Αγορές εξωτερικού/ Προσφορές και χαμηλότερες τιμές εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο Post!

Ακριβως ετσι ειναι .

Και οκ και ο φακος πλεον ειναι ενα πολυπλοκο ηλεκτρονικο συστημα και αυτος ειναι ενα ρισκο αλλα το ρισκο για μια μηχανη την σημερον ειναι πολλαπλασιο.

Εχω αγορασει αρκετους φακους απο το εξωτερικο αλλα καμερες μονον απο την Ελλαδα
 
  • Like
Reactions: rednick
Ειναι να μην σου κατσει προβλημα ομως. Γιατι εγγυηση εδω δεν εχουν. Και οχι μονο αυτο αρνουνται αρκετες αντιπροσωπιες να ασχοληθουν με μηχανη που δεν εχει πωληθει Ευρωπη και δεν εχουν δοθει οι φοροι.

Πλεον πρεπει να σκεφτεις οτι το quality control εχει πεσει πολυ και ειδικα οι φακοι ακομη και pro κατηγοριας βγαζουν θεματα , αν σου πεσει λεμονι την εκατσες.

Ουτε επεκταση εγγυησης μπορεις να κολλησεις. Τα ζυγιζει ολα αυτα ενας αγοραστης και παιρνει τα ρισκα του.
Αυτό για εμένα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Η άρνηση επισκευής.

Επειδή είχα πάρει διάφορα Fujifilm από εκεί έμαθα πολύ αργότερα ότι δεν επισκευάζονται αν χρειαστεί. Αν το ήξερα πιθανόν να μην αγόραζα τίποτα παρά τις πολύ δελεαστικές τιμές σε όσα είχα πάρει.

Παρεμπιπτόντως για Fujifilm το επιβεβαίωσα πρόσφατα ξανά για να είμαι σίγουρος. Είναι θέμα γενικά γιατί και από το MPB να αγοράσεις ή γενικά μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αρχικά το πλαίσιο αγοράς οπότε μπορεί να τη φας από το πουθενά. Το μετέφερα σα σενάριο στον αντιπρόσωπο και μου είπε "δυστυχώς έτσι είναι, μόνο για ελληνική αντιπροσωπεία θα είσαι σίγουρος"

Για Sony δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τι παίζει γιατί έχω ακούσει διαφορετικές εκδοχές.
 
Παιδιά τα αυτονόητα λέμε που τα έχουμε πει 100 φορές, προφανώς έχει ρίσκο όταν αγοράζεις από τέτοια μαγαζιά, αν δεν υπήρχε ρίσκο όλοι από εκει θα αγοράζαμε τα πάντα και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες θα έκλειναν, όπως ρίσκο έχεις και όταν αγοράζεις μεταχειρισμένα εκτός εγγύησης κλπ. Από την άλλη γλιτώνεις χρήματα, ο κάθε ένας τα βάζει κάτω και βλέπει τι τον συμφέρει ανάλογα τις ανάγκες του κλπ. Προσωπικά τέτοια καταστήματα με έχουν σώσει αρκετές φορές έχοντας πάρει εξοπλισμό που αν δεν υπήρχαν αυτά τα μαγαζιά δεν θα μπορούσα να τον αγοράσω με τις εδώ τιμές.
 
  • Like
Reactions: aspromavros
Παιδιά τα αυτονόητα λέμε που τα έχουμε πει 100 φορές, προφανώς έχει ρίσκο όταν αγοράζεις από τέτοια μαγαζιά, αν δεν υπήρχε ρίσκο όλοι από εκει θα αγοράζαμε τα πάντα και οι Ελληνικές αντιπροσωπείες θα έκλειναν, όπως ρίσκο έχεις και όταν αγοράζεις μεταχειρισμένα εκτός εγγύησης κλπ. Από την άλλη γλιτώνεις χρήματα, ο κάθε ένας τα βάζει κάτω και βλέπει τι τον συμφέρει ανάλογα τις ανάγκες του κλπ. Προσωπικά τέτοια καταστήματα με έχουν σώσει αρκετές φορές έχοντας πάρει εξοπλισμό που αν δεν υπήρχαν αυτά τα μαγαζιά δεν θα μπορούσα να τον αγοράσω με τις εδώ τιμές.

