Αγορά dslr

Σχετικά με τους φακούς και την αξιολόγησή τους:

Είναι 2 μήνες που σηκώνω συνεχώς φωτογραφίες σε διάφορα photo stock agencies. Αλλού γίνεται πογκρόμ στις φωτο, αλλού περνάω bye. Έκανα μια πρόχειρη έρευνα και είδα ότι (ακόμη και με σβησμένο το exif) φωτο που έχω τραβήξει με τον 18-55 της CANON (δανεικό) δεν έχει περάσει καμιά. Με τον 17-40 L έχω επιτυχία πάνω από 85%.

Με τον 18-70 της ΝΙΚΟΝ (δανεικό) έχω επιτυχία περίπου 50%. Με τον 18-200 VR (δανεικό) έχω επιτυχία περίπου 40% !!!! Με τον 17-35% έχω επιτυχία 90%. Με τον 28-200 έχω επιτυχία 10-15%.

Άρα; Άρα κάποιοι φακοί στο 100% και μετά από καλό Post processing δίνουν πολύ καλύτερες φωτογραφίες σε σχέση με άλλους.

Η υπόθεση service NIKON (Δαμκαλίδης) είναι σαφώς καλύτερη σε σχέση με το service CANON (intersys). Ήταν ο ένας από τους δυο λόγους που άλλαξα σύστημα (και πόνεσε η τσέπη μου....)
 
Re: Απάντηση: Αγορά dslr

H 400D έχει σαφέστατα το προβάδισμα για 3 βασικούς λόγους:

1. Είναι 10 mp σε αντίθεση με την Nikon που είναι 6 (τεράστια διαφορά)

2. Έχει σύστημα αυτοκαθαρισμού του αισθητήρα.

3. Το πιο σημαντικό. Η Nikon δεν έχει ενσωματωμένο μοτέρ στο σώμα για το autofocus που σημαίνει ότι αν ο φακός δεν έχει ενσωματωμένο μοτέρ δεν έχουμε autofocus καθόλου.

1.Συζητάω κυρίως για την d40x που είναι στα 10mp

2.Συμφωνώ ότι είναι πλεονέκτημα αλλά όχι σοβαρό για τα δικά μου κριτίρια

3.Πιθανότατα δεν θα πάρω άλλους φακούς από αυτούς του κιτ, τουλάχιστον για 1-2χρόνια.

Σημαντικότερο για μένα είναι το γεγονός ότι καμία από τις μικρές Canon δεν μου έκατσε καλά στο χέρι...μόνο την Pentax δεν έχω δουλέψει. Θα κατέβω Αθήνα για την dte, ελπίζω να υπάρχουν όλες για μια προσεκτικότερη ματιά.

Ευχαριστώ πραγματικά για τις απαντήσεις σας!!!
 
η d40x ειναι αριστη αγορα !!

σε εικονα αριστευει παντου !!!
ολα τα ρεβιου την βγαζουν απο τις κορυφαιες στην ποιοτητα φωτος στον ανταγωνισμο της !!


αν θες κατι πιο γρηγορο και πιο ποιοτικο σε κατασκευη αλλα και με πιο καλυτερο δυναμικο ευρος παρε Canon 400D αλλα εχει διαφορα στην τιμη .....
 
Εγω θα προτεινα σαν αγοραστικη κινηση μια ποιο τραβηγμενη εκδοχη , την εξης : αφου ειναι να κανεις το αλμα με 750 ......σλοου νταουν ε μπιτ και περιμενε μετα τις γιορταδες που η D200 θα πεσει στο χιλιαρικο λογο ελευσης της 300ρας .
Ετσι ξεφευγεις απο την εντρυ κατηγορια και θα φας πολλα κλικ μεχρι να θελησεις κατι αλλο , αν το θελησεις ποτε βεβαια .

Εγω π.χ. μαλλον θα προτιμουσα να βαλω καποιες δοσεις παραπανω και να τελειωνω μια κι εξω , ετσι κι αλλοιως το προβλημα των φακων παντα θα υπαρχει αλλα ο φθηνος 18 χ 55 για αρχη εχει κανα κατοσταρικο+ μεχρι να πορευτεις .


