Αλλαγές στη Μουσική Κατηγορία

την αποστροφή στο ψάξιμο νέων ακουσμάτων κάποιων άλλων....

Αισθητικά δε, το αποτέλεσμα είναι τραγικό

αυτό λοιπόν θεωρείς πως γίνεται εδώ;
ή μήπως 'νέα ακούσματα' είναι μόνο αυτά που έμπαιναν στις Νέες Κυκλοφορίες;
το ...τραγικό αισθητικό αποτέλεσμα που ακριβώς το βλέπεις; στην πολυσυλλεκτικότητα των ακουσμάτων ή στην ποιότητα των κειμένων;

αυτός που θεωρεί τις νέες κυκλοφορίες σαν 'είδος', είσαι μάλλον εσύ. που τις θέλεις μόνες τους, να ασβεστώνουν το δικό τους οικοπεδάκι.

κάτι τέτοιες ώρες αναρωτιέμαι αν πραγματικά αξίζει τον κόπο αυτό που θεωρώ ότι κάνω εδώ. :frusty:
 
Εγώ άφησα νέες κυκλοφορίες να γράφονται στις παρουσιάσεις .

γράφονταν στις Παρουσιάσεις γιατί οι συντάκτες τους έκριναν πως είναι ολοκληρωμένες και διαχρονικές αισθητικές προτάσεις που ξεπερνούσαν το μέσο όρο και τους άξιζε η παραπάνω προσπάθεια: γιατί, ώρες ώρες, πρέπει να χτυπηθείς κάτω, μπροστά σε μια κενή οθόνη, για να δώσεις στον άλλον να καταλάβει περίπου τι 'παίζει' εδώ και να αποφασίσει αν τον αφορά ή όχι. και χωρίς να είσαι σίγουρος τις περισσότερες φορές ότι θα το καταφέρεις τελικά.
 
κάτι τέτοιες ώρες αναρωτιέμαι αν πραγματικά αξίζει τον κόπο αυτό που θεωρώ ότι κάνω εδώ. :frusty:

Δεν χρειάζεστε απάντηση σε αυτό κύριε Λυμπερόπουλε.
Δεν την έχετε ανάγκη.
Εμείς έχουμε ανάγκη αυτό που 'θεωρείτε' ότι κάνετε εδώ.
 
αυτό λοιπόν θεωρείς πως γίνεται εδώ;

ή μήπως 'νέα ακούσματα' είναι μόνο αυτά που έμπαιναν στις Νέες Κυκλοφορίες;
το ...τραγικό αισθητικό αποτέλεσμα που ακριβώς το βλέπεις; στην πολυσυλλεκτικότητα των ακουσμάτων ή στην ποιότητα των κειμένων;

αυτός που θεωρεί τις νέες κυκλοφορίες σαν 'είδος', είσαι μάλλον εσύ. που τις θέλεις μόνες τους, να ασβεστώνουν το δικό τους οικοπεδάκι.

κάτι τέτοιες ώρες αναρωτιέμαι αν πραγματικά αξίζει τον κόπο αυτό που θεωρώ ότι κάνω εδώ. :frusty:

Κώστα, επειδή ξέρω πάρα πολύ καλά πόσο σε απασχολεί το ζήτημα "νέα ακούσματα" και πόσο χρόνο και χρήμα ξοδεύεις σχετικά, θεώρησε δεδομένο 100% ότι στα λόγια που έγραψα δεν υπονοείσαι.
Στα υπόλοιπα απάντησε μόλις ο Τζίμης με τον οποίο και ταυτίζομαι.
Μήπως τότε οι αλλαγές εξυπηρετούν τη κατηγοροποίηση των κειμένων και μόνο, ανεξάρτητα από είδη? Γιατί άλλοι (όπως εσύ π.χ.) μοχθούν να αποδώσουν επακριβώς και άλλοι αρκούνται στα λίγα λόγια και σταράτα?
 
Last edited:
Καταρχην υπαρχει μεγαλη εκτιμηση στους διαχειριστες πρωην και νυν, που απορρεει τοσο απο τα απο τα γραφομενα τους επι των μουσικων οσο και απο το χαρακτηρα που εχουν επιδειξει σε διαφορες περιστασεις. Δεν γνωριζω κανεναν προσωπικα, αλλα μπορω να κρινω αναμεσα στις γραμμες για την αγωνια να βοηθησουν και να αναπτυξουν αυτο που ολοι μαζι οικοδομησαν

Μερικοι συλλογισμοι επι του θεματος που ανεκυψε:
Αρχικα δε με ξενισε το γεγονος της συγχωνευσης των δυο κατηγοριων, ισως και να εναι καλυτερα σκεφτηκα, αλλα μετα διαβασα το σκεπτικο της αλλης αποψης και εχει και αυτο δικαια επιχειρηματα.

