Αγορα με τιμολογιο, last year....

Σε ολα εχεις δικιο. Ηθελα ομως να επισημανω οτι η παρανομη αυτη συμπεριφορα εν μερει καλλιεργηθηκε απο τις νομιμες αντιπροσωπειες. Εξηγουμαι. Οταν αγοραζεις κατι (π.χ. τηλεοραση, κινητο τηλεφωνο κτλπ) και απο την συμπεριφορα των (καθολα νομιμων φυσικων) καταστηματων και της επισημης αντιπροσωπειας, νιωθεις οτι δεν σε σεβονται και οτι, αν προκυψει προβλημα, ψαχνουν τροπους να αποφυγουν τις ευθυνες του ή/και σε ταλαιπωρουν, σκεφτεσαι "δεν γαμιεται... δεν ειμαι που δεν ειμαι καλυμμενος απο πουθενα, ας αγορασω τουλαχιστον απο τον φτηνοτερο". Αλλη λυση ειναι (αν δεν σε ενδιαφερει το τιμολογιο και για αντικειμενα που μπορεις να παρεις απο εκει) να στραφεις προς αμαζον, οπου λογω του μεγεθους του και της νοοτροπιας του, νιωθεις οτι για 12 μηνες εισαι απολυτα προστατευμενος. Προσωπικα, και εν μερει ντρεπομαι για αυτο, οταν ηρθε η ωρα να αγορασω ενισχυτη, αγορασα απο το αμαζον γιατι ηξερα οτι 1% να κατσει η στραβη με ελληνικο καταστημα θα με τρεχουν μαγαζι-αντιπροσωπεια-πισω στο μαγαζι. Η τιμη στο αμαζον και στο ελληνικο καταστημα ηταν ιδια, αλλα ημουν διατεθειμενος να αγορασω απο αμαζον ακομα και αν εβγαινε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ.

Συνήθως σε παραπέμπουν απ' ευθείας στην αντιπροσωπεία και κερδίζουν όλοι χρόνο και λιγότερη χαρτούρα, μαζί κι εσύ. Αλλιώς και πάλι μπορείς να το αφήσεις στο μαγαζί να το διεκπεραιώσει. Εγώ αυτή την περίπτωση δεν την προτιμώ γιατί είναι χρονοβόρα. Την προτιμώ μόνο όταν η αντιπροσωπεία είναι εκεί που για να τη βρεις ενδέχεται να συναντήσεις γριά με κέρατα (στου διαόλου τη μάνα δηλαδή :P ).

Η παράνομη συμπεριφορά καλλιεργήθηκε από τον ξυπνητζή έμπορΑ που δεν τον ενδιαφέρει τίποτε παραπάνω από το να φαίνεται πιο φτηνός απ' όλους, ενώ δεν είναι. Ουκ ολίγες περιπτώσεις μηχανήματος που έχει φτηνή τιμή και δεν υπάρχει, άλλα έχει λειτουργήσει ήδη ως κράχτης για να μπεις στο μαγαζί και να δεις κι άλλα πράγματα.

Μπορώ να συνεχίσω επ' άπειρον με τα παραδείγματα, που φτάνουν έως και demo κομμάτια που πωλούνται ως σφραγισμένα, παραεισαγωγές και σπάσιμο τιμής μόνο για το... σπάσιμο. Σε όλα αυτά θύμα μόνο ο καταναλωτής και κανένας άλλος.

Το skroutz μόνο συνδυαστικά με τον τρόπο που περιέγραψα έχει αποτέλεσμα. Αλλιώς δεν είναι για να το παίρνεις στα σοβαρά.
 
Συνήθως σε παραπέμπουν απ' ευθείας στην αντιπροσωπεία και κερδίζουν όλοι χρόνο και λιγότερη χαρτούρα, μαζί κι εσύ. Αλλιώς και πάλι μπορείς να το αφήσεις στο μαγαζί να το διεκπεραιώσει. Εγώ αυτή την περίπτωση δεν την προτιμώ γιατί είναι χρονοβόρα. Την προτιμώ μόνο όταν η αντιπροσωπεία είναι εκεί που για να τη βρεις ενδέχεται να συναντήσεις γριά με κέρατα (στου διαόλου τη μάνα δηλαδή :P ).

Η παράνομη συμπεριφορά καλλιεργήθηκε από τον ξυπνητζή έμπορΑ που δεν τον ενδιαφέρει τίποτε παραπάνω από το να φαίνεται πιο φτηνός απ' όλους, ενώ δεν είναι. Ουκ ολίγες περιπτώσεις μηχανήματος που έχει φτηνή τιμή και δεν υπάρχει, άλλα έχει λειτουργήσει ήδη ως κράχτης για να μπεις στο μαγαζί και να δεις κι άλλα πράγματα.

Μπορώ να συνεχίσω επ' άπειρον με τα παραδείγματα, που φτάνουν έως και demo κομμάτια που πωλούνται ως σφραγισμένα, παραεισαγωγές και σπάσιμο τιμής μόνο για το... σπάσιμο. Σε όλα αυτά θύμα μόνο ο καταναλωτής και κανένας άλλος.

Το skroutz μόνο συνδυαστικά με τον τρόπο που περιέγραψα έχει αποτέλεσμα. Αλλιώς δεν είναι για να το παίρνεις στα σοβαρά.

Ισως να εχω παρει το ολο θεμα πολυ στραβα επειδη η αληθεια ειναι οτι στο ιντερνετ συναντας σχεδον μονο την vocal minority που γκρινιαζει για προβληματα που ειχε, ενω μεγαλος αριθμος καταναλωτων που ειχε προβληματα που λυθηκαν,σιωπα επειδη δεν ενδιαφερεται να μιλησει.
 
Ισως να εχω παρει το ολο θεμα πολυ στραβα επειδη η αληθεια ειναι οτι στο ιντερνετ συναντας σχεδον μονο την vocal minority που γκρινιαζει για προβληματα που ειχε, ενω μεγαλος αριθμος καταναλωτων που ειχε προβληματα που λυθηκαν,σιωπα επειδη δεν ενδιαφερεται να μιλησει.

Είναι και θέμα κατηγορίας προϊόντος. Προφανώς με τα smartphone και τα tablet τα φαινόμενα είναι διαφορετικά σε σχέση π.χ. με τα ηχεία. Μια κατηγορία που όντως ξέρουν μέχρι και οι πέτρες ότι οι φτηνότερες τιμές επιτυγχάνονται με παζάρι εντός του καταστήματος.
Έβαλα δύο ακραίες κατηγορίες προϊόντων για να γίνει κατανοητό, χαρακτηριστικές περιπτώσεις που στη μια (smartphone) δεν σηκώνει παζάρι και στην άλλη (ηχεία) είναι κοινός τόπος.
Επιπροσθέτως, μην θεωρείς ότι μπορεί κάποιος να παρουσιάσει την τιμή που θα σου πει από κοντά on line. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που δεν το κάνει. Ειδικά αν είναι μεταπωλητής.
 
Απάντηση: Re: Αγορα με τιμολογιο, last year....

Σε ολα εχεις δικιο. Ηθελα ομως να επισημανω οτι η παρανομη αυτη συμπεριφορα εν μερει καλλιεργηθηκε απο τις νομιμες αντιπροσωπειες. Εξηγουμαι. Οταν αγοραζεις κατι (π.χ. τηλεοραση, κινητο τηλεφωνο κτλπ) και απο την συμπεριφορα των (καθολα νομιμων φυσικων) καταστηματων και της επισημης αντιπροσωπειας, νιωθεις οτι δεν σε σεβονται και οτι, αν προκυψει προβλημα, ψαχνουν τροπους να αποφυγουν τις ευθυνες του ή/και σε ταλαιπωρουν, σκεφτεσαι "δεν γαμιεται... δεν ειμαι που δεν ειμαι καλυμμενος απο πουθενα, ας αγορασω τουλαχιστον απο τον φτηνοτερο". Αλλη λυση ειναι (αν δεν σε ενδιαφερει το τιμολογιο και για αντικειμενα που μπορεις να παρεις απο εκει) να στραφεις προς αμαζον, οπου λογω του μεγεθους του και της νοοτροπιας του, νιωθεις οτι για 12 μηνες εισαι απολυτα προστατευμενος. Προσωπικα, και εν μερει ντρεπομαι για αυτο, οταν ηρθε η ωρα να αγορασω ενισχυτη, αγορασα απο το αμαζον γιατι ηξερα οτι 1% να κατσει η στραβη με ελληνικο καταστημα θα με τρεχουν μαγαζι-αντιπροσωπεια-πισω στο μαγαζι. Η τιμη στο αμαζον και στο ελληνικο καταστημα ηταν ιδια, αλλα ημουν διατεθειμενος να αγορασω απο αμαζον ακομα και αν εβγαινε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ.

Τo αμαζον το εχω λατρεψει εδω κι εναμιση χρονο για πολλους λογους που δεν ειναι επι του παροντος... (ενας λογος που δεν ειχα παρει χαμπαρι την φαση με τα κινητα)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορα με τιμολογιο, last year....

παντως και απο πλαισιο και κωτσοβολου που εχουν κανει αγορα φιλοι, θελουν τουλαχιστον την εναρξη απο print screen του taxis.

Δεν μου εχει τυχει, κι εχω αγορες προσφατες σε ολους. Ισως επειδη ειμαι πελατης απο παλια? τι να πω...
 
Δεν ειναι και κατι δυσκολο η "συλλογη'' των δικαιολογιτικων.
Ενα τηλεφωνο στον λογιστη και ετοιμη η εναρξη.
Το ΓΕΜΗ σε 3 μερες σου εχει ετοιμη την χαρτουρα.
Οποτε βουαλα.
Τα περισσοτερα σκρουτζομαγαζα ειναι για σφαλιαρες. Οταν τους ζητουσα τιμολογιο μου αρνηθηκαν και μου ελεγαν απιστευτες δικαιολογιες.....
 
Συνήθως σε παραπέμπουν απ' ευθείας στην αντιπροσωπεία και κερδίζουν όλοι χρόνο και λιγότερη χαρτούρα, μαζί κι εσύ. Αλλιώς και πάλι μπορείς να το αφήσεις στο μαγαζί να το διεκπεραιώσει. Εγώ αυτή την περίπτωση δεν την προτιμώ γιατί είναι χρονοβόρα. Την προτιμώ μόνο όταν η αντιπροσωπεία είναι εκεί που για να τη βρεις ενδέχεται να συναντήσεις γριά με κέρατα (στου διαόλου τη μάνα δηλαδή :P ).

Η παράνομη συμπεριφορά καλλιεργήθηκε από τον ξυπνητζή έμπορΑ που δεν τον ενδιαφέρει τίποτε παραπάνω από το να φαίνεται πιο φτηνός απ' όλους, ενώ δεν είναι. Ουκ ολίγες περιπτώσεις μηχανήματος που έχει φτηνή τιμή και δεν υπάρχει, άλλα έχει λειτουργήσει ήδη ως κράχτης για να μπεις στο μαγαζί και να δεις κι άλλα πράγματα.

Μπορώ να συνεχίσω επ' άπειρον με τα παραδείγματα, που φτάνουν έως και demo κομμάτια που πωλούνται ως σφραγισμένα, παραεισαγωγές και σπάσιμο τιμής μόνο για το... σπάσιμο. Σε όλα αυτά θύμα μόνο ο καταναλωτής και κανένας άλλος.

Το skroutz μόνο συνδυαστικά με τον τρόπο που περιέγραψα έχει αποτέλεσμα. Αλλιώς δεν είναι για να το παίρνεις στα σοβαρά.

να θυμίσω ότι μιλάς ΜΟΝΟ για την Αθήνα, ξεχνώντας την υπόλοιπη χώρα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορα με τιμολογιο, last year....

Δεν μου εχει τυχει, κι εχω αγορες προσφατες σε ολους. Ισως επειδη ειμαι πελατης απο παλια? τι να πω...

τα χαρτιά χρειάζονται για να μην πληρώσεις ΦΠΑ,
αλλοιώς κόβεις τιμολόγιο χωρίς κανένα χαρτί

τα σκρουτζομάγαζα που πουλάνε σε άλλη τιμή λιανικής από ότι με τιμολόγιο (που περοιλαμβάνει ΦΠΑ) κάτι δεν κάνουνε εντελώς νόμιμα
 
να θυμίσω ότι μιλάς ΜΟΝΟ για την Αθήνα, ξεχνώντας την υπόλοιπη χώρα.

Όχι φυσικά, μιλάω για όλη τη χώρα. Ειδικά για την υπόλοιπη χώρα βολεύει απ' ευθείας να το στείλεις στην αντιπροσωπεία σε ότι αφορά την εγγύηση και σε ό,τι αφορά την τιμή μπορείς να την μάθεις και τηλεφωνικά.
 
Όχι φυσικά, μιλάω για όλη τη χώρα. Ειδικά για την υπόλοιπη χώρα βολεύει απ' ευθείας να το στείλεις στην αντιπροσωπεία σε ότι αφορά την εγγύηση και σε ό,τι αφορά την τιμή μπορείς να την μάθεις και τηλεφωνικά.

με δική σου χρέωση και ασφαλισμένο. Ακόμη κι αν είναι στην εγγύηση. Αν μάλιστα είναι και λευκή συσκευή ή μεγάλη τηλεόραση τότε το ποσό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Κάνω λάθος;
 
με δική σου χρέωση και ασφαλισμένο. Ακόμη κι αν είναι στην εγγύηση. Αν μάλιστα είναι και λευκή συσκευή ή μεγάλη τηλεόραση τότε το ποσό δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο. Κάνω λάθος;

Εννοείται. Όπως και αν το έστελνες στο κατάστημα. Η εγγύηση καλύπτει την επισκευή ή την αντικατάσταση, όχι τα μεταφορικά.
 
Εννοείται. Όπως και αν το έστελνες στο κατάστημα. Η εγγύηση καλύπτει την επισκευή ή την αντικατάσταση, όχι τα μεταφορικά.
καταπληκτική λύση. θα στείλεις δίπορτο ψυγείο με δικά σου έξοδα ασφαλισμένο από νησί του Αιγαίου στο σέρβις της Αθήνας. Κάνει 400 ευρώ το ψυγείο και πρέπει να δώσεις 120 ευρώ για να φθάσει μέχρι τον Πειραιά. Τέλεια...

την έννοια του service under warranty on demand δεν την έχουμε ακούσει στην Ελλάδα έ;;Δηλαδή να πηγαίνουμε στον πελάτη.
 
καταπληκτική λύση. θα στείλεις δίπορτο ψυγείο με δικά σου έξοδα ασφαλισμένο από νησί του Αιγαίου στο σέρβις της Αθήνας. Κάνει 400 ευρώ το ψυγείο και πρέπει να δώσεις 120 ευρώ για να φθάσει μέχρι τον Πειραιά. Τέλεια...

την έννοια του service under warranty on demand δεν την έχουμε ακούσει στην Ελλάδα έ;;Δηλαδή να πηγαίνουμε στον πελάτη.

Πως πως! Θα επιβαρυνθεί η τελική τιμή βέβαια κατά την αγορά, αλλά είπαμε... skroutz είναι αυτό, όλο και κάποιο λάκο στη φάβα θα ανακαλύψεις κατά το σκρουτζάρισμα όπως αυτή που λες τώρα. Που είναι και το θέμα μας δηλαδή με τη μη έκδοση τιμολογίου.

Εξ' άλλου όλες οι premium υπηρεσίες κοστίζουν. Γι' αυτό θα δεις σε ακριβά προϊόντα να προστίθεται το premium service στο ίδιο το προϊόν. 400 ευρώ και premium κάπως δύσκολο.
 
Nα το κανουμε πενηνταρακια??
Παω στο ΠΛ...και αγοραζω ενα κινητο και καβω τιμολογιο στην εταιρεια.
Δεν μου ζητανε κανενα χαρτι , πληρωνω κανονικα ΦΠΑ και καθαρισα.
Το ερωτημα ειναι:
Θα μου αποδωσουν τον ΦΠΑ ή οχι.....ή για να γλυτωσω τον ΦΠΑ θα πρεπει να προσκομισω ολη την χαρτουρα να το παρω χωρις ΦΠΑ, αλλοιως τον χανω???
 
Απάντηση: Re: Αγορα με τιμολογιο, last year....

Nα το κανουμε πενηνταρακια??
Παω στο ΠΛ...και αγοραζω ενα κινητο και καβω τιμολογιο στην εταιρεια.
Δεν μου ζητανε κανενα χαρτι , πληρωνω κανονικα ΦΠΑ και καθαρισα.
Το ερωτημα ειναι:
Θα μου αποδωσουν τον ΦΠΑ ή οχι.....ή για να γλυτωσω τον ΦΠΑ θα πρεπει να προσκομισω ολη την χαρτουρα να το παρω χωρις ΦΠΑ, αλλοιως τον χανω???

Το τιμολόγιο θα το περάσει ο λογιστής σου στα βιβλία της εταιρίας οπότε και θα αφαιρεθεί το ΦΠΑ του από τον ΦΠΑ που είναι να αποδώσεις.
Το θέμα είναι αν είναι eligible το έξοδο για τον τύπο επιχείρησης σου.
Νομίζω ότι οι ΑΕ τα περνάνε όλα, δε ξέρω για τις άλλες μορφές.
 
Σωστα, θα το παρεις πισω εφοσον "περναει" στα εξοδα σου, αλλα το θεμα ειναι οτι για να παρεις ολο το φπα μαζεμενο απ ολες τις αγορες κπλ εχει διαδικασια ελεγχους συμψηφισμο και φυσικα για να μη περιμενεις την ολη διαδικασια να γινει μετα απο 2 χρονια αλλα στην ωρα της θα πρεπει να γρασσαρεις και τα γραναζια του συστηματος if you know what i mean....
 
Σωστα, θα το παρεις πισω εφοσον "περναει" στα εξοδα σου, αλλα το θεμα ειναι οτι για να παρεις ολο το φπα μαζεμενο απ ολες τις αγορες κπλ εχει διαδικασια ελεγχους συμψηφισμο και φυσικα για να μη περιμενεις την ολη διαδικασια να γινει μετα απο 2 χρονια αλλα στην ωρα της θα πρεπει να γρασσαρεις και τα γραναζια του συστηματος if you know what i mean....

αυτό είναι αν έχεις να πάρεις επιστροφή ΦΠΑ που νομίζω ότι μόνο αν είσαι εισαγωγέας προϊόντων μπορεί να το "πάθεις".

Εφόσον πληρώνεις ΦΠΑ στην επιχείρηση σου απλά το ποσό του ΦΠΑ θα αφαιρεθεί από τον ΦΠΑ που είναι να πληρώσεις. Αν πχ πρέπει να πληρώσεις 100 ευρώ από τις πωλήσεις που έκανες και το ΦΠΑ του εν λόγω προϊόντος είναι 30 τότε θα πληρώσεις 100-30=70.
Έτσι "αφαιρείς" τον ΦΠΑ, όχι ότι σου δίνει κάποιος 30 ευρώ στο χέρι.
 
εδώ και ένα χρόνο ακριβώς η αγορά μέσω τιμολογίου για εκπτωση ΦΠΑ ακολουθεί την διαδικασία αυτή της χαρτούρας.
 
αυτό είναι αν έχεις να πάρεις επιστροφή ΦΠΑ που νομίζω ότι μόνο αν είσαι εισαγωγέας προϊόντων μπορεί να το "πάθεις".

Εφόσον πληρώνεις ΦΠΑ στην επιχείρηση σου απλά το ποσό του ΦΠΑ θα αφαιρεθεί από τον ΦΠΑ που είναι να πληρώσεις. Αν πχ πρέπει να πληρώσεις 100 ευρώ από τις πωλήσεις που έκανες και το ΦΠΑ του εν λόγω προϊόντος είναι 30 τότε θα πληρώσεις 100-30=70.
Έτσι "αφαιρείς" τον ΦΠΑ, όχι ότι σου δίνει κάποιος 30 ευρώ στο χέρι.

κι ομως ετσι γινεται (δεν ειμαι εισαγωγεας!), οτι περισσετει απο τον συμψηφισμο στο χερι φτανει. βεβαια απ οτι καταλαβαινω υπαρχουν διαφορετικοι τροποι χειρισμου της καταστασης με καποια κριτηρια, πχ οι πελατες μου απαλλασονται απο τον ΦΠΑ και δε μου τον καταβαλλουν με ειδικη βεβαιωση απο την ΔΟΥ οποτε κι εγω εχω διαφορετικη μεταχειριση.
 
Απάντηση: Re: Αγορα με τιμολογιο, last year....

εδώ και ένα χρόνο ακριβώς η αγορά μέσω τιμολογίου για εκπτωση ΦΠΑ ακολουθεί την διαδικασία αυτή της χαρτούρας.

το προβλημα ειναι οτι δε σου δινουν την δυνατοτητα να παρεις με τιμολογιο πληρωνοντας ΚΑΙ το ΦΠΑ διχως απαλλαγη. Προβλεπεται? αν ναι τοτε γιατι δε το δινουν? μηπως για να αποθαρρυνουν τους εταιρικους αγοραστες = βλεπε τα κυκλωματα με τις απατες... στοχευοντας στην λιανικη που πεφτει ολο το ποσον κασερι...

Ηδη εχουν περασει 24ωρες και δε μ απαντησε ενα σκρουτζομαγαζο που ζητησα εξηγησεις γιατι δε μπορω να εισαγω στοιχεια για να κοψω τιμολογιο....