Αναζήτηση...ηλεκτρικής σκούπας..

Το αγορασες το προϊον απο το amazon.de ή απο αλλου;
Ρωταω γιατι γραφει στα guidelines οτι σε αφηνει να γραψεις εως 5 reviews την εβδομαδα τα οποια ΔΕΝ ειναι verified purchases.
 
Επισης γραφει "Wenn Produkte eine ungewöhnlich hohe Anzahl an Rezensionen über einen sehr kurzen Zeitraum erhalten, behalten wir uns vor, zu diesen Produkten nur noch Rezensionen mit dem Zusatz "Verifizierter Kauf" zuzulassen." που, χοντρικα σημαινει οτι αν προϊοντα εχουν δεχθει ασυνηθιστα μεγαλο αριθμο κρτικων σε μικρο χρονικο διαστημα, δεχονται κριτικες μονο οταν υπαρχει "Verified purchase" (υποθετω οτι οταν εχει αγοραστει απο τον λογαριασμο που παει να ανεβασει την κριτικη).
 
επισης αν θελεις βοηθεια για την επιστροφη, μην διστασεις να επικοινωνησεις μαζι μου.
 
Ναι το προϊόν έχει αγοραστεί απο το de και φυσικά το review που έγραψα και δεν δέχθηκε ειναι μέσω του tab που σου δείχνει τις παραγγελίες σου κι εκεί δίπλα σε προτρέπει να γράψεις review.
Επίσης, στο de δεν εχω γράψει ποτέ κριτική και στο U.K Δεν θυμάμαι να εχω γράψει αλλά και να εχω γράψει έχουν περάσει χρόνια.
Κάτι βρωμάει..

Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μέσω email με την μαμά εταιρία να δω αν μπορεί να γίνει κάτι.
Σορρυ που χάλασα το νήμα παιδιά, avpap σε ευχαριστώ πολύ.
 
Δημητρη, να υποθεσω πως το προβλημα δεν ειναι στο βουρτσακι, αλλα στον αξονα που το περιστρεφει? Αφελης ερωτηση, αλλα ρωταω γιατι ανταλλακτικα βουρτσακια πουλανε συνηθως και ειναι φθηνα, αλλα αν ειναι το προβλημα στο μηχανισμο, τοτε ειναι θεμα που πρεπει να καλυψουν 100%
 
Ναι λογικά ειναι στον άξονα γιατί αλλάζοντας πλευρές τα βουρτσάκια, συνέχισε να μην δουλεύει απο την ίδια πλευρά.
 
Στη χειροτερη ισως χρειαστει να στειλεις ενα μειλ στη Μαμα Αμαζον. Απ οτι βλεπω εδω: https://www.wikihow.com/Email-Amazon μαλλον στελνεις στο cis(at)amazon.com ή στο primary(ατ)amazon.com με το θεμα που εχεις, προφανως εξηγώντας πως οι Γερμανοι κανουν τους Κινεζους. Αν δε βρεις ακρη με τους Γερμανου, ισως αξιζει τον κοπο να ενημερωσεις τους...συμμαχους.
 
Η HXS C3 σήμερα στα 100 στα eu warehouse deals του GearBest.

Από κει και πέρα έστειλα -για να λύσω το πρόβλημα μου- email στην μαμά εταιρία η οποία μου ζήτησε να κάνω μια δοκιμή να δω αν θα ξεκολλήσει το βουρτσακι κι αν όχι αλλαγή χωρίς πολλά πολλά.
Το καλό ήταν οτι ο πωλητής από το amazon (ankerdirect de) είναι η ίδια η eufy που κατασκευάζει την σκούπα κι έτσι δεν είχα μπλεξίματα.
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά.
 
Και για να ολοκληρώσω το άτυπο "review", σήμερα μου απάντησαν μέσω email οτι θα μου στείλουν "a replacement" χωρίς να ξεκαθαρίζουν αν θα είναι καινούργια ή refurbished και μάλιστα δεν μου ζητούν καν να στείλω πίσω την προβληματική to save your time and trouble as we have got the serial number to trace the quality issue.

Άντε να δούμε.
 
Η σκούπα απο το gearbest η Haier XShuai T370 εβγαλε δυο ενδείξεις Ε000 και L004 η μια βούρτσα δεν κινείται καθολου και γενικα δεν λειτουργει. Παιρνει μπρος δεν κινείται και μετα απο 3-4 δευτέρα κλεινει.
Ανοιξα ticket στο Gear για After-Sales Returns & Exchange και περιμενω να δω. Τι κανει σε αυτες τις περιπτώσεις το μαγαζι? Τι προτείνει?
 
