Αλλαγή panel σε LG τηλεόραση.

LGowner

New member
31 July 2013
7
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να παραθέσω την πιο κάτω εμπειρία μου ζητώντας επιπλέον πληροφορίες και γνώμες.
Είμαι κάτοχος μιας LG 42LE8500 (η αγορά έγινε πριν ακριβός 3 χρόνια). Πριν κάποιες ημέρες εμφάνισε μια κάθετη λωρίδα πλάτους 20 εκατοστών στο κέντρο της οθόνης σαν σκιά για κλάσματα δευτερόλεπτων. Η συγκεκριμένη σκιά εμφανίζετε στην οθόνη κάθε 10 λεπτά περίπου για κλάσματα δευτερόλεπτων. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της LG και μου έδωσαν ένα επίσημο service τους στην περιοχή μου (Ιωάννινα). Ήρθε ο τεχνικός να παραλάβει την τηλεόραση από το σπίτι μου (είναι 42 ίντσες και αρκετά βάρια οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να την μεταφέρω με ασφάλεια).

Μετά από 1 ημέρα με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι η τηλεόραση θέλει αλλαγή panel. Το κόστος μόνο του panel είναι 550 ευρώ!! Μαζί με την επισκευή και την πληρωμή του τεχνικού φαντάζεστε για τι κόστος μιλάμε!
Ενημέρωσα τον τεχνικό ότι δεν θέλω να προβεί σε κάποια περαιτέρω ενέργεια και ξαναεπικοινωνησα με την LG προκειμένου να μου πουν πως είναι δυνατόν μέσα σε 3 χρόνια μια τέτοια τηλεόραση να εμφανίσει τέτοια ζημιά και τους ζήτησα να καλύψουν αυτοί το ποσό (είναι πλέον εκτός εγγύησης η τηλεόραση) διότι θεωρώ ότι είναι προβληματική από την αγορά της και μπορεί να εμφανίσει βλάβη μετά από τόσο καιρό.
Μου απάντησαν ότι δεν πρόκειται να καλύψουν κανένα ποσό (ούτε καν έκπτωση που ισχυρίστηκαν αρχικά ότι μπορεί να μου κάνουν).
Εννοείτε ότι εγώ δεν θέλω (και ούτε μπορώ) να καλύψω ένα τέτοιο κόστος και θα ζητήσω να επιστρέφει η τηλεόραση χωρίς επισκευή!

Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να προστατευτώ σαν καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις και τι μπορώ να διεκδικήσω? Μπορώ να τους ζητήσω μια επίσημη γραπτή απάντηση για το είδος της βλάβης και του κόστους επισκευής του προκειμένου να κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή (ήδη θα πληρώσω 40 ευρώ μόνο για την διάγνωση!)? Την τηλεόραση την είχα αγοράσει σχεδόν 1.500 ευρώ πριν 3 χρόνια με σκοπό να την έχω μια ζωή και τώρα μου εμφανίζει τέτοια ζημιά? Και μιλάμε για τηλεόραση και όχι πλυντήριο για παράδειγμα!
Θα εκτιμούσα το οποιοδήποτε σχόλιο και συμβουλή.
Ευχαριστω

