Αφάνταστη ταλαιπωρία από Γενική Ταχυδρομική

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,396
ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Στις 26 Νοεμβρίου παρήγγειλα από το Amazon.it bussiness,μία φωτογραφική μηχανή.Την παρέλαβα στις 6 Δεκεμβρίου και επειδή δεν μου άρεσε,αποφάσισα να την γυρίσω πίσω.
Επικοινώνησα με την Γενική Ταχυδρομική Λαυρίου όπου με ενημέρωσαν ότι το κόστος της επιστροφής είναι 57 ευρώ.Δέχθηκα και 12 Δεκεμβρίου ήρθε ο κούριερ και παρέλαβε το δέμα μαζί με τα απαραίτητα χαρτιά που μου ζητήθηκαν και είχε ήδη αποστείλει η Amazon.
Στις 20 Δεκεμβρίου λαμβάνω mail από το γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής στο Λαύριο όπου μου ζητούν να τους ξαναστείλω τα συνοδευτικά έγγραφα,την απόδειξη που μου είχε αφήσει ο κούριερ γιατί είχαν χαθεί,αλλά και ένα νέο έγγραφο με τίτλο "Investigation Request Form".
Πράγματι,τους τα έστειλα αλλά πριν τους ρώτησα τι είναι αυτή η φόρμα και μου είπαν ότι την ζητάει η UPS...
8 Ιανουαρίου λαμβάνω νέο email στο οποίο μου ζητούν να τους ξαναστείλω την φόρμα και παρά το ότι τους την είχα στείλει,την ξαναέστειλα.
Τους ρώτησα γιατί ξαναζητάει η UPS την φόρμα και μου είπαν ότι η UPS δεν μπορεί να βρεί το δέμα μου.
22 Ιανουαρίου,νέο mail στο οποίο με ενημερώνουν ότι η UPS θεωρεί το δέμα μου χαμένο και η Γενική Ταχυσρομική θα μου επιστρέψει τα 57 ευρώ ταχυδρομικά για τα δε 168 ευρώ που κόστιζε η φωτογραφική μηχανή,θα με αποζημίωνε η UPS.
Πράγματι την επόμενη ημέρα,πέρασε κούριερ και μου επέστρεψε τα 57 ευρώ.
Μην έχοντας νεότερο,10 Φεβρουαρίου του 2020 πλέον,τους στέλνω mail ρωτώντας τους αν υπάρχει κάποια πρόοδος στο θέμα μου.
Μου απαντούν ότι πρέπει να τους ξαναστείλω Όοοολα τα έγγραφα που τους είχα στείλει μέχρι τότε,συν μια νέα επιστολή με τίτλο "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ" μέσα στην οποία θα έπρεπε να αναγράφω το είχε γίνει.Σύνολο,5 έντυπα...
Στην ερώτησή μου αν το δέμα τελικά το είχαν χάσει εκείνοι ή η UPS,δεν μου απάντησαν ποτέ.
Αντίθετα,13 Φεβρουαρίου λαμβάνω το παρακάτω mail:

"ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΕΛΠ, ΝΟΜΟΣ 4308/2014). ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 85,00 ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟ
."

Tους απαντάω ότι:
1.Eίμαι ιδιώτης και δεν μπορώ να κόψω τιμολόγιο και
2.Το ποσό είναι 168 ευρώ και όχι 85!!!

Η απάντησή τους,5 ημέρες μετά,δηλαδή 18 Φεβρουαρίου:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΩΤΗΣ .

ΘΕΛΟΥΝ :
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ
."
Για το ποσό...καμία απάντηση!!!
Επίσης,πρακτικά μου ζητούν να κόψω ψεύτικο τιμολόγιο,αγοράζοντας απλά ένα μπλόκ από βιβλιοπωλείο "αφού είναι αθεώρητο".