Βεβαια παντα παιζει το ποιος ειναι πισω απο την μηχανη ,πραγμα που μετραει περισοτερο απο ολα και επισης και τα λεφτα που βγαινουν στην ακρη δυσκολα εως πολυ δυσκολα σημερα.

ΥΣ
Μην μου την πεσετε τωρα και αρχισετε να με .........απλα δινω μια αλλη εκδοχη ειπαμε .
 
χιλιάρικο η D200... λίγο δύσκολο δεν είναι? Συνήθως η Canon και η Nikon τελειώνουν τα στοκ τους με λίγο πιο συμφέρουσες τιμές ή rebates (όχι ξεπουλήματα) πριν κυκλοφορήσουν το νέο μοντέλο. Πχ τώρα η 30D δύσκολα βρίσκεται, λίγο πριν κυκλοφορήσει η 40D είχε πέσει γύρω στα 850 το σώμα.

Εάν υπολογιστεί το ισχύον rebate, με 1300 παίρνει κανείς τώρα την 40D με τον 17-85is.

Προσωπικώς θα διάλεγα κάτι πιο έντρυ λέβελ και θα έδινα τα επιπλέον χρήματα σε καλύτερους φακούς. Ειδικά σε ευρωπαϊκά eshops παίζουν πολύ καλές προσφορές πακέτων.
Πχ Pentax K100Ds + Sigma 24-60/2.8 EX (πολύ καλός και φωτεινός φακός) μόλις 646 γιούρος στο technikdirekt. Φακός που θα μείνει και όταν φύγει η μηχανή. Με άλλα 300 περίπου παίρνει τον Sigma 15-30 (τον έχω) και έχει καλύψει άριστο εστιακό εύρος, από τα 22 μέχρι τα 90mm (αντίστοιχα), με κάτι παραπάνω από 900 ευρά.
 
Είναι 2 μήνες που σηκώνω συνεχώς φωτογραφίες σε διάφορα photo stock agencies. Αλλού γίνεται πογκρόμ στις φωτο, αλλού περνάω bye. Έκανα μια πρόχειρη έρευνα και είδα ότι (ακόμη και με σβησμένο το exif) φωτο που έχω τραβήξει με τον 18-55 της CANON (δανεικό) δεν έχει περάσει καμιά. Με τον 17-40 L έχω επιτυχία πάνω από 85%.

Με τον 18-70 της ΝΙΚΟΝ (δανεικό) έχω επιτυχία περίπου 50%. Με τον 18-200 VR (δανεικό) έχω επιτυχία περίπου 40% !!!! Με τον 17-35% έχω επιτυχία 90%. Με τον 28-200 έχω επιτυχία 10-15%.

Άρα; Άρα κάποιοι φακοί στο 100% και μετά από καλό Post processing δίνουν πολύ καλύτερες φωτογραφίες σε σχέση με άλλους.

Ο 17-40 L της Canon και ο 17-35 της Nikon λοιπόν σου δίνουν τα πιο αποδεκτά αποτελέσματα στα photo stock agencies! Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι αν στην διαδικασία επιλογής απλά κοιτάνε αυτόματα πόσο εστιασμένα είναι τα πάντα σε κάθε φωτογραφία! Και οι δύο φακοί που αναφέρεις είναι αρκετά δύσκολο να βγάλουν κάτι ανεστίαστο σε όλο το κάδρο!
Κατάφερες να δεις αν η θεματολογία παίζει αντίστοιχο ρόλο στην αποδοχή των φωτογραφιών κι αν κάποια θέματα περνάνε ενώ άλλα όχι;
 
Είμαι off topic αλλά θα απαντήσω.