ΥΓ…. ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ……ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LG!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Φιλε μου ολη καποια στιγμη την εχουμε πατησει με καποιο προιον. Πχ εγω την εχω πατησει με samsung αλλα για αλλους λογους δεν αγοραζω ξανα τηλεοραση της (πχ active 3D).
Στη δικια μου περιπτωση τηλεοραση samsung στα τρια χρονια απο την αγορα της εκανε το κλασσικο προβλημα για της samsung της σειρας να κλεινει μονη της και να μην ανοιγει ξανα ,αναβοσβηνοντας το λαμπακι. Το προβλημα ηταν σε ελαττωματικους πυκνωτες που ειχε βαλει τοτε η samsung σε ολες τις τηλεορασεις της και η αντιπροσωπεια το αναγνωριζε και τους αλλαζε χωρις πολλα πολλα. Εμεις ομως την τηλεοραση την ειχαμε αγορασει απο γνωστη αλυσιδα supermarket ως stock μοντελο και ετσι το μοντελο ηταν ηδη 2 χρονων παλιο οταν το πηραμε εν αγνοια μας τοτε. Ετσι οταν εμφανισε το προβλημα η αντιπροσωπεια θα μας χρεωνε για τους πυκνωτες αφου ειχε ληξει η εγγυηση αλλα δεν το εκανε (ηταν και δουλεια που μπορουσα να την κανω και μονος μου) .Αλλα το προβλημα πηγε και στην πλακετα με το τροφοδοτικο και την εκαψε, με αποτελεσμα να θελει αλλαγη μια πλακετα που η samsung επειδη το μοντελο ηταν 5ετιας δεν εχει πλεον ανταλλακτικο. Εχει μια πολιτικη 5ετους υποστηριξης σε ανταλλακτικα για να προιοντα της, μετα απο εκει ψαχνεις για μεταχειρισμενα ή stock ανταλλακτικα. Ετσι στη δικια μου περιπτωση η αντιπροσωπεια ηταν αψογη αφου προσπαθησαν να βρουν αν εχουν σε αποθηκες σε ολη την Ελλαδα την πλακετα, αλλα η samsung ως εταιρεια κακη σε υποστηριξη. Εχω ακουσει τα χειροτερα παντως για το service της lg αλλα μεχρι στιγμης τα προιοντας της μου εχουν βγει πιο αξιοπιστα απο οτι θα περιμενα.
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Το θέμα μου ειναι τι κανω τωρα ομως!? Η προστασια καταναλωτη μπορει να κανει κατι για αυτο? Παραδεχτηκαν κιολας οτι δεν εχουν καταγραψει αντιστοιχο περιστατικο σε αλλο τετοιο μοντελο! Σα να μου λενε.."την πατησες με ελατωματικο μας προιον και τωρα σε αφηνω ξεκρεμαστω, εμενα μου τα εσκασες παντως"
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Μετα το περας της 2ετους εγγυησης δεν νομιζω να μπορεις να διεκδικησεις τιποτα, εκτος αν μπορεις να αποδειξεις οτι σου πουλησαν εξαρχης ελλατωματικο προιον εν γνωση τους απο το καταστημα που την πηρες. Εκει μπαινεις σε αλλες ιστοριες ομως.
Παντως σε προβλημα με αυτοκινητο που η αντιπροσωπεια γνωριζε οτι υπηρχε αλλα δεν ενημερωσε τον πελατη, οταν προεκυψε βλαβη και η αντιπροσωπεια απαιτουσε χρηματα για επισκευη, με ενα email στα κεντρικα της εταιρεια στην Ευρωπη δικαιωσε τον πελατη και ο αντιπροσωπος χρεωθηκε ολο το κοστος επισκευης. Δεν γνωριζω απο μπορει να γινει το ιδιο και με εσενα επικοινωνοντας με καποιο κεντρικο της LG εκτος Ελλαδας και να γνωστοποιουσες το προβλημα σου.
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να παραθέσω την πιο κάτω εμπειρία μου ζητώντας επιπλέον πληροφορίες και γνώμες.
Είμαι κάτοχος μιας LG 42LE8500 (η αγορά έγινε πριν ακριβός 3 χρόνια). Πριν κάποιες ημέρες εμφάνισε μια κάθετη λωρίδα πλάτους 20 εκατοστών στο κέντρο της οθόνης σαν σκιά για κλάσματα δευτερόλεπτων. Η συγκεκριμένη σκιά εμφανίζετε στην οθόνη κάθε 10 λεπτά περίπου για κλάσματα δευτερόλεπτων. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της LG και μου έδωσαν ένα επίσημο service τους στην περιοχή μου (Ιωάννινα). Ήρθε ο τεχνικός να παραλάβει την τηλεόραση από το σπίτι μου (είναι 42 ίντσες και αρκετά βάρια οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να την μεταφέρω με ασφάλεια).

