Στις 26 Νοεμβρίου παρήγγειλα από το Amazon.it bussiness,μία φωτογραφική μηχανή.Την παρέλαβα στις 6 Δεκεμβρίου και επειδή δεν μου άρεσε,αποφάσισα να την γυρίσω πίσω.
Επικοινώνησα με την Γενική Ταχυδρομική Λαυρίου όπου με ενημέρωσαν ότι το κόστος της επιστροφής είναι 57 ευρώ.Δέχθηκα και 12 Δεκεμβρίου ήρθε ο κούριερ και παρέλαβε το δέμα μαζί με τα απαραίτητα χαρτιά που μου ζητήθηκαν και είχε ήδη αποστείλει η Amazon.
Στις 20 Δεκεμβρίου λαμβάνω mail από το γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής στο Λαύριο όπου μου ζητούν να τους ξαναστείλω τα συνοδευτικά έγγραφα,την απόδειξη που μου είχε αφήσει ο κούριερ γιατί είχαν χαθεί,αλλά και ένα νέο έγγραφο με τίτλο "Investigation Request Form".
Πράγματι,τους τα έστειλα αλλά πριν τους ρώτησα τι είναι αυτή η φόρμα και μου είπαν ότι την ζητάει η UPS...
8 Ιανουαρίου λαμβάνω νέο email στο οποίο μου ζητούν να τους ξαναστείλω την φόρμα και παρά το ότι τους την είχα στείλει,την ξαναέστειλα.
Τους ρώτησα γιατί ξαναζητάει η UPS την φόρμα και μου είπαν ότι η UPS δεν μπορεί να βρεί το δέμα μου.
22 Ιανουαρίου,νέο mail στο οποίο με ενημερώνουν ότι η UPS θεωρεί το δέμα μου χαμένο και η Γενική Ταχυσρομική θα μου επιστρέψει τα 57 ευρώ ταχυδρομικά για τα δε 168 ευρώ που κόστιζε η φωτογραφική μηχανή,θα με αποζημίωνε η UPS.
Πράγματι την επόμενη ημέρα,πέρασε κούριερ και μου επέστρεψε τα 57 ευρώ.
Μην έχοντας νεότερο,10 Φεβρουαρίου του 2020 πλέον,τους στέλνω mail ρωτώντας τους αν υπάρχει κάποια πρόοδος στο θέμα μου.
Μου απαντούν ότι πρέπει να τους ξαναστείλω Όοοολα τα έγγραφα που τους είχα στείλει μέχρι τότε,συν μια νέα επιστολή με τίτλο "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ" μέσα στην οποία θα έπρεπε να αναγράφω το είχε γίνει.Σύνολο,5 έντυπα...
Στην ερώτησή μου αν το δέμα τελικά το είχαν χάσει εκείνοι ή η UPS,δεν μου απάντησαν ποτέ.
Αντίθετα,13 Φεβρουαρίου λαμβάνω το παρακάτω mail:
"ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΕΛΠ, ΝΟΜΟΣ 4308/2014). ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 85,00 ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ."
Tους απαντάω ότι:
1.Eίμαι ιδιώτης και δεν μπορώ να κόψω τιμολόγιο και
2.Το ποσό είναι 168 ευρώ και όχι 85!!!
Η απάντησή τους,5 ημέρες μετά,δηλαδή 18 Φεβρουαρίου:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΩΤΗΣ .
ΘΕΛΟΥΝ :
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ."
Για το ποσό...καμία απάντηση!!!
Επίσης,πρακτικά μου ζητούν να κόψω ψεύτικο τιμολόγιο,αγοράζοντας απλά ένα μπλόκ από βιβλιοπωλείο "αφού είναι αθεώρητο".
Nέο mail μου όπου τους επισημαίνω το παράνομο σε αυτό που μου ζητούν.
Η απάντησή τους,2 ημέρες μετά,20 Φεβρουαρίου,λες και δεν τους είχα πει τίποτα:
"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΟΝΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ 168,32 .
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .
ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ."
Mου κάνουν χάρη δηλαδή που θα με αποζημιώσουν με όλο το ποσό...και για το τιμολόγιο,τα ίδια.
