Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Τη συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean Airlines ανακοίνωσαν οι διοικήσεις των δύο εταιρειών.

Η νέα εταιρεία θα διατηρήσει το όνομα και το σήμα της Olympic Air και αυτό που απομένει πλέον είναι η έγκριση της ελληνικής και της ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Ο φάκελος της συγχώνευσης θα σταλεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία μπορεί να θέσει όρους και προϋποθέσεις προκειμένου να ανάψει το "πράσινο φως" για την ενεργοποίηση της συμφωνίας, καθότι οι δύο εταιρείες συγκεντρώνουν το 97% της επιβατικής κίνησης εσωτερικού.


πηγη skai.gr
 
Λογικό ήταν να γίνει αργά η γρήγορα, δεν νομίζω οτι υπήρχε αρκετή κίνηση για 2 εταιρίες. Αλλά πάει ο ανταγωνισμός... Όχι οτι επι κρατικής Ολυμπιακής υπήρχε και πολύς... Στις τιμές τουλάχιστον.
 
Επιτελους μια σωστη επιχειρηματικη κινηση.Ανταγωνισμος τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν προλαβε να υπαρξει κατ ουσιαν στο εσωτερικο.Με την κινηση αυτη και τις επομενες που ,κατα την αποψη μου,θα ακολουθησουν θα υπαρξει βιωσιμοτητα και για τις δυο
 
Επιχειρηματικα προφανως ειναι σωστη, μιας και ετσι δεν υπαρχει πια εσωτερικος ανταγωνισμος... οποτε εχουμε και την πιτα και το μαχαιρι.

Για τους καταναλωτες ομως ειναι κακο. Ειχαμε τοσα χρονια το ενα μονοπωλιο, τωρα μας βρηκε και το αλλο. Μονη ελπιδα η ευρωπαϊκη επιτροπη ανταγωνισμου, η οποια ελπιζω να τους κοψει τον βηχα.
 
Re: Απάντηση: Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Επειδή έχει ενδιαφέρον το θέμα, ας θυμηθούμε και μερικές δηλώσεις πριν ένα έτος, όταν την Ολυμπιακή την διεκδικούσε και η Aegean...

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=992450

Την αντίθεσή τους στο ενδεχόμενο πώλησης της Ολυμπιακής στην Aegean Airlines, η οποία μόλις χτες κατέθεσε προσφορά, εκφράζουν οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών και καλούν την κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε διαπραγματεύσεις με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΧΠΑ θεωρεί «δεδομένο και αυτονόητο ότι η ελληνική κυβέρνηση θα χειρισθεί το εν λόγω ζήτημα με τη δέουσα σοβαρότητα, απορρίπτοντας την προσφορά της Aegean, ώστε να αποτραπεί ένα μονοπωλιακό καθεστώς στον κλάδο των εγχώριων αερομεταφορών» και δηλώνει ότι «στο ενδεχόμενο που η Κυβέρνηση αποδεχθεί συνομιλίες διαπραγμάτευσης, θα συναντήσει τη δυναμική αντίδραση των μελών του κλάδου, τα οποία δεν θα έχουν κανένα πλέον κίνητρο προσφοράς υπηρεσιών για τη στήριξη του όλου εγχειρήματος».

:flipout::flipout::flipout:

Μακάρι να τους απορρίψει η Ε.Ε.Α. :slapface:
 
Ειλικρινά δεν ξέρω τι να ευχηθώ σε αυτή την περίπτωση! Όπως και να το πάρω θα υπάρχει κάτι που δεν μου κάθεται καλά...
 
Ποιός ήταν αυτός που μιλούσε για υγιή ανταγωνισμό; Ποιός ήταν αυτός που μιλούσε για το κακό δημόσιο και τους καλούς ιδιώτες;

Πού βρίσκεται τώρα να απολογηθεί για τη δημιουργία ενός μονοπωλίου το οποίο θα μας χτυπήσει όλους;

Να χαρώ εγώ.... δεν άντεξαν δυο ιδιωτικές εταιρείες να ανταγωνιστούν η μια την άλλη ούτε ένα χρόνο. Το είδαμε ξανά το σενάριο αυτό όταν είχαμε PANAFON TELESTET. Έπρεπε να μπει η COSMOTE στο παιχνίδι για να αλλάξουν οι συσχετισμοί και να πέσουν οι ενιαίοι κατάλογοι χρεώσεων....

Στην Ελλάδα βλέπετε τον καπιταλισμό και τον ανταγωνισμό δεν τον θέλουν ούτε οι ιδιώτες...
 
Re: Απάντηση: Ανακοινώθηκε η συγχώνευση Olympic Air – Aegean

Επιτελους μια σωστη επιχειρηματικη κινηση.


Tha prosetheta kai to "klassika elliniki"...

An kai otan mathoume ti pragmatika pextike me tin OA tha trivoume ta matia mas...


Autoi den ekanan miniseis o enas ston allon prin ligo kairo?

Kala kamomena... more an thelei o ellinas vlepei isame kai 100 xronia mprosta...
 
Ο επικεφαλής του MIG αγόρασε εν μέσω κρίσης τις ΟΑ. Άρα ήξερε το παγκόσμιο οικονομικό κλίμα. Χάλασε τον κόσμο όταν οι άγονες γραμμές μοιράστηκαν και σε άλλους. Μετά από τρεις μήνες από την δημοπράτηση των άγονων γραμμών οι δύο μεγαλύτεροι αερομεταφορείς της Ελλάδας θέλουν να συγχωνευθούν. Ποιον θέλουν να πείσουν ότι είναι καλό για τον ανταγωνισμό. Στις 15 Νοεμβρίου πτήση Θεσ/νίκη -Αθήνα Αθήνα-Ζάκυνθος με ΟΑ 60 ευρώ (εισιτήρια προ φόρων 1 ευρώ) Από την αρχή του 2010 πάλι στο 50 ευρώ προ φόρων ελάχιστο για κάθε σκέλος γυρίσαμε, πριν καν συγχωνευθούν. Τώρα που θέλουν να γίνουν κι ένα ποιος τους πιάνει.
 
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ. ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΧΑΝΙΑ ΜΕ 50 ΕΥΡΩ ΛΟΓΩ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ 1-2 ΜΙΚΡΕΣ. ΗΔΗ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΙΜΩΝ....
 
να σημειωθεί ότι ο κύριος MIG κατέχει και τη ναυτιλιακή εταιρεία Superfast, οπότε παιδιά αυτός θα κανονίζει τις τιμές εξολοκλήρου των μεταφορικών μέσων.

κοινώς τη πατήσαμε.
 
ωραία αυτά βρε παιδιά....
αλλά εδώ βρακί στον τέτοιο μας δεν έχουμε, δυό αεροπορικές εταιρείες μας μάραναν...
 
κάνεις μεγάλο λάθος σε αυτό.

και 2 και 3 χωράνε. καλό για εμάς.

νομίζεις αν ελευθερώσουν την αγορά δεν θα έρθουν ξένες εταιρείες να κάνουν εσωτερικά δρομολόγια?
 
Eιναι τωρα ο Βγενοπουλος στο ΑΛΤΕΡ.

Μιλησαν για διαφορα με το Χατζηνικολαου. Γενικως, δεν μπορεις να διαφωνησεις μαζι του σε πολλα. Αυτο συμβαινει γιατι λεει τα αυτονοητα, πραγμα σπανιο. Επισης, ειναι εμφανες οτι ειναι ανθρωπος με ικανοτητες και ισχυ. Αυτο που δεν ξερω ειναι αν ειναι οι προθεσεις του καλες (οπως τις παρουσιαζει) ή μηπως πρεπει να πηγαινω τοιχο τοιχο, μη με βρει κανα κακο.

Η μεχρι τωρα δραστηριοτητα του ομιλου που προισταται, περιλαμβανει την εξαγορα υγειων επιχειρησεων με καλα ονοματα και μεριδια αγορας. Η εξαγορα της ΟΑ, μπορει να χαρακτηριστει εξαιρεση.

Αυτη τη στιγμη η ΟΑ ειναι σε πειραματικο σταδιο, με νοικιασμενα αεροσκαφη (και πληρωμα σε ενα ποσοστο) που ευελπιστει με σωστη διαχειριση να εδραιωθει.

Η AEGEAN τωρα, κατα τη γνωμη μου ειναι εταιρια προτυπο για τα δεδομενα της Ελλαδας. Αυτη τη στιγμη ειναι μια περιφερειακη εταιρια, υπολογισιμη δυναμη για τις διαδρομες απο-προς την Ελλαδα, και με επαρκες μεριδιο στο εσωτερικο.

Παρολο που εμφανιστηκε σε μια εποχη που ξεκινουσε η μεγαλη πτωση της ΟΑ, οι συνθηκες και ο "ανταγωνισμος" με τη "Βασιλεια" της τοτε ΟΑ, δεν εφτιαχναν και ακριβως φιλικο περιβαλλον. Εξαλλου μιλαμε για μονοπωλιο.

Με την απαξιωση και τον εκφυλλισμο της ΟΑ, εκμεταλλευτηκε το κενο που αυτη αφησε.


Η γενικοτερη ταση στις αερομεταφορες ειναι οι συγχωνευσεις. Μικρες εταιριες αλλα και κολλοσοι οπως η KLM-AIR FRANCE, επελεξαν τη συγχωνευση. Για την δικη μας μικρη αγορα μια τετοια συγχωνευση μοιαζει προφανης.

Αντι να ανεβοκατεβαινουν γυριζοντας ανα την Ελλαδα μισογεματα AIRBUS, το να μειωθουν τα δρομολογια για να αυξηθουν οι πληροτητες μοιαζει λογικο. Φυσικα, αυτο σημαινει οτι θα σταματησουν τα φθηνα (1ευρω + φοροι) εισητηρια, με τα οποια πηγαινες στην Κερκυρα για καφε φθηνοτερα απο οτι θα σου κοστιζε μονοημερη στο Ναυπλιο.

Αυτο βεβαια θα μπορουσε να γινει και με συμφωνια κατω απο το τραπεζι.

Η δημιουργια μονοπωλιου, ποτε δεν ειναι καλη. Ειναι καλυτερη επιλογη παντως απο τη δημιουργια καρτελ. Οι επιχειρηματιες, δεν επιχειρουν για να κερδιζουν 1000 ευρω το μηνα, ουτε ειναι οι εταιριες φιλανθρωπικα ιδρυματα.

Και το να σκοτωνουν τις τιμες μεταξυ τους για να μοιραστουν τελικα τους ιδιους επιβατες, δεν θα μπορουσε να συνεχιστει για πολυ.
Τωρα το αν θα φτασουμε στις 250αρες για ενα ταξιδι εσωτερικου με επιστροφη οπως παλια, αυτο θα το δουμε.

Οσο για το τι ελεγε ο Βγενοπουλος τοτε και τι λεει τωρα, οι αντιφασεις ειναι προφανεις. Κακη εντυπωση μου κανουν οι συχνες επιθεσεις κατα δικαιων και αδικων. Οπως τα εξωδικα σε πολιτικους γιατι ευνοουν τους τωρινους συνεταιρους του, οι ανακοινωσεις διαμαρτυριας γιατι η AEGEAN πηρε πτησεις στη γραμμη της Κωνσταντινουπολης, που ηταν για να σηκωνεται σκονη. Απλα δοθηκαν στην AEGEAN οι μισες πτησεις που διακαιουνται Ελληνικοι αερομεταφορεις. Οι αλλες μισες ηταν διαθεσιμες στην ΟΑ.

ΥΓ. Τα ρεκορ ασφαλειας και των δυο ειναι αριστα, παρολο που κατεβαινουν σε δυσκολα αεροδρομια και κανουν πτησεις πολλες και μικρες, συγκριτικα με συνθηκες στην υπολοιπη Ευρωπη.

ΥΓ2. Με εξαιρεση ισως την ATHENS AIR (που κι αυτη δυσκολευεται), ολες οι αλλες εταιριες, μοιαζουν περισσοτερο με αρπαχτες. Ζουσαν εκτελωντας δρομολογια για λογαριασμο της ΟΑ με το αζημιωτο. Εχουν στολο μεχρι δυο αεροσκαφων το πολυ, τα οποια κανουν πτησεις τσαρτερ για ομαδες ή πρακτορεια. Με την τελευταια διανομη, μοιραστηκαν και καποιες αγονες, οποτε ετσι θα κουτσοπερασουν...

Σε καθε περιπτωση δυσκολα θα αποτελεσουν πραγματικο ανταγωνισμο.
 
Τα (έτσι κιαλλιώς κουτσουρεμένα απο την μετάβαση σε ιδιωτική απο κρατική) μίλια που έχουμε στην Olympic θα μεταφερθούν και θα συγχωνευτούν με όσα έχουμε στην Aegean ή θα μας κάνουν πάλι την "τιμή" να να μας δώσουν χαριστικά 6.000μίλια?