Πριν 3 εβδομάδες, αγόρασα κατι 2 εισιτηρια για χριστουγεννιατικο παιδοτοπο, κοστος 20 ευρω.
Ενώ έγινε η χρέωση στην κάρτα, η σελίδα του regroup έκανε απλά refresh και πηγε στην αρχικη σελίδα.
Δεν φάνηκε ότι έχω κάνει παραγγελία, ουτε μου ήρθε κανενα email με τα κουπόνια
Στο τηλέφωνο, παραδέχτηκαν ότι υπήρξε πρόβλημα με την eurobank εκείνη την ημέρα και θα γινει πιστωση του ποσου.
Εχουν περάσει 3 εβδομάδες και κάθε φορά που παίρνω τηλεφωνο μου λενε τα ιδια, ότι δεν εχει επιλυθεί το πρόβλημα με την eurobank.
Απευθύνομαι στο inka, στο kepka ή καπου αλλου;
Ευχαριστω
Ενώ έγινε η χρέωση στην κάρτα, η σελίδα του regroup έκανε απλά refresh και πηγε στην αρχικη σελίδα.
Δεν φάνηκε ότι έχω κάνει παραγγελία, ουτε μου ήρθε κανενα email με τα κουπόνια
Στο τηλέφωνο, παραδέχτηκαν ότι υπήρξε πρόβλημα με την eurobank εκείνη την ημέρα και θα γινει πιστωση του ποσου.
Εχουν περάσει 3 εβδομάδες και κάθε φορά που παίρνω τηλεφωνο μου λενε τα ιδια, ότι δεν εχει επιλυθεί το πρόβλημα με την eurobank.
Απευθύνομαι στο inka, στο kepka ή καπου αλλου;
Ευχαριστω