Leonid
AVClub Addicted Member
- 29 June 2010
- 2,813
Προσωπικά τα πέντε τελευταία χρόνια έχω αγοράσει για μένα και γονείς τέσσερις τηλεοράσεις από Πλαίσιο ( πετυχαίνω πολύ καλύτερες τιμές για διάφορους λόγους ) δε μου έκατσε καμία << στραβή >> αλλά πάντα κάνω συμφωνία - συνεννόηση ότι αν κάτι στραβό θα τη πάρουν πίσω χωρίς κουβέντα ( όσο διαρκεί DOA ) και τους βάζω να το γράψουν και μου υπογράφει έστω και σε καρτούλα ο Διευθυντής του καταστήματος. Μία φορά πριν 4 χρόνια μου έγινε η στραβή σε laptop sony, πήγα την άλλη μέρα και σε μια ώρα είχα φύγει με καινούργιο. Στην αρχή βέβαια πήγαν να με ψαρώσουν με του στυλ να το στείλουμε στο σέρβις της σονυ κτλ, αλλά μετά από 2 λεπτά και τα σχεετικά << τραγούδια >> που τους γλυκοψιθύρισα όλα έγιναν όπως έπρεπε. Έτσι είναι παντού, καλή προεργασία και συμφωνία από πριν την αγορά και είσαι ΟΚ. Βλέπεις στην Ελλαδίτσα μας πρέπει να κατοχυρώνεσαι και για τα αυτονόητα.