αναβαθμηση

Απάντηση: Re: αναβαθμηση

καμμια γνωμη για ολοκλ.marantz 15s1 εχει και phono και ειναι και made in japan ?? εαν τον εχει ακουσει κανεις ? τα περιοδικα τον εμφανιζουν σχεδον ισαξιο με τον azur840 ,και μια και το εφερε η κουβεντα ας μιλησουμε λιγο και για αστερια και αστερακια κριτικης , για να ειμαι ειλικρινης διαβαζω τον ηχο απο τοτε που βγηκε 1973 !!!!!! ειμαι βεβαια 56 ετων !!!!!!! γκλουπ !σχεδον στην ηλικια του πατερα πολλων απο εσας .
εως και προσφατα επινα νερο στις κριτικες του περιοδικου, και για να ειμαι ειλικρινης οσες αγορες και αν εκανα εχοντας κατα νου το περιοδικο , χρησιμοποιωντας βεβαια και τα αυτια μου στα οποια και μονο βασιζομαι,πηγαν καλα δεν εχω παραπονο, ομως τωρα τελευταια κρατω και καποιες αμφιβολιες. εχω ασ πουμε απορια σχετικα με καποιες κριτικες και βαθμολογια ,πχ για τον advance 305 3.6* για τον azur840 4.2* και για τον creek destiny 4.5* και αναρωτιεμαι λοιπον διαβαζωντας και τις αποψεις ολων οσων γραφουν στο φορουμ ειδικα για τον advance εαν ανταποκρινεται η διαφορα απο το 3.6*- εως 4.2* του azur840 και 4.5*του
destiny .σημειωτεον οτι απο το 1000 του advance εως το 1800 του creek και μαλιστα χωρις phono μιλαμε για διπλασια χρηματα .ο azur βεβαια παει στα 1600 με το phono .και ιδου το ερωτημα ,εαν μπορει κανεις να απαντησει αν εχει βεβαια εμπειρια και απο τους τρεις ,η χρηματικη διαφορα αντικατοπτριζει την διαφορα ποιοτητος ,? αξιζει να δωσει κανεις αρκετα παραπανω χρηματα απο 1000 να παει στα 1600 ακομα και στα 2000 (creek)
βεβαια εδω τιθεται και ο παραγων αξιοπιστια ,για καποιον σαν και μενα ο οποιος μαλλον θα γερασει με οτι καινουργιο αγορασει.
δεν ξερω για χωρα κατασκευηw του creek, εδω επανερχεται και η υποψηφιοτητα marantz 15s1 νομιζω ειναι ο μονος japan και με 4χρονια εγγυηση απο την αντιπροσωπια,
τελος παντων σας ζαλισα ευχαριστω οσους με διαβασουν υα περιμενω με χαρα καποιεσ απαντησεις και σχολια.

Κι εγώ διαβάζω τον Ηχο από το 1974 οπότε καταλαβαίνεις... Εφόσον κι εσύ τον διαβάζεις από τότε (ανελλιπώς πιστεύω) θα έχεις προσέξει ότι μέχρι και την 10ετία του '80 ο Ηχος δεν δημοσίευε αστεράκια αλλά ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ. Αξιόπιστες μετρήσεις που τις έκαναν στα εργαστήρια του Ηχου οπότε καταλαβαίνεις ότι και τα τεστ και οι ακροάσεις ήταν αξιόπιστες εκείνη την εποχή. Κι εγώ όποτε είχα πάρει μηχάνημα εκείνα τα χρόνια συμβουλευόμενος τον Ηχο δεν είχα ποτέ πέσει έξω και όποτε άκουγα κάποιο έχοντας προηγουμένως διαβάσει και δει τις μετρήσεις ήξερα περίπου τι θα ακούσω.
Από την 10ετία του '90 και μετά άρχισαν να αραιώνουν οι μετρήσεις και φτάσαμε στην σημερινή γελοία κατάσταση με 4,2 και 4,3 αστεράκια και τρίχες κατσαρές. Καταργήσαμε και τις μετρήσεις γιατί δεν μάς "βολεύανε" οπότε τώρα με τα αστεράκια όποις αντιπρόσωπος μάς "ταΐζει" καλύτερα παίρνει το παραπάνω αστεράκι του και δεν μπορεί και κανείς να μάς πει τίποτα, άμα δεν έχει στα χέρια του κάτι χειροπιαστό όπως οι μετρήσεις. Εχει τύχει να ακούσω μηχανήματα που σε σχέση με τα αστεράκια ήταν άλλα αντί άλλων με αυτό που περίμενα...

