Αγορά digital.

Σαν επαγγελματίας φωτογράφος απορίπτω τις Fuji ψηφίζω κάθετα canon.Για τον άλλο φίλο olympus FE-230-199ευρώ.(7.1,βίντεο με ήχο,συμπαγές σώμα)
 
Λοιπόν προσανατολίζομαι σε αυτές τις 4

Fuji S5600 (ή την S5700)
Fuji F31fd
Olympus SP 510 UZ
Canon A710 IS

Ποιά θα μου προτείνετε?
Ποιά συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά?
 
Re: Απάντηση: Αγορά digital.

Λοιπόν προσανατολίζομαι σε αυτές τις 4

Fuji S5600 (ή την S5700)
Fuji F31fd
Olympus SP 510 UZ
Canon A710 IS

Ποιά θα μου προτείνετε?
Ποιά συγκεντρώνει τα καλύτερα χαρακτηριστικά?

Αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους οι επιλογές σου, αν και νομίζω όλες ακριβότερες απ' τα 200 ευρώ που είχες βάλει σαν όριο.
Εξαρτάται απ' τα δικά σου γούστα και προτεραιότητες ποια θα σε ικανοποιήσει περισσότερο. Τι θέματα τραβάς συνήθως; Είχες κάποια προηγούμενη που σε ενοχλούσε κάπου;
Αν θες μια "γενικής χρήσης" θα πρότεινα την πιο μικρή F31 για να την έχεις ευκολότερα μαζί σου και να την χρησιμοποιείς περισσότερο.

Προσπάθησε να τις βρεις σε κάποιο μαγαζί. Πιάνοντάς τες στα χέρια σου θα έχεις πιο ολοκληρωμένη εικόνα, αλλά κυρίως δες τι χρειάζεσαι εσύ κι όχι τι είναι το καλύτερο με κριτήρια άλλων.
 
Ναι βλέπω ότι πρέπει να ανεβώ πάνω από τα 200€.
Η τελευταία μηχανή που έχω είναι η Olympus IS200 (αναλογική).
Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο πρόβλημα με τη μηχανή, απλώς θέλω να πάω σε ψηφιακή.
Τα θέματα μου είναι τοπία (από διακοπές), φωτογραφίες των μικρών και της γυναίκας μου.
Όσο αφορά την f31 δεν την έχουν εδώ στην Λάρισα,αλλά μπορούν να μου τη φέρουν.
 
και η F30 μια χαρά είναι. Όποια και να πάρεις όμως, καλό είναι να αφήσεις το αυτόματο και να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητες της μηχανής.
 
Re: Απάντηση: Αγορά digital.

Ναι βλέπω ότι πρέπει να ανεβώ πάνω από τα 200 .
Η τελευταία μηχανή που έχω είναι η Olympus IS200 (αναλογική).
Δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο πρόβλημα με τη μηχανή, απλώς θέλω να πάω σε ψηφιακή.
Τα θέματα μου είναι τοπία (από διακοπές), φωτογραφίες των μικρών και της γυναίκας μου.
Όσο αφορά την f31 δεν την έχουν εδώ στην Λάρισα,αλλά μπορούν να μου τη φέρουν.

Για την χρήση που τη θες, η οικονομικότερη περίπτωση βγαίνει στηνf30 - f31. Από εκεί και πέρα η Canon φημίζεται για καλύτερη μηχανή επεξεργασίας εικόνας κι έχει και IS σταθεροποιητή για χαμηλές ταχύτητες, και οι άλλες δύο δίνουν κυρίως περισσότερο βάρος στον τηλεφακό. Αν δεν βλέπεις να τα χρειάζεσαι μην τα πληρώνεις άδικα...
Αν έχεις όρεξη να παιδευτείς με ρυθμίσεις προσπαθώντας κάτι παραπάνω προχώρα στα ακριβότερα μοντέλα, διαφορετικά μια χαρά ξεμπλέκεις με τη μικρή fuji και μάλιστα χωρίς συμβιβασμούς ποιότητας.
Κι όπως λέει κι ο Βλάσης, αν σου έρθει η όρεξη για κάτι περισσότερο απ' το αυτόματο η μηχανή μπορεί να σε ακολουθήσει στις αναζητήσεις σου!
 
