Ανακατασκευή παιδικού ποδηλάτου.

Θα του την είχα φέρει κολάρο!!!!!

Άκου τι έκανε ο άνθρωπος!!!!!
Δυστυχώς ο πατέρας που ειχε το μαγαζί 10ετιες πέθανε πριν 2 χρόνια και ανέλαβε ο γιος . Οταν ζούσε το πήγαινα για ρεγουλαρισμα στις ταχύτητες και το έπιανε το έβαζε ανάποδα στο γραφείο τραβούσε μια πετάλια και το ρυθμιζε σε λίγα δευτερόλεπτα χωρίς καν να χρειαστεί να το κάνει βόλτα για να δει αν είναι οκ . Ο γιος δεν το έχει ακόμη...
Αλλα να σου πω από τη μια ξενέρωσα για τη ζάντα από την άλλη χάρηκα που ξεφορτωθηκα την presta
 
Κοίτα presta έχω και εγω και με ένα ανταπτορακι που έχω μόνιμα επάνω τις φουσκώνω και σε βενζινάδικο.
Όλες οι ζάντες αξιώσεων σε presta βγαίνουν παντως.
Καλά αν ειναι να αλλάξω ζάντες παλι σε presta θα πάω. Μου αρέσει το στενό προφίλ τους , αλλά δεν την θεωρώ ανώτερη βαλβίδα . Μπελάς ήταν και αν δεν προσεχές την χαλούσες εύκολα. Για δύο λόγους επικράτησε σε high end κατηγορίες. 1. μπορούσες να έχεις στενότερη / ελαφρύτερη ζαντα χωρις να έχεις μεγαλύτερη τρύπα που σε κάποιο χτύπημα μπορεί να είχες στραβωμα ως πιο αδύναμο σημείο, κάτι που σήμερα με τα νέα κράματα τα 2μμ δεν κάνουν τη διαφορά και 2. έχει πιο πολλές επιλογές σε διαστάσεις.
Περί ανωτεροτητας ως βαλβίδας που συγκρατεί καλύτερα τον αέρα δεν ισχύει.
 
Καλά αν ειναι να αλλάξω ζάντες παλι σε presta θα πάω.
Και θα το πας στον τυπά τον ποδηλατά και θα στο κάνει schrader!χαχα

Σόρι δεν κρατήθηκα, τι λαλάκας ποδηλατάς είν' αυτός ρε φίλε!
 
  • Like
Reactions: enduras1
Σχεδον τελικο αποτελεσμα ισως προσθεσω βοηθητικες (εχουμε) αυτοκολλητα (δεν πολυταιριαξαν τελικα) σταντ κουδουνι. Στα αναποδα τα χερουλια δεν ταιριαξαν ηταν μεγαλα αφησα τα παλια. Τα φρενα δεν ειχα προσεξει οτι εχει κοντρα το ποδηλατο και ετσι τωρα εχει παραπανισια φρενα δλδ μπρος πισω και κοντρα. Ετσι αναγκαστικα μπηκαν πλαστικα κλιπς για κρατημα ντιζας φρενου μικρο το κακο. Η μικρη ξετρελαθηκε και αυτο μου αρκει. Ελπιζω να σας αρεσε το αποτελεσμα. Υγ : καναμε και την πρωτη γρατζουνια και διαπιστωσα οτι σχετικα .ευκολα απογυμνωνεται το χρωμα ελπιζω να κρατησει κανα δυο χρονια γενικα
 

Attachments

  • IMG_20210703_231334.jpg
    IMG_20210703_231334.jpg
    349.2 KB · Views: 38
  • IMG_20210703_231318.jpg
    IMG_20210703_231318.jpg
    335.8 KB · Views: 38
  • IMG_20210703_231306.jpg
    IMG_20210703_231306.jpg
    610.9 KB · Views: 38
Κοίτα presta έχω και εγω και με ένα ανταπτορακι που έχω μόνιμα επάνω τις φουσκώνω και σε βενζινάδικο.
Όλες οι ζάντες αξιώσεων σε presta βγαίνουν παντως.
Βασικά ούτε αυτό ισχύει , απλά λόγο βάρους , λεπτού σχεδιασμού και υψηλής πίεσης (στο βάλε βγάλε αέρα ) πχ σε κόυρσες βρίσκεις presta, ας πούμε εγω το 2009 είχα πάρει και mtb με presta (απο Αγγλία ) . Η presta είναι ποιο εύκολη

Απο εκει και πέρα το να μεγαλώσει την τρύπα ο μάστορας δεν είναι λάθος , λάθος είναι οτι δεν ενημέρωσε πριν τον πελάτη καθώς οι πιθανότητες να ανοίξει είναι πολύ μικρές (σε ενα κοπάνιμα θα ανοιγε και με την μικρότερη τρύπα ) . presta σαμπρέλες μια χαρά υπάρχουν στην αγορά .


Σχετικά με τα σπρέυ που αναφέρθηκαν είναι μια χαρά (και ναι είναι συνεργασία εταιρίας χρωμάτων Ελλάδα με το ποδηλατάδικο πάλι Ελλλάδα και ενα αλλο Αγγλία ) και αυτό γιατί υπήρχε ενα μεγάλο κενό στην αγορά απο σπρέι που δεν τρέχουν και εχουν χαρακτηριστικά κατάλληλα για σκελετούς ποδηλάτων (καμπύλες κλπ ) .Ποσοστά δεν παίρνω αλλα επειδή εχω δεί απο κοντά βαμμένο ποδήλατο με τετοια σπρέι και καθώς η τιμή είναι μια χαρά (εδω αν σκεφτούμε οτι η κύρια αγορά είναι να βάψεις και ακριβά ποδήλατα οπου δεν θες custom paint απο επαγγελματία ) θεωρώ καλή αγορά τους για βάψιμο ποδηλατου .
 


@rendouan: Συγχαρητήρια για την κατασκευή σου. Είναι πολύ καλή και θα την ευχαριστηθή η κορούλα σου.
Για το χρώμα που έφυγε, δυστυχώς έτσι είναι. Μέχρι να «τραβήξει» καλά ο σκελετός το χρώμα, αυτό θα φεύγει εύκολα. Με δεδομένο οτι το σίδερο/αλουμίνιο δεν είναι και σούπερ αποροφητικό προϊόν θα κάνει αρκετό χρόνο.
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να επιταχύνεις τη διαδικασία. Για το βερνίκι για πράδειγμα το να το ζεσταίνεις ελαφρώς βοηθάει στο να σκληρύνει. Πιθανόν να υπάρχει κάποιος τρόπος και γι αυτό.
 
  • Like
Reactions: rendouan
Αρα, μετα απο π.χ. 1-2 μηνες φευγει (πολυ) πιο δυσκολα το χρωμα, απο οσο μετα απο 3-4 μερες; Ενδιαφερον αυτο.
Ισχυει μονο για αυτα τα "bike spray" ή οπως τα λενε, ή και για καθε απλο βερνικοχρωμα σπρει ή πινελου;
 
Το χρωμα παιδια ειναι τελειο. Οντως δεν εχει στεγνωσει τελειως παροτι περασαν πανω απο μια βδομαδα ισως δυο. Αλλα εχει καλυπτικοτητα δεν σταζει θυμιζει επαγγελματικη βαφη και το συγκρινα με ενα φθηνοτερο που εβαψα τος ζαντες ασπρες και εσταζε και το μπεκ γινοταν χαλια. Αν προλαβει και στεγνωσει εστω και σε καναν μηνα εγω ειμαι πληρως ικανοποιημενος θα το ξαναγοραζα . Δεν κανω διαφημιση απλα λεω την γνωμη μου τωρα οτι φευγει σχετικα ευκολα πιστευω οτι και με καθε αλλο το ιδιο θα γινοταν. Το παιδικο ποδηλατο κακα τα ψεμματα θα κακομεταχειριστει σιγουρα. Εγω σε αυτο θα μαθουμε πρωτη φορα χωρις βοηθητικες οποτε καταλαβαινετε ηταν και για κινητρο
 
Αρα, μετα απο π.χ. 1-2 μηνες φευγει (πολυ) πιο δυσκολα το χρωμα, απο οσο μετα απο 3-4 μερες; Ενδιαφερον αυτο.
Ισχυει μονο για αυτα τα "bike spray" ή οπως τα λενε, ή και για καθε απλο βερνικοχρωμα σπρει ή πινελου;

Άγγελε, με την μικρή εμπειρία που έχω σε βάψιμο ποδηλάτων με σιδερένιο σκελετό έχω δει πως αυτό ισχύει για όλα τα σπρέϊ.
Με πινέλο δεν έχω καν αντίστοιχη εμπειρία.
Σε άλλες επιφάνειες όπως αλουμίνιο αλλάζει το θέμα, η απορρόφηση γίνεται πιο γρήγορα.
Δεν είναι τυχαίο όμως πως τα βαφεία χρησιμοποιούν θαλάμους με ζεστή ατμόσφαιρα. Οταν θερμαίνεις ελαφρά το χρώμα ή το βερνίκι την ώρα που το έβαψες η σκλήρυνση έρχεται πολύ πιο γρήγορα.
Πολλοί ερασιτέχνες χρησιμοποιούν πιστόλια θερμού αέρα. Φίλος είχε χρησιμοποιήσει σόμπα!!!!! σε κλειστό χώρο και δούλεψε μια χαρά.
Θέλει προσοχή βέβαια μην το παρακάνεις, δεν πρέπει να ανεβάσεις πολλούς βαθμούς.
 