Πάμε στο θέμα των ενισχυτών τώρα: Advance, Creek, Cambridge Audio ασχέτως τι παρουσιάζουν σάν χώρα προέλευσης είναι Made in China :chinese: με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό... :nounder:
Τον Creek δεν τον έχω ακούσει δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Μεταξύ Cambridge Audio και Advance που τούς έχω ακούσει και τους δύο εκτενώς μπορώ να σού πώ μετά βεβαιότητος Advance. Διότι τον ΜΑΡ305 τον έχω ακούσει να οδηγεί τα Audio Spectrum Xanadu με μεγάλη άνεση και πολύ καλό έλεγχο του χαμηλού. Ως γνωστόν ενισχυτής που μπορεί να οδηγήσει τα Xanadu μπορεί να οδηγήσει τα πάντα, διότι τα Xanadu με το ρεύμα που θέλουν έχουν καταπιεί αμάσητους πάμπολλους ενισχυτές που θεωρούνταν καλοί μέχρι εκείνη την στιγμή. Αντίθετα τον Cambridge Audio τον έχω ακούσει να οδηγεί οριακά τα Audio Spectrum Artemis τα οποία είναι από τα ευκολότερα φορτία που υπάρχουν. Και λέω οριακά γιατί σε κάποια πολύ βαθιά χαμηλά φαινόταν να χάνει τον έλεγχο. Δεν τον έχω ακούσει να οδηγεί τα Xanadu αλλά είμαι σίγουρος ότι εφόσον έφτανε στο όριό του με τα Artemis, σίγουρα με τα Xanadu θα πέρναγε άσχημες ώρες. Και ο Advance επίσης έχει ενσωματωμένο phono stage και αν θες μπορείς να πάρεις το μοντέλο που έχει επίσης ενσωματωμένο DAC.

Πέραν όμως όλων αυτών αν θέλεις κάτι σοβαρό ο Marantz παίζει σε άλλη κλάση. Το γεγονός και μόνο ότι είναι Made in Japan λέει πολλά....
 
Last edited:
Να πω κατι περι made in japan ή made in usa κ.τ.λ.
Ειναι βεβαια off topic αλλα πως μπορουμε να ξερουμε με βεβαιοτητα οτι ενα μηχανημα ειναι φτιαγμενο εκει που λεει η ετικετα , αφου υπαρχει νομος που λεει οτι παρολο που το μηχανημα παραχθει π.χ στην κινα και μετα επιστρεψει π.χ στην αγγλια και απλος το βιδωσουν εκει , εχουν το δικαιωμα βαση νομου να λεγεται ''made in england'' ?
 
Made in japan δεν είναι μόνο ο marantz υπάρχουν και άλλοι με αξιόλογο ήχο για τα λεφτά που ζητούν
http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/97/418/A-A9-J/index.html
Το CD ταίρι του μάλιστα έχει πάρει το EISA φέτος
http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/1502/18420/PD-D6-J/index.html
http://www.eisa-awards.eu/node/741
Bέβαια οι "απρόσωποι" Γιαπωνέζοι δεν ταΐζουν τα εδώ περιοδικά οπότε μούγκα στη στρούγκα...

Υ.Γ στο περιοδικό ΗΧΟΣ υπαρχει η περίοδος πρό και μετά Σπίνουλα.
Τον ΚΑ70 που έχεις τόν είχαν βγάλει πρώτο επί εποχής Σπίνουλα.
Το τι έκανε μετά ο ίδιος στο περιοδικό του Λαμπρακιστάν είναι άλλη...
 
πως μπορουμε να ξερουμε με βεβαιοτητα οτι ενα μηχανημα ειναι φτιαγμενο εκει που λεει η ετικετα
Δεν είμαστε σίγουροι. Εδώ πουκάμισα ράβονται σχεδόν ολόκληρα στην Τουρκία, μετά πάνε στην Ιταλία όπου τους προσθέτουν τον γιακά και τις μανσέτες και πωλούνται ως Made in Italy.
Πάντως η νέα αμερικανική νομοθεσία υποχρεώνει αν ολόκληρα υποσυστήματα είναι κατασκευασμένα στο εξωτερικό να αναγράφεται. Π.χ.:
Made in USA with components sourced from China and Mexico.
 
