κάτσε ρε west στην σειρά σου.. ακόμα περιμένω 7Ν 5πινο καλώδιο βραχίονα... με rca to rca την βγάζω!
πήρες τηλέφωνο τον Κολλέρη για τα ματ τώρα που το θυμήθηκα;; μία μία οι δουλειές!![]()

@ buckalis
Δεν ειναι μονο θεμα βαθους στο αυλακι, αλλα και ικανοτητας της ακιδας , αναλογα με το μεγεθος της αλλα και τη μαζα ακιδας/στελεχους να διαβαζει τις μικροτερες πληροφοριες στο αυλακι καλυτερα (δεξια/αριστερα).
Η micro ridge ειναι η καλυτερη,τουλαχιστον σημερα.Πλησιαζει οσο καμια αλλη το σχημα της ακιδας κοπης και το διατηρει για περισοτερο χρονο, για την ακριβεια μεχρι το τελος της ζωης της που φτανει και μεχρι 2500 ωρες) Οσον αφορα το anti-skating, αλλοι λενε πιο λιγο ,αλλοι περισοτερο και αλλοι ιδιο με το βαρος αναγνωσης.Η ortofon ελεγε για την MC5000 που καποτε ειχα, 50% περισοτερο anti-skating απο οσο το βαρος αναγνωσης. Το απεδιδε αυτο στη μικρη ακτινα της replicant 100.Ο vdh οπως λες λεει λιγοτερο,αλλοι λενε το ιδιο η περιπου το ιδιο.Πειραματισου και θα πετυχεις το καλυτερο .Στο παρακατω σχημα γινεται αντιληπτος και ο λογος γιατι -αντιθετα με το τι πολλοι πιστευουν- μια micro ridge εχει λιγοτερο θορυβο επιφανειας απο τις υπολοιπες , ακομη και τυπου line contact.Διαβαζει σε σημεια που δεν ακουμπησε καν η αλλη ακιδα.Δηλαδη,σε αθικτο αυλακι.
View attachment 176535
Ναι... το ιδιο λεμε, αλλα το shibata και το VDH εχουν διαφορετιοκο σχημα ασυμμετρο μπρος-πισω με αποτελεσμα να εχουν ακομα μεγαλυτερη επαφη απο το micro ridge...
Για παρε τηλεφωνο... ποσα πληρωνεις?
Ναι... το ιδιο λεμε, αλλα το shibata και το VDH εχουν διαφορετιοκο σχημα ασυμμετρο μπρος-πισω με αποτελεσμα να εχουν ακομα μεγαλυτερη επαφη απο το micro ridge... και βεβαια για να βγαλει μια βελονα 2500+ ωρες, (ειπα πριν οτο ο VDH ισχυριζεται 3000+ για το δικο του και αυτο επαληθευθηκε στην Frog που ειχα) θελει και χαμηλο βαρος αναγνωσης και υψηλη ενδοτικοτητα (σκληροτερο cantiliver). Εγω υποψιαζομαι (σαν μηχανικος) οτι λιγωτερο antiskating σημαινει οτι η κεφαλη ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα επαφης με τις δυο πλευρες στο αυλακι και οταν αυτο γινεται με μικρο βαρος αναγνωσης, "οδηγειται" η κεφαλη απο την πιεση που εχει στις δυο πλευρες του αυλακιου και ετσι, μειωνεται η επιδραση της κεντρομωλου ωστε να μην χρειαζεται πολυ αntiskating για να βγαλει σωστη ισσοροπια καναλιων... Τουλαχιστον η λογικη σκεψη εκει με οδηγει...
Φανταζομαι εχεις δει το (υπερ)μεγενθυμενο γλυπτο με το σχημα του VDH-II που ειχαν απο παλια οταν ακομα το Exclusive ηταν SPZ στην Τοσιτσα... ετσι?
ΜC-1, MC-2 & MC-10 που ναι μεν ηταν Benz
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.