Εγώ ξαναλέω να δειτε και τις μικρές πανασονικ, που εκτος του ευρυγώνιου και του οπτικου σταθεροποιητη εχουν και extended optical zoom απο το 3,6 φτανει στο 5 ρίχνοντας όμως την αναλυση αλλα και τη λειτουργια auto bracket. Βέβαια δεν ξερω αν τα έχει και η fuji αυτά...
 
Το πρόβλημα με τις πανασόνικ είναι ο άνω του μέσου όρου θόρυβος και ακόμη χειρότερα ο "επιθετικός" αλγόρυθμος αποθορυβοποίησης. Ενώ από χαρακτηριστικά είναι αρκετά καλές και σε καλή τιμή. Τώρα βέβαια κάτι "κόλπα" τύπου "extended optical zoom" δεν θα πρέπει να μας εντυπωσιάζουν, είναι καθαρά μαρκετινίστικα. Επίσης δεν με αρέσει που δεν είναι απολύτως ειλικρινείς στα χαρακτηριστικά των μηχανών τους. Πχ οι μηχανές της με αισθητήρα 16:9 διαφημίζονται ότι έχουν φακό αντίστοιχο με 28mm, όμως αυτό ισχύει μόνο σε κάδρο 16:9 και μόνο για το εύρος της οριζόντιας κάλυψης. Πιθανότατα έχουν τον ίδιο φακό 35-36mm που έχουν και οι υπόλοιπες....
 
Γιατί λες οτι το extended optical zoom ειναι μαρκετινιστικο? Απο τη στιγμή που είναι οπτικο και οχι ψηφιακό σε τι επηρεαζει περα απο τη μειωση της αναλυσης για να λειτουργησει?

Και για το 16:9 που λες εννοεις οτι οταν γυρναω τη μηχανη σε αυτο το Mode η ευρυγωνια καλυψη αλλαζει σε σχεση με το 4:3 ?
 
Μαρκετινίστικο εννοώ, ότι δεν είναι στην ουσία περαιτέρω ζουμ. Απλώς κροπάρει το κέντρο του αισθητήρα. Και η KM A2 το έκανε, κρατούσε το κέντρο του αισθητήρα, από 8 στα 2mp, οπότε σε εύρος κάλυψης λειτουργούσε ως πολλαπλασιαστής x2 του φαινόμενου εστιακού μήκους.

Όσο για την "ευρυγώνια κάλυψη": στις κόμπακτ, όταν λέμε φακός, φερ' ειπείν, 28-105, αυτό αναφέρεται σε εύρος κάλυψης (σε μοίρες) αντίστοιχο φακού σε φορμά 135. Δηλαδή ως φακό "28mm" σε ψηφιακή κόμπακτ, λέμε (δηλαδή οι εταιρίες τον παρουσιάζουν έτσι, δεν το λέμε εμείς) αυτόν που δίνει κάλυψη 65 μοιρών οριζοντίως (ή 46 μοιρών καθέτως, υποψιάζομαι ότι επειδή το κάδρο 4:3 είναι στενότερο του 3:2 στο φιλμ 135, οι εταιρίες αναφέρονται στην κάθετη κάλυψη των 46 -εν προκειμένω- μοιρών, με την οριζόντια να είναι μικρότερη από 65). Τώρα καθώς το φορμά 16:9 είναι ευρύτερο και από το 3:2, προφανώς η πανασόνικ ως φακό 28mm εννοεί αυτόν που δίνει με τον συγκεκριμένο αισθητήρα της κάλυψη 65 μοιρών οριζοντίως. Βεβαίως η κάθετη κάλυψη είναι οπωσδήποτε μικρότερη των 46 μοιρών που δίνει ένας 28άρης σε φορμά 135. Όπως επίσης και η οριζόντια θα είναι μικρότερη από 65 μοίρες εάν τελικώς στην πανασόνικ επιλέξει κανείς κάδρο 4:3.
 
Παντω σε καθε περιπτωση δε θα ειναι μεγαλυτερη η καλυψη απο τις αλλες που αναφερουν φακο 35/38mm?
 
Από το dp review ειναι οι φωτογραφιες και αναφερει για την 28mm 75,3 μοιρες διαγωνια και για την 35mm 63,4 F.O.V. at infinity (αυτό δεν ξερω τι σημαινει)
 

Attachments

  • 28mm.jpg
    28mm.jpg
    16.5 KB · Views: 10
  • 35mm.jpg
    35mm.jpg
    18.2 KB · Views: 7
αυτά που λες ειναι όντως τα (διαγώνια) νούμερα για την κάλυψη των αντίστοιχων φακών σε φορμά 135.