Nέο mail μου όπου τους επισημαίνω το παράνομο σε αυτό που μου ζητούν.
Η απάντησή τους,2 ημέρες μετά,20 Φεβρουαρίου,λες και δεν τους είχα πει τίποτα:

"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΟΝΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ 168,32 .
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .

ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ
."


Mου κάνουν χάρη δηλαδή που θα με αποζημιώσουν με όλο το ποσό...και για το τιμολόγιο,τα ίδια.

Τους ξαναγράφω ότι δεν μπορώ να τους κόψω τιμολόγιο και μου απαντούν:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ .ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ.
ΒΑΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
"
 
Last edited by a moderator:
Re: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Οι μεταφορικές εταιρίες έχουν "ξεφύγει" από τότε που ανέβηκαν οι δουλειές τους.
Από την εκτίναξη των ιντερνετικών αγορών δηλαδή.
Έχω αντιμετωπίσει κι εγώ διάφορες συμπεριφορές.Εν ολίγοις έχουν καβαλήσει το καλάμι.Αλλα αυτό είναι πολύ τραβηγμένο.
Ενώ χιλιάδες μαγαζιά έχουν κλείσει και υπάλληλοι έχασαν τις δουλειές τους.
Ακόμη και σήμερα ότι μπορώ να παραγγείλω στο μαγαζί της γειτονιάς μου το κάνω αλλά κάποια πράγματα δεν....
Καλά ξεμπερδεματα τι να πω...
 
Re: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Εγώ θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο και θα'βαζα λίγο φωνές, και σε επόμενο στάδιο θα πήγαινα στο κατάστημα φωνάζοντας μέχρι να βγει προϊστάμενος. Δυστυχώς χωρίς τέτοια δε γίνεται τίποτα και σε παίζουν γιογιό όλοι.

Με συγχωρείτε αν αυτό που ρωτάω είναι άκυρο, αλλά το Amazon δεν προσφέρει δικούς του τρόπους επιστροφής (εννοώ συμβεβλημένες εταιρίες κλπ, που αν έχεις θέμα ζητάς τα ρέστα στο ίδιο το Amazon); Εϊπαμε, να υποστηρίζουμε τους "μικρούς" αλλά όχι όταν είναι απατεώνες.
 
Last edited:
Απάντηση: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Εχω περάσει και εγω αντίστοιχη ταλαιπωρία και Μαλιςτα με εταιρία εξωτερικού. Και Μαλιςτα για αντικείμενο αξίας 500 το οποιο ειχε πουληθεί προς 250 σαν μεταχειριςμενο, αφού το έχασαν έδωσαν αποζημίωση (Μετά απο μήνες και μετά απο ανταλλαγή δεκάδων Mail) 30 ολα και ολα. Ειναι να μην μπλέξεις.
Πάντως αλλη φορα να προτιμάς ELTA COURIER και την υπηρεσία SPM (γίνεται και μέσω σκέτων ΕΛΤΑ αν σε εξηπηρετει). Πολύ ποιο φθηνή (στην περίπτωση σου το κόστος ειναι μεταξύ 25-35 ) υπηρεσία, πολύ γρήγορη και πολύ πιο αξιόπιστη.
 
Απάντηση: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Εχω περάσει και εγω αντίστοιχη ταλαιπωρία και Μαλιςτα με εταιρία εξωτερικού. Και Μαλιςτα για αντικείμενο αξίας 500 το οποιο ειχε πουληθεί προς 250 σαν μεταχειριςμενο, αφού το έχασαν έδωσαν αποζημίωση (Μετά απο μήνες και μετά απο ανταλλαγή δεκάδων Mail) 30 ολα και ολα. Ειναι να μην μπλέξεις.
Πάντως αλλη φορα να προτιμάς ELTA COURIER και την υπηρεσία SPM (γίνεται και μέσω σκέτων ΕΛΤΑ αν σε εξηπηρετει). Πολύ ποιο φθηνή (στην περίπτωση σου το κόστος ειναι μεταξύ 25-35 ) υπηρεσία, πολύ γρήγορη και πολύ πιο αξιόπιστη.