Μετά από 1 ημέρα με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι η τηλεόραση θέλει αλλαγή panel. Το κόστος μόνο του panel είναι 550 ευρώ!! Μαζί με την επισκευή και την πληρωμή του τεχνικού φαντάζεστε για τι κόστος μιλάμε!
Ενημέρωσα τον τεχνικό ότι δεν θέλω να προβεί σε κάποια περαιτέρω ενέργεια και ξαναεπικοινωνησα με την LG προκειμένου να μου πουν πως είναι δυνατόν μέσα σε 3 χρόνια μια τέτοια τηλεόραση να εμφανίσει τέτοια ζημιά και τους ζήτησα να καλύψουν αυτοί το ποσό (είναι πλέον εκτός εγγύησης η τηλεόραση) διότι θεωρώ ότι είναι προβληματική από την αγορά της και μπορεί να εμφανίσει βλάβη μετά από τόσο καιρό.
Μου απάντησαν ότι δεν πρόκειται να καλύψουν κανένα ποσό (ούτε καν έκπτωση που ισχυρίστηκαν αρχικά ότι μπορεί να μου κάνουν).
Εννοείτε ότι εγώ δεν θέλω (και ούτε μπορώ) να καλύψω ένα τέτοιο κόστος και θα ζητήσω να επιστρέφει η τηλεόραση χωρίς επισκευή!

Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να προστατευτώ σαν καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις και τι μπορώ να διεκδικήσω? Μπορώ να τους ζητήσω μια επίσημη γραπτή απάντηση για το είδος της βλάβης και του κόστους επισκευής του προκειμένου να κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή (ήδη θα πληρώσω 40 ευρώ μόνο για την διάγνωση!)? Την τηλεόραση την είχα αγοράσει σχεδόν 1.500 ευρώ πριν 3 χρόνια με σκοπό να την έχω μια ζωή και τώρα μου εμφανίζει τέτοια ζημιά? Και μιλάμε για τηλεόραση και όχι πλυντήριο για παράδειγμα!
Θα εκτιμούσα το οποιοδήποτε σχόλιο και συμβουλή.
Ευχαριστω

ΥΓ…. ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ……ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LG!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!

Αυτό μπορεί να συμβεί με τα προϊόντα οποιασδήποτε εταιρίας όχι μόνο για την LG. Τηλεοράσεις για μια ζωή δεν φτιάχτηκαν ποτέ και δεν θα φτιαχτούν ποτέ. Μιλάμε για ηλεκτρονικά που μπορούν να αποτύχουν είτε εντός εγγύησης είτε εκτός. Τι μπορείς να κάνεις; Τίποτε. Το δέχεσαι. Και την επόμενη φορά αγοράζεις κάτι που είναι φθηνό έτσι ώστε να αποσβέσεις το αρχικό ποσό αγοράς το συντομότερο δυνατό.
 
Φίλε μου καλησπέρα! Ειλικρινά καταλαβαίνω την στεναχώρια σου αλλα απο την άλλη τι θες να κάνει και η αντιπροσωπεία ? Αγορασες ένα προϊόν με διετή εγγύηση το οποίο παρουσίασε βλάβη 1 χρόνο μετά τη λήξη της.
Καταλαβαίνω ότι τα χρήματα ειναι πολλά (ανάλογο πόσο είχα ξοδέψει και εγώ ακριβώς πριν 3 χρόνια για μια 52αρα Sony ). Και εγώ ξέρω ότι όταν προκύψει κάτι θα το χρυσοπληρώσω.
Ψάξε λίγο στο Ίντερνετ μήπως το πρόβλημα ειναι διαδεδομενο στο μοντέλο που εχεις, μήπως μπορέσεις να εκβιασεις λίγο τη κατάσταση . Επίσης ρωτά και σε επισκευαστη εκτός επίσημης lg μήπως μπορέσει να βρει πάνελ μεταχειρισμένο η τουλάχιστον καινουριο σε καλύτερη τιμή .
Κουράγιο και μην απογοητευεσε , μηχανήματα ειναι και χαλάνε !
 