Ο 17-40 L της Canon και ο 17-35 της Nikon λοιπόν σου δίνουν τα πιο αποδεκτά αποτελέσματα στα photo stock agencies! Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι αν στην διαδικασία επιλογής απλά κοιτάνε αυτόματα πόσο εστιασμένα είναι τα πάντα σε κάθε φωτογραφία! Και οι δύο φακοί που αναφέρεις είναι αρκετά δύσκολο να βγάλουν κάτι ανεστίαστο σε όλο το κάδρο!
Κατάφερες να δεις αν η θεματολογία παίζει αντίστοιχο ρόλο στην αποδοχή των φωτογραφιών κι αν κάποια θέματα περνάνε ενώ άλλα όχι;

Ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον το δεύτερο) δεν κοιτάνε μόνο το νετ ή φλου. Κάποια όπως το www.istockphoto.com, www.shutterstock.com, www.fotolia.com είναι εξαιρετικά αυστηρά. Π.χ. το www.istockphoto.com μου έστειλε πίσω φωτογραφία, διότι σε πανοραμική λήψη φαινόταν σε μέγεθος 11 πίξελς (στα 3504) μια διαφήμιση σε τοίχο, τίποτα παραπάνω από ένα μωρό με πάνα). Το istockphoto είναι πολύ αυστηρό σε όλα τα τεχνικά θέματα. Το fotolia είναι πολύ αυστηρό στη σύνθεση των φωτογραφιών και στο φωτισμό. Το shutterstock στο θόρυβο.

Και για να μιλήσουμε με νούμερα έχω στείλει ήδη 360 φωτογραφίες στο www.shutterstock.com από τις οποίες οι 204 έγιναν δεκτές, και 24 είναι σε καθεστώς review. Στο fotolia έχω στείλει 432 και έχουν γίνει δεκτές 180. Στο istockphoto έχω acceptance rate μόλις 30% με 28 φωτογραφίες μέσα.

Η αποδοχή/απόρριψη που ανέφερα παραπάνω έγινε με άση τα στατιστικά στοιχεία από συνολικά 1732 φωτογραφίες που έχω υποβάλει σε 6 έξι stock agencies.
 
Εγω θα προτεινα σαν αγοραστικη κινηση μια ποιο τραβηγμενη εκδοχη , την εξης : αφου ειναι να κανεις το αλμα με 750 ......σλοου νταουν ε μπιτ και περιμενε μετα τις γιορταδες που η D200 θα πεσει στο χιλιαρικο λογο ελευσης της 300ρας .
Ετσι ξεφευγεις απο την εντρυ κατηγορια και θα φας πολλα κλικ μεχρι να θελησεις κατι αλλο , αν το θελησεις ποτε βεβαια .

Εγω π.χ. μαλλον θα προτιμουσα να βαλω καποιες δοσεις παραπανω και να τελειωνω μια κι εξω , ετσι κι αλλοιως το προβλημα των φακων παντα θα υπαρχει αλλα ο φθηνος 18 χ 55 για αρχη εχει κανα κατοσταρικο+ μεχρι να πορευτεις .


Βεβαια παντα παιζει το ποιος ειναι πισω απο την μηχανη ,πραγμα που μετραει περισοτερο απο ολα και επισης και τα λεφτα που βγαινουν στην ακρη δυσκολα εως πολυ δυσκολα σημερα.

ΥΣ
Μην μου την πεσετε τωρα και αρχισετε να με .........απλα δινω μια αλλη εκδοχη ειπαμε .

Δεν έχω την ίδια άποψη. Η d200 είναι διαφορετικό πουλί σε σχέση με τις άλλες 10άρες ΝΙΚΟΝ/CANON που αναφέρθηκαν. Είναι βαριά, ογκώδης και έχει την αίσθηση του τούβλου. Με ένα φυσιολογικό φακό για τις επιδόσεις της μετά από 2 ώρες κουβάλημα χρειάζεσαι τρίψιμο αν δεν είσαι συνηθισμένος. Επίσης δεν μπορείς να τη δώσεις σε ένα φίλο για να βγάλει μια τυχαία φωτογραφία ή στην αδελφή κλπ. Η αίσθησή της (σε σχέση με τη D80 π.χ.) είναι διαφορετικό και το πιθανότερο είναι να του πέσει (!!!!!). Επίσης δεν έχει τον κλασικό περιστροφικό επιλογέα προγραμμάτων στα αριστερά ή δεξιά, δεν έχει καθόλου εικονοπρογράμματα και δεν έχει ούτε "πράσινη" δηλ. αυτόματη λειτουργία. Και τα μενού της θέλου διάβασμα πολύ και παίξιμο πολύ.