Απάντηση: Re: αναβαθμηση

Εν πασει περιπτωση η γνωμη σου πολυ χρησιμη , ομως ας προχωρησουμε και σε πιο χειροπιαστα πραγματα ,θα εκτιμουσα πολυ και προσωπικες εκτιμησεις ,ασ πουμε εσυ τι θα αγοραζες εαν ησουν υποχρεωμενος να διαλεξης αναμεσα σε 1300-1800 ευρω με την προυποθεση οτι ακους 50-50
rock -κλασσικη ,απεχθανεσαι τα <βρωμικα πριμα> θελεις μεσαιες γλυκες και καπως εμπρος, λογικη αναλυση , επισης απεχθανεσαι και τα παραμορφωμενα πιατινια της ροκ, αν γινωμαι αντιληπτος ,αρκετη ισχυ πλεον 100 και πανω και ο προ παντων μπασο σχετικα μαλακο αλλα και με αρκετο ελεγχο,
τωρα θα μου πης < τι μας λες ?>
αλλα οπως σου ειπα θα μετρησει η προσωπικη σας γνωμη για την δικη μου
αντιληψη , και θα ειναι πολυ ευπροσδεκτη.
ευχαριστω.

Marantz PM15s1 είναι αυτό που ζητάς πιστεύω.Ικανός να οδηγήσει τα πάντα.Τον έχω ακούσει με τα Anthony Gallo Acoustic Reference 88dβ ευαισθησία και τα οδηγούσε πολύ καλά και σε μεγάλες εντάσεις .Εγω κατέληξα στον Marantz PM-11S1:D
 
Δείτε όμως και την κριτική του Ήχου στα περί οδήγησης:

"...Βέβαια, δεν είναι και η πιο δυνατή σε ισχύ συσκευή που έχω δοκιμάσει. Τον συνέδεσα με διάφορα ηχεία όπως τα DB1+ της PMC, τα 15άωμα LS3/5A, τα Summit της Martin Logan, ακόμη και με τα WATT Puppy System 7 της Wilson.

Σε κανένα σημείο δε λειτούργησε ως ενισχυτής που θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιά σε κάποιο από αυτά. Ενώ μπόρεσα να αντλήσω ικανοποιητικές στάθμες από όλα τα ηχεία και το ρυθμιστικό έντασης του ενισχυτή ήταν σχεδόν στο τέρμα, δεν έχω κανένα λόγο να πω ότι, και αν «στρώσω» τη μονάδα για εβδομάδες ή και μήνες, αυτή θα ανεβάσει ξαφνικά ισχύ.

Αυτό βέβαια δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα ήχου, το έγραψα μόνο και μόνο για να σας πείσω να δοκιμάσετε τον ενισχυτή με τα δικά σας ηχεία στο σύστημά σας.

Για να αποκαλύψετε το χαρακτήρα του σκεφτείτε «ομαλότητα», δίχως όμως να μοιάζει με αυτόν της λάμπας. Όχι τόσο ζεστός, όχι τόσο πλούσιος, κυριαρχεί μια ουδετερότητα χωρίς πνιξίματα στα επάνω άκρα του φάσματος.

Μην περιμένετε υπερβολικό μπάσο, μερικά ρυθμικά και dance κομμάτια ακούγονται χωρίς... ανάσα στις πολύ πολύ χαμηλές συχνότητες.

Αλλά τίποτα δε θα μπορούσε να ανατρέψει τις μεσαίες ή τα πρίμα, επομένως ίσως ο συγκεκριμένος ενισχυτής να διψάει για μικρά ηχεία, για ηχεία υψηλής ευαισθησίας ή/και εύκολης σύνθετης αντίστασης.
Ο ενισχυτής έπαιξε σχεδόν μαγικά σε μέσα επίπεδα στάθμης με το DB1 + της PMC, το Summit της Martin Logan..."

Ολόκληρη η κριτική, εδώ.
 