Απάντηση: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Φίλε, δυστυχώς, ΔΕΝ μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα μιας και πέρασαν τα 2 χρόνια της εγγύησης! Το μόνο για μένα που μπορείς να κάνεις, είναι να μιλήσεις όμορφα με την LG και να τους παρακαλέσεις να σου βρουν μια λύση! Πες τους ότι είσαι και ενεργό μέλος σε διάφορα site τεχνολογίας και ότι θα πεις τα καλύτερα για ότι βοήθεια σου δώσουν! Με φωνές/ απειλές/ ειρωνείες δεν θα βρεις άκρη μιας και πέρασε η εγγύηση! ΕΝΝΟΕΙΤΕ όμως ότι έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες πως έδωσες τόσα λεφτά για το μαραφέτι, πιστεύοντας πως θα σου κρατήσει χρόνια! Και έτσι θα ήταν το σωστό! Έλεος δηλαδή τέτοια ζημιά σε τόσο λίγο καιρό. (Βέβαια αυτά είναι δεδομένα στην τεχνολογία μιας και θα μπορούσε να πάθεις το ίδιο και σε μια ώρα λειτουργίας της tv )
Μετά από αυτό που έπαθες, χαλαρά θα δώσω ένα 150ρικο παραπάνω που θέλει η LG για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια! (Πλάκα πλάκα, δεν το χρησιμοποιείς αυτό? Παρακάλεσε τους να τους δώσεις όσα χρειάζεται η δικιά σου τηλεόραση για να πάρεις την επέκταση τώρα! Μπορεί να πέσεις σε καλό αντιπρόσωπο στο τηλέφωνο και να το δεχτεί! Η επέκταση πάει ανάλογα την αξία της TV)

Δες και αυτό , μπας και ..........
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Οι σύγχρονες τηλεοράσεις δεν έχουν καμιά σχέση με τις παλιές CRT που μπορούσαν να κρατήσουν μια ζωή. Για να γίνουν προσιτές έχουν γίνει εκπτώσεις στη ποιότητα κατασκευής τους με αντίκτυπο στο χρόνο ζωής τους. Αυτό που πρότεινε ο φίλος πιο πάνω για επέκταση της εγγύησης στα 5 χρόνια είναι η πιο σωστή επιλογή στην αγορά μιας τηλεόρασης ιδιαίτερα αν είναι ακριβή.
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Εκτος θεματος, αλλα οι crt μετα απο καποιες χιλιαδες ωρες λειτουργιας χαλουσαν. Εμεις εχουμε αλλαξει τρεις crt sony μια καθε 5 χρονια γιατι ξεπερνουσαν τις ωρες διαρκειας ζωης του καθοδικου σωληνα. Μαλιστα το προτελευταιο μας μοντελo οταν την πηγαμε στην αντιπροσωπεια και την εβαλε πανω στο διαγνωστικο εγραψε χρηση τηλεορασης 28.000 ωρες απο τις 25.000 που ηταν το οριο βαση sony...
Εγω παντως οταν μου προτειναν 5ετη εγγυηση σε εκθεσιακο μοντελο προτιμησα να παρω του κουτιου λογω της ευαισθησιας που εχουν τα σημερινα ηλεκτρονικα, δεν ηξερα ποσες ωρες ειχε δουλεψει και κατω απο ποιες συνθηκες η tv. Την επεκταση εγγυησης μπορω να την κανω και μετα την αγορα της tv πχ μετα απο 4 μηνες;
 
Απάντηση: Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

.......Την επεκταση εγγυησης μπορω να την κανω και μετα την αγορα της tv πχ μετα απο 4 μηνες;