Νομιζω οτι το κλειδι ειναι σε ποιους απευθυνεται η καθε κατηγορια:
ειναι καθε αναγνωστης ανοιχτος σε ολα τα μουσικα ειδη (σαν ακροατης)?
Σιγουρα οχι.
Για οποιοιον δεν εχει διαθεση να ανοιχτει οι διαχωρισμοι γενικα ειναι πιο βολικοι, βρισκει ευκολοτερα αυτα που τον ενδιαφερουν.
Οταν ομως ψαχνει για διαφορετικα τα ειδη, και σε διαφορετικες εποχες και το παλευει τον βοηθα ο αχταρμας σαν τροπος παρουσιασης (μεσα σαυτους και εγω!).

Το γεγονος οτι μαυτο τον τροπο παρουσιασης γινεται αναποφευκτα συγκριση και καποιες μουσικες να φαινεται οτι ειναι "υποδεεστερες", "αταιριαστες" - πειτε το οπως θελετε- το καταλαβαινω επισης, αν και προσωπικα δεν με αγγιζει καθολου.

Εκεινο ομως που δεν θα ηθελα με κανενα τροπο ειναι μια τετοια διαβαθμιση να γινει αιτια ωστε να αποθαρρυνθουν καποιοι να γραφουν και να εκφερουν αποψεις!
Εδω ειναι η ουσια του θεματος, επειδη η αξια αυτου του forum βασιζεται στην πολυσυλλεκτικοτητα. Τη μουσικη που ξερω οτι μου αρεσει τη βρισκω σε αρκετα sites, η πολυφωνια δεν ανταλλασεται.
e
 
Λύμπε οι νέες κυκλοφορίες είναι νέες κυκλοφορίες. Αν κάποιος (και δε μιλάω για σένα βέβαια) τις βλέπει σαν είδος δεν είναι ο Μουκ με ΤΙΠΟΤΑ.
Άδικο και άστοχο.
Περισσότερο το κάνει κάποιος που είναι κολλημένος στο παρελθόν και απαξιώνει οτιδήποτε καινούργιο ή απορρίπτει μουσικά είδη.
Απαξίωση σε οτιδήποτε παλιό υπήρξε σε πολύ μικρότερο βαθμό και μάλλον ήταν με τη μορφή πικαρίσματος.

Το ευχάριστο με μας ήταν ότι υπήρχε αλληλοσεβασμός στα κολλήματα του καθενός μας. Εξαιρετική και η καζούρα που γινόταν. Γονιμότατη.
Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας.

Τώρα όλα ένα.

Αυτή η ομαδοποίηση είναι λάθος . Τι να κάνουμε δηλαδή;
To θέμα δεν είναι προσωπικό.

Ας δούμε την ουσία και ας αφήσουμε τους εγωϊσμούς στην άκρη.
 
Last edited:
Το γεγονος οτι μαυτο τον τροπο παρουσιασης γινεται αναποφευκτα συγκριση και καποιες μουσικες να φαινεται οτι ειναι "υποδεεστερες", "αταιριαστες" - πειτε το οπως θελετε- το καταλαβαινω επισης, αν και προσωπικα δεν με αγγιζει καθολου.

πολύ καλά κάνεις και να μην ιδρώνει το αυτί σου.
κάθε συνειδητός ακροατής ξέρει πάρα πολύ καλά το ειδικό βάρος αυτού που αγαπάει - για τον ίδιον, αν μη τι άλλο που, κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ σημαντικό.
εγώ όμως, αυτό που είδα, στη μικρή σχετικά ...θητεία μου εδώ μέσα, είναι άνθρωποι που άκουγαν μόνο ροκ και, διαβάζοντας, έφτασαν να παρακολουθήσουν συναυλία του Μάλερ στο Ηρώδειο και δήλωσαν κατενθουσιασμένοι και ρωτούσαν από που ν αρχίσουν για να τον ψάξουν.
Και άλλοι που άκουσαν Σούμπερτ και έπεσαν ξεροί και μας έλεγαν 'τί είναι αυτό ρε παιδιά; υπάρχει τέτοιο πράγμα; εγώ δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να το ακούσω με βάση ότι άκουγα μέχρι τώρα'.
Αυτά είναι τα ...παράσημα της μουσικής Κατηγορίας κατά την προσωπική μου εκτίμηση αγαπητοί φίλοι κι όχι το να τελαλίζει πόσο καλό είναι το τάδε ή το δείνα στα αυτιά των ήδη προσυλητισμένων. Ακόμα και ένας (1) που, από τα γραφόμενά της, θα νιώσει την περιέργεια να ψάξει και κάτι άλλο, έξω από τον στενό κύκλο των ενδιαφερόντων του.
 