Βασίλη ,μονο μην στείλεις με elta courier οτιδήποτε στα Χανιά ,καλύτερα πάρε το πλοίο .......
 
Re: Απάντηση: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το ό

Εχω περάσει και εγω αντίστοιχη ταλαιπωρία και Μαλιςτα με εταιρία εξωτερικού. Και Μαλιςτα για αντικείμενο αξίας 500 το οποιο ειχε πουληθεί προς 250 σαν μεταχειριςμενο, αφού το έχασαν έδωσαν αποζημίωση (Μετά απο μήνες και μετά απο ανταλλαγή δεκάδων Mail) 30 ολα και ολα. Ειναι να μην μπλέξεις.
Πάντως αλλη φορα να προτιμάς ELTA COURIER και την υπηρεσία SPM (γίνεται και μέσω σκέτων ΕΛΤΑ αν σε εξηπηρετει). Πολύ ποιο φθηνή (στην περίπτωση σου το κόστος ειναι μεταξύ 25-35 ) υπηρεσία, πολύ γρήγορη και πολύ πιο αξιόπιστη.

Σε καθε περίπτωση πρεπει να ασφαλίσεις το δεμα σου. Την εχω πατήσει απο τα ΕΛΤΑ σε χαμένο δέμα (απο την αντιστοιχη γαλλική υπηρεσία που το παρέλαβε).
Ειναι τυχερός ο Σωκράτης πιο πάνω που "πηρε" ολη την αποζηιωση απο το προιον του Amazon.
 
Απάντηση: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Την αποζημίωση από το Amazon την πήρα.Το θέμα είναι ότι θα μου την ζητήσει πίσω αφού δεν θα έχουν παραλάβει το δέμα τους έως 28 Φεβρουαρίου που ανέφεραν οι όροι της πίστωσης του ποσού.Την μηχανή είμαι 100% σίγουρος ότι την βούτηξαν από το Λαύριο.Τώρα,ο κούριερ ήταν,κάποιος υπάλληλος ήταν,δεν ξέρω.
 
Απάντηση: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Βασίλη ,μονο μην στείλεις με elta courier οτιδήποτε στα Χανιά ,καλύτερα πάρε το πλοίο .......

Και εγω εχω αντιμετωπίσει καθυστερήσεις με ELTA COURIER εντός Ελλάδας. Ομως η υπηρεσία SPM για εξωτερικό ειναι οτι καλύτερο εχω χρησιμοποιήσει. Ιςως γιατί λόγω συνεργασίας το δέμα το παραλαμβάνει η dhl και αυτη κανει την παράδοση.
 
Re: ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.Κατεβατό,αλλά διαβάστε το όλο.

Να ρωτήσω. Στην αγορά της μηχανής είχε κοπεί τιμολόγιο η απλή απόδειξη; Ρωτάω γιατί αυτό το «να ξαναγράψετε την επιστολή ως ιδιώτης» με μπέρδεψε. Ως τι την είχες γράψει αρχικά; Εκτός αν είναι τόσο Σουρεάλ σην επικοινωνία τους.
 
Βρε Πάνο,αυτά που έχω παραθέσει είναι περίληψη των mail's που έχω ανταλλάξει.Επειδη καταλάθος έκανα την αγορά από το bussiness του Αmazon,έβγαλαν μονοι τους το συμπέρασμα ότι είμαι επαγγελματιας.
Σα να επικοινωνώ με πωλητές στην Κίνα είναι οι άνθρωποι.
Να απαντήσω και στο ερώτημα για την μεταφορική του Αmazon.
2 αγορές που χρειάστηκε να επιστραφούν στο amazon.de,την μία μου έστειλαν φορτωτική για να ειδοποιήσω την dhl,την δεύτερη μου είπαν να χρησιμοποιήσω δική μου.Στηννσυγκεκριμενη περίπτωση από Amazon.it,μου είπαν και αυτοί να χρησιμοποιήσω δική μου.
 