Είναι διαφορετικό το να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο και μετά από 3 χρόνια που χαλάει κάτι να δώσω 300 ευρώ και να το φτιάξω, από το παίρνω κάτι μεταχειρισμένο χωρίς να ξέρω ότι είναι από παραεισαγωγη (το MPB σίγουρα έχει και τέτοια) και δεν μπορώ με τίποτα να το επισκευάσω οπότε μου μένει στα χέρια άχρηστο.
 
  • Like
Reactions: kbouk
Αυτό για εμένα είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Η άρνηση επισκευής.

Επειδή είχα πάρει διάφορα Fujifilm από εκεί έμαθα πολύ αργότερα ότι δεν επισκευάζονται αν χρειαστεί. Αν το ήξερα πιθανόν να μην αγόραζα τίποτα παρά τις πολύ δελεαστικές τιμές σε όσα είχα πάρει.

Παρεμπιπτόντως για Fujifilm το επιβεβαίωσα πρόσφατα ξανά για να είμαι σίγουρος. Είναι θέμα γενικά γιατί και από το MPB να αγοράσεις ή γενικά μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αρχικά το πλαίσιο αγοράς οπότε μπορεί να τη φας από το πουθενά. Το μετέφερα σα σενάριο στον αντιπρόσωπο και μου είπε "δυστυχώς έτσι είναι, μόνο για ελληνική αντιπροσωπεία θα είσαι σίγουρος"

Για Sony δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα τι παίζει γιατί έχω ακούσει διαφορετικές εκδοχές.
Η Fujifilm είναι απαράδεκτη αντιπροσωπεία, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία. Όταν έκλεισε 1 χρόνο η Fuji XT4 που είχα, τους ρώτησα πόσος χρόνος εγγύησης απομένει και μου απάντησαν ότι η εγγύηση είχε λήξει γιατί η εγγύησή τους είναι για 1 χρόνο, ενώ διάβασα οδηγίες της Ευρωπαικής Ένωσης ότι αυτά τα προιόντα έχουν εγγύηση 2 ετών !!!
 
Γεια σας , ερώτηση , αν αγοράσω κάτι από Amazon τα ευρωπαϊκά εννοώ και θέλω να το επιστρέψω γίνεται σε 14 μέρες που λένε ή σε 30 ;
Και αν ναι μπορώ για οποιονδήποτε λόγο ή πρέπει να έχει κάποιο ελάττωμα για να ζητήσω επιστροφή χρηματων ;
Νομίζω το είχα κάνει παλιά , επειδή είχα κάνει λάθος παραγγελία και όλα πήγαν καλά , αλλά τώρα εννοώ σε περίπτωση που ανοίξω το δέμα. Ευχαριστώ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Γεια σας , ερώτηση , αν αγοράσω κάτι από Amazon τα ευρωπαϊκά εννοώ και θέλω να το επιστρέψω γίνεται σε 14 μέρες που λένε ή σε 30 ;
Και αν ναι μπορώ για οποιονδήποτε λόγο ή πρέπει να έχει κάποιο ελάττωμα για να ζητήσω επιστροφή χρηματων ;
Νομίζω το είχα κάνει παλιά , επειδή είχα κάνει λάθος παραγγελία και όλα πήγαν καλά , αλλά τώρα εννοώ σε περίπτωση που ανοίξω το δέμα. Ευχαριστώ.


Σε 30 ημερες ειναι το οριο το ανοιξεις δεν το ανοιξεις.

Ο λογος επιστροφης το μονο που μπορει να επηρεασει ειναι το αν θα χρεωθεις με τα εξοδα επιστροφης ή θα το αναλαβει το ΑΜΑΖΟΝ ειτε με εκδοση προπληρωμενης ετικετας συνηθως με την DHL ειτε με την επιστροφη των ταχυδρομικων σου αν δεν παρεχεται προπληρωμενη υπηρεσια.
 
Γενικά στο θέμα επιστροφών τα Αμαζον είναι αιώνες μπροστά απο οποιοδήποτε Ελληνικό κατάστημα.
Μπορεί να μη ρωτήσουν καν τι και πώς, όπως πρόσφατα μου έβαλαν το ποσό αγοράς για ενα utp που ήταν cat 6 αντi cat 8 που νόμιζα, χωρίς καν να το στείλω πίσω. Φίλος έκανε αγορά προβολέα και μετά από ενάμισι χρόνο του έβγαλε white pixel, του έστειλαν τις ετικέτες επιστροφής και με το που τον πήγε στη DHL, πιστώθηκε ο λογαριασμός του, ούτε καν δεν είχε φτάσει Γερμανία το προϊόν για έλεγχο.
 