Και έτσι πρέπει και θα παραμείνει Κώστα. Συμφωνούμε απόλυτα. Αφού γινόταν γιατί να το αλλάξουμε;
Η διαφωνία έχει να κάνει στη χρονική ομαδοποίhση και στις δεκάδες ουρές του πράγματος που θα είναι αρνητικές στο κοντινό μέλλον.
Μόνο από τη συρρίκνωση θα χαθούν κείμενα, παρουσιάσεις ,κυκλοφορίες.
Υπάρχει ελάττωση ζωτικού χώρου.
Είναι τόσο απλό.
Γιατί να μικρύνουμε;
Αρνούμαι να το δω αυτό.
 
Γιατί να μικρύνουμε;

αντί να βογγάει ο γάϊδαρος, βογγάει το σαμάρι :icon15:
αντί να φωνάζουν οι Κλασσικοί που ανεβάζουμε τους Gossip δίπλα στον Μάλερ, φωνάζετε εσείς που θεωρείτε τον Μάλερ 'πεθαμένο' και Μαυσωλείο.

θα πάρω κανα ξύλο μου φαίνεται...μα τι ξύλο :angry:
 
Μωρέ αξιολογότατος είναι, Μέγας. Τι φταίνε οι Gossip όμως;
Άσε που η εύσωμη βαράει άσχημα έτσι και μας πάρει χαμπάρι.:drummer:

Χάνουμε ζωτικό χώρο. Όχι στη λογική Καρφούρ. Το best του Μητροπάνου μαζί με τους Doors , τους Rage against the machine, τους Metaform και τις τέσσερεις εποχές.
Όλες οι εποχές σ' ένα ράφι.
 
Χάνουμε ζωτικό χώρο. Όχι στη λογική Καρφούρ. Το best του Μητροπάνου μαζί με τους Doors , τους Rage against the machine, τους Metaform και τις τέσσερεις εποχές.
Όλες οι εποχές σ' ένα ράφι.

Κοίταξε...κι εγώ ώρες ώρες νιώθω σαν να γράφω δοκίμια στο 'Λοιπόν'. Με βάση την απήχησή τους και το feedback που παίρνω από αυτούς που διαβάζουν, εννοώ.
να λάβεις υπόψη σου τους περιορισμούς του μέσου. δεν είναι περιοδικό με αυτόνομα sections. και δεν θα κάνουμε 20 υποκατηγορίες. και δεν σε πείραζε η 'λογική Καρφούρ' όσο ήσουν διαχειριστής. ή μήπως να υποθέσω ότι τις Παρουσιάσεις τις είχες φορτώσει στον αυτόματο πιλότο και σε ενδιέφεραν μόνο οι Νέες Κυκλοφορίες;
 
Εννοείται Λύμπε. Χάζευα με δέος τις παρουσιάσεις. Στον αυτόματο κανονικά.

Ρε συ αφού ξέρεις τη μούρλια μου.
Χρεώθηκα τα νέα μαζί με τους φίλους που ψάχνουν για ανακαλυψούλες.
Μια χαρά ρόλοι είναι όλοι (Hip-Hop)
Ο καθένας στο στοιχείο του και όλοι μαζί στην απόλαυση. Και στο κράξιμο (μια χαρά και αυτό).

Υ.Γ. Άσε που έσκασε μύτη και η νέα γενιά και άρχισε να κλείνει τρύπες στις παρουσιάσεις.
 
Μερικές απορίες που θα εξέφραζε ένας αντικειμενικός παρατηρητής:

- Γιατί ο Χρονικός διαχωρισμός να αφορά μόνο τα rock; Νέες Κυκλοφορίες δεν υπάρχουν στη Jazz, την Κλασσική, την Ελληνική κλπ;
- Γιατί αυτή η επιλεκτική ευαισθητοποίηση για κάποια μουσικά είδη;
- Γιατί να τυγχάνουν προνομιακής μεταχείρισης οι μουσικές που παρουσιάζονταν στις Νέες Κυκλοφορίες;
- Τόσον καιρό που δίπλα στον Bach και τον Beethoven υπήρχε ο Σφακιανάκης και ο Χριστοδουλόπουλος γιατί δεν υπήρξαν αντίστοιχες αντιδράσεις;
- Πρόβλημα αισθητικής δεν υπήρχε μέχρι πρότινος;
- Γιατί τόση βαρύτητα στο διαχωρισμό ζώντων και τεθνεώτων δημιουργών;

Όλα τα παραπάνω τα γράφω τελείως καλοπροαίρετα και σαν αφορμή για σκέψη και προβληματισμό ώστε να φανεί το ότι υπήρχε στρέβλωση με τον επιλεκτικό διαχωρισμό.
 
