nvianitakis
Supreme Member
I Το 3d δες το σαν μια παραγωγή με 2 δρόμους (L & R) . Κάθε δρόμος αντιστοιχεί σε ένα μάτι.
Όλα πρέπει να είναι διπλά, μια "αλυσίδα" για κάθε μάτι. Χρειάζεται να έχεις 2 κάμερες με δύο φακούς, ανά θέση με κοινό και συγχρονισμενο focus & zoom controller για κάθε φακό.
Η μίξη εικόνας δουλεύει και αυτή παράλληλα με 2 δρόμους, όπως και οι servers για τα replay, τα graphics και γενικά ότι είναι μέρος της παραγωγής, είναι διπλό.
Κάθε ζεύγος καμερων στην εκάστοτε αλυσίδα περνά από video processing, και διορθώνονται τα καρέ, ώστε να μην έχουν απόκλιση μεταξύ τους και στην συνέχεια περνάνε σαν 2 ανεξάρτητα αλλά "παντρεμένα" feeds στην μίξη εικόνας.
Οι 2 δρόμοι που βγαίνουν από την μίξη εικόνας μπαίνουν στο 3D video processing που ουσιαστικά παίρνει τα feeds και τα δίνει ως ένα καρέ SBS(συνήθως) ή over under έτοιμο για να δωθει στον τηλεθεατη
Όλα πρέπει να είναι διπλά, μια "αλυσίδα" για κάθε μάτι. Χρειάζεται να έχεις 2 κάμερες με δύο φακούς, ανά θέση με κοινό και συγχρονισμενο focus & zoom controller για κάθε φακό.
Η μίξη εικόνας δουλεύει και αυτή παράλληλα με 2 δρόμους, όπως και οι servers για τα replay, τα graphics και γενικά ότι είναι μέρος της παραγωγής, είναι διπλό.
Κάθε ζεύγος καμερων στην εκάστοτε αλυσίδα περνά από video processing, και διορθώνονται τα καρέ, ώστε να μην έχουν απόκλιση μεταξύ τους και στην συνέχεια περνάνε σαν 2 ανεξάρτητα αλλά "παντρεμένα" feeds στην μίξη εικόνας.
Οι 2 δρόμοι που βγαίνουν από την μίξη εικόνας μπαίνουν στο 3D video processing που ουσιαστικά παίρνει τα feeds και τα δίνει ως ένα καρέ SBS(συνήθως) ή over under έτοιμο για να δωθει στον τηλεθεατη