Ένας φίλος έχει από τη 1980 και κάτι ένα ζευγάρι δίδρομα ADVENT βάσης, ακουστικής ανάρτησης και τα παίζει ακόμα με ένα αξιοπρεπή Maranz της εποχής αγνώστων λοιπών στοιχείων. Το σύστημα αυτό είχε πάντα την τάση να "τσιρίζει" ψηλά, μάλλον γιατί δεν είχε ιδιαίτερη ανάλυση και ο φίλος συνήθιζε να "τσιμπάει" λίγο τα πρίμα στον ενισχυτή, δίνοντας μ' αυτό τον τρόπο μιά αίσθηση καθαρότητας που όμως είναι πλαστή κι ας είναι ο marantz αυτός original made in Japan. Θυμάμαι όμως ότι τα Advent τα είχαμε ακούσει και με άλλους ενισχυτές και θυμάμαι ότι ήταν αυτά που κυρίως ευθύνονταν γιά το "γρέζι" στις ψηλές. Το μεγαλύτερο προσόν τους από την άλλη ήταν ο εξαιρετικός και με τα σημερινά δεδομένα έλεγχος στις χαμηλές, προφανώς λόγω κλειστής καμπίνας.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως πιστεύω ότι είναι παγίδα να προσπαθήσεις να αλλάξεις μόνο τον ενισχυτή κρατώντας τα ίδια ηχεία. Τα ηχεία σου έχουν μάλλον έντονη προσωπικότητα και είναι πολύ πιθανό να επιβληθούν σχεδόν σε ότι τους βάλεις από πίσω και να σε αφήσουν με την αίσθηση ότι δεν άλλαξαν και πάρα πολλά πράγματα. Αν όμως επιμείνεις, θα συμφωνήσω απολύτως με όσους σου προτείνουν να μην πάρεις τίποτα που δεν θα μπορέσεις να το ακούσεις στο χώρο σου και με τα δικά σου μηχανήματα.
 
Φιλοι ευχαριστω για τα μεχρι τωρα σχολια και παρατηρησεις σας .
εννοειται οτι μετα την αγορα ενισχυτικου η οποια προγραμματιζω να γινει προς το τελος του καλοκαιριου, θα ακολουθησει καπως αργοτερα (λογω budget εννοειται) και αλλαγη ηχειων,σαφως και δεν εχω την απαιτηση να συνεχισω να ακουω με τα advent.εκεινο που θα με προβληματισει για οσο διαστημα θα χρησιμοποιω τα advent ειναι εαν και κατα ποσον θα ταιριαξει εστω και με τους οποιους περιορισμους ποιοτητος μαζι τους ο marantz καθοτι τα advent ειναι 4ωμ. δεν νομιζω βεβαια να εχω και σοβαρα προβληματα αν εξαιρεσω τους περιορισμους στην ποιοτητα ,τουλαχιστον στην ασφαλεια του ενισχυτου αφου <παιζει και στα 4ωμ>.
τωρα για πηγη θα συνεχισω προς το παρον λογω και παλι <budget>,
οι καιροι γαρ δυσκολοι,με το thorens td-166 mkII, και σαν player το marantz cd-53mkII το οποιο βεβαια και αυτο καποια στιγμη θα αποσυρθει.
επισης πρεπει να αναφερω οτι εχω και ενα δευτερο ζευγος ηχειων
τα μικρα dcm-7 τα οποια διαθετουν πολυ καλες μεσαιες ,αλλα πασχουν λιγο στην τοποθετηση τους οσον αφορα τα μπασα, εχω διαπιστωσει οτι
παιζουν πολυ καλυτερα σαν ηχεια ραφιου χωμενα καπου σε καποιο ραφι
παρα εξω ελευθερα στον χωρο , υπαρχει βεβαια και ενας περιορισμος ,τα dcm ειναι 8ωμα και εαν θελω να χρησιμοποιω καποια στιγμη και τα 2ζευγη
ταυτοχρονα αυτο ελεγχεται, βεβαια οφειλω να σας αναφερω οτι μερικες φορες και σε καποια παρτυ της κορης μου χρησιμοποιω και τα 2ζευγη ταυτοχρονως χωρις ο <γερολυκος ΚΑ-70 > να διαμαρτυρηθη.tespa.
αλλα μια και το εφερε η κουβεντα ,θελω να σας αναφερω μιας και ειμαι πεπεισμενος για αυτο μετα απο τοσα χρονια πoυ ασχολουμε με το μουσικο ακουσμα,για το ποσο πολυ επηρεαζει η πηγη την τελικη αποδοση του συτηματος. καποτε ,νεα παιδια αρχες δεκαετιας 70 οταν ακομη η υποθεση hi fi ηταν στο ξεκινημα στην ελλαδα,καποιος φιλος και συμμαθητης αγορασε για πρωτη φορα και εφτιαξε ενα συστηματακι προτωγνωρο για την εποχη εκεινη αποτελουμενο απο ενισυτη sansui au-555 το γνωστο σε ολους εμας τους παλιους σαν<τζιπακι> ενα γεροδεμενο μηχανημα πολυ καλοφτιαγμενο
καπου 33βατ ανα καναλι νομιζω ηταν, ενα ζευγαρι ηχεια sansui, αυτες τις ξυλοκατασκευες με την σητα μπροστα σκαλιχτη με τα αραβουργηματα στο σχεδιο, αρκετα καλο για την εποχη εκεινη ηχειο ,μετριο ομως με τα σημερινα κριτηρια και τελος ενα πικαπ garrard οχι απο τα πολυ ακριβα της μαρκας , καλουτσικος ηχος με προβληματα ομως ,οπως καποια θολουρα στις μεσαιες μικρη αναλυση και καπως ακουστο ramble και flutter ,
ειδε και αποειδε δεν τον ικανοποιουσε ο ηχος ουτε και μενα βεβαια τον <κολλητο> του, οποτε βαζει και τον αδελφο του στο κολπο ,και παει και αλλαζει το garrard με ενα thorens td-125 νομιζω με κεφαλη stanton δεν ξερω ποια? .Ε τι νας πω φιλοι μου ,εκπληκτικη αλλαγη τρομερη αναλυση ο ηχος καθαρησε σε τεραστιο βαθμο ,γλυκανε, ανακαλυψαμε ενα σωρο επιπλεον οργανα και ηχους που δεν ακουγαμε πριν ,βελτιωση αποδοσης κατα 50-60% ησυχια εκπληκτικη, ακομα θυμαμαι με δεος εκεινη την στιγμη, δεν σας κρυβω οτι εκεινη στιγμη σημαδεψε ολη μου την μετεπειτα πορεια στο να κρινω ακουσματα και συστηματα εως σημερα ,και ακομα πιστευω πως μια πολυ καλη πηγη ειναι το ημισυ της τελικης αποδοσης και μπορει να ανεβασει κατα πολυ το τελικο ακουσμα.
ευχαριστω για την υπομονη σας.
 
Φιλοι εχει νοημα η χηση του advance305daII σαν προ ,και του ΜΑΑ406 σαν τελικου? εννοω να γινει πρωτα αγορα σαν ολοκληρωμενου και μετα να αγορασθει ο τελικος .οταν το budget το επιτρεψει!! αξιζει δηλαδη το εξοδο αυτο ? η μηπως τα ιδια χρηματα να δοθουν σε εναν ολοκληρωμενο ανωτερης κατηγοριας τιμη? ιδου η απορια!?
 
ΘΕΜΑ SPENDOR S3/5 για ματσαρισμα με subwoofer θα παρακαλουσα για την γνωμη σας και τις αποψεις σας επ' αυτου ¨!!:AFADF0::AFADF0:
 
ΤΕΛΟΣ φιλοι μου εχει κανεις γνωμη για συγκριτικο ας πουμε ,μεταξυ advancemap305daII και CAV-A10 σχεση ποιοτητας ,αποδοσης ,κατασκευης?
 
Φιλοι μια και πιασαμε το θεμα με τους συνδιασμους ηχεια βασης + sub
θα ηθελα να ακουσω γνωμες ,και βασικα εμπειριες απο οποιον εχει απο τετοιο συνδιασμο ,μιλαμε γι τοποθετηση σε χωρο σαν τον δικο μου περιπου 15-17 τμ και εαν θα ανταποκριθη καλιτερα απο ζευγος ηχειων δαπεδου εαν ειναι εφικτο. δεδομενου οτι σκοπευω να τα συνδιασω με ενισχυτικο περιπου της ταξεως 100ς 8ωμ + στα 4ωμ( βλεπε advance,azur840,vincent,cav a10,)
 
Re: Απάντηση: αναβαθμηση

Είναι ενδιαφέρουσα ιδέα. 'Εχεις κάτι υπ´'οψιν σου, έχεις δεί κάτι?
Oχι δεν εχω εμπειρια μεγαλη ,τουλαχιστον σπιτι μου η σε παρομοιας διαστασης χωρους ,ομως αναφερωμαι σε αυτη την λογικη ,γιατι παρατηρωντας τον ηχο απο το συστηματακι του pc μου ,ενα μικρο πακετο της creative sub+ δυο μικρα mid-tweeter βλεπω οτι μου αρεσει αρκετα ,
πρωτα απ ολα υπαρχει σαφης εστιαση και καθαρα μεσαια και πριμα απαλλαγμενα απο τυχον < πνιξιμο > των μεσαιων απο μπασα και συντονισμους , τωρα μεταφερωντας με την φαντασια μου κατι το αντιστοιχο στον χωρο του σαλονιου μου ,15-17 τμ νομιζω οτι θα ειναι μια αρκετα καλη λυση ,δεδομενου οτι το σημειο ακροασης δεν θα πρεπει να ειναι μακρυτερα απο 2-2.5 μετρα περιπου, και μαλλον στα περισσοτερα σαλονια για να ειμαστε ειλικρινεις καπου εκει ακουμε οι περισσοτεροι εμεις οι συνηθισμενοι μεσοι αστοι,πιστευω οτι ειναι μια καλη ιδεα για ψαξιμο ,βεβαια στα πλαισια μιας συμφερουσας απο οικονομικης πλευρας περιπτωσης, περιμενω γνωμες σας, φιλικα haralas.
 