Θα σου απαντήσω ακριβώς αυτό που μου είπε ο αντιπρόσωπος της LG που είναι υπεύθυνος για τις εγγυήσεις!
Μου είπε πως μπορώ να πάρω την επέκταση, ακόμα και μια μέρα πριν συμπληρωθούν τα 2 χρόνια, ΑΛΛΑ...δεν είναι σίγουρο αν θα ισχύει αυτή η πολιτική επέκτασης ή τα λεφτά που θέλουν τώρα, στα επόμενα δυο χρόνια!! Μπορεί η LG να σταματήσει την δυνατότητα επέκτασης οποιαδήποτε στιγμή, αλλά εννοείτε θα ισχύει κανονικά σε όσους την έχουν κάνει ήδη!
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Φίλε μου ήμουν ιδιαίτερα ευγενικός μαζί τους άλλα δυστυχώς δεν έκαναν καμία κίνηση για να είμαι ευχαριστημένος και να πω ότι με εξυπηρέτησαν. Με άφησαν ξεκρέμαστο και δεν έκαναν καμία κίνηση για να με κρατήσουν σαν πελάτη. Εννοείτε ότι δεν θα ξαναγοράσω κανένα προϊόν τους. Θα μου πεις τώρα εσύ “ανάγκη σε είχαν εδώ βγάζουν εκατομμύρια”. Και εγώ θα σου πω οκ αλλά ούτε ένα ευρώ δεν θα είναι από την δική μου τσέπη. Και εγώ σε πολυεθνική εργάζομαι και κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα με πελάτη σε προϊόν μας κοιτάμε να κάνουμε ότι είναι δυνατόν καλύτερο ακόμα και σε προϊόντα εκτός εγγύησης. Είναι απαράδεκτοι και το λέω να το γνωρίζουν όσοι έχουν LG προϊόντα ή σκεφτοντε να αγοράσουν. Σας ευχαριστώ για τις γνώμες και το βιντεακι με βοήθησε πολύ μιας και θα το ψάξω μόνος μου μήπως και μπορώ να κάνω κάτι. Αλώστε η σκιά που περιγραφώ δεν είναι μόνιμη αλλά εμφανίζετε για κλάσματα δευτερολέπτων.
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Φίλε μου ήμουν ιδιαίτερα ευγενικός μαζί τους άλλα δυστυχώς δεν έκαναν καμία κίνηση για να είμαι ευχαριστημένος και να πω ότι με εξυπηρέτησαν. Με άφησαν ξεκρέμαστο και δεν έκαναν καμία κίνηση για να με κρατήσουν σαν πελάτη. Εννοείτε ότι δεν θα ξαναγοράσω κανένα προϊόν τους. Θα μου πεις τώρα εσύ “ανάγκη σε είχαν εδώ βγάζουν εκατομμύρια”. Και εγώ θα σου πω οκ αλλά ούτε ένα ευρώ δεν θα είναι από την δική μου τσέπη. Και εγώ σε πολυεθνική εργάζομαι και κάθε φορά που προκύπτει κάποιο θέμα με πελάτη σε προϊόν μας κοιτάμε να κάνουμε ότι είναι δυνατόν καλύτερο ακόμα και σε προϊόντα εκτός εγγύησης. Είναι απαράδεκτοι και το λέω να το γνωρίζουν όσοι έχουν LG προϊόντα ή σκεφτοντε να αγοράσουν. Σας ευχαριστώ για τις γνώμες και το βιντεακι με βοήθησε πολύ μιας και θα το ψάξω μόνος μου μήπως και μπορώ να κάνω κάτι. Αλώστε η σκιά που περιγραφώ δεν είναι μόνιμη αλλά εμφανίζετε για κλάσματα δευτερολέπτων.
ειναι πραγματι τραγικο μετα απο μολις 3 χρονια να χαλασει μια τηλεοραση που εχουμε δωσει εκατονταδες ευρω και το αστειο ειναι οτι εχουμε συνηθισει και μας φαινεται "φυσικο"....σε τοσα πολλα χρηματα ολες οι εταιριες επρεπε να ειχαν πενταετης εγγυηση σε ολα τα προιοντα...οσο για την lg νομιζω πως εκανε οτι θα εκαναν καθε εταιρια αναλογη..
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

