Αλλαγές στη Μουσική Κατηγορία

Re: Απάντηση: Αλλαγές στη Μουσική Κατηγορία

Απο πρακτικη αποψη και μιλωντας προσωπικα,θεωρω πολυ πιο βολικο το να υπαρχουν ολα σε μια κατηγορια.πολλες φορες μου ξεφυγαν θεματα ιδιως στις νεες κυκλοφοριες ,τα οποια τα ανακαλυψα αργοτερα εξ'αιτιας της διχοτομησης.
δεν νομιζω οτι αδικειται τιποτα αν ολα ειναι συγκεντρωμενα σε μια κατηγορια.
και Γιωργο προς θεου μην διστασεις να παρουσιασεις ενα καινουριο black dynamite επειδη πιστευεις οτι θα αδικει την κατηγορια.....:afro:

Μα τι λες τώρα? Eδώ μετά τις απενοχοποιήσεις(respect στον opsim:ernaehrung004:) πάμε για Bell Biv Devoe(σοβαρά το λέω).Θα φοβηθούμε τον Younge που έβγαλε τον καλύτερο μαύρο δίσκο της δεκαετίας?
 
αλλά από την άλλη σκέφτομαι και πόσο εξυπηρετεί το index αυτή η κατάσταση.

Στέργιε δεν είναι θέμα Index αλλά γενικότερης αντιμετώπισης των επιμέρους μουσικών ειδών.

Δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι αλλαγές και η κατάργηση της υποκατηγορίας ''Νέες Κυκλοφορίες'' έγινε για το Index. Δεν αληθεύει αυτό. Όπου και να ήταν αυτά τα νήματα μπορούσαν κάλλιστα να περιληφθούν στο Index. Ακόμη και στα Αθλητικά ή στα Ταξίδια να ήταν, δεν υπάρχει καμμιά δυσκολία στο να περιληφθούν στο Index.
 
Έχουμε τώρα μια ενιαία κατηγορία. Τι συμβαίνει κατά την προσωπική μου άποψη ή καλύτερα και την δική μου λόξα.
Η Kittin, μπαίνει ως νέα κυκλοφορία μαζί με Get Well soon και Rome που δεν συγκρίνεται με τίποτα. Επιπλέον απέχει έτη φωτός από το Seduction και αν κρίνω από την μικρή πρόσφατη εμπειρία μου με τον Don Cherry μάλλον μιλάμε για ιεροσυλία να βρίσκονται μαζί.. Για τον δίσκο της κλασικής δεν γνωρίζω αλλά μάλλον αδικείται και αυτός .

Γιώργο
διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως επιβεβαιώνεις πανηγυρικά ακριβώς αυτό που έγραψα ότι Δεν θέλουμε να γίνεται: δεν θέλουμε να 'γκετοποιείται' κανένα άκουσμα.
Με την ίδια -τη δική σου- λογική, οι φίλοι της Κλασσικής για παράδειγμα μπορούν αύριο να ζητήσουν να μη μπαίνει δίπλα από μιά Λειτουργία του Μπαχ το 'Sex & Drugs & Rock'n'Roll' ή το 'Heroin'.
Πιστεύουμε πως το ειδικό βάρος ενός δίσκου, απομένει στον καθένα να το αποφασίσει μόνος του. Για τον ένα μπορεί να είναι η 9η Συμφωνία του Μπετόβεν, για τον άλλο το Metal Machine Music.
Ο ενθουσιασμός και η φρεσκάδα, θα μου επιτρέψεις, αλλά δεν είναι προνόμιο μόνον των Νέων Κυκλοφοριών. Εγώ τα δικά μου κείμενα τα βάζω όλα στις Παρουσιάσεις και πολλές φορές μετά αναρωτιέμαι μήπως ήμουν over-emotional και το παράκανα. Ας πούμε ότι δεν μας συγκινούν τα 'χλιαρά' κείμενα, προτιμούμε τα παγωμένα ή τα καυτά.
Λέω να το δούμε πως θα πάει και βλέπουμε.
Ούτε εγώ ούτε ο Skakinen θα έχουμε το παραμικρό πρόβλημα να το αναθεωρήσουμε αν πειστούμε πως δεν είναι αρκετά λειτουργικό.
 