Στις 26 Νοεμβρίου παρήγγειλα από το Amazon.it bussiness,μία φωτογραφική μηχανή.Την παρέλαβα στις 6 Δεκεμβρίου και επειδή δεν μου άρεσε,αποφάσισα να την γυρίσω πίσω.
Επικοινώνησα με την Γενική Ταχυδρομική Λαυρίου όπου με ενημέρωσαν ότι το κόστος της επιστροφής είναι 57 ευρώ.Δέχθηκα και 12 Δεκεμβρίου ήρθε ο κούριερ και παρέλαβε το δέμα μαζί με τα απαραίτητα χαρτιά που μου ζητήθηκαν και είχε ήδη αποστείλει η Amazon.
Στις 20 Δεκεμβρίου λαμβάνω mail από το γραφείο της Γενικής Ταχυδρομικής στο Λαύριο όπου μου ζητούν να τους ξαναστείλω τα συνοδευτικά έγγραφα,την απόδειξη που μου είχε αφήσει ο κούριερ γιατί είχαν χαθεί,αλλά και ένα νέο έγγραφο με τίτλο "Investigation Request Form".
Πράγματι,τους τα έστειλα αλλά πριν τους ρώτησα τι είναι αυτή η φόρμα και μου είπαν ότι την ζητάει η UPS...
8 Ιανουαρίου λαμβάνω νέο email στο οποίο μου ζητούν να τους ξαναστείλω την φόρμα και παρά το ότι τους την είχα στείλει,την ξαναέστειλα.
Τους ρώτησα γιατί ξαναζητάει η UPS την φόρμα και μου είπαν ότι η UPS δεν μπορεί να βρεί το δέμα μου.
22 Ιανουαρίου,νέο mail στο οποίο με ενημερώνουν ότι η UPS θεωρεί το δέμα μου χαμένο και η Γενική Ταχυσρομική θα μου επιστρέψει τα 57 ευρώ ταχυδρομικά για τα δε 168 ευρώ που κόστιζε η φωτογραφική μηχανή,θα με αποζημίωνε η UPS.
Πράγματι την επόμενη ημέρα,πέρασε κούριερ και μου επέστρεψε τα 57 ευρώ.
Μην έχοντας νεότερο,10 Φεβρουαρίου του 2020 πλέον,τους στέλνω mail ρωτώντας τους αν υπάρχει κάποια πρόοδος στο θέμα μου.
Μου απαντούν ότι πρέπει να τους ξαναστείλω Όοοολα τα έγγραφα που τους είχα στείλει μέχρι τότε,συν μια νέα επιστολή με τίτλο "ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ" μέσα στην οποία θα έπρεπε να αναγράφω το είχε γίνει.Σύνολο,5 έντυπα...
Στην ερώτησή μου αν το δέμα τελικά το είχαν χάσει εκείνοι ή η UPS,δεν μου απάντησαν ποτέ.
Αντίθετα,13 Φεβρουαρίου λαμβάνω το παρακάτω mail:

"ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ, ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΕΛΠ, ΝΟΜΟΣ 4308/2014). ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 85,00 ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΘΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΜΑΣ ΣΤΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟ
."

Tους απαντάω ότι:
1.Eίμαι ιδιώτης και δεν μπορώ να κόψω τιμολόγιο και
2.Το ποσό είναι 168 ευρώ και όχι 85!!!

Η απάντησή τους,5 ημέρες μετά,δηλαδή 18 Φεβρουαρίου:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΙΔΙΩΤΗΣ .

ΘΕΛΟΥΝ :
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ
."
Για το ποσό...καμία απάντηση!!!
Επίσης,πρακτικά μου ζητούν να κόψω ψεύτικο τιμολόγιο,αγοράζοντας απλά ένα μπλόκ από βιβλιοπωλείο "αφού είναι αθεώρητο".