μεταξύ μας...
αν ο Μάλερ ή ο Σκαρλάτι ή η Σήλια Μπέρτολι ήταν σε μιά κατηγορία που θα λεγόταν κλασική, ίσως ούτε από το κατώφλι δεν θα περνούσα. Λίγο οι παραπλανητικοί τίτλοι με τα μεσοφόρια, τα ξενοπηδήματα και τα συναφή μορφωθήκαμε ως παράπλευρη απώλεια.

Γιά τον ίδιο λόγο στις ενημερώσεις άνοιγα θέματα που ήταν μόνο γιά συναυλίες, γεννητούρια και κηδείες... Τώρα αν του Μανωλάκου τα θέματα είναι κρυμμένα μέσα στον υπόλοιπο σωρό, έχουν κάποιες ελπίδες να τα ανοίξω ...κατά λάθος και να ...αναβλέψω...:Banane0:
 
Κύριοι,
Αρχικά θα ήθελα να εκφράσω το σεβασμό μου σε όλους σας, διαχειριστές νύν και πρώην αλλά και λοιπά μέλη, από junior ως supreme.

Παρακολουθώ συχνά τη μουσική κατηγορία και πολλές φορές την απολαμβάνω. Η κατηγοριοποίηση είναι θέμα σύμβασης, γιά μένα. Και αποτελεί δικαίωμα του εισηγητή να κατατάσσει το thread του σύμφωνα με την άποψή του, στο ευρετήριο των παρουσιάσεων.

Η κατηγορία λοιπόν Παρουσιάσεις Δίσκων- Αφιερώματα μπορεί να στεγάζει κάθε παρουσίαση, αρκεί να μπορεί ο μελλοντικός αναγνώστης να εκμεταλλεύεται το σπουδαίο index που έχετε φτιάξει. Γιατί λοιπόν δεν προσθέτετε στο index μια νέα κατηγορία που να την ονομάσετε «Νέες Κυκλοφορίες»? Έτσι θα υπάρχει χώρος να τοποθετούνται και εκεί οι σχετικές παρουσιάσεις, και επιπλέον η πρόσβαση στην πληροφορία διευκολύνεται μέσω του σχετικού ευρετηρίου.
 
Απάντηση: Re: Αλλαγές στη Μουσική Κατηγορία

Mήπως ισχύουν κι εδώ τα "αλλεργικά φαινόμενα μπάλλας" που είχαν σαν συνέπεια να κλειδωθούν τα Αθλητικά για μεγάλο διάστημα?? Τρόπον τινά εννοώ και παραλληλίζοντας την απέχθεια στο ποδόσφαιρο κάποιων με την αποστροφή στο ψάξιμο νέων ακουσμάτων κάποιων άλλων....

Αισθητικά δε, το αποτέλεσμα είναι τραγικό και συμφωνώ με τα λεχθέντα του Γιώργου και του Τζίμη. Κι απορώ επίσης που οι εμπειρότεροι δεν το βλέπουν.
Φορέσαμε την asics tiger της εθνικής επί Παναγούλια, με φούστα Ζαν Πωλ (ανδρική πάντα) και σκαρπίνι παπουτσικό απ´τα τελάρα.............. ξέχασα το χτένισμα για το οποίο δαπανήσαμε γύρω στα 300 Ευρώ.

Το σφάλμα είναι από τα χοντρά για την λειτουργικότητα και την εικόνα της κατηγορίας και σαν τέτοιο έχω τη βεβαιότητα ότι θα διορθωθεί σύντομα.

Εισαι εντελώς off καί προσβλητικός και ειλικρινά επειδή σε σεβομαι και σε θεωρώ φίλο δέν θά απαντήσω αναλόγως..
Τι σχεση εχουν τά κλεισιματα τών αθλητικών με την αλλαγή πού εγινε εδώ πέρα.? Γιά ποιά ´αλλεργικά φαινομενα'γράφεις??
Ξεχνάς σε ποιους μιλάς??Χτεσινοί γνωστοί ειμαστε γιά νά μας προσβάλλεις μέ ´αλλεργιες´και τετοια??Μαζί δεν διευρύναμε την Μουσική Κατηγορια ή κανω λάθος?
Και ποιος σού δίνει τό προνόμιο νά θεωρείς εαυτόν νεωτεριστή και πρωτοπόρο επειδή ασχολεισαι μέ πρόσφατα άλμπουμς κατατάσσοντας ολους τούς άλλους (πού υπόψιν ασχολουνται και αυτοί καί μέ νέα ακούσματα καί μάλιστα απο αυτά πού κάποιοι άλλοι, πού στην αρχή δεν τάξεραν, έκαναν τον κόπο νά ψαχτούν και να δοκιμάσουν)στούς οπισθοδρομικούς????

