Απάντηση: audyssey eq
Χθές το απόγευμα είχα την ευκαιρία να βρεθώ στον χώρο του Argi και να πάρω μιά μικρή γέυση απο τον Οδυσσέα.
Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Argi γιά την πρόσκληση και χάρηκα ιδιαίτερα που τον γνώρισα γιά πρώτη φορά απο κοντά.
Ο χώρος του μπορεί να είναι σχετικά μικρός, όμως πιστέψτε με είναι πολύ καλά φροντισμένος τόσο απο άποψη τοποθέτησης των μηχανημάτων και ηχείων όσο και απο ακουστικής συμπεριφοράς.Απο την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις μπαίνοντας σε αυτο το ξεχωριστό δωμάτιο, ότι έχει πέσει πολύ δουλειά και μελέτη για να φτάσουν τα πράγματα εκεί που είναι αυτη την στιγμή.Βεβαίως χωρίς μεράκι δεν γίνεται τίποτα, όσα χρήματα και εαν έχεις και γιά το πρώτο μπορώ να σας βεβαιώσω ότι ο Argi το διαθέτει περίσιο!!!
Στον Οδυσέα τώρα.....
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να κούσω αρκετά περισσότερα πράγματα απο αυτά που τελικά άκουσα.Θεωρώ όμως πως σε αυτό παίζουν μεγάλο και καθοριστικό ρόλο οι απίστευτες και μεγάλες δυνατότητες που έχει ο Οδυσσέας και ο αστείρευτος χρόνος που θα πρέπει να διαθέσει κάποιος γιά να εκμεταλευτεί στο έπακρο όλες του τις δυνατότητες.Ο Argi έχει καταφέρει μέχρι τώρα να μάθει πάρα πολλά πράγματα απο τον Οδυσσέα και όπως ο ίδιος έχει πεί, έχει αρκετό ακόμη δρόμο μπροστά του.
Σε ότι τώρα άκουσα και σε άμεση αντιπαραβολή με και χωρίς Οδυσσέα στα ίδια ηχητικά κομμάτια απο διάφορες ταινίες, εκείνο που κατάλαβα σχετικά εύκολα είναι το καλύτερο γέμισμα του περιφερειακού ήχου στον χώρο απο την μία ,αλλά η <γενίκευση> του αποτελέσματος απο την άλη.Δηλαδή σε κομμάτια όπου ας πούμε ένα βέλος έρχεται ακριβώς απο πίσω με κατέυθυνση ακριβώς μπροστά, απο την μία είχες περισσότερο γέμισμα του ήχου, αλά απο την άλη χανόνταν ο ακριβής προσδιορισμός της κατέυθυνσής του απο πίσω προς τα εμπρός.Το ίδιο γινόταν και σε περιπτώσεις κεντρικών διαλόγων.Με τον Οδυσσέα σε λειτουργία ο ήχος γέμιζε περισσότερο τον χώρο και ανέβαινε στην οθόνη, με αποτέλεσμα την πιό ενυπωσιακή παρουσία του, ενω όταν ο Οδυσσέας ήταν εκτός λειτουργίας, ο ήχος κατέβαινε απο την σκηνή, έχανε κάπως απο την καθαρότητα και έφτανε πιό κοντά προς το κεντρικό ηχείο.Γιά άλλους αυτό είναι καλό και γιά άλλους όχι.Πολύ θα ήθελα να ακούσω τον Οδυσσέα ,χωρίς κεντρικό ηχείο αλλά δεν είχα χρόνο να θέσω την πρόταση αυτη, αφού είχα ταξίδι στην συνέχεια.
Πάντως σε καμιά των περιπτώσεων δεν κατάλαβα κόψιμο των υψηλών όπως κάποια στιγμή ειπώθηκε σε αυτο θέμα σαν πιθανή λειτουργία του Οδυσσέα.Αντίθετα ένοιωσα κάποιες στιγμές ένα σχετικό κόψιμο μεσαίων περιοχών, ενω με τον Οδυσσέα σε λειτουργία χανόταν το φαινόμενο <χοάνης>που υπήρχε σε διαλόγους όταν αυτός δεν λειτουργούσε.Σε εμένα αυτό λειτούργησε θετικά.
Θα ήθελα στο σημείο αυτό να τονίσω ότι δεν μπορώ ακόμη να έχω σαφή άποψη γιά το μηχάνημα, παρά του ότι το άκουσα και αυτό επειδή νομίζω ότι χρειάζεται ακόμη λίγο ψάξιμο στον χώρο του Argi και βεβαίως άντληση και άλλων δυνατοτήτων που πιθανόν υπάρχουν.Κατά συνέπεια σκέψεις του στυλ εαν αξίζει γιά αυτά που προσφέρει ,μάλλον είναι ακατάλληλες προς το παρών.
Argi και πάλι σε ευχαριστώ πολύ ελπίζοντας να τα ξαναπούμε σύντομα, με τον Οδυσσέα να πετάει στον χώρο σου.