Nέο mail μου όπου τους επισημαίνω το παράνομο σε αυτό που μου ζητούν.
Η απάντησή τους,2 ημέρες μετά,20 Φεβρουαρίου,λες και δεν τους είχα πει τίποτα:

"ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΟΝΙΣΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ 168,32 .
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ .

ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α) ΤΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ/ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΑΘΕ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΟΥ, ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΥ : 3570738065
Η ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΕΛΗ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ 3,6%.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΜΠΛΟΚ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ. ΣΕ ΚΕΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΩΡΗΤΟ
."


Mου κάνουν χάρη δηλαδή που θα με αποζημιώσουν με όλο το ποσό...και για το τιμολόγιο,τα ίδια.

Τους ξαναγράφω ότι δεν μπορώ να τους κόψω τιμολόγιο και μου απαντούν:
"ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ .ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΩΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ.
ΒΑΣΗ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ.
"

Μας επιτρεπεις να στειλουμε ενα mail απο το union@avclub λεγοντας τους οτι χλιαδες μελη θα ενημερωθουν για τις ερασιτεχνικες σας πρακτικες ?
 
Καλησπέρα. Μια ερώτηση και από εμένα περί κούριερ, για να μην ανοίγω νέο θέμα. Περιμένω δέμα από Γερμανία με Hermes Paket International. Μήπως γνωρίζει κανείς με ποια ελληνική μεταφορική εταιρεία συνεργάζεται η εν λόγω για την παράδοση των δεμάτων της, διότι πρώτη φορά τη χρησιμοποιώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 
Απάντηση: Re: Αφάνταστη ταλαιπωρία από Γενική Ταχυδρομική

Καλησπέρα. Μια ερώτηση και από εμένα περί κούριερ, για να μην ανοίγω νέο θέμα. Περιμένω δέμα από Γερμανία με Hermes Paket International. Μήπως γνωρίζει κανείς με ποια ελληνική μεταφορική εταιρεία συνεργάζεται η εν λόγω για την παράδοση των δεμάτων της, διότι πρώτη φορά τη χρησιμοποιώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Mε την χρήση του αριθμού αποστολης δεν σου βγάζει πληροφορίες απο το παρακάτω λίνκ ?


https://international.myhermes.co.uk/tracking
 
Μου βγάζει ότι το δέμα έχει φθάσει Ελλάδα και ότι δεν ήταν δυνατή η επικοινωνία με τον παραλήπτη. Μήπως πρόκειται για τριγωνική αποστολή και έρχονται Ελλάδα με άλλη εταιρεία που στη συνέχεια τα προωθεί σε ελληνικό κούριερ; Εν τω μεταξύ, Speedex, ACS, Γενική Ταχυδρομική και Ελτά Κούριερ που ρώτησα, δεν έχουν υπόψη τους συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία. Τι να πω. Πρώτη φορά τέτοιο μπέρδεμα με δέμα από εξωτερικό.
 
Το είχα πάθει με μια μικρή εταιρεία στην Αγγλία και τελικά μου ήρθε με το απλό ταχυδρομείο (όχι ΕΛΤΑ courier).Να έχεις το νού σου για ειδοποίηση από τα ΕΛΤΑ ή ψάξε στο site τους καλού κακού.

Για ρώτα και την DHL γιατί "παίζει" πολύ με Γερμανία απ όσο γνωρίζω.
 
η DHL είναι σήμερα τα ΕΛΤΑ της Γερμανίας.
Στις απλές αποστολές έρχεται με ΕΛΤΑ
 
Το κακό είναι ότι με την παραλαβή τους από τα ΕΛΤΑ αλλάζουν αριθμό αποστολής και δεν εντοπίζονται από τη μηχανή αναζήτησης των ΕΛΤΑ