Σε μένα χρειάστηκαν περίπου 12 ώρες διαβάσματος και πειραματισμού μέχρι να βρω τί κάνει το κάθε κουμπί, η κάθε επιλογή στα μενού και πως συνδυάζεται η κάθε επιλογή εδώ με την άλλη επιλογή εκεί. Το AF επίσης έχει καμιά 20αριά επιλογές. Μονό σημείο σταθερό στο κέντρο, μονό οπουδήποτε αυτόματο, μονό close focus priority, πολλά μαζί σε τετράγωνο, ρόμβο, διαμάντι, ανοιχτό και σφιχτό σχέδιο, χωρίς να υπολογίσουμε τα AI, AI SERVO κλπ.
 
Στη λήψη τώρα. Η d200 είναι μηχανή για .raw και όχι για Jpgs. Όποιος την πάρει για .jpgs ας κοιτάξει κάπου αλλού. Η διαφορά είναι περίπου 30-40% καλύτερο αρχείο. Για τέτοια διαφορά μιλούμε. Βέβαια έχει και την ιδιαιτερότητα μετά τα iso 400 το .jpg να έχει καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με το .raw.

Επίσης ΔΕΝ θα δείτε αποδεκτά αποτελέσματα με μέτριους φακούς. Θέλει primes, θέλει ακριβούς ζουμ για να παίξει καλά. Θα έλεγα ότι καλοί φακοί είναι ο TAMRON 17-50 2.8, ΤΑΜRON 28-75 2.8/SIGMA 50-150 2.8/NIKKOR 70-300 VR.

Αν σκοπεύετε να μην πάρετε τέτοιους φακούς, πάρτε κάτι άλλο.
 
Πέραν των ανωτέρω, είναι νομίζω και υπερβολή σε κάποιον που έχει κατά νου ένα double-kit να προτείνουμε D200 ως πρώτη dslr.
Μέχρι Κ10D/D80/30D θα έφτανα... εάν όχι στη βασική σειρά των ίδιων εταιριών.
 
Δείτε κάποια πράγματα στο http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=1280&highlight=nikon+d200 και σε άλλα θέματα για τη μηχανή αυτή.

Η γνώμη μου όμως είναι ότι και η D40X, όπως και όλες οι 10άρες θέλουν καλό φακό για να αποδώσουν. Από 400 ευρώ και πάνω σε ζουμ. Η διαφορά είναι δραματική. Το γυαλί θα κάνει τη διαφορά. :2thumb22sup:
 
Στη λήψη τώρα. Η d200 είναι μηχανή για .raw και όχι για Jpgs. Όποιος την πάρει για .jpgs ας κοιτάξει κάπου αλλού. Η διαφορά είναι περίπου 30-40% καλύτερο αρχείο. Για τέτοια διαφορά μιλούμε. Βέβαια έχει και την ιδιαιτερότητα μετά τα iso 400 το .jpg να έχει καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με το .raw.

Αν καταλαβαίνω καλά στην d200 στα μεγάλα ISO οι ενσωματωμένοι αλγόριθμοι αποθορυβοποίησης ή άλλης βελτιστοποίησης της JPG, δουλεύουν τόσο καλά που είναι αδύνατο να ξεπεραστούν απ' την χειροκίνητη επεξεργασία του RAW? Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται!

Επίσης ΔΕΝ θα δείτε αποδεκτά αποτελέσματα με μέτριους φακούς. Θέλει primes, θέλει ακριβούς ζουμ για να παίξει καλά. Θα έλεγα ότι καλοί φακοί είναι ο TAMRON 17-50 2.8, ΤΑΜRON 28-75 2.8/SIGMA 50-150 2.8/NIKKOR 70-300 VR.

Να αναδεικνύει η d200 τις διαφορές των φακών το καταλαβαίνω, αλλά λες ότι μια φτηνότερη μηχανή θα δώσει καλύτερο αποτέλεσμα απ' την d200 με τον ίδιο φτηνό φακό?

