Αναζήτηση...ηλεκτρικής σκούπας..

Είναι απλά τραγικοί.
Απαράδεκτη απάντηση-συμπεριφορά.
Καλες οι φθηνες αγορες από Κίνα αλλά τελικά έχουν το κόστος τους.
 
Μου εχει τυχει και εμενα σε καποια ελλατωματικο προιον να μου πεσει ενας τετοιος γκουβαρντας....

Εγω επεμεινα στις δικες μου απαιτησεις επεμεινε και αυτος και ζητησα να αλλαξει ο συνομιλητης μου γιατι δεν καταλαβαινομασταν και τελικα ανελαβε καποιος που με εξυπηρετησε καλυτερα.

Εγω θα συνεχιζα να ζητω αυτο που νομιζω μεχρι να παρω ή καινουργια σκουπα με εξοδα δικα τους ή FULL refund εστω στο gearbest wallet να αγορασω κατι αλλο απο εκει.
 
πηραν την απαντηση τους . Ζήτησα full refund και να περασουν να παρουν την σκουπα απο την εδρα μου για...επισκευη. Ανεβαζω βιντεο στο youtube και θα ανοιξω και θεματακι και εδω που μας εχουν πρηξει με τις "προσφορες" τους με κουπονια που τα βρισκεις και μονος σου....
 
Να ειστε καλα για τα φωτα σας.. Ετοιμαζομουν να αγορασω απο εκει καποια απο τις σκουπες που πηρατε κι εσεις για τη μανα μου, αλλα με αυτο το after sales service θα προτιμησω ν αγορασω μια Ρουμπα απο το αμαζον (~$250) και να την κουβαλησω απο ΗΠΑ μολις ξαναερθω (εννοειται μεταχειρισμενη κ χωρις κουτι στις αποσκευες).
 
Βεβαια στα λινκ που σου εδωσαν λεει καθαρα πως τα κοστη αποστολης ειναι δικα σου σε ολες τις περιπτωσεις (ακομα και στις 45 μερες!) 45 Day Money Back Guarantee
For most items, in the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back to us for a refund or item exchange within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is not available for this. Και βεβαια στη δικη σου περιπτωση: One Year Repair Warranty
Unless otherwise noted on the product page, the default product warranty period is one year starting from the date you receive the goods, during which you are eligible for free repair. Any free repair needs to be confirmed with the manufacturer via Customer Service. Customers must pay the shipping fees for returning the item to GearBest , while we will cover the shipping fees to send the repaired item back to the customer.
 
Μπαα...δεν ειδα κατι τετοιο και σιγα μην το ελεγαν (πρεπει να ειναι παρανομο). Σου "προσφερουν" κατι που ξερουν πως θα κοστισει πολυ σε χρημα και αναμονη για να πιεσουν να μην προχωρησεις. Βεβαια επειδη ειναι 'μελος' και εδω, ας περιμενουμε μηπως κανουν το 'παραπανω βημα' κ βρεις λυση.

Για μενα το λιγοτερο που θα επρεπε να κανουν θα ηταν να σου προσφερουν δωρεαν μεταφορικα στην εγγυηση και ευλογο χρονικο διαστημα (πχ 30 μερες λογω ΕΛΤΑ). Το βελτιστο θα ηταν αν σου εστελναν συσκευη αντικαταστασης χωρις να ζητησουν την αλλη πισω.

ΥΓ κατι τετοια ισχυουν και στις ΗΠΑ που πρεπει να στειλεις τη συσκευη για εντος εγγυησης επισκευη στη μαμα εταιρεια (ο εμπορος δεν πολυ ανακατευεται), αλλα βεβαια τα μεταφορικα τα πληρωνουν εκεινοι. Ειχα αυτη τη συζητηση σε καταστημα Σονυ οταν κοιταγα να αλλαξω τον AV μου. Οταν μου ειπε πως η εγγυηση σημαινε να στειλω εγω τη συσκευη στο service κι οχι να την παω στο καταστημα της Σονυ, παρηγγειλα νεο AV απο τη Yamaha μεσω Amazon.
 