ειναι πραγματι τραγικο μετα απο μολις 3 χρονια να χαλασει μια τηλεοραση που εχουμε δωσει εκατονταδες ευρω και το αστειο ειναι οτι εχουμε συνηθισει και μας φαινεται "φυσικο"....σε τοσα πολλα χρηματα ολες οι εταιριες επρεπε να ειχαν πενταετης εγγυηση σε ολα τα προιοντα...οσο για την lg νομιζω πως εκανε οτι θα εκαναν καθε εταιρια αναλογη..

Αν είναι συσκευές όπως LED τηλεοράσεις και Smartphone (που τα θεωρώ υπέρ-υπέρ-τιμημένα) να αξίζουν χιλιάδες ευρω σε αγορά και να κρατανε μονο 2 και 3 χρόνια τότε εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναγοράσω επώνυμη τηλεόραση και smartphone (noname κινεζια και παλι κινεζια και ας χαλάσει , το κοστος θα το εχω αποσβεσει) μιας και οι τεχνολογίες τους αλλάζουν κάθε μέρα και χάνουν την αξία τους. Media players, LED καινούργιας τεχνολογίας, internet TV, hand movement command και παπαριες!! Μολις περναει ενας μηνας αυτο που αγορασες 500 ευρω δεν αξιζει ουτε 100 γιατι θεωρειτε ηδη απαρχαιωμενο!
Θα προσπαθήσω σήμερα να κάνω κάποιο τεχνικό έλεγχο μόνος μου και θα δω μήπως μπορώ να κάνω κάτι για να την επισκευάσω. Αν τα καταφέρω θα σας πω τα νέα από εδώ αλλά και εννοείτε ότι θα ενημερώσω την LG τρίβοντας στα μούτρα τους τις υπερτιμολογήσεις τους!
 
Μη την αφησεις κρίμα ειναι να πανε χαμένα τόσα λεφτά . Αν εχεις γνώσεις ανοιξε την μόνος σου αλλιώς όλο και κάποιον ηλεκτρονικό θα βρεις να σου πει και μια δεύτερη γνώμη.
Όσον αφορά το σκέλος του post σου σχετικά με την υπεραξία των ηλεκτρονικών συμφωνώ σε γενικές γραμμές αλλα 1ον : γραφεις σε φόρουμ που ασχολείται κατα κόρον με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και καλώς η κακώς είμαστε λάτρεις του καινούργιου και 2ον : το ξέρεις καλά ότι την ποιότητα εικόνας που εχεις με την επώνυμη - ακριβή τηλεόραση ,η την εμπειρία χρήσης και τις δυνατότητες ενός καινουριου υπολογιστή -smartphone κτλ δύσκολα μπορείς να αναπληρωσεις με μια φτηνή f&u η με το zerphone .
Αν θες να κανείς τη δουλειά σου απλά τότε κανένα πρόβλημα.
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Είμαι λάτρης των καινούργιων τεχνολογιών αρκεί να δίνονται στον καταναλωτή με λογικά κόστη! Όταν το πρώτο cd recorder είχε μια περιουσία και τώρα πλέον παίρνεις dvd recorder σχεδόν τσάμπα για μένα κάτι λέει. Οι τεχνολογίες που έχουν μηνιαία (μη πω καθημερινή) εξέλιξη και είναι εις γνώση των εταιριών που τις παράγουν κάλο θα ήταν οι τιμές κοστολόγησης τους να είναι πιο λογικές (και μη μου πείτε ότι δεν έχουν θα έχουν κέρδη αν οι τιμές τους ήταν χαμηλότερες! Υπάρχει μεγάλο περιθώριο κέρδους!). Σορυ γιατί ξέφυγα λίγο από τη συζήτηση!
Χτες έκανα αυτό που μου πρότεινε ο φίλος John_hasio με το βίντεο. Βεβαία υπήρχαν πάρα πολλές συνδέσεις σε όλη την περίμετρο της οθόνης αλλά εγώ καθάρισα μόνο αυτές της περιοχές που εμφανιζόταν η σκιά. Και ωκ του θαύματος μετά από 3 ώρες λειτουργιάς δεν είδα καμιά σκιά!!! Βεβαία δεν πανηγυρίζω ακόμα τελείως διότι θέλω να την δουλέψω κάποιες ώρες ακόμα μήπως και το ξαναεμφανίσει. Ίσως τελικά λόγο σκόνης η κάποιας χαλαρωμένης σύνδεσης εμφάνιζε την συγκεκριμένη βλάβη. ίδωμεν !!
Το ερώτημα βέβαια τώρα προς την LG είναι γιατί μου πρότειναν ολόκληρη αλλαγή panel για μια τόσο απλή βλάβη? Ο τεχνικός τους δεν μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο? Αλλά ξέρω την απάντηση (όπως και εσείς)!
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Α και κατι επιπλεον.... αν αυτο βοηθαει σαν επιπλεον πληροφορια καποιον αλλον αναγνωστη... εκανα και ενα firmware update απο το υπεροχο site της LG μηπως και αυτο βοηθησει (αν βοηθησε).
 
