Οσο για τις τιμες, τα Cambridge στα Richer Sounds ειναι παρα πολυ πιο φθηνα, απο οτι πωλουνται εδω. Στα 840Α & C, κερδιζεις 300 ευρω.
Στα αλλα οι τιμες ειναι πολυ λιγο φθηνοτερες και δεν αξιζει, σε μερικα δε (ΑRCAM) οι τιμες ειναι εκει σε λιρες οσο εδω σε ευρω. Περιεργα πραγματα.
Καθόλου. Εάν υπάρχει αποκλειστικός εισαγωγέας-αντιπρόσωπος για κάποιο προϊόν στην Ελλάδα, τότε:
1. Σε περίπτωση που συνεργάζεται με μεταπωλητές-μαγαζιά που επιλέγει πάντα ο ίδιος, τότε τους λέει: Αυτή είναι η τιμή τιμοκαταλόγου, τόσο θα πουλάς κι εγώ θα σου κάνω 15-20% έκπτωση (όσο θέλει) σε αυτή την τιμή. Η τιμή τιμοκαταλόγου που δίνει, μπορεί να είναι αυξημένη σε σχέση με την πραγματική ή η πραγματική και αυτό εξαρτάται από το πόσο θέλει να βγάλει, πόσα έξοδα έχει από εκθέσεις, διαφημίσεις..., πόση έκτπωση του κάνουν κτλ.
2. Αν δεν συνεργάζεται με μεταπωλητές και έχει αυτός την αποκλειστική μεταπώληση του επίσημου εργοστασίου, τότε πάλι, μπορεί να δώσει την τιμή τιμοκαταλόγου ή αυξημένη για τους ίδιους λόγους.
Με λίγα λόγια, όλα εξαρτόνται από τον επίσημο αντιπρόσωπο αλλά και κατά πόσο τον ελέγχει η ξένη εταιρεία για τις τελικές τιμές, κάτι που είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο βέβαια να γίνει.
Τώρα. Αν υπάρχει η επίσημη αντιπροσωπία απ' ευθείας στην Ελλάδα (π.χ. Acram Hellas, λέω τώρα εγώ δεν ξέρω αν υπάρχει η συγκεκριμένη), χωρίς να παρεμβάλεται καμία Ελληνική εταιρεία, τότε θα βρείς ακριβώς τις ίδιες τιμές που υπάρχουν και στο εξωτερικό και αυτές θα είναι οι τιμές τιμοκαταλόγου.
Αν τώρα δεν υπάρχει ένας και μοναδικός επίσημος εισαγωγέας-αντιπρόσωπος και μπορεί να κάνει όποιο μαγαζί θέλει εισαγωγή στην Ελλάδα, τότε οι τιμές συνήθως συμπιέζονται λόγο ανταγωνισμού.
Όσο για το Internet, γι' αυτούς που δεν το ξέρουν, θέλει γενικά πολύ προσοχή. Αν η επίσημη εταιρεία δεν δίνει τα προϊόντα της στο Internet, τότε τα ηλεκτρονικά μαγαζιά τα παίρνουν από "κανονικά" μαγαζιά. Σε αυτή την περίπτωση, αν το εργοστάσιο πιάσει τον "κανονικό" μαγαζάτορα, θα σταματήσει να του πουλάει. Για να μην τον πιάσει λοιπόν, σβήνει τους σειριακούς αριθμούς των προϊόντων. Εαν ο σειριακός αριθμός είναι σβησμένος, το προϊόν δεν καλύπτεται από εγγύηση. Η NAD για παράδειγμα, το λέει ξεκάθαρα στην ιστοσελίδα της. Το ποιό απλό που μπορεί να κάνει κάποιος για να προστατευτεί σε αυτή την περίπτωση, πρίν αγοράσει φυσικά είναι να στείλει ένα e-mail στην επίσημη εταιρεία ή τον εισαγωγέα του προϊόντος που τον ενδιαφέρει. Φυσικά υπάρχει και η περίπτωση, ένα "κανονικό" μαγαζί να έχει και ιστοσελίδα και να διαθέτει τα προϊόντα του και μέσω Internet.