Καλημέρα.
Έχω ήδη κάνει τοποθέτηση στο σωματείο αλλά την οφείλω και εδώ.
Πρώτα απ´όλα να πω στον Μπάϊρα, ότι όχι μόνο συμφωνώ στη ''λόξα'' σου Γιώργο αλλά ταυτίζομαι 1000%. Έχουμε την ίδια αισθητική αντίληψη του ζητήματος και ξέρεις ότι σε αγαπάω και γι αυτό.
Εξάλλου κάτω από αυτό κρύβονται ουσιαστικότερα πράγματα ,που τα ξέρεις.

Διαφωνώ κάθετα με αυτό που έγινε. Πιο κάθετα δε γίνεται.

Οι λόγοι είναι σημαντικοί από τη δική μου οπτική γωνία.
Οι νέες κυκλοφορίες λειτούργησαν όλα αυτά τα χρόνια σαν υποκατηγορία, που μας ενημέρωνε για τις νέες δουλειές καλλιτεχνών από οποιοδήποτε είδος.
Έτσι κερδίζαμε άμεση ενημέρωση για το τι κυκλοφορεί αλλά το σημαντικότερο απ´όλα, ήταν η παρουσίαση νέων ανθρώπων , πονήματα ανήσυχων, καμένων, ταλαντούχων , προβληματικών, νορμάλ κ.τ.λ.
Τις μουσικές του ΤΩΡΑ.

Μιλάμε μόνο για ΧΡΟΝΙΚΟ διαχωρισμό.

Όταν πας και βάζεις τη νέα δουλειά των BEASTELLABEAST πάνω από τους Πυξ Λαξ και κάτω από τον Σοπέν, τους αδικείς όλους.
Κυρίως θάβεις μία δουλειά του Τώρα. Ο χρονικός αυτός αχταρμάς, είναι διαστρέβλωση και τσουβάλιασμα των πάντων.

Η μουσική είναι μία αλλά δεν είναι όλα πολτός.

Υπάρχει πρόβλημα αισθητικής (στη νέα κατηγορία) το οποίο είναι ορατό με κλειστά αυτιά.

Το ιδεολογικό κομμάτι μου.
Αν και κωλόγερος, με θυμάμαι πάντα να προσπαθώ να ''σπρώξω'' τις δουλειές νέων ανθρώπων. Οι παλιοί βολεμένοι εκατομμυριούχοι μια χαρα κάνουν και υπάρχουν αλλά δεν έχουν ανάγκη μία ακόμη φωνή.
Επειδή η μουσική με έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο, θεωρώ χρέος μου (όπου μπορώ, εδώ -ράδιο κ.τ.λ) να βάζω ένα χεράκι με τις μικρές μου δυνάμεις, στο να βρουν μία διέξοδο αυτά που συμβαίνουν στο τώρα και οι άνθρωποι που συμμετέχουν και τα δημιουργούν.

Όλα αυτά τα χρόνια το παλέψαμε αρκετοί εδώ μέσα στην υποκατηγορία.
Και τώρα πάμε και κολλάμε το Τώρα ,με οποιοδήποτε αφιέρωμα ακόμη και για δουλειά του 1950. ΕΓΩ ΔΕΝ...ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ.

Και επειδή έτσι και αλλιώς αγαπιόμαστε αλλά είμαστε και Rock 'n' Roll, αυτό που έγινε είναι τρελό λάθος. Για μένα αποτελεί τσουβάλιασμα που αδικεί και τις δύο υποκατηγορίες.
Άντε τώρα να βάλω κάτι θεές -ξέκωλα που τα σπάνε ,πάνω από τον Μάλλερ.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.

Ελπίζω ν´αλλάξει χθες η απόφαση.

