Αυτό για εμένα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Η άρνηση επισκευής.Ειναι να μην σου κατσει προβλημα ομως. Γιατι εγγυηση εδω δεν εχουν. Και οχι μονο αυτο αρνουνται αρκετες αντιπροσωπιες να ασχοληθουν με μηχανη που δεν εχει πωληθει Ευρωπη και δεν εχουν δοθει οι φοροι.
Πλεον πρεπει να σκεφτεις οτι το quality control εχει πεσει πολυ και ειδικα οι φακοι ακομη και pro κατηγοριας βγαζουν θεματα , αν σου πεσει λεμονι την εκατσες.
Ουτε επεκταση εγγυησης μπορεις να κολλησεις. Τα ζυγιζει ολα αυτα ενας αγοραστης και παιρνει τα ρισκα του.
Παιδιά τα αυτονόητα λέμε που τα έχουμε πει 100 φορές, προφανώς έχει ρίσκο όταν αγοράζεις από τέτοια μαγαζιά, αν δεν υπήρχε ρίσκο όλοι από εκει θα αγοράζαμε τα πάντα και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες θα έκλειναν, όπως ρίσκο έχεις και όταν αγοράζεις μεταχειρισμένα εκτός εγγύησης κλπ. Από την άλλη γλιτώνεις χρήματα, ο κάθε ένας τα βάζει κάτω και βλέπει τι τον συμφέρει ανάλογα τις ανάγκες του κλπ. Προσωπικά τέτοια καταστήματα με έχουν σώσει αρκετές φορές έχοντας πάρει εξοπλισμό που αν δεν υπήρχαν αυτά τα μαγαζιά δεν θα μπορούσα να τον αγοράσω με τις εδώ τιμές.
Η Fujifilm είναι απαράδεκτη αντιπροσωπεία, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Όταν έκλεισε 1 χρόνο η Fuji XT4 που είχα, τους ρώτησα πόσος χρόνος εγγύησης απομένει και μου απάντησαν ότι η εγγύηση είχε λήξει γιατί η εγγύησή τους είναι για 1 χρόνο, ενώ διάβασα οδηγίες της Ευρωπαικής Ένωσης ότι αυτά τα προιόντα έχουν εγγύηση 2 ετών !!!Αυτό για εμένα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Η άρνηση επισκευής.
Επειδή είχα πάρει διάφορα Fujifilm από εκεί έμαθα πολύ αργότερα ότι δεν επισκευάζονται αν χρειαστεί. Αν το ήξερα πιθανόν να μην αγόραζα τίποτα παρά τις πολύ δελεαστικές τιμές σε όσα είχα πάρει.
Παρεμπιπτόντως για Fujifilm το επιβεβαίωσα πρόσφατα ξανά για να είμαι σίγουρος. Είναι θέμα γενικά γιατί και από το MPB να αγοράσεις ή γενικά μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αρχικά το πλαίσιο αγοράς οπότε μπορεί να τη φας από το πουθενά. Το μετέφερα σα σενάριο στον αντιπρόσωπο και μου είπε "δυστυχώς έτσι είναι, μόνο για ελληνική αντιπροσωπεία θα είσαι σίγουρος"
Για Sony δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τι παίζει γιατί έχω ακούσει διαφορετικές εκδοχές.
Γεια σας , ερώτηση , αν αγοράσω κάτι από Amazon τα ευρωπαϊκά εννοώ και θέλω να το επιστρέψω γίνεται σε 14 μέρες που λένε ή σε 30 ;
Και αν ναι μπορώ για οποιονδήποτε λόγο ή πρέπει να έχει κάποιο ελάττωμα για να ζητήσω επιστροφή χρηματων ;
Νομίζω το είχα κάνει παλιά , επειδή είχα κάνει λάθος παραγγελία και όλα πήγαν καλά , αλλά τώρα εννοώ σε περίπτωση που ανοίξω το δέμα. Ευχαριστώ.
Σε 30 ημερες ειναι το οριο το ανοιξεις δεν το ανοιξεις.
Ο λογος επιστροφης το μονο που μπορει να επηρεασει ειναι το αν θα χρεωθεις με τα εξοδα επιστροφης ή θα το αναλαβει το ΑΜΑΖΟΝ ειτε με εκδοση προπληρωμενης ετικετας συνηθως με την DHL ειτε με την επιστροφη των ταχυδρομικων σου αν δεν παρεχεται προπληρωμενη υπηρεσια.
Γενικά στο θέμα επιστροφών τα Αμαζον είναι αιώνες μπροστά απο οποιοδήποτε Ελληνικό κατάστημα.
Μπορεί να μη ρωτήσουν καν τι και πώς, όπως πρόσφατα μου έβαλαν το ποσό αγοράς για ενα utp που ήταν cat 6 αντi cat 8 που νόμιζα, χωρίς καν να το στείλω πίσω. Φίλος έκανε αγορά προβολέα και μετά από ενάμισι χρόνο του έβγαλε white pixel, του έστειλαν τις ετικέτες επιστροφής και με το που τον πήγε στη DHL, πιστώθηκε ο λογαριασμός του, ούτε καν δεν είχε φτάσει Γερμανία το προϊόν για έλεγχο.
Παιζει ρολο εννοειται.
Αν εχει ελαττωμα πχ ή οποιoδηποτε θεμα που δεν φταις εσυ πληρωνουν αυτοι τα εξοδα μεταφορας.
Αν απλα δεν το γουσταρεις ή αλλαξες γνωμη το επιστρεφεις αλλα ισως πληρωσεις τα μεταφορικα .
Νομιζω οτι ειναι αρκετα fair.
Σε περίπτωση που το στέλνω πίσω εγώ εννοώ με δικιά μου χρέωση, γνωρίζω για Ευρώπη είναι αρκετά η επιστροφή αν είναι καη μεγάλο το πακέτο κιόλας , πληρώνω εγώ την επιστροφή ή μου βγάζουν κάρτα Επιστροφής αυτοί και μετά μόλις παραλάβουν μου αφορούν την χρέωση την επιστροφής;
Επισης μου εχει συμβει δυο φορες. Προιον που παρουσιασε προβλημα μετα απο ΜΗΝΕΣ και δεν εβρισκα ακρη με το ντοπιο σερβις και την εγγυηση στην οποια με παρεπεμψαν αρχικα να μου ζητησουν πισω το προιον και να κανουν full refund......
Ε πως να μην ειναι η πρωτη σου επιλογη πεσμου με τετοια φροντιδα καταναλωτη ? Εχουν τα funds για να το κανουν βεβαια .
Αφου το παραλαβουν τους στελνεις ΑΠΟΔΕΙΞΗ ταχυδρομικων σε email που θα σου πουν και σου κανουν το ποσο ταχυδρομικων επιστροφης refund στον αρχικο σου τροπο πληρωμης (πχ καρτα)
Ωραία, δηλαδη δεν μου βγάζουν κάρτα αυτοι για επιστροφή ; Άσχετα αν πληρώνω εγώ !
Φαντάζομαι ότι σου στέλνουν με μαιλ κάποια κάρτα επιστροφής
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.