Κατσε εχει κι αλλο θεμα: 2. During the return shipping, the customer is responsible for any and all customs charges, duties or tariffs during the items return to China. In these cases we will deduct the customs fees from your authorized refund amount. (special note #2 at Warranty Exemptions and Notes)

Οποτε αν πρεπει να το στειλεις Κινα για επισκευή, μπορει να σε χρεωσουν εκτελωνισμο ακομα και για να παραλαβουν? Οποτε αν παει Κινα για επισκευη και γυρισει και το ποιασουν κ τα 2 τελωνια (εχει τελωνιο η επισκευη?) τοτε μπορει να χρεωθεις περα απο τα μεταφορικα για Κινα, τελη εκτελωνισμου στην Κινα, τελη εκτελωνισμου στην Ελλαδα... Κατι μου λεει πως το αθροισμα θα ειναι στα λεφτα που εδωσες για τη σκουπα.
 
Καλά εκει στο Gearbest παιζουν τον παπα....Εστείλα την παραγγελία και το ticket στον Gearbest του avclub να σουμε τι εχει να πει και αυτος. Απο το support ζητησα να μιλησω με αλλον γιατι αυτη με εχει περασει για ζητουλα...

Και αυτη η αντιμετωπιση ειναι σε πελατη που έχει κανει πάνω από 30 διαφορετικές παραγγελίες μεσα στο 2017 μονο!!!μεταξύ αυτόν all in one pc αξιας 280 ευρώ και της σκουπας 177 ευρω!!! φανταστειτε να ψωνιζα πρωτη φορα!!!!

We wish to apologize for any inconvenience.
I have reviewed you case with attention, please rest assured we will do our best to help you.

Your order has passed 45 days money back guarantee and although you can not return it for refund but you can return it to us for free repair. The return shipping fee is customers' responsibility.

The solutions we have offered to you are what we have promised to all of the customers.
If you don't want to return then we can partial refund 50USD to your original payment account which is the best we can do.

Kindly refer to our warranty policy here, http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html and terms and conditions from http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

Could you please let me know your decision?

Once again we are sorry for this situation.
We look forward to hearing you soon. Thank you for your cooperation.

Best regards
Zoniya
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
 
Το δικό σου πάθημα έχω την εντύπωση οτι πρέπει να γίνει μάθημα για όλους μας.

Μια αγορά έκανα όλη κι όλη απο αυτούς και μετά απο αυτό δεν πρόκειται ξανά.

Amazon rules.
 
οχι φιλε μου δεν θα τους αφησω ετσι αν δεν παρω αυτά που πρεπει δεν θα το κλεισω το θεμα. Και αλλη φορα μου ειχαν κανει μανουρα αλλου τυπου και για μικροτερα ποσα αλλα στο τελος μου δωσαν αυτα που ζητούσα.
 
Το δικό σου πάθημα έχω την εντύπωση οτι πρέπει να γίνει μάθημα για όλους μας.

Μια αγορά έκανα όλη κι όλη απο αυτούς και μετά απο αυτό δεν πρόκειται ξανά.

Amazon rules.


Δημήτρη ,μη μου μιλάς για Amazon
Από την Κυριακή το μεσημέρι τρέχω και δεν φτάνω .Απαράδεκτοι
 
Κι αυτοί βρε Πέτρο? Τι διάολο γίνεται ρε παιδιά.

Mεσημέρι Κυριακής μου έρχεται email με προσφορές ,κοιτάζω κάτι που βρήκα ενδιαφέρον και το αγοράζω .
Ερχεται η επιβεβαίωση ,όλα καλά .
Σε περίπου 1-2 ώρες έρχεται ειδοποιήση για ακύρωση της παραγγελίας και γράφει το Amazon ,ότι δεν χρειάζεται να προβώ σε καμία ενέργεια ούτε με τη κάρτα ,ούτε τίποτε .Ησυχάζω [ηλιθιωδώς]
Δευτέρα πρωί στις 7.30 ο λογαριασμός μου έχει μέσα τα χρήματα ,στις 8.30 δεν υπάρχουν ,είναι δεσμευμένα .
Από τότε μέχρι αυτή τη στιγμή έχουμε ανταλλάξει πάνω από 10 email ,αλλά χρήματα διαθέσιμα δεν υπάρχουν -είναι δεσμευμένα .
Ο πωλητής μιλάει για υποκλοπή των στοιχείων του .
Η τράπεζα δεν απελευθερώνει τα χρήματα χωρίς τραπεζική εντολή του Amazon,το Amazon στέλνει ένα κωδικό που η τραπέζα δεν τον αποδέχεται ώς αποδεικτικό ακύρωσης συναλλαγής και θέλει mail που να περιγράφει επακριβώς τι συμβαίνει .
Επεται συνέχεια .....
 
Re: Απάντηση: Αναζήτηση...ηλεκτρικής σκούπας..

Κι αυτοί βρε Πέτρο? Τι διάολο γίνεται ρε παιδιά.
Όλοι θέλουν τον τρόπο τους. Δεν έχω βγει ποτέ χαμένος είτε από ebay είτε από Amazon είτε από gearbest που συνήθως προτιμώ.
Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι υπάλληλοι είναι είτε κακοεκπαιδευμενοι είτε ασχετοι με τα δικαιώματα του πελάτη. Αν έχεις τρόπο το βρισκεις το δίκιο σου αργά ή γρήγορα. Αυτό νομίζω εγώ.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Ναθ, οι σοβαρές εταιρίες έχουν μια πολιτική. τέλος. ούτε τρόπο ούτε τίποτα.

Αν εγώ πχ, είμαι ουγκανός και το μόνο που ξέρω να κάνω είναι να κατεβάζω καντήλια, χρειάζομαι τον Ναθ για να με δασκαλέψει τι πρέπει να κάνω και πως πρέπει να αντιμετωπίζω τέτοιου είδους εταιρίες, τότε να μου λείπει το βύσσινο.

Πας εκεί που θεωρητικά είσαι ασφαλής, θεωρητικά γιατί ο Πέτρος απότι βλέπω βάζει άλλη μια διάσταση στην κουβέντα, και τέλος.

Δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε διάθεση για τέτοιου είδους "ιστορίες".
 
Δημήτρη ,μόλις μου στείλανε ακόμη ένα email με τις ίδιες ακριβώς δικαιολογίες
Τους έστειλα το δικό τους [αρχικό] που έγραφε ότι δεν θα χρεωθεί η κάρτα και περιμένω ....
Αντε τώρα να είχα κάνει εξυπηρέτηση σε κάποιον φίλο και να έπρεπε να του επιστρέψω και τα χρήματα .
Και κερατάς και δαρμένος ...
 
Πετρο, έτσι όπως το περιγράφεις φαίνεται να είναι θέμα της τράπεζας αφού τα λεφτά φαίνονταν κ μετά δεσμεύτηκαν. Αλήθεια πώς έγινε η αγορα; Πιστωτικη, χρεωστική, λογαριασμός σε απευθείας χρεωση;

Πάντως για μένα το gearbest τέλος μετά την περιπέτεια του thankin.
 
Απάντηση: Re: Αναζήτηση...ηλεκτρικής σκούπας..

Πετρο, έτσι όπως το περιγράφεις φαίνεται να είναι θέμα της τράπεζας αφού τα λεφτά φαίνονταν κ μετά δεσμεύτηκαν. Αλήθεια πώς έγινε η αγορα; Πιστωτικη, χρεωστική, λογαριασμός σε απευθείας χρεωση;

Πάντως για μένα το gearbest τέλος μετά την περιπέτεια του thankin.

Χρεωστική .
Τα χρήματα δεσμεύτηκαν επειδή υπήρξε ανάλογη εντολή του Αmazon την οποία δεν αναίρεσαν αμέσως ,όπως έγραψαν