifacts/hickups) από τα ενσωματωμένα συστήματα fi των τηλεόρασεων. Δεν νομίζω οι προβολείς να φοράνε χειρότερα συστήματα fi από τις τηλεοράσεις...


Για το SVP συμφωνούμε. Μία που το έβαλα και μια που το έβγαλα... Πάρα πολλά artifacts.
Το Hobbit στα 48 fps, δεν ξέρω με τι τρόπο το έκαναν, αλλά δεν είναι έτσι σίγουρα.
 
Χωρίς να αμφισβητώ καθόλου αυτό που βλέπετε, θα ήθελα να προσθέσω κάτι...

Εκτός από την ποιότητα του υλικού η οποία παίζει σημαντικό ρόλο, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και το είδος των σκηνών που καλείται ο αλγόριθμος να δουλέψει. Υπάρχουν ''παραδοσιακά'' θέματα απόδοσης σε συγκεκριμένες σκηνές με μεγάλη πληροφορία που κινείται σχετικά γρήγορα. Δεν είναι μόνο το γρήγορο πανάρισμα. Π.χ. ένα πανάρισμα βουνού μπορεί να στο περάσει νερό ακόμα και αν κινείται η κάμερα αρκετά γρήγορα. Από την άλλη, σίγουρα θα φρικάρει όταν κληθεί να περάσει σκηνές σαν την πρώτη του Dark Knight ή π.χ. μια καγκελόπορτα με μεγάλη λεπτομέρεια ακόμα και αν η κάμερα κινείται πιο αργά. Σ' αυτά τα σημεία, κυρίως, μπορείς να κρίνεις πιο αλγόριθμος ή ποια υλοποίηση F.I. είναι καλύτερη ή χειρότερη. Τουλάχιστον, από αυτό τον χρόνο που κάνω χρήση, σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει.
 
Έχω δεί σε SONY πανάρισμα κάμερας σε κάγκελα γέφυρας... Ακίνητα λέμε... :stoned:
Στην υπόλοιπη ταινία όμως... Της ...τάνας το κάγκελο... :cool::D