  • Like
Reactions: mastroxalastis
Ο σιδερενιος σκελετος δεν εχει πορους..σε καθε στρωση,ειδικα με σπραυ,ενω φενεται η επιφανια να εχει στεγνωσει το υλικο εντουτις εσωτερικα δουλευει....
Οι χρονοι απο 8-24 ωρες που δινουν τα περισσοτερα σπραυ δεν ειναι τυχαιοι..οποτε θελουν υπομονη αυτα.....
Επισεις παιζει ρολο και η ποσοτητα που πεφτει πανω στην επιφανια....για αυτο λεμε απο αποσταση 15-20 ποντους....
Βεβαια το καλοκαιρι αλλαζουν οι χρονοι....
Ενδεχομενος με πιστολι θερμου αερα να γινεται δουλεια η με ανεμιστηρα σε αποσταση.....
 
  • Like
Reactions: mastroxalastis
Τις πρώτες ημέρες μιλάμε για γρατζουνιές που γίνονται κυριολεκτικά με το παραμικρό και είναι βαθιές.
Όταν έβαφα το ποδήλατο αναγκάστηκα να ξαναβάψω σημεία που ήρθαν σε επαφή με το κόντρα πλακέ του πάγκου επειδή απλά το άφησα επάνω.
Από την άλλη το χρώμα συνεχίζει και «δουλεύει» για πολλές ημέρες. Πριν από ένα χρόνο περίπου πήγα το αυτοκίνητο σε βαφείο για να βάψει κάποια σημεία στον ουρανό, όχι ολόκληρο. Σε δύο από αυτά το χρώμα «έσπασε» μετά από 3-4 μήνες και έχει γίνει σαν το χώμα που έχει σπάσει από την ξηρασία. Που σημαίνει οτι το καλό ή όχι βάψιμο αξιολογείται στο πέρασμα του χρόνου. Τον πρώτο καιρό όλα φαίνονται τέλεια...
 
Μου φενεται παντως υπερβολικος ο χρονος του μηνα να μην στεγνωνει....
Δεν γνωριζω τα συγκεκριμνα σπραυ αλλα με τις cosmolac μετα απο 2-3 μερες εχει γινει πληρη οριμανση....

Aποστολη για τα συγκεκριμενα σπραυ λεει 12 ωρες για στεγνωμα..αυτο ειναι το περιεργο...
Στο παρακατω link αναφερεται εξολοκληρου η διαδικασια...

Στέγνωμα
Για καλύτερα αποτελέσματα, μην είστε ανυπόμονοι! Αν και η επίστρωση φαίνεται πως έχει στεγνώσει σχεδόν αμέσως (μπορείτε να αγγίξετε μετά από λίγα δευτερόλεπτα), προτιμήστε να αφήσετε τη βαφή να στεγνώσει για περίπου 12 ώρες πριν ξαναστήσετε το ποδήλατό σας.
 
Last edited:
Πολλα χρωματα θελουν χρονο για να "ωριμασουν"
Ειναι εξακριβωμενο οτι οταν το βλεπει ο ηλιος για 10 - 15 ημερες το χρωμα "δενει" περισσοτερο. Και εγω εχω διαπιστωσει πως εαν η επιφανεια ειναι ζεστη, το χρωμα "κολλαει" καλυτερα.
Μαλιστα η vitex, για το Verolac συνιστα οι επιφανειες να πλενονται μετα την παροδο 30 ημερων απο την βαφη τους ... αυτο κατι λεει.
 
Ετσι ειναι Θαναση αλλα σε εξωτερικες επιφανιες οπως τα καγκελα μπορει να βραχουν και εποιτα απο 2-3 μερες..δεν σημαινει οτι θα παθουν κατι....
Να ξεκαθαρισουμε οτι η πληρη οριμανση αφορα μεχρι την εσωτερικη μερια/στρωση του υλικου καθως επιφανιακα,εξωτερικα δηλαδη,εχει "τραβηξει"....

Για αυτο και η Vitex προτεινει για γρηγοροτερο στεγνωμα το metal silicon το οποιο τραβαει πολυ πιο γρηγορα και ειναι αντοχης εξαιτιας της ιδιοτητας του....