Καλησπέρα,
Θα ήθελα να παραθέσω την πιο κάτω εμπειρία μου ζητώντας επιπλέον πληροφορίες και γνώμες.
Είμαι κάτοχος μιας LG 42LE8500 (η αγορά έγινε πριν ακριβός 3 χρόνια). Πριν κάποιες ημέρες εμφάνισε μια κάθετη λωρίδα πλάτους 20 εκατοστών στο κέντρο της οθόνης σαν σκιά για κλάσματα δευτερόλεπτων. Η συγκεκριμένη σκιά εμφανίζετε στην οθόνη κάθε 10 λεπτά περίπου για κλάσματα δευτερόλεπτων. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της LG και μου έδωσαν ένα επίσημο service τους στην περιοχή μου (Ιωάννινα). Ήρθε ο τεχνικός να παραλάβει την τηλεόραση από το σπίτι μου (είναι 42 ίντσες και αρκετά βάρια οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να την μεταφέρω με ασφάλεια).
Μετά από 1 ημέρα με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι η τηλεόραση θέλει αλλαγή panel. Το κόστος μόνο του panel είναι 550 ευρώ!! Μαζί με την επισκευή και την πληρωμή του τεχνικού φαντάζεστε για τι κόστος μιλάμε!
Ενημέρωσα τον τεχνικό ότι δεν θέλω να προβεί σε κάποια περαιτέρω ενέργεια και ξαναεπικοινωνησα με την LG προκειμένου να μου πουν πως είναι δυνατόν μέσα σε 3 χρόνια μια τέτοια τηλεόραση να εμφανίσει τέτοια ζημιά και τους ζήτησα να καλύψουν αυτοί το ποσό (είναι πλέον εκτός εγγύησης η τηλεόραση) διότι θεωρώ ότι είναι προβληματική από την αγορά της και μπορεί να εμφανίσει βλάβη μετά από τόσο καιρό.
Μου απάντησαν ότι δεν πρόκειται να καλύψουν κανένα ποσό (ούτε καν έκπτωση που ισχυρίστηκαν αρχικά ότι μπορεί να μου κάνουν).
Εννοείτε ότι εγώ δεν θέλω (και ούτε μπορώ) να καλύψω ένα τέτοιο κόστος και θα ζητήσω να επιστρέφει η τηλεόραση χωρίς επισκευή!
Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να προστατευτώ σαν καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις και τι μπορώ να διεκδικήσω? Μπορώ να τους ζητήσω μια επίσημη γραπτή απάντηση για το είδος της βλάβης και του κόστους επισκευής του προκειμένου να κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή (ήδη θα πληρώσω 40 ευρώ μόνο για την διάγνωση!)? Την τηλεόραση την είχα αγοράσει σχεδόν 1.500 ευρώ πριν 3 χρόνια με σκοπό να την έχω μια ζωή και τώρα μου εμφανίζει τέτοια ζημιά? Και μιλάμε για τηλεόραση και όχι πλυντήριο για παράδειγμα!
Θα εκτιμούσα το οποιοδήποτε σχόλιο και συμβουλή.
Ευχαριστω
ΥΓ…. ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ……ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LG!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!
Θα ήθελα να παραθέσω την πιο κάτω εμπειρία μου ζητώντας επιπλέον πληροφορίες και γνώμες.
Είμαι κάτοχος μιας LG 42LE8500 (η αγορά έγινε πριν ακριβός 3 χρόνια). Πριν κάποιες ημέρες εμφάνισε μια κάθετη λωρίδα πλάτους 20 εκατοστών στο κέντρο της οθόνης σαν σκιά για κλάσματα δευτερόλεπτων. Η συγκεκριμένη σκιά εμφανίζετε στην οθόνη κάθε 10 λεπτά περίπου για κλάσματα δευτερόλεπτων. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της LG και μου έδωσαν ένα επίσημο service τους στην περιοχή μου (Ιωάννινα). Ήρθε ο τεχνικός να παραλάβει την τηλεόραση από το σπίτι μου (είναι 42 ίντσες και αρκετά βάρια οπότε εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να την μεταφέρω με ασφάλεια).
Μετά από 1 ημέρα με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι η τηλεόραση θέλει αλλαγή panel. Το κόστος μόνο του panel είναι 550 ευρώ!! Μαζί με την επισκευή και την πληρωμή του τεχνικού φαντάζεστε για τι κόστος μιλάμε!
Ενημέρωσα τον τεχνικό ότι δεν θέλω να προβεί σε κάποια περαιτέρω ενέργεια και ξαναεπικοινωνησα με την LG προκειμένου να μου πουν πως είναι δυνατόν μέσα σε 3 χρόνια μια τέτοια τηλεόραση να εμφανίσει τέτοια ζημιά και τους ζήτησα να καλύψουν αυτοί το ποσό (είναι πλέον εκτός εγγύησης η τηλεόραση) διότι θεωρώ ότι είναι προβληματική από την αγορά της και μπορεί να εμφανίσει βλάβη μετά από τόσο καιρό.
Μου απάντησαν ότι δεν πρόκειται να καλύψουν κανένα ποσό (ούτε καν έκπτωση που ισχυρίστηκαν αρχικά ότι μπορεί να μου κάνουν).
Εννοείτε ότι εγώ δεν θέλω (και ούτε μπορώ) να καλύψω ένα τέτοιο κόστος και θα ζητήσω να επιστρέφει η τηλεόραση χωρίς επισκευή!
Η ερώτηση μου είναι αν μπορώ να προστατευτώ σαν καταναλωτής σε τέτοιες περιπτώσεις και τι μπορώ να διεκδικήσω? Μπορώ να τους ζητήσω μια επίσημη γραπτή απάντηση για το είδος της βλάβης και του κόστους επισκευής του προκειμένου να κάνω καταγγελία στην προστασία καταναλωτή (ήδη θα πληρώσω 40 ευρώ μόνο για την διάγνωση!)? Την τηλεόραση την είχα αγοράσει σχεδόν 1.500 ευρώ πριν 3 χρόνια με σκοπό να την έχω μια ζωή και τώρα μου εμφανίζει τέτοια ζημιά? Και μιλάμε για τηλεόραση και όχι πλυντήριο για παράδειγμα!
Θα εκτιμούσα το οποιοδήποτε σχόλιο και συμβουλή.
Ευχαριστω
ΥΓ…. ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ……ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ LG!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!