Σε 30 ημερες ειναι το οριο το ανοιξεις δεν το ανοιξεις.

Ο λογος επιστροφης το μονο που μπορει να επηρεασει ειναι το αν θα χρεωθεις με τα εξοδα επιστροφης ή θα το αναλαβει το ΑΜΑΖΟΝ ειτε με εκδοση προπληρωμενης ετικετας συνηθως με την DHL ειτε με την επιστροφη των ταχυδρομικων σου αν δεν παρεχεται προπληρωμενη υπηρεσια.

Δηλαδή στην επιστροφή δεν σου βάζουν ερώτημα γιατί δεν το θέλεις ; Εκεί τη γράφω π.χ ; Δεν παίζει ρόλο αυτό αν δεν στέκει ο λόγος επιστροφής μου ; (Π.χ δεν μου άρεσε , δεν το περίμενα έτσι ; )


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Παιζει ρολο εννοειται.

Αν εχει ελαττωμα πχ ή οποιoδηποτε θεμα που δεν φταις εσυ πληρωνουν αυτοι τα εξοδα μεταφορας.

Αν απλα δεν το γουσταρεις ή αλλαξες γνωμη το επιστρεφεις αλλα ισως πληρωσεις τα μεταφορικα .

Νομιζω οτι ειναι αρκετα fair.
 
Γενικά στο θέμα επιστροφών τα Αμαζον είναι αιώνες μπροστά απο οποιοδήποτε Ελληνικό κατάστημα.
Μπορεί να μη ρωτήσουν καν τι και πώς, όπως πρόσφατα μου έβαλαν το ποσό αγοράς για ενα utp που ήταν cat 6 αντi cat 8 που νόμιζα, χωρίς καν να το στείλω πίσω. Φίλος έκανε αγορά προβολέα και μετά από ενάμισι χρόνο του έβγαλε white pixel, του έστειλαν τις ετικέτες επιστροφής και με το που τον πήγε στη DHL, πιστώθηκε ο λογαριασμός του, ούτε καν δεν είχε φτάσει Γερμανία το προϊόν για έλεγχο.

Σε περίπτωση που το στέλνω πίσω εγώ εννοώ με δικιά μου χρέωση, γνωρίζω για Ευρώπη είναι αρκετά η επιστροφή αν ειναι μεγάλο το πακέτο κιόλας , πληρώνω εγώ την επιστροφή ή μου βγάζουν κάρτα Επιστροφής αυτοί και μετά μόλις παραλάβουν μου αφορούν την χρέωση την επιστροφής;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Παιζει ρολο εννοειται.

Αν εχει ελαττωμα πχ ή οποιoδηποτε θεμα που δεν φταις εσυ πληρωνουν αυτοι τα εξοδα μεταφορας.

Αν απλα δεν το γουσταρεις ή αλλαξες γνωμη το επιστρεφεις αλλα ισως πληρωσεις τα μεταφορικα .

Νομιζω οτι ειναι αρκετα fair.

Εννοείτε ότι είναι αρκετά Fair μακάρι να τον κάναν και εδώ Ελλάδα αυτό , π.χ δεν ξέρω αν το κάνει το Σκρουτζ.. δεν νομίζω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Επισης μου εχει συμβει δυο φορες. Προιον που παρουσιασε προβλημα μετα απο ΜΗΝΕΣ και δεν εβρισκα ακρη με το ντοπιο σερβις και την εγγυηση στην οποια με παρεπεμψαν αρχικα να μου ζητησουν πισω το προιον και να κανουν full refund......


Ε πως να μην ειναι η πρωτη σου επιλογη πεσμου με τετοια φροντιδα καταναλωτη ? Εχουν τα funds για να το κανουν βεβαια .
 