Υ.Γ. Σέβομαι την όποια απόφαση των φίλων αλλά δυστυχώς διαφωνώ με ένταση επιπέδου A PLACE TO BURY STRANGERS (συμβολικότατο)
 
Είναι βάσιμα τα κίνητρα για την αλλαγή στην οργάνωση της κατηγορίας. Η λειτουργικότητα της αλλαγής θα κριθεί με την εφαρμογή της. Άποψη μου όμως είναι, πως οι παρουσιάσεις δίσκων κινδυνεύουν να γίνουν υδροκέφαλες, μετά την απορρόφηση των μηνυμάτων των νέων κυκλοφοριών.

Η αλλαγή μου προκαλεί περισσότερες επιφυλάξεις από την προηγούμενη κατάσταση. :chinscratch:
 
Και μία πρόταση.
Επειδή θα υπάρχουμε για πολλά χρόνια (πρώτα ο θεός) ,λέω η υποκατηγορία νέες κυκλοφορίες να έχει πράγματα της τελευταίας τριετίας για π.χ.

Μόλις καβατζάρουμε την επόμενη χρονιά , να στέλνουμε την παλαιότερη χρονιά στις παρουσιάσεις.

Απλά μια ιδέα.
 
Γιώργο
διόρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως επιβεβαιώνεις πανηγυρικά ακριβώς αυτό που έγραψα ότι Δεν θέλουμε να γίνεται: δεν θέλουμε να 'γκετοποιείται' κανένα άκουσμα.
Με την ίδια -τη δική σου- λογική, οι φίλοι της Κλασσικής για παράδειγμα μπορούν αύριο να ζητήσουν να μη μπαίνει δίπλα από μιά Λειτουργία του Μπαχ το 'Sex & Drugs & Rock'n'Roll' ή το 'Heroin'.
Πιστεύουμε πως το ειδικό βάρος ενός δίσκου, απομένει στον καθένα να το αποφασίσει μόνος του. Για τον ένα μπορεί να είναι η 9η Συμφωνία του Μπετόβεν, για τον άλλο το Metal Machine Music.
Ο ενθουσιασμός και η φρεσκάδα, θα μου επιτρέψεις, αλλά δεν είναι προνόμιο μόνον των Νέων Κυκλοφοριών. Εγώ τα δικά μου κείμενα τα βάζω όλα στις Παρουσιάσεις και πολλές φορές μετά αναρωτιέμαι μήπως ήμουν over-emotional και το παράκανα. Ας πούμε ότι δεν μας συγκινούν τα 'χλιαρά' κείμενα, προτιμούμε τα παγωμένα ή τα καυτά.
Λέω να το δούμε πως θα πάει και βλέπουμε.
Ούτε εγώ ούτε ο Skakinen θα έχουμε το παραμικρό πρόβλημα να το αναθεωρήσουμε αν πειστούμε πως δεν είναι αρκετά λειτουργικό.

Την γκετοποίηση φοβάμαι και εγώ να σου πω την αλήθεια. Αλλά όπως είπα με την λογική ότι κάποιος μπορεί να μην παρουσιάσει κάτι σκεπτόμενος με πιο αυστηρά κριτήρια. Εστιάζω στο τι μπορεί να μην κάνει κάποιος όχι στο πως θα το δουν οι άλλοι.
Θα το δούμε πως θα πάει. Προτίθεμαι να παρουσιάζω τα πάντα , που μου αρέσουν ούτως ή άλλως.
Αν πει κάποιος μα καλά μετά από Μπάχ παρουσιάζετε Gossip? Θα με βρει μπροστά του, σε περίπτωση που φοβούμενος κάποιος το επίπεδο της κατηγορίας δεν κάνει καθόλου την παρουσίαση δεν μπορώ να παρέμβω. Που να παρέμβω? Σε κάτι που δεν έγινε?
Μια και έπεσε και το ποστ του Δημήτρη. να δούμε το θέμα και ανάποδα .Όχι μόνο ανεβαίνει η Kittin αλλά και τα 20 ξέκωλα του Μανωλάκου. Αυτός που παρουσιάζει Μάλερ θα έχει την διάθεση να συνεχίσει να το κάνει?
Τέτοια θεματάκια προκύπτουν για μένα….
 