Re: Αλλαγή panel σε LG τηλεώραση.

Στην δικια μου περιπτωση στη σαμσουνγκ,3 χρονων και μενα πρωτα χαλασε το τροφοδοτικο,δινω 150-170 ευρω δεν θυμαμαι ακριβως και μετα απο δυο μηνες ασπρισε η οθονη,μου ειπαν αλλαγη πανελ,ζητησα απο την σαμσουνγκ να κανουν κατι για τα λεφτα που ειχα δωσει για το τροφοδοτικο και με γειωσαν κανονικα.απαραδεκτοι,πιο πολλα χανουν οταν συμπεριφερονται ετσι,θα μπορουσαν πολυ ευκολα να σου εδιναν μια εκπτωση σε μια νεα αγορα,δεν θα εχαναν κατι απλως δεν θα ειχαν κερδος και θα σε κρατουσαν και σαν πελατη.τωρα εχασαν εσενα απο την lg και εμενα απο την samsung.ακομα και να εφτιαξε η τηλεοραση σου,στειλε ενα μειλ με τα παραπονα σου στα κεντρικα τις lg και εδω και στην κορεα μπας και καποια στιγμη σταματησουν να λειτουργουν σαν μεγαλες απροσωπες εταιρειες οταν τους συμφερει και σαν φιλοι μας οταν τους βολευει
 
Μετά από 1 εβδομάδα λειτουργίας η τηλεόραση δεν ξανά εμφάνισε την σκιά! Επίσης παρατήρησα ότι την σκιά την εμφάνιζε στην απενεργοποιημένη επιλογή “Eco” όπου η οθόνη είναι σε full φωτεινότητα! Μόλις ενεργοποίησα το eco στην ένδειξη “midle” (εχει και max) τότε η σκιά έγινε τελείως παρελθόν! Μπράβο στην LG και στην εξυπηρέτηση πελατών με τους εξουσιοδοτημένους και ενημερωμένους τεχνικούς της που μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω και εγώ τεχνικός! Θα τους στείλω σήμερα μια επιστολή έτσι ώστε να γνωρίζουν τι έκανα και να εκπαιδεύσουν και αυτοί με την σειρά τους τους τεχνικούς της!!
 
Μπράβο φίλε, έτσι πρέπει!
Να τους στείλεις και link από εδώ για να δουν ότι δεν κοιμόμαστε!