Αγορά πρώτης dslr

ivres

Established Member
7 October 2009
289
Καλησπέρα. Έχω αποφασίσει εδώ και 2-3 μήνες να προβώ σε αγορά dslr μηχανής.Μέχρι τώρα έχω αλλάξει κάποιες compact και αποφάσισα να πάω σε dslr γιατί με ενδιαφέρει η φωτογραφία αν και είμαι αρχάριος.Έχω διαβάσει πολλά reviews για διάφορα μοντέλα και έχω χρησιμοποιήσει αρκετά μοντέλα σε καταστήματα και είμαι ανάμεσα στα εξής:

Nikon d3100
Canon eos 1100d
Sony alpha 500
Sony alpha 550
Sony alpha 390,290(αν και σαν αίσθηση δε μου άρεσαν,φτηνό πλαστικό!)
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε και η sony nex-3.

Το budget είναι αυστηρά μέχρι 500 ευρώ και θέλω να φωτογραφίζω τα πάντα, δηλαδή ό,τι με ενδιαφέρει είτε είναι τοπίο ή πρόσωπο κλπ κλπ.Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τις γνώμες σας και όποιες άλλες προτάσεις θεωρείτε είναι αξιόλογες σ αυτά τα χρήματα.Ευχαριστώ

ευχαριστω,διαβασα κάποια πράγματα αλλά θα ήθελα και κάποιες γνώμες για το αν συνολικά κάποιο μοντέλο αξίζει η αγορά του συγκριτικα με τα άλλα επειδή δεν βρήκα σχεδόν καμία πληροφορία για τα συγκεκριμένα μοντέλα στο link!Ξέχασα να αναφέρω και την pentax k-x.

μετά από δοκιμή σε καταστήματα είμαι ανάμεσα σε pentax k-x, nikon d3100 και pentax k-r.Το κακό με την pentax k-x είναι οτι παίρνει μπαταρίες ΑΑ!!!!!!!

Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, μπορέις να πάρεις σετ eneloop που έχουν βγεί και στα 2500mA και μένουν φορτισμένες όσο κι αν τις έχεις "στο ράφι". Κι αν ξεμείνεις, πας στο περίπτερο, αγοράζεις αλκαλικές και κάνεις δουλειά...

θεωρείς πως αξίζει παραπάνω τα 50-60 ευρώ η pentax k-r σε σχέση με την pentax k-x?

Αν είσαι τύπος που δεν αλλάζει συχνά εξοπλισμό, ναι αξίζει. Δώσε βάρος στο "σύστημα" πάντως, βάλε ένα πλάνο στο μυαλό σου και σκέψου πως αντιμετωπίζεις την φωτογραφία. Σκέψου τις ανάγκες σου και τι σκοπεύεις να προσθέσεις κυρίως σε ότι αφορά τους φακούς...