Αεροπορικα Ατυχηματα

To City δεν 'χωραει' μεγαλυτερα αεροπλανα βρε σεις... Επισης ειναι διπλα (κυριολεκτικα) στο Canary Wharf, εδρα πλεον αρκετων τραπεζων και αλλων οργανισμων, οποτε βοηθαει πολυ για business class καταστασεις...

Αν είναι μόνο business class, τότε κάτι γίνεται. Λίγος κόσμος, λίγες αποσκευές λιγότερο ζόρι στα αεροπλανάκια. Άλλο 40-50 κουστουμαρισμένοι μόνο με ένα χαρτοφύλακα κι άλλο 130 μαμάδες και γιαγιάδες με παιδάκια και το μισό νοικοκυριό τους στο cargo hold.
 
Οι συγκεκριμένοι είχαν πρόβλημα και η Airbus είχε προτείνει την αντικατάσταση τους...

Δεν συμφωνουμε σε αυτο.

Κανενα προβλημα δεν ειχαν , αλλωστε αν ηταν θεμα ασφαλειας το αεροσκαφος θα ειχε μεινει στο εδαφος μεχρι να αντικατασταθουν , απλως ειχε βγει νεος τυπος με καλυτερα χαρακτηριστικα για την αποφυγη παγοποιησης.

YΓ. Για την υπερατλαντικη πτηση με 737...

http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/2659102/
 
τα συγκεκριμένα έχουν περίπου εμβέλεια 7000ΝΜ που επιτυγχάνεται λόγω του μικρότερου βαρους τους και πιθανόν της μεγαλύτερης ποσότητας καυσίμου που μπορούν να μεταφέρουν. ανήκουν στην κατηγορία των business jets - κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τα learjetς.

είχαμε ψαχτεί και εμείς για κάτι τέτοιο (320) για κυβερνητικό παλαιότερα (στα υπάρχοντα που τα εκμεταλλεύεται η ΠΑ κάποιος πρώην υπουργός εξωτερικών δε χωρούσε και είχε σηκώσει θέμα) αλλά λόγω της κρίσης πήγε άπατο.
 
τα συγκεκριμένα έχουν περίπου εμβέλεια 7000ΝΜ που επιτυγχάνεται λόγω του μικρότερου βαρους τους και πιθανόν της μεγαλύτερης ποσότητας καυσίμου που μπορούν να μεταφέρουν. ανήκουν στην κατηγορία των business jets - κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τα learjetς.

είχαμε ψαχτεί και εμείς για κάτι τέτοιο (320) για κυβερνητικό παλαιότερα (στα υπάρχοντα που τα εκμεταλλεύεται η ΠΑ κάποιος πρώην υπουργός εξωτερικών δε χωρούσε και είχε σηκώσει θέμα) αλλά λόγω της κρίσης πήγε άπατο.

Εχετε ακόμα τα 2 Embraer 145 αν δεν κάνω λάθος? (που η πρώτη σειρά καθισμάτων πρέπει να είναι άδεια κατά την απογείωση?)

hellenic-135bj-1.jpg


καί 1 Gulfstream V?

m02007082500049.jpg


Αλήθεια το Φάλκον τι απέγεινε?
 
ναι embraer legacy (145) και g5

http://www.haf.gr/el/structure/units/day/units/112pm/352mmyp.asp

αυτό για το embraer το είχα ακούσει και για να είμαι ειλικρινής δεν το πίστευα. μέχρι που πήγε φίλος μου χειριστής στη μοίρα και μου το επιβεβίωσε. οχι μόνο στα μπροστά - αλλά και στα υπόλοιπα με ειδικό τρόπο.

παράλληλα vip διακομηδές γίνονται και με as-332 (super puma) - με agusta ab109 (αυτά του λιμενικού που χάσαμε 2 η 3) και σινουκ (ατύχημα πατριάρχη αλεξανδρείας).
 
Last edited:
Καλό σας μήνα!

1η εταιρεία γιά τη μαύρη λίστα ................η British Airways, αφού "τόλμησε" να πετάξει με Α-318 από το Λονδίνο (LCY) στη Νέα Υόρκη:

Η πτήση ΒΑ001 αναχωρεί καθημερινά (Δευτέρα - Παρασκευή)

http://www.londoncityairport.com/FlightInformation/Departures.aspx

Οσο γιά το εισητήριο ....... κάπου μεταξύ 4.000 - 5.000 λίρες Αγγλίας

http://www.youtube.com/watch?v=l2WovEURsaw&feature=related

Η επόμενη γιά τη μάυρη λίστα θα πρέπει νά είναι η Lufthansa (μιας καί χρησιμοποιεί Β737 αλλά καί Α319 γιά υπερατλαντκά ταξίδια):

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/uk/specials/content?nodeid=1902290&l=en

Οι τιμές τους όμως είναι λογικότατες!