περιμενω γνωμες συγκριτικες για advance,cav, vincent,xindak και γενικως για κινεζικους απλους και υβρικους ολοκληρωμενους βαριας κατασκευης με πολλα βαττ και ικανοτητα οδηγησης και κυριως κριτικη και γνωμες για αξιοπιστια ,κατασκευη κα.. ευκαιρια για κουβεντουλα.
 
Σε ένα χώρο όπως ο δικός σου θα έλεγα ότι χρειάζεσαι ένα μικρομεσαίο
υπογούφερ με όποιαδήποτε μικρά ηχεία βάσης της αρεσκείας σου.
Επιπλέον με αυτό τον τρόπο και επειδή απαλλάσονται τα ηχεία από τις
χαμηλές συχνότητες, 1ον παίζουν καθαρότερα, 2ον μπορούν να αναπτύξουν
και μεγαλύτερες μέγιστες στάθμες και 3ον απαλλάσεται και ο ενισχυτής
από μεγάλο βάρος της οδήγησης με αποτέλεσμα να παίζει και πιο άνετα!
Είναι όπως είπα πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και αποδίδει και πολύ
καλά ηχητικά (αρκει βέβαια να γίνει σωστό Matching και καλές ρυθμίσεις)!
 
Re: Απάντηση: αναβαθμηση

Σε ένα χώρο όπως ο δικός σου θα έλεγα ότι χρειάζεσαι ένα μικρομεσαίο
υπογούφερ με όποιαδήποτε μικρά ηχεία βάσης της αρεσκείας σου.
Επιπλέον με αυτό τον τρόπο και επειδή απαλλάσονται τα ηχεία από τις
χαμηλές συχνότητες, 1ον παίζουν καθαρότερα, 2ον μπορούν να αναπτύξουν
και μεγαλύτερες μέγιστες στάθμες και 3ον απαλλάσεται και ο ενισχυτής
από μεγάλο βάρος της οδήγησης με αποτέλεσμα να παίζει και πιο άνετα!
Είναι όπως είπα πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και αποδίδει και πολύ
καλά ηχητικά (αρκει βέβαια να γίνει σωστό Matching και καλές ρυθμίσεις)!
Εχω ομως την εντυπωση οτι ο advance map305daII δεν παιρνει sub τουλαχιστον με την κλασσικη εννοια ,δεν βλεπω να εχει εξοδο sub ,πιθανον με καποιο αλλο τροπο, αναφερωμαι στον advance λογω της ισχυος που μπορει να μας παρεχει ,και λογω budget βεβαια και λογω dac που με συγκινει πολυ θα ελεγα, λογω των πειραματισμων που επιτρεπει αυτη η δυνατοτητα.
 
Re: Απάντηση: αναβαθμηση

Δεν χρειάζεται να έχει έξοδο γιά υπογούφερ, αρκεί να έχει Pre out.
Ναι απο οτι νομιζω εχει pre out ,τωρα που το βλεπω στο site εχει . οποτε ειναι στα υπ' οψιν και αυτος ο ενισχυτης.
 
Παιδια ας μου πει καποιος που εχει ασχοληθη με το θεμα ,μολις τωρα προσεξα (χαρα στην παρατηριτικοτητα μου ε?) οτι οι advance δεν εχουν ρυθμιστικα μπασα- πριμα , ποσο ενοχλητικο ειναι αυτο για καποιους σαν εμενα που εχουν μαθει τοσα χρονια με τα ρυθμιστικα , βεβαια οταν ενας ενισχυτης ειναι αρκετα καλος πιθανον να ειναι περιτα αυτα ,αλλα δεν παυει καποια στιγμη νομιζω που να θελουμε να επεμβουμε, τι γινεται τοτε ,ας μας πει καποιος που εχει εμπειρια.