Κι όμως, Δημήτρη (Μανωλάκο), Γιώργο, υπάρχουν μερικές αντιφάσεις στα επιχειρήματά σας.

@Μπάϊρα, δηλαδή δεν υπάρχει φρεσκάδα στα κείμενα των Παρουσιάσεων ή δεν παρουσιάζονται Νέες Κυκλοφορίες εκεί;Και το Seduction of Ingmar Bergman που εσύ ο ίδιος ανέφερες;Και η φρεσκάδα αφ' ενός κρύβεται στον τρόπο παρουσίασης και γραφής και δόξα τω Θεώ, έχουμε "πένες" που θα τις ζήλευαν πολλά έντυπα κι απορώ πως δεν τις έχουν πάρει ακόμα είδηση. Και ανθρώπους που ακούνε από Mahler μέχρι την πιό avant garde αυτοσχεδιαστική μουσική, από Rollling Stones μέχρι Get Well Soon. Και φυσικά δεν βρίσκουν, γιατί δεν υπάρχει, τίποτα κακό στο να συνυπάρχουν οι Gossip με τον Bruckner στην ίδια κατηγορία.

@ Jimmy Μανωλάκο
Καλέ μου Δημήτρη, με αυτήν την επιμονή σου, μειώνεις εσύ ο ίδιος τις δικές σου παρουσιάσεις, γιατί τέτοιες ήταν, κι ας τις έβαζες στις νέες κυκλοφορίες. Δηλαδή, σαν να μας λές ότι το κριτήριό σου όταν παρουσίαζες τις ξέ..ες θεές σου το κριτήριο ήταν ο επιθετικός προσδιορισμός κι όχι η μουσική τους που σου άρεσε ή απλά σε εξιτάριζε.
Λες πάλι εδώ:
"Οι λόγοι είναι σημαντικοί από τη δική μου οπτική γωνία.
Οι νέες κυκλοφορίες λειτούργησαν όλα αυτά τα χρόνια σαν υποκατηγορία, που μας ενημέρωνε για τις νέες δουλειές καλλιτεχνών από οποιοδήποτε είδος.
Έτσι κερδίζαμε άμεση ενημέρωση για το τι κυκλοφορεί αλλά το σημαντικότερο απ´όλα, ήταν η παρουσίαση νέων ανθρώπων , πονήματα ανήσυχων, καμένων, ταλαντούχων , προβληματικών, νορμάλ κ.τ.λ.
Τις μουσικές του ΤΩΡΑ.
Μιλάμε μόνο για ΧΡΟΝΙΚΟ διαχωρισμό"
Δεν είναι ανήσυχοι οι μουσικοί που αναφέρονται στις Παρουσιάσεις; Ταλαντούχοι, νέοι, καμένοι ίσως;
Κάπου αναφέρθηκε παραπάνω ότι πρέπει να αποφευχθεί η γκετοποίηση, και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Διότι έτσι όπως το τοποθετείς, αυτό ακριβώς πετυχαίνεις, και μακάρι να κάνω λάθος, και γκετοποιείς τις δικές σου προτιμήσεις. Και τοποθετείς πρωτίστως τον εαυτό σου και δευτερευόντως αυτούς που παρακολουθούν τις νέες κυκλοφορίες σε ένα στείρο περιβάλλον. "Μόνο αυτά. That's it and nothing else matters". ξεχνάς όμως το βασικότερο. Από που ξεκίνησε η μουσική. και οι μουσική που εσύ αγαπάς, είναι η φυσική εξέλιξη πολλών από αυτούς που παρουσιάστηκαν στο νήμα που θεωρείτε κάποιοι αποστειρωμένο. Κι όμως, εγώ για παράδειγμα, παρακολουθώ με το ίδιο ενδιαφέρον και τις δικές σου ανησυχίες και τις ανησυχίες άλλων (ας μην αναφερω ονομαστικά, δεν θα είχε νόημα).
"με θυμάμαι πάντα να προσπαθώ να ''σπρώξω'' τις δουλειές νέων ανθρώπων. Οι παλιοί βολεμένοι εκατομμυριούχοι μια χαρα κάνουν και υπάρχουν αλλά δεν έχουν ανάγκη μία ακόμη φωνή.
Επειδή η μουσική με έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο, θεωρώ χρέος μου (όπου μπορώ, εδώ -ράδιο κ.τ.λ) να βάζω ένα χεράκι με τις μικρές μου δυνάμεις, στο να βρουν μία διέξοδο αυτά που συμβαίνουν στο τώρα και οι άνθρωποι που συμμετέχουν και τα δημιουργούν"
Μα όταν παρουσιάζεται μια νέα κυκλοφορία της ECM τι είναι; Ποιός ήταν ο σκοπός του Eicher; Ή μήπως αυτοί είναι βολεμένοι;
και τέλος πάντων, γιατί παρασύρθηκα και γίνομαι κουραστική, τίποτα από ολα αυτά δεν λειτουργεί επί της ουσίας ως επιχείρημα γιατί θα έπρεπε οι νέες κυκλοφορίες να μην είναι στις Παρουσιάσεις αφού αυτό είναι. Εκτός κι αν δεν αναφέρουν παρά μόνο έναν τίτλο και την εταιρεία, οπότε πάνε απλά στο now Playing Και τελειώνουμε.
Ο κόπος που κάνετε και ο χρόνος που αφιερώνετε όλοι εδώ, είναι πολύτιμος για να προσπαθείτε να τον μειώσετε ιδίοις χερσί.
 
Mήπως ισχύουν κι εδώ τα "αλλεργικά φαινόμενα μπάλλας" που είχαν σαν συνέπεια να κλειδωθούν τα Αθλητικά για μεγάλο διάστημα?? Τρόπον τινά εννοώ και παραλληλίζοντας την απέχθεια στο ποδόσφαιρο κάποιων με την αποστροφή στο ψάξιμο νέων ακουσμάτων κάποιων άλλων....

Αισθητικά δε, το αποτέλεσμα είναι τραγικό και συμφωνώ με τα λεχθέντα του Γιώργου και του Τζίμη. Κι απορώ επίσης που οι εμπειρότεροι δεν το βλέπουν.
Φορέσαμε την asics tiger της εθνικής επί Παναγούλια, με φούστα Ζαν Πωλ (ανδρική πάντα) και σκαρπίνι παπουτσικό απ´τα τελάρα.............. ξέχασα το χτένισμα για το οποίο δαπανήσαμε γύρω στα 300 Ευρώ.

Το σφάλμα είναι από τα χοντρά για την λειτουργικότητα και την εικόνα της κατηγορίας και σαν τέτοιο έχω τη βεβαιότητα ότι θα διορθωθεί σύντομα.
 
Κάλλη μου, τα επιχείρηματα σου είναι σοβαρότατα και τα φιλτράρω.
Μίλησα όμως για χρονικό διαχωρισμό και για τίποτα άλλο.
Δεν μπορείς να γκετοποιήσεις το χρόνο.
Τις πηγές τις έχουμε τιμήσει και με το παραπάνω. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Το έγραψα και αλλού. Για μένα η κατηγορία είναι κυρίως οι παρουσιάσεις -αφιερώματα.
Πάνω σε αυτή τη μαγική βάση , βρήκαμε την ευκαιρία να παρουσιάζουμε το τι συμβαίνει στις μέρες μας. Άλλες συνθήκες, άλλες παραγωγές, άλλες ανησυχίες, τα πάντα άλλα.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η νέα δουλειά , οι ανησυχίες του σήμερα των ROME δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κάτω από ένα αφιέρωμα για τον Elton John.

Το τώρα ανήκει στο τώρα. Χρειάζεται αέρα για ν´αναπνεύσει.
 
Δεν μπορείς να γκετοποιήσεις το χρόνο.
Το τώρα ανήκει στο τώρα. Χρειάζεται αέρα για ν´αναπνεύσει.




..........μπαίνοντας απέναντι στις φαγούδες, διαπιστώνεις την εικόνα της κατηγορίας που έρχεται... όχι την ποιοτική αλλά την αισθητική (η οποία θα επιφέρει σίγουρα και ποιοτικά αποτελέσματα).
 
Θα παρακαλούσα πάρα πολύ να μην παραφουσκώνετε το όλο ζήτημα . Οι υπάρχοντες διαχειριστές της κατηγορίας έκριναν ότι αυτός ο τρόπος εξυπηρετεί την κατηγορία καλύτερα . Η αμφισβήτηση των επιλογών τους και του αγαθού των προθέσεων τους οδηγεί στην αμφισβήτηση και της τεράστιας μουσικής καλλιέργειας που τους διακρίνει. Ολοι οι διαχειριστές των επιμέρους κατηγοριών απολαύουν της πλήρους εμπιστοσύνης μας και σε όλους έχει δοθεί το σχετικό πλαίσιο ελευθερίας να ενεργήσουν κατά την κρίση τους . Εκ του αποτελέσματος θα κριθούμε όλοι .
 
Το τώρα ανήκει στο τώρα. Χρειάζεται αέρα για ν´αναπνεύσει.

το Τώρα, είναι ήδη Χθες Δημήτρη. Ο χρόνος είναι σχετικός. και δεν γίνεται κανένας "αχταρμάς" για να μην αρχίσω την πολυλογία πάλι.
Τότε, ας κάνουμε Κατηγορίες: Κλασσική, Τζαζ, Ροκ, Ποπ, προγκ, Hip hop (άντε μπας κι αξιωθεί ο μονάκριβός μου), χαζοχαρούμενα κι εύκολα, ελιτίστικα, επαναστατικά, για προβληματισμό.....και ανά δεκαετίες ή ανά αιώνα. Κι ο καθένας θα βλέπει αυτά που ήδη ξέρει. Κι έτσι θα χάσουμε τα καλύτερα. Open minded, that's what I expected you to be.
 
Re: Απάντηση: Αλλαγές στη Μουσική Κατηγορία

Η αμφισβήτηση των επιλογών τους και του αγαθού των προθέσεων τους οδηγεί στην αμφισβήτηση και της τεράστιας μουσικής καλλιέργειας που τους διακρίνει.


αυτό δεν ειπώθηκε ούτε και υπονοήθηκε Δημήτρη από κανέναν..
αλλά η θεώρηση συλλήβδην των νέων κυκλοφοριών σαν "είδος" (γιατί περί αυτού πρόκειται) δηλώνει πράγματα..:bang:
 
Από μένα τέλος! Δέχομαι τις αλλαγές και θα προσπαθήσω όσο μπορώ να μην συμβεί αυτό που φοβάμαι.! Μπορεί και οι φόβοι μου να είναι τελείως αβάσιμοι.Μπορεί……
 
Δυστυχώς ο Μουκ έχει απόλυτο δίκιο. Κάποιοι αυτό λένε και σ´αυτό το θέμα που συζητάμε.
Δείχνει πράγματα και αυτό με στεναχωρεί πιο πολύ.

Η εμπιστοσύνη Ντοκ. είναι δεδομένη δεν το συζητάμε καθόλου. Αυτό έλειπε.
Το ζήτημα μπορεί να είναι τεχνικό αλλά για κάποιους και ουσιαστικό.
Τα κείμενα είναι εκπληκτικά όπου και να είναι.
Η χρονική διαφοροποίηση είναι το θέμα και μία άλλη οπτική γωνία.

Και κάτι για να είμαι δίκαιος. Εγώ άφησα νέες κυκλοφορίες να γράφονται στις παρουσιάσεις . Δεν ήθελα να παρέμβω λόγω σεβασμού και έκανα τελικά κακά.
Αλλά η γκετοποίηση δεν αφορά τα είδη. Ουσιαστικά δεν υπήρξε. Αυτό που υπήρξε ήταν ότι κάποιοι αισθάνονταν καλύτερα να γράφουν κείμενα για φρέσκιες κυκλοφορίες σε κατηγορία με τίτλο παρουσιάσεις. Έπρεπε να τα μεταφέρω. Φταίω.


Έχω την αίσθηση ότι τελικά δεν θα κάνουμε το λάθος και εμείς.