Δεν είναι καλά....προσωπικά,ζήτημα είναι εάν θα έμπαινα σε κάτι μικρότερο από 767 (και εάν) από Αθήνα σε Νέα Υόρκη.Το Α318 δεν το χρησιμοποιούμε ούτε καν στις ''domestic'' διαδρομές!

Αλλά αναρωτιέμαι,τόσο θόρυβο που κάνει ένα Β737 δεν ενοχλεί σε τέτοια διαδρομή;Είχα μπει στα 737-400 της Ολυμπιακής και δεν μπορώ να πω ότι ήταν από τις πιο αθόρυβες διαδρομές...
 
Δεν είναι καλά....προσωπικά,ζήτημα είναι εάν θα έμπαινα σε κάτι μικρότερο από 767 (και εάν) από Αθήνα σε Νέα Υόρκη.Το Α318 δεν το χρησιμοποιούμε ούτε καν στις ''domestic'' διαδρομές!

Αλλά αναρωτιέμαι,τόσο θόρυβο που κάνει ένα Β737 δεν ενοχλεί σε τέτοια διαδρομή;Είχα μπει στα 737-400 της Ολυμπιακής και δεν μπορώ να πω ότι ήταν από τις πιο αθόρυβες διαδρομές...

Αν έχει μόνο business class, θα έχουν βάλει καμιά παραπάνω ηχομόνωση. Τόσα λεφτα ζητάνε :smile:
 
Δεν είναι καλά....προσωπικά,ζήτημα είναι εάν θα έμπαινα σε κάτι μικρότερο από 767 (και εάν) από Αθήνα σε Νέα Υόρκη.Το Α318 δεν το χρησιμοποιούμε ούτε καν στις ''domestic'' διαδρομές!

Αλλά αναρωτιέμαι,τόσο θόρυβο που κάνει ένα Β737 δεν ενοχλεί σε τέτοια διαδρομή;Είχα μπει στα 737-400 της Ολυμπιακής και δεν μπορώ να πω ότι ήταν από τις πιο αθόρυβες διαδρομές...

Πρόσφατα πέταξα με πουλάκι της φωτογραφίας από Κοπεγχάγη στο Μπαχρέιν (6 ώρες 15 λεπτά) καί μπορώ να σου πω ότι ο θόρυβος δεν έχει καμμία απολύτως διαφορά από το Β767. Α330. Α340 κοκ.

Υπ' όψιν το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει 16 Business καί 78 Οικονομικές θέσεις + 6 πλήρωμα.

40629_1309720824.jpg
 
Last edited:
737-400(ή 737-800) δεν είναι αυτό;Μόνο αρνητικές εντυπώσεις έχω για τα συγκεκριμένα από την ολυμπιακή τουλάχιστον.Σαν τα αυτοκίνητα της toyota ένα πράγμα...τρομερά αξιόπιστα αλλά...
 
737-400(ή 737-800) δεν είναι αυτό;Μόνο αρνητικές εντυπώσεις έχω για τα συγκεκριμένα από την ολυμπιακή τουλάχιστον.Σαν τα αυτοκίνητα της toyota ένα πράγμα...τρομερά αξιόπιστα αλλά...


B737-7CN business jet είναι το συγκεκριμένο
 
Δηλαδή 737-700...σαν το 737-400 απλώς με ένα facelift.(old...737-300-400-500,new 737-600-700-800).Πάντως είναι καλύτερα από τα Α320,και αυτό το νιώθεις στον αεροδιάδρομο.
 
Καταρχάς μειωμένες δονήσεις αλλά νιώθεις και την μεγαλύτερη ισχύ των μηχανών σε σχέση με τις αντίστοιχες των airbus.Αυτό ισχύει για όλα τα boeing.
 
Boeing 747-400 της Asiana Cargo έπεσε νότια της Ν. Κορέας μετά απο φωτιά στο χώρο φόρτωσης. Η φωτιά μάλλον προκλήθηκε απο μπαταρίες λιθίου που μετέφερε το αεροπλάνο.


http://avherald.com/h?article=44062b99&opt=1

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20110728-0


Παρόμοια περίπτωση είχαμε και πριν ένα χρόνο, με 747 της UPS

Μήπως το ατύχημα αυτό ............ δεν ήταν ατύχημα?


One Asiana pilot said to have 7 insurance policies


New details about one of the pilots of the Asiana cargo plane that crashed into the sea off Jeju Island last week have raised questions of whether the Boeing 747 was brought down intentionally.

Insurance industry sources say that one of the two pilots – though not identifying which – was found to have taken out seven property and life insurance policies a month before the July 28 crash.

The insurance payout from the pilot’s death is expected to amount to around 3 billion won ($2.84 million).

Insurance companies are currently looking into the accident, though the payout is expected to be given without any major holdups, industry sources said.

310711_asiana.jpg


http://pilotnewsmag.com/?p=11037

 
Μήπως το ατύχημα αυτό ............ δεν ήταν ατύχημα?