(...είμαι και από ίωση και κάτι μου ξεφεύγει μάλλον!)
 
Είμαι off topic αλλά θα απαντήσω.



Ευτυχώς ή δυστυχώς (μάλλον το δεύτερο) δεν κοιτάνε μόνο το νετ ή φλου. Κάποια όπως το www.istockphoto.com, www.shutterstock.com, www.fotolia.com είναι εξαιρετικά αυστηρά. Π.χ. το www.istockphoto.com μου έστειλε πίσω φωτογραφία, διότι σε πανοραμική λήψη φαινόταν σε μέγεθος 11 πίξελς (στα 3504) μια διαφήμιση σε τοίχο, τίποτα παραπάνω από ένα μωρό με πάνα). Το istockphoto είναι πολύ αυστηρό σε όλα τα τεχνικά θέματα. Το fotolia είναι πολύ αυστηρό στη σύνθεση των φωτογραφιών και στο φωτισμό. Το shutterstock στο θόρυβο.

Και για να μιλήσουμε με νούμερα έχω στείλει ήδη 360 φωτογραφίες στο www.shutterstock.com από τις οποίες οι 204 έγιναν δεκτές, και 24 είναι σε καθεστώς review. Στο fotolia έχω στείλει 432 και έχουν γίνει δεκτές 180. Στο istockphoto έχω acceptance rate μόλις 30% με 28 φωτογραφίες μέσα.

Η αποδοχή/απόρριψη που ανέφερα παραπάνω έγινε με άση τα στατιστικά στοιχεία από συνολικά 1732 φωτογραφίες που έχω υποβάλει σε 6 έξι stock agencies.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον! Για να μην μακρηγορούμε off-topic θα περιμένω την συγκριτική παρουσίαση των φωτο-ατζέντηδων που μας έταξες. ;)
Απ' ότι βλέπω έχεις αποκτήσει ήδη μεγάλη εμπειρία με τις ιδιοτροπίες του καθενός τους. Ελπίζω να αξίζει τον κόπο!
 
Να αναδεικνύει η d200 τις διαφορές των φακών το καταλαβαίνω, αλλά λες ότι μια φτηνότερη μηχανή θα δώσει καλύτερο αποτέλεσμα απ' την d200 με τον ίδιο φτηνό φακό?

(...είμαι και από ίωση και κάτι μου ξεφεύγει μάλλον!)

προφανώς ο Βλάσης εννοεί ότι δεν θα πάρουμε αποδεκτά αποτελέσματα per pixel. Σε σμίκρυνση στα 6mp δεν μπορεί λογικώς να στέκει κάτι τέτοιο. Η αναλυτική ικανότητα ενός APS αισθητήρα των 12mp υπερβαίνει τις 80 γραμμές/mm, επίδοση που πολύ λίγοι φακοί πιάνουν. Αντίθετα τις 55 περίπου γραμμές/mm ενός αισθητήρα των 6 mp τις πιάνουν οι περισσότεροι φακοί, πολλοί μάλιστα και από ανοικτοί.
 
προφανώς ο Βλάσης εννοεί ότι δεν θα πάρουμε αποδεκτά αποτελέσματα per pixel. Σε σμίκρυνση στα 6mp δεν μπορεί λογικώς να στέκει κάτι τέτοιο. Η αναλυτική ικανότητα ενός APS αισθητήρα των 12mp υπερβαίνει τις 80 γραμμές/mm, επίδοση που πολύ λίγοι φακοί πιάνουν. Αντίθετα τις 55 περίπου γραμμές/mm ενός αισθητήρα των 6 mp τις πιάνουν οι περισσότεροι φακοί, πολλοί μάλιστα και από ανοικτοί.

Ναι, λογικό. Δεν αξίζει να πάει κανείς σε 12 Μp μόνο με φτηνούς φακούς...
 
