Αγορά projector έως 700e

• Φωτογραφική συνάντηση στην Αθήνα!

Αυτό το Σάββατο, στις δέκα το πρωϊ (10:00) στο Πάρκο Τρίτση. Λεπτομέρειες και συμμετοχές εδώ.

dbhta

New member
7 June 2007
16
Καλησπέρα και συγχαρητήρια στα μέλη του forum.
Είμαι αρχάριος στο θέμα των προβολέων.
Σκέφτομαι να πάρω εναν projector με κόστος μέχρι 700 euro.
H χρήση που θα κάνω θα είναι κυρίως για προβολή ταινιών dvd, divx.

Μπορεί να μου προτείνει κάποιος κάποια μοντέλα; (π.χ. Benq W100, Infocus In 72, Acer 1170, κλπ.)

Αξίζει να δώσω κάποια χρήματα παραπάνω και να ανέβω σε καλύτερα μοντέλα όπως Optoma HD70 ή Εpson ΤW700?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
:)

Καλως ηλθες!

Θα απαντησω μονο στο ερωτημα "Αξίζει να δώσω κάποια χρήματα παραπάνω και να ανέβω σε καλύτερα μοντέλα όπως Optoma HD70 ή Εpson ΤW700" με ενα απλο... ΝΑΙ

Στα χρηματα που δινεις ψαξε για μεταχειρισμενο, υπαρχουν διαμαντια σε αυτα τα λεφτα!

Τελικά αγόρασα τον Epson TW-700. Πολύ καλή αγορά πιστεύω.
Τώρα προκύπτουν πολλές άλλες απορίες σχετικά με το στήσιμο ενός μικρού home cinema. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

Καλορίζικος. Καλή αγορά . Πόσο τον πήρες?
Όσο για τις απορίες σου εδώ είμαστε εμείς. Το συγκεκριμένο μοντέλο το γνωρίζουν ουκ ολίγα μένη οπότε και η βοήθεια θα είναι σίγουρη . Επίσης αν ανατρέξεις λίγο σε παλαιότερα θέματα θα σου λυθούν πολλές απορίες για τον 700άρη.
Και πάλι καλορίζικος και καλές θεάσεις.

Ευχαριστώ πολύ παιδιά.. :smile:
Σε όσους τον έβαλα λίγο να τον δούνε πάθανε πλάκα (η προβολή γίνεται σε τοίχο...)

Τον αγόρασα από μαγαζί στη στοά Φέξη, στα 750e.
Έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις ο προβολέας, πολύ καλό zoom, no rainbow (LCD γαρ), και πολλά άλλα χαρακτηριστικά που για έναν αρχάριο χρήστη (όπως εγώ) είναι πολύ σημαντικά.
Τώρα έχω ένα κάρο απορίες για την συνδεσμολογία με κάτι ηχεία που θα πάρω.αλλά αυτά σε άλλο post..

Φίλε καλορίζικος!