Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Αυτη η αποψη είναι οπως παλια λεγανε ''καλό αμάξι...βαρύ!!!!''

Δεν εννοω αυτο.
Στο βωμο του κερδους θυσιαζεται ολο και περισσοτερο
η ποιοτητα και συνεπως η αξιοπιστια των ηλεκτρονικων και μηχανικων μερων.
 
Περιμενε να ερθει πρωτα.Ειδικα αν εχει τοσο εδω η 1.4 , δεν προκειται να πουλησουν ουτε ενα και το ξερουν ...
 
100 ιπποι, πάνω από 1100 κιλά, και πίσω ημιάκαμπτος άξονας κατευθείαν από τη δεκαετία του.. '80. Περί ορέξεως φυσικά η γνωστή .. κολοκυθόπιτα, αλλά 17.800 σαν πολλά δεν είναι?
Γιατί όχι π.χ. ένα focus ? Οκ, σχεδιαστικά είναι ξεχωριστό (για μένα αυτό είναι μειονέκτημα, για άλλους βέβαια το αντίθετο) αλλά κατά τα άλλα δεν ξεχωρίζει κάπου... Ά και τα παλιότερα - για τα νέα δεν ξέρω - κυριολεκτικά δεν σπάνε δεν χαλάνε...Τέρατα αξιοπιστίας.

Esp έχει?
 
100 ιπποι, πάνω από 1100 κιλά, και πίσω ημιάκαμπτος άξονας κατευθείαν από τη δεκαετία του.. '80. Περί ορέξεως φυσικά η γνωστή .. κολοκυθόπιτα, αλλά 17.800 σαν πολλά δεν είναι?

Πες τα ρε Κωστα....
 
Γιατί ο ημιάκαμπτος πίσω αποτελεί πρόβλημα ;
Σε θέμα άνεσης μόνο καθώς το πίσω μέρος είναι λίγο πιο σκληρό από ένα σύστημα ανάρτησης με πολλαπλές συνδέσεις.
Κάπου αλλού δεν βλέπω κάτι.
Το αμάξι είναι απόλυτα σταθερό σε όλους τους ελέγχους που του έχουν γίνει.
 
Πάλι άσχετο.
Eίχα καιρό να ασχοληθώ με τη σούμπι:
1,6!
http://www.subaru.gr/sites/default/files/Brochures/Subaru XV.pdf
Είναι και SUV ταμάμ για τον έλληνα που ψάχνει για περιπέτεια... στις πλατείες...

Και εχει και το αναλογο χρημα να πληρωνει την αεροδυναμικη του <πεσμενου περιπτερου>
 
Με όφελος 1.500 ευρώ, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας για το 2012 και δωρεάν 6μηνη ασφάλεια συνεχίζει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας το Honda Civic.
Πιο προσιτό από ποτέ έχει γίνει το Civic, μετά τις νέες προσφορές που ανακοίνωσε η Honda. Συγκεκριμένα, το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να αποκτηθεί με όφελος 1.500 ευρώ, με δωρεάν τέλη κυκλοφορίας για το 2012 (148,5 ευρώ για το 1,4 λτ. ή 263,5 ευρώ για το 1,8 λτ.) αλλά και με δωρεάν 6μηνη ασφάλεια μέσω της εταιρείας Aπόλλων Α.Ε. σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πίστη.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/104908.asp
 
Και εχει και το αναλογο χρημα να πληρωνει την αεροδυναμικη του <πεσμενου περιπτερου>

SUV λέμεεεε.
Τώρα και σε γυναικεία έκδοση σε περτικαλί επειδής οι καθώς πρέπει μαντάμες ψοφάνε για τέτοια.
Οι οποίες από αερογδυναμική ξέρουν τα πάντα.

Βέβαια η σούμπι ξέρει και τα κάνει όλα με μιας γκαζοτενεκέδες:
http://www.subaru.gr/news/349

Άγγελε από λεφτά δεν ξέρω.
Κατά τύχη είδα το XV.
http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2386&comp=subaru
 
Εξαρταται.
Αν εννοεις το παλιο με τα 83 αλογα εγω θα ελεγα μακριά.Εξαρτάται βεβαια και απο την τιμη.Αρκετα ψοφιος κινητηρας.Αν λες την εκδοση διετιας με τον 1.4/100hp ειναι καλυτερα τα πραγματα.
Αν παλι σε καινουργιο εννοεις το 1.4 νομιζω οτι ειναι πολυ ακριβο για να αξιζει γενικοτερα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.
Αμαξι με παρομοιους χωρους , καλες επιδοσεις , ασφαλες και με οδηγικη συμπεριφορα ειναι τα ford focus ...
Για να μην παρεξηγηθω, το civic μου αρεσει πολυ , αλλα το 1.8 ...
Αν πρεπει ομως υποχρεωτικα να επιλεξεις μεταξυ civic 1.4 παλιου και καινουργιου, τοτε σιγουρα το παλιο ...

Τα HONDA, είναι ακριβά είτε παλιά είτε καινούργια και από ανταλλακτικά, δεν ξέρω τι να πω με τον Σαρακάκη.
 
Με όφελος 1.500 ευρώ, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας για το 2012 και δωρεάν 6μηνη ασφάλεια συνεχίζει την εμπορική του πορεία στη χώρα μας το Honda Civic.
Πιο προσιτό από ποτέ έχει γίνει το Civic, μετά τις νέες προσφορές που ανακοίνωσε η Honda. Συγκεκριμένα, το μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο μπορεί να αποκτηθεί με όφελος 1.500 ευρώ, με δωρεάν τέλη κυκλοφορίας για το 2012 (148,5 ευρώ για το 1,4 λτ. ή 263,5 ευρώ για το 1,8 λτ.) αλλά και με δωρεάν 6μηνη ασφάλεια μέσω της εταιρείας Aπόλλων Α.Ε. σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πίστη.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/104908.asp


Μην το πάρεις, δεν κάνουν δωρεάν την βενζίνη για ένα χρόνο, ( πλάκα κάνω ), δεν ξέρω με την ρευστότητα στα εργασιακά, την άνοδο και τους φόρους που πλήττουν το αυτοκίνητο θα σκεφτόμουν πάρα πολύ για ένα αυτοκίνητο.
 
Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Γιατί ο ημιάκαμπτος πίσω αποτελεί πρόβλημα ;
Σε θέμα άνεσης μόνο καθώς το πίσω μέρος είναι λίγο πιο σκληρό από ένα σύστημα ανάρτησης με πολλαπλές συνδέσεις.
Κάπου αλλού δεν βλέπω κάτι.
Το αμάξι είναι απόλυτα σταθερό σε όλους τους ελέγχους που του έχουν γίνει.

Μιχάλη
κόψε κάτι....