Re: Αγορές εξωτερικού/ Προσφορές και χαμηλότερες τιμές εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο P
Update σημερινό
Αφού πέρασε 1 εβδομάδα απ την παραγγελία κ ενώ το επιβεβαιωτικό τους μειλ λέει ότι στέλνουμε τα προϊόντα κλπ κλπ από 24-72 ώρες τους έστειλα κάνα 2-3 μέιλ με διαφορά μιας μέρας.
Στο μέιλ τους ζήτησα να μου πουν αν έστειλαν την κάμερα κ να μου δώσουν tracking code αν έχουν αλλιώς Θ αναγκαστώ να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω έτσι αόριστα. Βασικά έριχνα άδεια μπας κ πιάσω γεμάτα κ τους πιάσω στο φιλότιμο κ μου απαντήσουν.
Σήμερα χωρις να έχω κάνει κάποια διαδικασία που να ζητάω λεφτά πίσω μου επέστρεψαν το ποσό στο παυπαλ κ μου στείλαν ένα μέιλ που έλεγε τα εξής
We sent you this email to inform that we are processing your refund due to one of below reason(s):
As per you request – We do understand your concerns and look forward to have you back.
Unavailability of stock – We didn’t want you to wait for longer time.
Unable to complete security verification within 5 working days.
No response to our emails – We’d love to hear back from you!
Θεωρώ ότι κανένας λόγος δεν συντρέχει δεδομένου ότι δε ζήτησα λεφτά πίσω μέσω επίσημης διαδικασίας.
Αντε τώρα πάλι απ την αρχή παραγγελία.