Η σκούπα απο το gearbest η Haier XShuai T370 εβγαλε δυο ενδείξεις Ε000 και L004 η μια βούρτσα δεν κινείται καθολου και γενικα δεν λειτουργει. Παιρνει μπρος δεν κινείται και μετα απο 3-4 δευτέρα κλεινει.
Ανοιξα ticket στο Gear για After-Sales Returns & Exchange και περιμενω να δω. Τι κανει σε αυτες τις περιπτώσεις το μαγαζι? Τι προτείνει?


Σιγουρα θα σου ζητησουν να τους στειλεις ενα βιντεακι με το προβλημα. Μετα ή αντικατασταση ή refund αλλα ισως οχι χρηματα αλλα με αξια ποντων στο gearbest wallet για να παρεις οτι θες.


Ομως τοσο ευκολα τα επαιξε ? Δοκιμασες να δεις το βουρτσακι αν εχει παρει κανα μασουρι τριχες και σταματησε να γυριζει ? Δοκιμασες ανταλλακτικο ?
 
Απάντηση: Re: Αναζήτηση...ηλεκτρικής σκούπας..

Ωραία, πουλάς την χαλασμένη;

Ευχαριστώ για την προσφορά, λέω όμως να την κρατήσω για ανταλλακτικά .
 
Σιγουρα θα σου ζητησουν να τους στειλεις ενα βιντεακι με το προβλημα. Μετα ή αντικατασταση ή refund αλλα ισως οχι χρηματα αλλα με αξια ποντων στο gearbest wallet για να παρεις οτι θες.


Ομως τοσο ευκολα τα επαιξε ? Δοκιμασες να δεις το βουρτσακι αν εχει παρει κανα μασουρι τριχες και σταματησε να γυριζει ? Δοκιμασες ανταλλακτικο ?

Τα καθάρισα τα βουρτσακια απο τις τρίχες το ενα δεν γυρίζει καθολου ο άξονας και μαλλον ανιχνεύει προβλημα και δεν προχωράει και σβηνει. Για την αντικατάσταση θα πρέπει να την στειλω πισω? Με χρέωση ποιανού?
 
Last edited:
Τα καθάρισα τα βουρτσακια απο τις τρίχες το ενα δεν γυρίζει καθολου ο άξονας και μαλλον ανιχνεύει προβλημα και δεν προχωράει και σβηνει. Για την αντικατάσταση θα πρέπει να την στειλω πισω? Με χρέωση ποιανού?
Κάτσε να δούμε τι θα σου απαντήσουν. Πιθανολογώ ότι δεν θα την στείλεις πίσω πάντως αν γίνουν αυτά που είπα. Ετοίμασε το βιντεάκι και άνοιξε ticket και θα δούμε.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Ανοιξα ticket εστειλα και φωτος με τα error τράβηξα και βιντεο το οποιο για την ωρα περιμένω αν μου το ζητήσουν να το στειλω.
 
Ανοιξα ticket εστειλα και φωτος με τα error τράβηξα και βιντεο το οποιο για την ωρα περιμένω αν μου το ζητήσουν να το στειλω.
Θα στο ζητήσουν 110 %. Μπες και βάλτο μόνος σου να γλυτώσεις χρόνο.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Zητησαν βιντεο να στείλω στο support αλλα φυσικα λογω όγκου (95ΜΒ) δεν έφευγε τους το εστειλα με wetransfer ελπίζω να το κατεβάσουν. Αλλη φορα με ρωτούσαν τι είναι αυτο!!!
 
:offtopic:
δειτε την απαντηση που μου εδωσαν.

Ειτε την επιστρεφω πισω με δικα μου εξοδα και εχει ο θεος ποτε και αν θα γινει και να παρακαλαω μην φαω το τελωνειο που δεν περασα γιατι πληρωσα priority είτε να μου δωσουν μερικο refund 25$ + 25X2=50 points=1$!!!!Τελειως τραγικοι!!!εγω πληρωσα 153ευρώ για την σκουπα και μου επιστρεφουν για μια σκουπα που τα επαιξε σε 2 1/2 μηνες 26 $. Παρακαλω τα σχολια σας

We would like to extend our apologies for this inconvenience.
Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

After reviewing your case, it has passed 45 days money back guarantee, but you can send it back for free repair. First, you may check with the post office the cost to return the item before deciding.
After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item to us for a free repair
You can return the item to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
Once we receive the item, we will offer a free repair and send the item back to you.

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)
We can offer a partial refund of your product value which is 25USD on your wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 3=3*2 points=>get 6 points etc)
The refund will take 24 hours to process and appear in your GB wallet.
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits :http://www.gearbest.com/about/gb-wallet.html
Check out how to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew
In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

Can you please let me know your decision? You may consult your local post office the cost of returning the item back to us in China before deciding.