One Asiana pilot said to have 7 insurance policies


New details about one of the pilots of the Asiana cargo plane that crashed into the sea off Jeju Island last week have raised questions of whether the Boeing 747 was brought down intentionally.

Insurance industry sources say that one of the two pilots – though not identifying which – was found to have taken out seven property and life insurance policies a month before the July 28 crash.

The insurance payout from the pilot’s death is expected to amount to around 3 billion won ($2.84 million).

Insurance companies are currently looking into the accident, though the payout is expected to be given without any major holdups, industry sources said.



http://pilotnewsmag.com/?p=11037

Δε λες πάλι καλά που ήταν cargo η πτήση...


Βγήκε το πόρισμα για το MD-82 της Spanair που συνετρίβη κατα την απογείωση τον Αυγουστο του 2008. Η αγγλική μετάφραση δεν ειναι ακόμα διαθέσιμη αλλα όλα δειχνουν σε λάθος των πιλότων. Δεν ανοίξανε τα flaps .

http://news.aviation-safety.net/201...on-fatal-md-82-takeoff-accident-madrid-spain/


H European Aviation Safety Agency (EASA) προτεινει την αναβάθμιση του λογισιμικου του κεντρικού υπολογιστή πτήσης των Α330/Α340 μετά την συντριβή της AF447

http://ad.easa.europa.eu/ad/11-081
 
French pilot union suspends participation in AF447 investigation

The French airline pilot union SNPL (Syndicat National des Pilotes de Ligne) suspended their participation in the Air France Flight 447 accident investigation after expressing concerns about the recent progress report published by BEA.

In a statement on their website, SNPL said that the confidence in BEA is “seriously damaged” because the BEA progress report published on July 29 did not contain a safety recommendation relating to the functioning of the stall warning. This recommendation was withdrawn from the draft report. SNPL is also concerned about other “significant” alterations in the progress report, but does not elaborate.

BEA explained in a statement that the safety recommention “was withdrawn because it appeared to BEA investigators that the recommendation was premature at this stage of the investigation.” A new working group, which will be made up of specialists in cognitive sciences, ergonomics and psychology will have to examine all aspects linked to man-machine interactions and to the pilots’ actions in the last few minutes of the flight.

“Only after all of this work has been completed and included in the Final Report will it be possible for a recommendation on the functioning of the stall warning to be made, based on reasoned scientific analysis, work in which EASA will participate,” BEA says. Also, “it should be noted that the warning sounded uninterruptedly for 54 seconds after the beginning of the stall, without provoking any appropriate reaction from the crew. This fact must be analysed as a priority by the working group.”

http://news.aviation-safety.net/201...uspends-participation-in-af447-investigation/
 
Antonov AN-24 της IrAero ξέφυγε απο τον διάδρομο προσγείωσης στην πόλη Blagoveshchensk της Ρωσίας. Απο τους 35 επιβάτες και 5 μέλη πληρώματος τραυματίστηκαν οι 12.
Το αεροπλάνο προσπάθησε να προσγειωθεί εν μέσω καταιγίδας με δυνατή βροχή και ισχυρούς ανέμους.

iraero_an24_blagoveshchensk_110808_1.jpg

iraero_an24_blagoveshchensk_110808_2.jpg


http://avherald.com/h?article=440f6546&opt=0
 
Έπεσε ΥΑΚ-42 - 36 νεκροί

Αεροσκάφος YAK-42 κατέπεσε μετά την απογείωσή του και συνετρίβη στο αεροδρόμιο της ρωσικής πόλης Γιάροσλαβλ, παρασύροντας στο θάνατο 36 ανθρώπους.

Όπως έγινε γνωστό, οι περισσότεροι από τους επιβάτες ήταν αθλητές της ομάδα χόκεϊ επί πάγου Λοκομοτίβ.

Πηγή defencenet
 
Re: Απάντηση: Αεροπορικα Ατυχηματα

Έπεσε ΥΑΚ-42 - 36 νεκροί

Αεροσκάφος YAK-42 κατέπεσε μετά την απογείωσή του και συνετρίβη στο αεροδρόμιο της ρωσικής πόλης Γιάροσλαβλ, παρασύροντας στο θάνατο 36 ανθρώπους.

Όπως έγινε γνωστό, οι περισσότεροι από τους επιβάτες ήταν αθλητές της ομάδα χόκεϊ επί πάγου Λοκομοτίβ.

Πηγή defencenet

Το αεροσκάφος δεν κατάφερε να παρει ύψος. Συμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ανεβηκε μερικά μέτρα, χτύπησε σε μια κεραία εκτος του αεροδρομίου και έπεσε περίπου 1000 μετρα απο το αεροδρόμιο με την άτρακτο να πέφτει στα νερά του Βόλγα.

http://avherald.com/h?article=4428da13&opt=0