ABC Productions SA, μία Ελληνική εταιρεία Τηλεοπτικών παραγωγών.

Απάντηση: Re: ABC Productions SA, μία Ελληνική εταιρεία Τηλεοπτικών παραγωγών.

Με το HD1 το κάνουμε και υπάρχει και διεθνές feed. Με δύσκολο ήχο
 
Re: Απάντηση: Re: ABC Productions SA, μία Ελληνική εταιρεία Τηλεοπτικών παραγωγών.

Με το HD1 το κάνουμε και υπάρχει και διεθνές feed. Με δύσκολο ήχο

Α....λάθος το γράψατε στην ιστοσελίδα :flipout::flipout::flipout::ernaehrung004:
 
Το OBvan της ABC στο στάδιο Wembley !!!!

375586_10151081988829797_205166240_n.jpg
 
Κέντρο....... μία και σήμερα....

578675_10151083477239797_1483483011_n.jpg


Vas, το χέρι που βλέπεις (the think, αυτό χωρίς πρόσωπο) είναι ένα από αυτά που θα σου δώσει 5.1 !!!!!!
 
5.1 που στον μπιμπισι????? μην σφίγγουμε αλλού για αλλού τα παξιμάδια.
 
Απάντηση: Re: ABC Productions SA, μία Ελληνική εταιρεία Τηλεοπτικών παραγωγών.

Εδώ μπορείτε να δείτε μερικές καλές στιγμές από τις ατελείωτες μέρες μας στο Λονδίνο στα πλαίσια των Ολυμπιακών Αγώνων.

http://www.flickr.com/photos/london_olympics/sets/72157631510106714/
 
Μπράβο βρε Νίκο.Να είσαι καλά και στη βραζιλία μετά με καλύτερες φωτό.Μεταξύ μας στο Wembley (28/07/2012) εσύ πήρες τα ηλεκτρονικά κλειδιά και έγινε χαμός?Έλα πες την αλήθεια!!!
 
Ήταν μία πάρα πολύ καλή εμπειρία στο μεγαλύτερο ίσως αθλητικό γεγονός. Περάσαμε 23 μέρες (κουραστικές) στο Wembley Arena και καλύψαμε Badminton και Ρυθμική Γυμναστική.
Στο Badminton ήμασταν 3 ΟΒ βανς, ένα ανα γήπεδο. Εμείς ήμασταν στο main court με 12 κάμερες μέχρι και τους ημιτελικούς και 16 στους τελικούς. Τα άλλα είχαν 4 (!) μόνο και στους τελικούς έφυγαν(!). Οι μεταδόσεις ξεκινούσαν στις 5:30 (ο πρώτος αγώνας ξεκινούσε στις 8:30) και τελείωναν 11:00 το βράδυ.....
Την παραγωγή όλων των αγώνων την είχε αναλάβει το CCTV (και στα 2 αθλήματα) και είχε στείλει ομάδες παραγωγής, από βοηθούς ήχου μέχρι κάμεραμεν και σκηνοθέτες.
Από Ελλάδα ήμουν εγώ και ο ηχολήπτης μας που ουσιαστικά έκανε το setup audio και μετά απλά babysitting (επίβλεψη).
Γενικά ήμασταν 10 ευρωπαίοι (ένας Γάλλος, ένας Πορτογάλλος, 4 Βέλγοι, μία Αγγλίδα και μιά Ολλανδέζα), ένας Αυστραλός, ένας Αμερικανός, ένας Νοτιοαφρικανός, σε διάφορα πόστα και όλοι οι υπόλοιποι Κινέζοι.
Το πιο ενδιαφέρον ήταν που προσπαθούσαμε να βρούμε τρόπο επικοινωνίας με τους Κινέζους μιας που ελάχιστοι μιλούσαν Αγγλικά και συνέχεια ψάχναμε την μεταφράστρια για να συνεννοηθούμε μαζί τους. Την δεύτερη ή τρίτη μέρα, ξεκίνησα, με την βοήθεια της μεταφράστριας, τρεις στήλες σε μία Α3 σελίδα, όπου συνεχώς την ανανεώναμε, με λέξεις ή φράσεις σε Αγγλικά - Κινέζικα - Κινέζικα με Αγγλικούς χαρακτήρες και κάπως ανατρέχοντας στην λίστα καταφέρναμε κάπως να συνεννοηθούμε!!
Όταν τελείωσε το Badminton είχαμε 2 μέρες για να ξεστήσουμε και να ξαναστήσουμε την ρυθμική. Κινέζοι έφυγαν , Κινέζοι ήρθαν. Ωφείλω να ομολογήσω ότι το δεύτερο γκρουπ "είχαν" το άθλημα πολύ περισσότερο από τους πρώτους. Επίσης με τους δεύτερους, είχαμε καλ'υτερη επικοινωνία, μιας που μίλαγαν περισσότεροι Αγγλικά και γενικά ήταν πιο επικοινωνιακοί.
Οι Κινέζοι σαν λαός είναι κλειστοί και δύσκολα πιάνεις κουβέντα και συζητάς μαζί τους. Οι της ρυθμικής, επειδή είναι μία ομάδα που γυρνάει συνέχεια ανα τον κόσμο, μιας που είναι αυτοί που καλύπτουν τηλεοπτικά την ρυθμική, έχουν πάρει από τον δυτικό πολιτισμό περόσσοτερα στοιχεία. Μπορούσες να κάνεις άπειρες ώρες συζήτησης για κάθε φύσης θέμα, ακόμα και για πολιτική.
Από τεχνικής πλευράς δεν είχαμε κάτι διαφορετικό από τις εδώ μεταδόσεις. Το τελικό σήμα έφευγε με δύο τρόπους από το βαν, HD-SDI με AES discrete και HD-SDI embedded με dolby σχεδιασμό, αλλά χωρίς dolby encoding. Το ενδιαφέρον και το πιο ουσιαστικό ήταν το να μην έχει στις τελικές εξόδους το βαν καμία καθυστέρηση ήχου ή εικόνας, να είναι δηλαδή απόλυτα timed. Υπήρχε συγκεκριμένη διαδικασία για τον έλεγχο του "Valid" και γινόταν κάθε πρωί, πριν ξεκινήσουν οι αγώνες. "Κυκλοφορούσε" μόνο HD-SDI σήμα και όπου υπήρχαν περιορισμοί λόγο απόστασης, υπήρχαν οπτικές ίνες για την μεταφορά του σήματος. Ακόμα και τα ματριξ μέσα στο γήπεδο είχαν HD είσοδο. Τα έητρα που δεν έχουμε εδώ στην Ελλάδα ήταν οι πολλές ρομποτικές κάμερες, rail, track, spider κλπ και οι ultra slow motion που την δουλέυαμε στα 400fps στο badminton και στα 600fps στην ρυθμική.
Θα μπορούσα να γράφω ατελείωτες ώρες για τις εμπειρίες αλλά ας το αφήσω καλύτερα.
Τώρα ναι έχει Rio, που θα πάω είτε σαν freelancer είτε με την εταιρεία μου.
Τραγελαφικά πολλά....
Ναι είχαν χαθεί τα κλειδιά του Wembley (τα έψαχναν 3 μέρες) αλλά για λόγους ασφαλείας δεν ειπώθηκε τίποτα στον παρέξω κόσμο, μέχρι που βρέθηκαν. Υο πιο γελοίο είναι που είχε σβήσει η φλόγα για 6 ώρες και επειδή υπήρχε συνεχώς flame feed για τους broadcasters, έπαιζε λούπα από ένα server (!!)
Αυτά, συγνώμη αν σας κούρασα και μπράβο σε αυτούς που το διάβασαν όλο :SFGSFGSF:
 
Κάλυψη του αγώνα Ολυμπιακός-Σάλκε από τη Nova

Η Nova θα χρησιμοποιήσει συνολικά 28 High Definition κάμερες. Οι 18 κάμερες θα είναι εστιασμένες στη μετάδοση του παιχνιδιού, οι τρεις εκ των οποίων είναι SUPER SLOW MOTION.

Οι super slow είναι κάμερες υψηλής ανάλυσης και τα replay απ’ αυτές - αντιδράσεων και αγωνιστικών στιγμιοτύπων – προσφέρουν μερικές από τις πιο εντυπωσιακές εικόνες κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Μεταξύ άλλων θα χρησιμοποιηθούν επίσης steady cam , crane cameras , mini cams για την αρτιότητα του τηλεοπτικού αποτελέσματος.

Συνολικά, περισσότερα από 100 άτομα τεχνικό προσωπικό , τρεις σκηνοθέτες , έξι παραγωγοί και 10 δημοσιογράφοι θα απασχοληθούν για τον αγώνα αυτό.

http://www.sport-fm.gr/article/579402

Την κάλυψη θα τη κάνει η ABC Productions; Θα πρόκειται για μεγάλη παραγωγή
 
γεια σου Νικο.!μεγαλες στιγμες στο καραισκακη ε?μπορεις να μας πεις δυο λογια για τις καμερες ultra HI-SPEED?μηπως χρησιμοποιησατε NAC?
 
Last edited:
Όντως μεγάλη εμπειρία, υπόσχομαι αύριο να σας κάνω ένα review γιατί είμαι ακόμα γήπεδο. Θα ανεβάσω και ένα video με τις Ultra στο YouTube. Πάντως είναι όλα τα λεφτά.