Το μόνο από τα "δευτερεύοντα" (εννοώ σε σχέση με την ποιότητα εικόνας) χαρακτηριστικά που θα με ενδιέφερε πραγματικά είναι το viewfinder. Μεγάλο μέρος της φωτογραφίας είναι και η αίσθηση που έχεις (στο μάτι, όχι στο χέρι εννοώ) όταν φωτογραφίζεις.

Bασικότατο !!!!:grandpa:
 
Όλες οι μηχανές που φορούν τον ίδιο αισθητήρα δεν βγάζουν τις ίδιες φωτογραφίες με τον ίδιο φακό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι NIKON D100/D70/D70S/D50/D40 που είχαν μεγάλη διαφορά τα αρχεία. Έχουν διαφορές στη δυναμική περιοχή, άλλο φίλτρο κατωδιαβατό επομένως και άλλη συμπεριφορά στο νόθο χρώμα και στο υπέρυθρο και άλλο επεξεργαστή επομένως άλλη συμπεριφορά στα υψηλά Iso. Επίσης άλλες είναι μηχανές για .raw (d100) κι άλλες για .jpg (d50).

H d200 και όλες οι ημιεπαγγελματικές, μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σε πρώτη φάση, αλλά έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, είτε με καλό φακό, είτε με post processing. Αυτό ισχύει και στην CANON. Η 350d και η 20d θεωρητικά είχαν τον ίδιο αισθητήρα. Όμως οι τελικές φωτογραφίες που έδιναν διέφεραν αρκετά.
 
παιδιά καλησπέρα...

σκέφτομαι να πάρω κάποια στιγμή στο άμμεσο μέλλον μια dslr. έχω μια compact (fuji f40) αλλά θέλω κάτι καλύτερο - το οποίο όμως καλύτερο σε τεχνικές γνώσεις δεν είμαι ακόμα ικανός να το αξιοποιήσω, οπότε έχω και την θέληση να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριο ή να ασχοληθώ ενεργότερα με το θέμα φωτογραφία από μόνος μου.
έχοντας έλλειψη τεχνικών γνώσεων οφείλω να ομολογήσω οτι ορισμένα topic τα οποία διαβάζω έχουν επίπεδο υψηλότερο από αυτό που μπορώ να κατανοήσω. θα ήθελα λοιπόν την βοήθεια σας για την επιλογή μιας entry level dslr...κλείνω πρός την olympus e-410, αλλά είμαι ανοικτός στις προτάσεις σας. αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι τα τοπία αλλά δεν θα ήθελα να ξοδέψω χρήματα για δυνατότητες που δεν μπορώ να αξιοποιήσω.
 
Απάντηση: Re: Αγορά dslr

παιδιά καλησπέρα...

σκέφτομαι να πάρω κάποια στιγμή στο άμμεσο μέλλον μια dslr. έχω μια compact (fuji f40) αλλά θέλω κάτι καλύτερο - το οποίο όμως καλύτερο σε τεχνικές γνώσεις δεν είμαι ακόμα ικανός να το αξιοποιήσω, οπότε έχω και την θέληση να παρακολουθήσω κάποιο σεμινάριο ή να ασχοληθώ ενεργότερα με το θέμα φωτογραφία από μόνος μου.
έχοντας έλλειψη τεχνικών γνώσεων οφείλω να ομολογήσω οτι ορισμένα topic τα οποία διαβάζω έχουν επίπεδο υψηλότερο από αυτό που μπορώ να κατανοήσω. θα ήθελα λοιπόν την βοήθεια σας για την επιλογή μιας entry level dslr...κλείνω πρός την olympus e-410, αλλά είμαι ανοικτός στις προτάσεις σας. αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι τα τοπία αλλά δεν θα ήθελα να ξοδέψω χρήματα για δυνατότητες που δεν μπορώ να αξιοποιήσω.

οι Ολυμπους γενικα οι dslr εχουν τον μεγαλυτερο θορυβο σε συγκριση με αλλες dslr........

αυτο και μονο ειναι κατι...................

ασε που το καδρο 3:4 το βρισκω προσωπικα οχι ωραιο.
δεν θελω να κροπαρω ολες τις φωτος μου παντα για να βγαζω το καδρο που θελω να ειχαν εξαρχης.....