Air Force Planes

O δαιμων του hot-linking :nounder: ... μου κανε παλι expire.
Εχει γινει εξυπνοτερος : σε αφηνει 6 ωρες να νομιζεις οτι φαινεται .... και μετα "ΧΡΑΠ" !

Το Α-12 !!!

Ομορφοτερο ακομα και απο το κατοπινο SR-71 .... ρολαρει για τροχοδρομηση εξω απο το υποστεγο 14 (το 1965).

A-12 Oxcart rolling out hangar 14.jpg

Διαθετει οξυτερο ρυγχος (με την πεπλατυνση !!!!) και λειπει ενα εξογκωμα της ατρακτου πισω απο το cockpit ! Εχει και αλλες διαφορες.

Σε σας φαινεται κανονικα (το λινκ απο την #560) ? Γιατι αν φαινεται, τοτε υπαρχει counter που μετραει αντιστροφα απο το πρωτο click.
 
35412.jpg






Consolidated B-24 Liberator



Ενα ακομα ακριβο για την εποχη βομβαρδιστικο ηταν το αμερικανικο Consolidated B-24 Liberator. Αυτο μαζι με το Β17 ηταν οι αιχμες του αμερικανου δορατος.


https://www.youtube.com/watch?v=juTUFFeJ4Ag


https://www.youtube.com/watch?v=JOrqYA0ViAc


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Bundesarchiv_Bild_101I-647-5211-33%2C_Flugzeug_Heinkel_He_111.jpg




Heinkel He 111




https://www.youtube.com/watch?v=2juU6wd9e-k

https://www.youtube.com/watch?v=O3LRKegCdRI




Eνα απο τα δυο πιο εμβληματικα βομβαρδιστικα της ναζιστικης Γερμανιας ηταν σιγουρα το Heinkel He 111.Βομβαρδιστικο τσεπης με μηκος οσο το αμερικανικο Β25 πεταξε απο τον Ισπανικο εμφυλιο εως το θεατρο της Αφρικης και απο το Ρωσικο μετωπο εως την ληξη του πολεμου.

Παρα πολλες εκδοσεις ειχαν βγει και ειχε χρησιμοποιηθει και ως τορπιλοπλανο.
 
avfw200_01.jpg




Μοναδικη θεση στην Λουφτβαφε ειχε το Focke-Wulf Fw 200 Condor

Παραχθη σε μικρο αριθμο σκαφων (275) αλλα πολυ ομορφων αεροσκαφων. Η χρηση τους πραγματικα ατελειωτη. Βομβαρδιστικα, μεταγωγικα,αναγνωριστικα, μεταφορικα υψηλων προσωπων καθως και το προσωπικο αεροσκαφος του ιδιου του Χιτλερ.

https://www.youtube.com/watch?v=3BmBnId6kfs


https://www.youtube.com/watch?v=IU5Y3guwGFY
 
63050_1522261395.jpg



Το αεροσκαφος που αν ειχε βγει νωριτερα (1944) μπορει να ειχε αλλαξει τον ρου του δευτερου παγκοσμιου πολεμου ηταν σιγουρα το Messerschmitt Me 262


Το πρωτο αεριοθουμενο καταδιωκτικο της αεροναυπηγικης ιστοριας ηταν ο πατερας ολων των τζετ που παρουσιαστηκαν μετα το 1950 μιας και οι νικητες του πολεμου πηραν και μελετησαν τα αεροσκαφη αυτα καθως και οποιους τεχνικους αιχμαλωτισαν.


Πριν 5 χρονια υπηρχε τουλαχιστον ενα εν πτητικη κατασταση αεροσκαφος χαρμα οφθαλμων.

https://www.youtube.com/watch?v=9K3Vbsf8po8
 
SU 35. To σημερινο και αμεσο καμαρι της Ρωσσιας μεχρι να βγει επιχειρησιακο το λεγομενο PAK FA

Su-35_Russia.jpg


Tην φωτο την πηρα στο Ντηφενς Ποιντ επι της ευκαιριας ενος σημερινου αρθρου, του οποιου διαπιστωσα την αξιοπιστια.

Ναι η Αιγυπτος παρηγγειλε μια μοιρα απο αυτα. Και ενω εχει ηδη μια εκπληκτικη μοιρα Ραφαλ. Και φυσικα αγνοοντας τελειως την Αμερικανικη CAATSA αφου εχει καταλαβει οτι ειναι ενα εθνος σε πολεμο, τοσο διεθνη οσο και εμφυλιο.

Eδω τα Ραφαλ

ob_3272eb_17492366-1032467303550918-668441414005.jpg
 

Δεν το ηξερα. Πραγματικα πολυ σπουδαιο νεο. Οταν σκεφτομαι και τους αισθητηρες, θωρακισεις, μπαταριες για υποβρυχια που κατασκευαζονται απο επιχειρησεις στην χωρα, λεω καμμια φορα "υπαρχει ελπιδα".
Πολυ ευχαριστο νεο !
 
Eσυ ειπες οτι ενδιαφερεσαι. :proud:

Εγω δεν εχω ΚΑΝ ηχοσυστημα. :rolleyes:
Tι να τα κανω τα μπλιμπλικια ? :smash:



Παντως, ηταν μια ευχαριστη ειδηση.
 
Aπο τα λιγα μαχητικα (μαζι με το F-22 Raptor) που δεν πουληθηκαν/εξαχθηκαν ΠΟΤΕ σε αλλη χωρα πλην των ΗΠΑ ...

A-10A_Thunderbolt_II_Desert_Storm.jpg


Nαι ... απο κατω βρισκονται τα διυλιστηρια του Κουβεϊτ (Καταιγιδα της Ερημου - 1990) ...
 
stuka.jpg
610x250_Ju-87B-StG-77-610x250.gif





Εμπνευση για το A-10 Thunderbolt ηταν σιγουρα το γερμανικο Junkers Ju-87 το θρυλικο stuka


Ο ανατριχιαστικος συριχτος ηχος κατα την καθετη εφορμηση τους για την ριψη του θανασιμου φορτιου τους προερχοταν απο μικρες αεροτροφοδοτουμενες σειρηνες προσαρμοσμενες στον βραχιονα των σταθερων τους ροδών.

Stuka-Siren.jpg


Ηταν στην κυριολεξια ο ηχος του θανατου.

https://www.youtube.com/watch?v=25qbGT5txVM


https://www.youtube.com/watch?v=0pXXYiv9cIE&t=8s
 
m2000-5-790x400.jpg


HAF-Mirage-2000-5Mk.2-2-790x400.jpg


Και αναφορικα με το αεροσκαφος αυτο...
Εδω μια εξηγηση απο ειδικο για το τελευταιο επισοδειο εμπλεκοντας τον τυπο σε αερομαχια ( και για το οποιο δεν ηξερα οτι ηταν διπλο την ιδια στιγμη δηλ, το ταντεμ του εφαρμοζε το ιδιο λοκαρισμα στο δευτερο Φ16) το εμαθα στο βιντεο αυτο.
Για οποιον δεν γνωριζει Γαλλικα το ρεζουμε ειναι προς στο τελος καπου στο 25:42'' σε μια γλωσσα που ολοι καταλαβαινουν.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το κυριως θεμα ξεκιναει καπου μετα το 05:50''
 
Tu-2.jpg





zbdfgzgbdf.jpg



TUPOLEV TU-2 Ο θρύλος των σοβιετικών βομβαρδιστικών του Β’ Π. Π


Επρόκειτο για ένα μεσοπτέρυγο μονοπλάνο, που ακολουθούσε συμβατική διάταξη, με διπλό κάθετο σταθερό, δομή από ντουραλουμίνιο (εκτός από τα χαλύβδινα ατρακτίδια των κινητήρων, εντός των οποίων ανασύρονταν υδραυλικά τα κύρια σκέλη του συστήματος προσγείωσης), πολύ καλό αμυντικό οπλισμό (2 πυροβόλα και 3-5 πολυβόλα) και τριμελές —αρχικά— πλήρωμα (αργότερα πενταμελές). Είχε μήκος 13,8 μέτρα, ύψος 4,5 μέτρα, εκπέτασμα 18,9 μέτρα, πτερυγική επιφάνεια 48,8 τετρ. μέτρα, κενό βάρος 7.470 κιλά και σύνηθες βάρος απογείωσης 11.360 κιλά.

Αν και παλαιότερες πηγές αναφέρουν —λανθασμένα— ότι πρωτοπέταξε εντός του 1940, η αλήθεια είναι ότι το πολικό ψύχος ανέβαλε την πρώτη πτήση επί 2 μήνες, μέχρι τις 29/1/1941. Χειριστής την ημέρα εκείνη ήταν ο Mikhail Nukhtikov. Πολύ σύντομα, ο τύπος αποδείχτηκε απίστευτα ταχύς, επιτυγχάνοντας με «καθαρή» διαμόρφωση (χωρίς φορτίο) ταχύτητα 635 χ.α.ώ. στα 8.000 μέτρα.

Μια τέτοια ταχύτητα τη ζήλευαν ακόμη και τα καλύτερα μονοκινητήρια μαχητικά του 1940-41, όσο, δε, αφορά στα πολυκινητήρια βομβαρδιστικά, την εποχή εκείνη μόνο το πρωτότυπο του D.H. Mosquito (που είχε πετάξει λίγες εβδομάδες νωρίτερα στην Αγγλία), μπορούσε να πετύχει κάτι παρόμοιο. Η οροφή του (10.800 μέτρα) και η εμβέλειά του (2.500+ χιλιόμετρα) ήταν εξίσου εντυπωσιακές.




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
5000 πολεμικα αεροπλανα ... σε αποσυρση ! ... καπου στο Tucson της Arizona.
10% απο αυτα μπορουν να ξαναπεταξουν (γιαυτο και η ασπρη μπογια, προστασια απο τον ηλιο και την καψα της ερημου).
20% απο αυτα μπορουν ανετα να παρεχουν ανταλλακτικα (πολυ φοβαμαι, για αλλες αεροποριες, περαν της αμερικανικης).
Τα υπολοιπα (η πλειοψηφια) περιμενει να σκουριασει και διαλλυθει .... αργα-αργα .... μεχρι τις αρχες του επομενου αιωνα.
Και αυτο γιατι το ερημικο κλιμα της Αrizona ειναι απο τα πιο ΞΗΡΑ κλιματα στον κοσμο (ο παραδεισος των ασθματικων).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Το απογειο των οικονομιων κλιμακας του 20ου αιωνα (που απλα προβλεπεται να γινει τρισχειροτερο στον 21ο αιωνα)

Aφωνος :blink: ..... ! (τι τερατωδεις κοινωνιες πλασαμε ..... :nounder:)