Γιά ποιά τραγωδία μιλάτε ??
Απαγόρεψε κανείς νά γράφει οποιοσδήποτε οτιδήποτε θέλει??
Εκτός πιά άν ενοχλεί μερικούς πού ένα συγκρότημα τού 2010 θα παρουσιάζεται μαζί μέ μουσικές πού θεωρούνται ´πεθαμένες´χωρίς κάν νάχουν ακουστεί.Ε αυτό ειναι ελιτισμός ολκής και μάλιστα δεν προέρχεται απο τά ´κλασσικούρια´ή οσους ακούν jazz και αυτοσχεδιασμούς αλλά απόσους θεωρούν εαυτούς ´νεωτεριστές´βάσει χρονολογίας εκδόσεως δίσκου.
Υπόψιν οτι πολλοί θαμώνες της Μουσικής Κατηγοριας παρουσιάζουν νέους δίσκους στις Παρουσιάσεις και συχνά ακυκλοφορητους στηνΕλλάδα χωρίς νά γινεται ζητημα..
Απλά ειναι χαρά μας πού στην δική μας γωνιά συχνά παρουσιάζονται γιά πρωτη φορά δίσκοι πού ασχολούνται μαζί τους -εάν ασχοληθούν-ειδικά περιοδικά 5 μήνες μετά.

Τις Κατηγορίες τίς φτιάχνουν τά μέλη τους και οχι οι υποδιαιρέσεις,οι οποίες μάλιστα δέν ειναι καπετανάτο κανενός.
Στις παρουσιάσεις χωρούν και οι Motorhead και ο Sclavis και ο Davis και ο Beethoven..Εκτός άν έχουν πρόβλημα οι Motorhead .............................................
 
Last edited:
Και διαβάζω επίσης καινοφανείς θεωρίες.
Απο πότε η υποκατηγορία "Ενημέρωση-Νέες κυκλοφορίες" είχε θεσμοθετημένα παράλληλο ρόλο με τις "Παρουσιάσεις-Αφιερωματα" με κριτήριο το "παλιά -καινούργια";
Εκείνο που ήξερα μέχρι τώρα είναι πως το πρώτο συνθετικό (ενημέρωση) έδινε το στίγμα για το δεύτερο (νέες κυκλοφορίες). Υπο το καθαρά ενημερωτικό πρίσμα δηλαδή του τι καινούργιο κυκλοφορεί ή πρόκειται να κυκλοφορήσει. Και κανά δυό λόγια για το περιεχόμενο. Για μια πιο πλήρη και κατασταλαγμένη άποψη υπήρχαν οι παρουσιάσεις.
Γιατί αν κάποιος γνωρίζει πότε και που αποφασίσαμε την "παράλληλη διαδρομή" παρακαλώ να μου δώσει το link με τη σχετική συζήτηση- απόφαση
Αυτό για αρχή.
 
Διονύση γιατί κάνεις διαχωρισμούς στα είδη;
Ποτέ δεν έχει γίνει αυτό.
Οι νέες κυκλοφορίες ήταν νέες κυκλοφορίες όλων των ειδών. Eυτυχώς βέβαια που αποφύγαμε Ζήνες, Χρύσπες και Βέρτηδες. Όποιος ήθελε έγραφε.

Η δική σου αισθητική ή αν δεν έχεις τέτοιο πρόβλημα με την κατηγορία δεν σημαίνει ότι πρέπει να ισχύει και για μένα. Και το αντίστροφο βέβαια.

Και εδώ μιλάμε για το χρόνο κυκλοφορίας και όχι για το είδος.

Είναι απλός ο διαχωρισμός.

Αν δεν σε αφορά ότι νέο κινείται σε Electro, Rock, Folk, Metal, Industrial, Post, New Wave, Americana, Garage, Breakbeat, Breakcore, NEWFunk και δε ξέρω εγώ τι άλλο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να ενταχθούν μαζί με παραγωγές του 19κάποτε.

Eϊναι τόσο απλό ,που πιο απλό δεν μπορώ να το κάνω.