Ας μιλησω πιο συγκεκριμμενα. Το κυκλωμα ενος ενισχυτη εχει υλικα που "γερνανε", μιλαμε πχ για ημιαγωγους, τρανζιστορ για παραδειγμα τα εξοδου που εχουν καμπυλη αποδοσης που φθεινει με τα χρονια κλπ. Ο καθαρισμος ενος ενισχυτη και η αναπυκνωση δεν ειναι παρα ενα "φρεσκαρισμα". Τετοια μηχανηματα τα φρεσκαρουμε και τα εχουμε στην κατοχη μας για συναισθηματικους λογους, για να παιζουν ομορφα σε χαμηλες εντασεις με ενα εισαγωγικο ευκολο ηχειακι. Ειναι επικινδυνο να εχεις απαιτησεις απο ενα τετοιο μηχανημα, να οδηγησει σε σταθμες συγχρονα ηχεια σε μουσικες με πλουσιο ρυθμικο περιεχομενο που ειναι απαιτητικες. Πολλοι φιλοι ξεθαρρευουν με τετοια μηχανηματα και πολυ συχνα χωρις να το καταλαβουν κανουν ζημια στα ηχεια τους, ή σε καποιο μεγαφωνο κλπ. Ολα αυτα τα λεω, οχι γιατι θελω να γινω ο κακος του νηματος, αλλα για να προιδεασω τον ενδιαφερομενο για τους κινδυνους που υπαρχουν και για τις απαιτησεις που μπορει να εχει απο τον ενισχυτη αυτον για να μη βρεθει προ δυσαρεστων εκπληξεων. Ο συγκεκριμμενος ηταν σιγουρα πολυ καλος για τα δεδομενα της εποχης του. Τα δεδομενα ομως σημερα εχουν αλλαξει. Αυτα απο μενα.
Λυπαμαι αλλα εδω εχουμε σαφως πολυ σοβαρο θεμα διαφωνιας ....
---Οι αντιστασεις εαν εκτεθουν σε θερμοκρασια η υγρασια τσουλαει η τιμη τους συνηθως προς τα πανω κυριως σε αντιστασεις ανθρακος .Η κατασταση αυτη αντιμετωπιζεται με δειγματοληψια επειδη η ασθενεια ειναι επδημικια σημαινει οτι εαν τσεκαρεις 5-10 αντιστασεις και ειναι σωστες τοτε κατα κανονα ειναι ολες σωστες ...Επισης ενα μηχανημα που δεν ειναι σχεδιασμενο να δουλευει σε ψηλες θερμοκρασιες ( υψηλες πολωσεις η ταξη Α ) εχει λιγοτερες πιθανοτητες να παρουσιασει τετοια θεματα
---Για τους πυκνωτες εχουμε γραψει μυρριες σελιδες και τα θεματα που τους απασχολουν και με αυτες τις υποψιες τους αλλαζουμε απλα ολους ( και οταν λεμε ολους εννοουμε ολους )
---Οσο για του ημιαγωγους ειναι ολοι μηδενος εξαιρουμενου εξαρτηματα σταθερης καταστασης ...ενα τρανσιστορ που εχει τις Χ προδιαγραφες σημερα θα τις εχει και μετα απο 200 χρονια ....Μοναδικη εξαιρεση ειναι καποιοι κατασκευαστες που "τρεχουν " τους ημιαγωγους τους στο απολυτο οριο με σκοπο τις καλυτερες επιδοσεις και οποτε ειναι απολυτα φυσικο ενα εξαρτημα να παρουσιαζει προβληματα μετα απο 20 χρονια λειτουργιας στους 90 βαθμους . Οι Ιαπωνες εκανα αριστη χρηση των υλικων και πουθενα δεν "ανεβαζαν " θερμοκρασιες αν δεν ηταν απολυτα απαραιτητα και γενικα δεν καταπονουσαν τις πλακετες τους .
---Τελος η περιγραφη¨:
για να παιζουν ομορφα σε χαμηλες εντασεις με ενα εισαγωγικο ευκολο ηχειακι. Ειναι επικινδυνο να εχεις απαιτησεις απο ενα τετοιο μηχανημα, να οδηγησει σε σταθμες συγχρονα ηχεια σε μουσικες με πλουσιο ρυθμικο περιεχομενο που ειναι απαιτητικες. Πολλοι φιλοι ξεθαρρευουν με τετοια μηχανηματα και πολυ συχνα χωρις να το καταλαβουν κανουν ζημια στα ηχεια τους, ή σε καποιο μεγαφωνο κλπ. Ολα αυτα τα λεω, οχι γιατι θελω να γινω ο κακος του νηματος, αλλα για να προιδεασω τον ενδιαφερομενο για τους κινδυνους που υπαρχουν και για τις απαιτησεις που μπορει να εχει απο τον ενισχυτη αυτον για να μη βρεθει προ δυσαρεστων εκπληξεων.
δειχνει οτι δεν εχεις απολυτως καμμια γνωση για το τι ειναι το συγκεκριμενο μηχανημα το οποιο ηταν ναυαρχιδα της σειρα και περιεχει μεσα του τεχνολογιες που λογο υψηλου κοστους και μονο δεν εφαρμοζονται στα σημερινα μηχανηματα επιγραμματικα αναφερω
----Ξεχωριστη τροφοδοσια αλλα κοινο μετασχηματιστη
----μεγαλες χωρητικοτητες
----Εξελιγμενη κυψελοειδη ψυξη
----σταθεροπιημενο τροφοδοτικο στα σταδια οδηγησης
----Συστημα servo ( αποκλειει την περιπτωση οφσετ στην εξοδο)
----Εξελιγεμνη προστασια ( ελεγχει dc στην εξοδο , βαραχυκυκλωμα , και υψηλη θερμοκρασια )
----Ελεγχος ασφαλους περιοχης λειοτυργιας μεσω dual slope vi limiter
----Εξαιρετικα σταθερη λειτουργια μια και ολα τα πρωτα σταδια ειναι με καθρεπτες και πηγες ρευματος ......
----Χρηση μεταγωγων αντι για ποτενσιομετρα ....
----Ισχυρος και ταχυτατος
Ενας θα μπορουσε να πει : με αυτη την λογικη ολοι θα πρεπει να πεταξουμε τα μηχανηματα μας και να τρεξουμε να αγορασουμε 9900....Δεν ειναι ακριβως ετσι ...τα μηχανηματα αυτα υποφερουν απο αλλου ειδους θεματα
---οι εισοδοι του μηχανηματος σε επιπεδο line ( +-300mv) δεν ειναι οτι καλυτερο για σημερινες πηγες με σταθμη εξοδου σχεδον 10 φορες απανω και κοντα στα 2 βολτ .
---Τα gain του προενισχυτη ειναι πολλα σε συνδυασμο με τα παραπανω και φυσικα οσο περισσοτερο gain τοσο περισσοτερος θορυβος και παραμορφωσεις
---Το tone control δεν συναδει με τα συχρονα μουσικα ακουσματα ....παρολα αυτα εχει σωστο διακοπτη bypass
---και τελος για να χωρεσουν ολα αυτα μεσα σε αυτο το σασσι η κατασκευη ειναι χαοτικη και σαφως αυτο ειναι στα μειον του μηχνηματος λογο υπερπηδησεων και συνακορασεων
Παρολα αυτα δεν εχει κανενα απολυτως θεμα ασφαλειας και να παιξει με το ακριβοτερο ηχειο της αγορας χωρις κανενα απολυτως προβλημα