Σε περίπτωση που το στέλνω πίσω εγώ εννοώ με δικιά μου χρέωση, γνωρίζω για Ευρώπη είναι αρκετά η επιστροφή αν είναι καη μεγάλο το πακέτο κιόλας , πληρώνω εγώ την επιστροφή ή μου βγάζουν κάρτα Επιστροφής αυτοί και μετά μόλις παραλάβουν μου αφορούν την χρέωση την επιστροφής;


Αφου το παραλαβουν τους στελνεις ΑΠΟΔΕΙΞΗ ταχυδρομικων σε email που θα σου πουν και σου κανουν το ποσο ταχυδρομικων επιστροφης refund στον αρχικο σου τροπο πληρωμης (πχ καρτα)
 
  • Like
Reactions: b_bil2
Επισης μου εχει συμβει δυο φορες. Προιον που παρουσιασε προβλημα μετα απο ΜΗΝΕΣ και δεν εβρισκα ακρη με το ντοπιο σερβις και την εγγυηση στην οποια με παρεπεμψαν αρχικα να μου ζητησουν πισω το προιον και να κανουν full refund......


Ε πως να μην ειναι η πρωτη σου επιλογη πεσμου με τετοια φροντιδα καταναλωτη ? Εχουν τα funds για να το κανουν βεβαια .

Πω πω .. αυτά είναι … μπράβο τους ..
φαντάζομαι αυτή η αντιμετώπιση ήτανε με αγορά από Amazon και όχι από τρίτους συνεργάτες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Αφου το παραλαβουν τους στελνεις ΑΠΟΔΕΙΞΗ ταχυδρομικων σε email που θα σου πουν και σου κανουν το ποσο ταχυδρομικων επιστροφης refund στον αρχικο σου τροπο πληρωμης (πχ καρτα)

Ωραία, δηλαδη δεν μου βγάζουν κάρτα αυτοι για επιστροφή ; Άσχετα αν πληρώνω εγώ !
Φαντάζομαι ότι σου στέλνουν με μαιλ κάποια κάρτα επιστροφής


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ωραία, δηλαδη δεν μου βγάζουν κάρτα αυτοι για επιστροφή ; Άσχετα αν πληρώνω εγώ !
Φαντάζομαι ότι σου στέλνουν με μαιλ κάποια κάρτα επιστροφής

Οχι,

Διαβασε ξανα εδω

μονο το γερμανικο αμαζον σου βγαζει προτυπωμενη επιστροφη μεσω DHL και αναλογα τον λογο επιστροφης.

Οι αλλοι σου ζητουν να τους στειλεις την αποδειξη εξοδων αποστολης και στα επιστρεφουν εν ευθετω χρονω.


υγ

Υποψιν ολες τις κουβεντες σας με την εξυπηρετηση πελατων να προτιματε να τις κανετε μεσω chat.....γιατι δεν ξερετε που θα πεσετε στο τηλεφωνο.

Τα δε email κανουν πολυ καιρο να τα ανταλλαξετε.

Chat και αγιος ο θεος. Το γερμανικο αμαζον εχει και αγγλοφωνη υπηρεσια στο chat , τα γαλλικο, ιταλικο, ισπανικο που δεν εχουν αγγλικη υποστηριξη .....ανοιξτε ενα google translate και κανετε αυτοματα μεταφρασεις.
 
  • Like
Reactions: b_bil2
Κάτι τελευταίο η ημέρα επιστροφής π.χ στης 30 ημέρες πιάνετε από την ημερομηνία αγοράς ή από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Παραλαβης φυσικα

και να κοιταζετε οταν παραγγελνετε παντα την εκτιμωμενη ημερομηνια παραλαβης μην εχετε καμια εκπληξη.

Μουχει τυχει καμια φορα να παρει και ΜΗΝΕΣ αν δεν ειναι σε στοκ.
 
Απο Amazon de & it :
Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως φωτογραφικές και βιντεοκάμερες, ηλεκτρονικά είδη, φορητούς υπολογιστές και tablet, επιτραπέζιους υπολογιστές και οθόνες, εξαρτήματα υπολογιστών, αποθηκευτικά μέσα και περιφερειακά, είδη γραφικής ύλης και προϊόντα γραφείου, μουσική, DVD και βίντεο, βιντεοπαιχνίδια και κονσόλες, έχετε 14 (δεκατέσσερις) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης για να αλλάξετε γνώμη.

βγάζει και για 14 ημερες καποια προιοντα η κανω λαθος ?
 
Last edited: