Αναζήτηση οικονομικού πικαπ για αναβίωση παλιάς συλλογής δίσκων

wynn

AVClub Enthusiast
20 September 2011
753
Καλησπερίζω το forum! Μιας και είμαι σε φάση αξιοποίησης της συλλογής δίσκων του πατέρα μου (γύρω στους 400-500), ψάχνω για την αγορά ενός εισαγωγικού αξιοπρεπούς πικαπ. Το budget είναι γύρω στα 250 για κάτι μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση. Αν βρεθεί κάτι πολύ καλό μπορεί να ανέβει ακόμα λίγο.
Επειδή είμαι παντελώς άσχετος με το χώρο του βινυλίου, θα ήθελα να με κατευθύνετε σε μοντέλα κατά κανόνα αξιόπιστα και σχετικά απλά στις ρυθμίσεις τους για να παίξουν σωστά. Αρχικά προσανατολίζομαι στις 3 μεγάλες εταιρείες Project, Dual και Rega.
Κάποια μοντέλα που έχω βρει είναι τα Dual 455-1, 505-3, 505-4, Rega P3. Από project το 1.2 ενώ σε καινούριο είναι προσιτό και όμορφο και το Project Debut Carbon. Μία αδρή εκτίμηση ως προς την ηχητική απόδοση των παραπάνω αλλά και κάποια άλλη πρόταση είναι ευπρόσδεκτες.
Το υπόλοιπο σύστημα είναι ενισχυτικά Nad c165bee, Nad c275bee και ηχεία Chario Delphinus. Δε θέλω πικαπ με ενσωματωμένο phono μιας και θέλω να αξιοποιήσω το αρκετά καλό phono του 165. Άλλες ευκολίες τύπου usb δε με ενδιαφέρουν.

Επίσης ένα άλλο θέμα που σκέφτομαι είναι ο καθαρισμός των παλιών δίσκων. Από το λίγο ψάξιμο που είδα κυκλοφορούν πλυντήρια δίσκων, αλλά σε αυτή τη φάση δεν είμαι για επένδυση σε κάτι τέτοιο. Υπάρχει κάποιος απλός τρόπος για ένα πρώτο πρόχειρο καθάρισμα ώστε να μη χοροπηδάει η βελόνα τουλάχιστον?

Για ένα Rega P3 με μία απλή κεφαλή Audio Technica πάνω (λογικά αυτή http://www.hifi-phono-house.com/product_info.php?language=en&products_id=9946 ) στα 250 Ευρώ ποια είναι η άποψή σας? Με προοπτική για καλύτερη κεφαλή στο μέλλον.

Τέλος αν υπάρχουν βασικά σημεία που πρέπει να κοιτάξω στην αγορά ενός μεταχειρισμένου πικαπ εκτός από το βασικό τεστάρισμα στο να παίζει απροβλημάτιστα, θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα!
Ευχαριστώ για την υπομονή στο νήμα σεντόνι :ernaehrung004:

Last edited:
Κι απο μενα rega p3 η planar 3, μεταχειρισμένο.