Τους ξαναγράφω ότι δεν μπορώ να τους κόψω τιμολόγιο και μου απαντούν:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ .ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ.
ΒΑΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ."
Επικοινώνησα με την Γενική Ταχυδρομική Λαυρίου όπου με ενημέρωσαν ότι το κόστος της επιστροφής είναι 57 ευρώ.Δέχθηκα και 12 Δεκεμβρίου ήρθε ο κούριερ και παρέλαβε το δέμα μαζί με τα απαραίτητα χαρτιά που μου ζητήθηκαν και είχε ήδη αποστείλει η Amazon.
Στις 20 Δεκεμβρίου λαμβάνω mail από το γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής στο Λαύριο όπου μου ζητούν να τους ξαναστείλω τα συνοδευτικά έγγραφα,την απόδειξη που μου είχε αφήσει ο κούριερ γιατί είχαν χαθεί,αλλά και ένα νέο έγγραφο με τίτλο "Investigation Request Form".
Πράγματι,τους τα έστειλα αλλά πριν τους ρώτησα τι είναι αυτή η φόρμα και μου είπαν ότι την ζητάει η UPS...
8 Ιανουαρίου λαμβάνω νέο email στο οποίο μου ζητούν να τους ξαναστείλω την φόρμα και παρά το ότι τους την είχα στείλει,την ξαναέστειλα.
Τους ρώτησα γιατί ξαναζητάει η UPS την φόρμα και μου είπαν ότι η UPS δεν μπορεί να βρεί το δέμα μου.
22 Ιανουαρίου,νέο mail στο οποίο με ενημερώνουν ότι η UPS θεωρεί το δέμα μου χαμένο και η Γενική Ταχυσρομική θα μου επιστρέψει τα 57 ευρώ ταχυδρομικά για τα δε 168 ευρώ που κόστιζε η φωτογραφική μηχανή,θα με αποζημίωνε η UPS.
Πράγματι την επόμενη ημέρα,πέρασε κούριερ και μου επέστρεψε τα 57 ευρώ.
Μην έχοντας νεότερο,10 Φεβρουαρίου του 2020 πλέον,τους στέλνω mail ρωτώντας τους αν υπάρχει κάποια πρόοδος στο θέμα μου.
Μου απαντούν ότι πρέπει να τους ξαναστείλω Όοοολα τα έγγραφα που τους είχα στείλει μέχρι τότε,συν μια νέα επιστολή με τίτλο "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ" μέσα στην οποία θα έπρεπε να αναγράφω το είχε γίνει.Σύνολο,5 έντυπα...
Στην ερώτησή μου αν το δέμα τελικά το είχαν χάσει εκείνοι ή η UPS,δεν μου απάντησαν ποτέ.
Αντίθετα,13 Φεβρουαρίου λαμβάνω το παρακάτω mail:
"ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΕΛΠ, ΝΟΜΟΣ 4308/2014). ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 85,00 ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ."
Tους απαντάω ότι:
1.Eίμαι ιδιώτης και δεν μπορώ να κόψω τιμολόγιο και
2.Το ποσό είναι 168 ευρώ και όχι 85!!!
Η απάντησή τους,5 ημέρες μετά,δηλαδή 18 Φεβρουαρίου:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΩΤΗΣ .
ΘΕΛΟΥΝ :
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ."
Για το ποσό...καμία απάντηση!!!
Επίσης,πρακτικά μου ζητούν να κόψω ψεύτικο τιμολόγιο,αγοράζοντας απλά ένα μπλόκ από βιβλιοπωλείο "αφού είναι αθεώρητο".
Nέο mail μου όπου τους επισημαίνω το παράνομο σε αυτό που μου ζητούν.
Η απάντησή τους,2 ημέρες μετά,20 Φεβρουαρίου,λες και δεν τους είχα πει τίποτα:
"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!
ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΟΝΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ 168,32 .
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .
ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ."
Mου κάνουν χάρη δηλαδή που θα με αποζημιώσουν με όλο το ποσό...και για το τιμολόγιο,τα ίδια.
Τους ξαναγράφω ότι δεν μπορώ να τους κόψω τιμολόγιο και μου απαντούν:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ .ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ.
ΒΑΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ."
Last edited by a moderator: