Αγορα οικονομικου πικαπ

Με αυτη την προυποθεση ναι, οπως ομως σιγουρα ξερεις το μεταχειρισμενο ενεχει ρισκο, μακαρι να βρεθει καποιος να τον "σιγουρεψει".
 
Με αυτη την προυποθεση ναι, οπως ομως σιγουρα ξερεις το μεταχειρισμενο ενεχει ρισκο, μακαρι να βρεθει καποιος να τον "σιγουρεψει".

Το ξερω,εχω μερικα μεταχειρισμενα στην συλλογη μου :smile:
 
Παντα μια μεταχειρισμενη συσκευη εχει, μη σου τυχει.. και εγω οπαδος των used ειμαι για οικονομια αλλα προσεχω οσο μπορω.
 
Τι ρίσκο μπορεί να έχει η αγορά ενός Thorens TD-320 ή 160; Αν δουλεύει, δουλεύει, τελείωσε.
Πολυ σωστα

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Παντα μια μεταχειρισμενη συσκευη εχει, μη σου τυχει.. και εγω οπαδος των used ειμαι για οικονομια αλλα προσεχω οσο μπορω.
Υπαρχουν ανταλλακτικα σε αφθονια,ασε που πολλα απο αυτα ειναι κοινα σε πολλες μαρκες,κυριως μοτερ .
 
Εξαρτάται. Τα πικάπ γενικά από τη φύση τους χαλάνε δύσκολα. Εκτός και αν πρόκειται για μηχανήματα τύπου Technics mkII που υποβάλλονταν συχνά σε κακομεταχείριση (όχι ότι τα πικάπ ήταν κακής ποιότητας, κάθε άλλο). Τα ανάρτησης, δύσκολα χαλάνε, γιατί είναι απλές κατασκευές μηχανολογικά (τι είναι ένα πικάπ; ένας δίσκος που γυρίζει, τίποτα άλλο) και γιατί ο ιδιοκτήτης δεν μπορεί από τη φύση τους, να τα κάνει τίποτα άλλο από το να τα βάζει να γυρίζουν.
 
Αυτο κοστισε για ενα φιλο, 350 ευρω
 

Attachments

  • cig 023.jpg
    cig 023.jpg
    99.8 KB · Views: 191
Last edited:
Πολλα μπορουν να συμβουν σε ενα μεταχειρισμενο thorens οπως χαλασμενα (πεσμενα) ελατηρια ή να μην μπορει να γυρισει απο 33 σε 45 στροφες. Αν καποια πικαπ εχουν θεματα αυτα ειναι τα αναρτησης...
 
Εχω κανει σερβις σε πανω απο 100 THORENS (και πολυ συντηρητικα το λεω)και δεν εχω δει ΠΟΤΕ " πεσμενα" ελατηρια.Αυτα που λεγονται για ελατηρια που χρειαζονται αλλαγη ειναι imo εντελως ανεδαφικα και ατεκμηριωτα. Απο την σχεδιαση του ενα THORENS δεν επιτρεπει περισοτερη πιεση στα ελατηρια διοτι αν παει η ανατρηση πιο κατω απ'οτι πρεπει,το υποπλατω θα ακουμπησει στο top plate και τα ελατηρια δεν θα δεκτουν περισοτερη πιεση.Και μιλαμε για ατσαλενια ελατηρια οχι κατι που αν το τραβηξεις θα ανoιξει η αν το πιεσεις θα κλεισει.Οι στροφες απο 45 σε 33 η το αντιθετο, συμβαινει να μην δουλευουν σωστα ΜΟΝΟΝ με λανθασμενο ιμαντα γι αυτο λεμε αγορα του δικου του ιμαντα.
Για οτι δηποτε χρειαστει ενα THORENS αφου γινεται λογος γι αυτο συγκεκριμενα, υπαρχουν εξαρτηματα σε αυθονια οπως βεβαια και για αλλα πικαπ παρομοιας σχεδιασης....Linn, Ariston, Systemdek, Heybrook,AR κλπ.....
Και κατι τελευταιο, θα εχει πικαπ στο τελος που θα αντεξει αλλα τοσα χρονια.
Εχω ενα TD-150 της ηλικιας μου περιπου ( :flipout: ) και δουλευει αψογα με ελαχιστη προσοχη και φροντιδα.
Ακουω τον Κωστα Ζαγγογιανη και τον Παναγιωτη να ετοιμαζονται να πουν κατι για το Lenco και Garrard τους ?????
 
Last edited by a moderator:
Τα Garrard 301-401 δεν ειναι στην κατηγορία τιμης του φιλου γιαυτο και δεν εχουν προταθει. Τα Lenco μπορουν να βρεθούν ευκολα κατω απο 150 ευρω αλλα για να γινουν "κομπλε" θα χρειαστούν λιγο φροντιδα +πλινθο + βραχίονα και το τελικο κόστος παλι δεν θα ειναι στην κατηγορία του φιλου.

Κατα τ αλλα το δικο μου 401 δεν το αλλάζω με τιποτα, και ο Κωστας το 75 του νομίζω το ιδιο.
 
Σύμφωνοι, αλλά ενα TD 160,145 κλπ δεν έχουν φήμη πικάπ με προβλήματα .Ιμάντα και λάδι και φύγανε :a0210:
 
Τα 160 ειναι μια χαρα πικαπ. Χωρις να ειμαι φανατικός των πικαπ ανάρτησης θα ελεγα οτι αν βρεθει σε καλή κατάσταση πιο πιθανο ειναι να "θαψει" τον χρήστη παρα να χαλάσει το ιδιο. Που και να γινει ανταλλακτικά υπάρχουν με το τσουβάλι. Κάποιες ρυθμίσεις χρειάζονται βέβαια..

Σε αυτη την κατηγορία και εγω συνήθως Pro Ject- Rega προτείνω, και οταν ημουν φοιτητής ενα τέτοιο ειχα πάρει. Το εχω ακόμα, τους τελευταίους εξι μήνες ηταν δανεικό σε σπιτι φιλου εδω απο το φόρουμ και εκανε μια χαρα την δουλειά του.
 
Και αυτα που λες σιγουρα πρεπει να ειναι υποψηφια.Απλα εκανα το σχολιο μου ειδικα στο θεμα που εθιξε ο Γιαννης.
Και μια και αναφερθηκε, να τονισω για οσους ενδεχομενως να κυνηγουν καποιο Thorens, οτι ο ιμαντας του αποτελει μερος της αναρτησης του και γι αυτο λεω για τον δικο του ιμαντα οτι ειναι σημαντικος.Οι aftermarket ιμαντες εκτος του οτι αναστατωνουν την αναρτηση γερνοντας την (ωστε πιθανον να νομιζουμε οτι φταινε τα ελατηρια) δημιουργουν και προβλημα στην εκκινηση (τρεμουλασμα) και στην αλλαγη στροφων.
 
Δεν πρόκειται να πω κακή κουβέντα για τα Thorens, έζησα πολλά χρόνια με ένα 320 και είναι παλιά αγάπη. Απλά το Lenco είναι άλλη κλάση, και ναι, όπως λέει ο γιατρός, θέλει φροντίδα και έξοδα για να κελαηδήσει. Συμφωνώ και με τον δικό του ιμάντα, το οποίο μελλοντικά μπορεί να είναι πρόβλημα, γιατί η παλιά thorens έκλεισε και δε νομίζω η καινούρια να φτιάχνει ιμάντες για τα παλιά πικάπ.
 
η παλιά thorens έκλεισε και δε νομίζω η καινούρια να φτιάχνει ιμάντες για τα παλιά πικάπ.
Υπαρχει ο ιμαντας του 160HD που κανει για την παλια σειρα.Στα πικαπ που ειχαν ηλεκτρονικη αλλαγη στροφων δεν υπαρχει κανενα προβλημα με ιμαντες aftermarket. ( ΤΔ125,126 .....)
Επισης, μπορει να χρησιμοποιηθουν και αλλοι αλλων εταιρειων.Ισως χρειαστει να "ξεχειλωσουν" λιγο αλλα αυτο ειναι απλη και γνωστη και ευκολη διαδικασια στους κατοχους Thorens.