Αγορά απο regroup και πρόβλημα

Sotiris

Supreme Member
18 June 2006
5,546
Πριν 3 εβδομάδες, αγόρασα κατι 2 εισιτηρια για χριστουγεννιατικο παιδοτοπο, κοστος 20 ευρω.
Ενώ έγινε η χρέωση στην κάρτα, η σελίδα του regroup έκανε απλά refresh και πηγε στην αρχικη σελίδα.
Δεν φάνηκε ότι έχω κάνει παραγγελία, ουτε μου ήρθε κανενα email με τα κουπόνια

Στο τηλέφωνο, παραδέχτηκαν ότι υπήρξε πρόβλημα με την eurobank εκείνη την ημέρα και θα γινει πιστωση του ποσου.
Εχουν περάσει 3 εβδομάδες και κάθε φορά που παίρνω τηλεφωνο μου λενε τα ιδια, ότι δεν εχει επιλυθεί το πρόβλημα με την eurobank.

Απευθύνομαι στο inka, στο kepka ή καπου αλλου;

Ευχαριστω
 
Προσοχή με αυτούς τους "εποχιακούς" παιδότοπους.

Υπάρχει πολλή αρπαχτή, κοροϊδία και εκμετάλλευση (παθών).

Ήταν ανάγκη να δεσμεύσεις λεφτά για online κράτηση?

Δυστυχώς για να βγάλεις άκρη πρέπει να θυσιάσεις την ηρεμία σου...

Μήπως να επικοινωνήσεις με τη τράπεζα να ζητήσεις πληροφορίες της συναλλαγής?
 
Ηταν προσφορα και το προτιμησα.
Εχω κανει κι άλλες αγορες στο παρελθον επι εποχης groupon και δεν ετυχε πρόβλημα.
Τωρα απλα μου εκατσε στραβη και δεν μπορω να βγαλω ακρη.

Η τραπεζα βλεπει ότι το regroup ειχε αιτημα να τραβηξει λεφτα.
Θα μου πει βρες τα με το regroup.
 
Αφού δε φαίνεται τίποτα και πουθενα, σε μια κόλα χαρτί υποβάλλεις αίτημα, με φωτοτυπία την ταυτότητα σου και το αίτημα σου δίπλα και στο τέλος ονοματεπώνυμο με ημερ/νια και την υπογραφή σου. Τους το στέλνεις μέσω φαξ και κρατάς και την απόδειξη.
(Και στη τράπεζα το ίδιο)
Μετά αν δεν επιλυθεί το θέμα πας παρακάτω σε ινκα κλπ....
 
Πριν 3 εβδομάδες, αγόρασα κατι 2 εισιτηρια για χριστουγεννιατικο παιδοτοπο, κοστος 20 ευρω.
Ενώ έγινε η χρέωση στην κάρτα, η σελίδα του regroup έκανε απλά refresh και πηγε στην αρχικη σελίδα.
Δεν φάνηκε ότι έχω κάνει παραγγελία, ουτε μου ήρθε κανενα email με τα κουπόνια

Στο τηλέφωνο, παραδέχτηκαν ότι υπήρξε πρόβλημα με την eurobank εκείνη την ημέρα και θα γινει πιστωση του ποσου.
Εχουν περάσει 3 εβδομάδες και κάθε φορά που παίρνω τηλεφωνο μου λενε τα ιδια, ότι δεν εχει επιλυθεί το πρόβλημα με την eurobank.

Απευθύνομαι στο inka, στο kepka ή καπου αλλου;

Ευχαριστω

Αρχικά θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις με την Γ.Γ. Καταναλωτή είτε μέσω email (www.efpolis.gr) είτε τηλεφωνικά (1520) για να μάθεις τι ακριβώς ισχύει, αλλά δεν μπορεί να σου δώσει λύση γιατί με εξωδικαστικές υποθέσεις υπεύθυνος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, στον οποίο θα πρέπει να απευθυνθείς έπειτα για να βρεις λύση.
Μπορείς επίσης να κάνεις καταγγελία στην Γ.Γ. Καταναλωτή, την οποία θα εξετάσει και μπορεί να επιβάλλει ποινή στην εταιρία για παραβίαση νόμων ή διατάξεων.
 
Αν ειναι με πιστωτικη δεν μπορει να ακυρωθει η συναλλαγη απο την τραπεζα?

Ήταν με χρεωστικη και αυτό ακριβώς είναι να γίνει, αλλά έχει πρόβλημα ή eurobank. Έτσι μου λένε. Φυσικά όταν τους λέω ότι έχουμε πάει στο φεγγάρι και χρειάζονται 3 εβδομάδες για να γίνει η πίστωσης, δεν παίρνω απαντηση

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αρχικά θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις με την Γ.Γ. Καταναλωτή είτε μέσω email (www.efpolis.gr) είτε τηλεφωνικά (1520) για να μάθεις τι ακριβώς ισχύει, αλλά δεν μπορεί να σου δώσει λύση γιατί με εξωδικαστικές υποθέσεις υπεύθυνος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, στον οποίο θα πρέπει να απευθυνθείς έπειτα για να βρεις λύση.
Μπορείς επίσης να κάνεις καταγγελία στην Γ.Γ. Καταναλωτή, την οποία θα εξετάσει και μπορεί να επιβάλλει ποινή στην εταιρία για παραβίαση νόμων ή διατάξεων.

Σ ευχαριστώ. Θα συνταξω την καταγγελία στο efpolis που προτείνεις και βλέπουμε....
 
Απλα για την ιστορια, να σας πω ότι με την επεμβαση του υπευθυνου από την regroup, επιλυθηκε το θεμα και εγινε πιστωση των χρηματων.
Τουλάχιστον ολο αυτό το διάστημα ηταν ευγενικοι μαζι μου, κατι το οποιο με κολλησε να προβω σε καταγγελια.
 
Ευχαριστουμε για την ενημερωση. Πραγματικα απαραδεκτη η τραπεζα που δεν εκανε αντιλογισμο του ποσου. Οι τραπεζες δεν πληρωνουν αμεσα τις υποχρεωσεις αλλα συνηθως μηνιαια, που σημαινει πως θα μπορουσαν να αντιστρεψουν την εγγραφη. Φαινεται ομως πως στην Ελλαδα -οπου ο χρηστης της καρτας εχει την ευθυνη, σε αντιθεση με αλλες χωρες- δεν τους ενδιαφερει ιδιαιτερα, αφου θα σε χρεωσουν ετσι κι αλλιως.
 
qwerty1gr#

Συμφωνώ και επαυξάνω.
Παράβολο ηλεκτρονικό δε δεχτήκαν να το ακυρώσουν σε μένα στο μισάωρο τάχα μου ότι δε μπορούν! και πόσα ακόμη τέτοια αστεία πράγματα..