Eιναι τωρα ο Βγενοπουλος στο ΑΛΤΕΡ.
Μιλησαν για διαφορα με το Χατζηνικολαου. Γενικως, δεν μπορεις να διαφωνησεις μαζι του σε πολλα. Αυτο συμβαινει γιατι λεει τα αυτονοητα, πραγμα σπανιο. Επισης, ειναι εμφανες οτι ειναι ανθρωπος με ικανοτητες και ισχυ. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν ειναι οι προθεσεις του καλες (οπως τις παρουσιαζει) ή μηπως πρεπει να πηγαινω τοιχο τοιχο, μη με βρει κανα κακο.
Η μεχρι τωρα δραστηριοτητα του ομιλου που προισταται, περιλαμβανει την εξαγορα υγειων επιχειρησεων με καλα ονοματα και μεριδια αγορας. Η εξαγορα της ΟΑ, μπορει να χαρακτηριστει εξαιρεση.
Αυτη τη στιγμη η ΟΑ ειναι σε πειραματικο σταδιο, με νοικιασμενα αεροσκαφη (και πληρωμα σε ενα ποσοστο) που ευελπιστει με σωστη διαχειριση να εδραιωθει.
Η AEGEAN τωρα, κατα τη γνωμη μου ειναι εταιρια προτυπο για τα δεδομενα της Ελλαδας. Αυτη τη στιγμη ειναι μια περιφερειακη εταιρια, υπολογισιμη δυναμη για τις διαδρομες απο-προς την Ελλαδα, και με επαρκες μεριδιο στο εσωτερικο.
Παρολο που εμφανιστηκε σε μια εποχη που ξεκινουσε η μεγαλη πτωση της ΟΑ, οι συνθηκες και ο "ανταγωνισμος" με τη "Βασιλεια" της τοτε ΟΑ, δεν εφτιαχναν και ακριβως φιλικο περιβαλλον. Εξαλλου μιλαμε για μονοπωλιο.
Με την απαξιωση και τον εκφυλλισμο της ΟΑ, εκμεταλλευτηκε το κενο που αυτη αφησε.
Η γενικοτερη ταση στις αερομεταφορες ειναι οι συγχωνευσεις. Μικρες εταιριες αλλα και κολλοσοι οπως η KLM-AIR FRANCE, επελεξαν τη συγχωνευση. Για την δικη μας μικρη αγορα μια τετοια συγχωνευση μοιαζει προφανης.
Αντι να ανεβοκατεβαινουν γυριζοντας ανα την Ελλαδα μισογεματα AIRBUS, το να μειωθουν τα δρομολογια για να αυξηθουν οι πληροτητες μοιαζει λογικο. Φυσικα, αυτο σημαινει οτι θα σταματησουν τα φθηνα (1ευρω + φοροι) εισητηρια, με τα οποια πηγαινες στην Κερκυρα για καφε φθηνοτερα απο οτι θα σου κοστιζε μονοημερη στο Ναυπλιο.
Αυτο βεβαια θα μπορουσε να γινει και με συμφωνια κατω απο το τραπεζι.
Η δημιουργια μονοπωλιου, ποτε δεν ειναι καλη. Ειναι καλυτερη επιλογη παντως απο τη δημιουργια καρτελ. Οι επιχειρηματιες, δεν επιχειρουν για να κερδιζουν 1000 ευρω το μηνα, ουτε ειναι οι εταιριες φιλανθρωπικα ιδρυματα.
Και το να σκοτωνουν τις τιμες μεταξυ τους για να μοιραστουν τελικα τους ιδιους επιβατες, δεν θα μπορουσε να συνεχιστει για πολυ.
Τωρα το αν θα φτασουμε στις 250αρες για ενα ταξιδι εσωτερικου με επιστροφη οπως παλια, αυτο θα το δουμε.
Οσο για το τι ελεγε ο Βγενοπουλος τοτε και τι λεει τωρα, οι αντιφασεις ειναι προφανεις. Κακη εντυπωση μου κανουν οι συχνες επιθεσεις κατα δικαιων και αδικων. Οπως τα εξωδικα σε πολιτικους γιατι ευνοουν τους τωρινους συνεταιρους του, οι ανακοινωσεις διαμαρτυριας γιατι η AEGEAN πηρε πτησεις στη γραμμη της Κωνσταντινουπολης, που ηταν για να σηκωνεται σκονη. Απλα δοθηκαν στην AEGEAN οι μισες πτησεις που διακαιουνται Ελληνικοι αερομεταφορεις. Οι αλλες μισες ηταν διαθεσιμες στην ΟΑ.
ΥΓ. Τα ρεκορ ασφαλειας και των δυο ειναι αριστα, παρολο που κατεβαινουν σε δυσκολα αεροδρομια και κανουν πτησεις πολλες και μικρες, συγκριτικα με συνθηκες στην υπολοιπη Ευρωπη.
ΥΓ2. Με εξαιρεση ισως την ATHENS AIR (που κι αυτη δυσκολευεται), ολες οι αλλες εταιριες, μοιαζουν περισσοτερο με αρπαχτες. Ζουσαν εκτελωντας δρομολογια για λογαριασμο της ΟΑ με το αζημιωτο. Εχουν στολο μεχρι δυο αεροσκαφων το πολυ, τα οποια κανουν πτησεις τσαρτερ για ομαδες ή πρακτορεια. Με την τελευταια διανομη, μοιραστηκαν και καποιες αγονες, οποτε ετσι θα κουτσοπερασουν...
Σε καθε περιπτωση δυσκολα θα αποτελεσουν πραγματικο ανταγωνισμο.