Air Force Planes

Νικο αυτα ηταν και καπου στα μερη σου.
Τα θυμαμαι να περνανε ξαφνικα ξυστα απο τα κεφαλια μας και να ριχνουν μπροστα μας σε καποιες δεκαδες μετρα με τα πολυβολα

Γιώργο υπηρέτησα "μαζί" τους επι ένα χρόνο στην 115 ΠΜ στα Χανιά! Είχα δε την τύχη να είναι τότε στην 345 μοίρα βομβαρδισμού χειριστής ένας πολύ καλός φίλος, άρα είδα και κάποια πράγματα εκ των έσω..
 
Πολυ αγαπημενο αεροπλανο. Μπορουσε να πεταει στην επιφανεια, να πεταγεται στα ξαφνικα εκει που δεν το περιμενες, να εχωνε τη μυτη του στο πεδιο της μαχης και να τα εκανε ολα γης μαδιαμ...

Γιατι ηταν μικρο αλλα... τι κουβαλαγε !

Απο μακετα

013.JPG


Σε ενα καθαρισμενο περιβαλλον (απο τα καταδιωκτικα) θα μπορει παντα να χτυπαει βαρια και με ακριβεια...

Οπως γραφει και στο ενα απο τα δυο επετειακα...

maxresdefault.jpg
 
Τωρα που το κοιταω, ειχε τα φοντα να γινει VTOL .... σαν το Harrier !
Αλλα οι αμερικανοι ΠΟΤΕ δεν βιωσαν στενοτητα χωρου.
Μεγαλη χωρα, απεραντες εκτασεις ... αεροδρομιαρες !
Μισο χιλιομετρο διαδρομος, τι ειναι ?
Ακομα και σε craft-carrier ....
 
Ο Κουρσαρος, στην αρχη, μου αρεσε ΧΩΡΙΣ την στρογγυλεμενη μυτη (ρυγχος).

dce976d0529c9dd54f87804994dd1e78.jpg


Μετα, σιγα-σιγα, με τον καιρο .... συνηθισα την στρογγυλεμενη ! :nounder:
Και κατι ακομα ... τα αεροπλανοφορα, γκαζωναν full speed, οταν προσγειωνονταν οι Κουρσαροι
ωστε να προσγειωθουν με ασφαλεια και να μην συνεχισουν ... μεχρι την θαλασσα !

Kαι γενικως ... ΚΑΘΟΛΟΥ ευκολο αεροπλανο !
 
Νομίζω ότι τα αεροπλανοφόρα πήγαιναν full speed πάντα σε απογείωση και προσγείωση, ώστε να μεγιστοποιείται η ροή αέρα πάνω από το κατάστρωμα και να μειώνεται ο κίνδυνος stall. Επίσης, για τις απογειώσεις έστριβαν κόντρα στον άνεμο, για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
 
Αυτο ηταν το F8. To ειχε και η Aeronavale πριν δημιουργησει τα Ετανταρ και τα σουπερ Ετανταρ

053-F-8E-12F-0-base.jpg


4d3e8c11e53da118786ba0e67dfa688b.jpg


001_flottille-14F-0-base.jpg
 
Ενα Super Etendard της Αργεντινης εν ετη 2017 (στην φωτο, τα εχουν ακομα νομιζω)

Super-Etendard-Modernis%C3%A9.jpg


Τελικα ρε παλικαρια το Ταϋφουν Ευρω(η Γιουρο)φαϊτερ... τι ; Σε κανεναν δεν αρεσει ;;;
 
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Νομίζω ότι τα αεροπλανοφόρα πήγαιναν full speed πάντα σε απογείωση και προσγείωση, ώστε να μεγιστοποιείται η ροή αέρα πάνω από το κατάστρωμα και να μειώνεται ο κίνδυνος stall.

Για καθε τυπο αεροσκαφους ?
 
Συμβαινει και στα καλυτερα σπιτια, αλλα οταν το ενα στα δυο αεροσκαφη (οχι προτυπα αλλα δοκιμαστικα) πεφτει στις δοκιμες εναρξης παραγωγης, ειναι κακο σημαδι.

Ελπιζω να το ξεπερασουν και να δειξουν οτι ειναι επιχειρησιακα και αξιοπιστα.
 
Kι εφοσον μπηκαν δοκιμαστικα αλλα και πρωτυπα... ας μπει και κατι που θα εκπληξει συντομα.

tumblr_pg4j3c27lN1ws46zho1_1280.jpg


3384343919.jpg
 
Απάντηση: Re: Air Force Planes

Συμβαινει και στα καλυτερα σπιτια, αλλα οταν το ενα στα δυο αεροσκαφη (οχι προτυπα αλλα δοκιμαστικα) πεφτει στις δοκιμες εναρξης παραγωγης, ειναι κακο σημαδι.

Ελπιζω να το ξεπερασουν και να δειξουν οτι ειναι επιχειρησιακα και αξιοπιστα.

Συνολικα ΔΕΚΑ πετανε ! (δεν ειναι μονο δυο).
 
Νικο ...

χιλια συγνωμη αλλα σας παρεσυρα ως μη ωφειλα (συμβαινει και εις αγγλομαθεις :rolleyes:)

Crusader = Σταυροφορος !

Corsair = Κουρσαρος !

Τα Sukhoi-57 (η T-50) ειναι τρελλος ποθος :love: .... και οι βαφες που επελεξαν, το κατι αλλο ! :blush: