Αναζήτηση Ολοκληρωμένου για AS Artemis

Ο xindak που ηταν σε προσφορα στην auditorium εχει αγοραστει εδω και αρκετο καιρο απο εμενα, και ειναι οντως υπερκατασκευη!
Οι εντυπώσεις σου?
Τι ηχεία οδηγεί?
Που μπορώ να βρώ κάτι στην θεσσαλονίκη?
Αν είδα καλά δεν έχει phono stage?
 
Last edited:
Τα ηχεια που οδηγει ειναι τα castle knight 5, ενα ευκολο φορτιο για τα επιπεδο του xindak! Ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον ηχο, τα ρευματα του και την ποιοτητα κατασκευης, μηχανημα για μια ζωη!
 
Τα ηχεια που οδηγει ειναι τα castle knight 5, ενα ευκολο φορτιο για τα επιπεδο του xindak! Ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τον ηχο, τα ρευματα του και την ποιοτητα κατασκευης, μηχανημα για μια ζωη!

Παραπλήσια με τα artemis που έχω με δυο διαφορές κατά κατασκευαστές 91db ευαισθησία, και 6 Ω.
Αυτό θεωρείται πιό έυκολο ή πιό δύσκολο φορτίο?

Στο site της xindak υπάρχει και ένα review μαζί με το cd player.
http://www.auditorium.gr/index.php?show_page=4
Προσκομίζω από τα λεγόμενά σας και των review οτι πρόκειται για μια πολύ καλή και τίμια κατασκευή. Θα τον έχω στα υπ'οψιν.
Βέβαια πάλι μπερδεύουν τα πράγματα γιατί στο review τον αναφέρουν ως 103W στα 8Ω και 165 στα 4 με 0.3%THD ενώ στα χαρακτηριστικά της xindak Output Power: 130W (8ohm) - 210W (4ohm) ? Τι γίνεται? Μπορεί μια μέτρηση από κάποιο review να έχει 30% απόκλιση απο τα ανακοινωμένα της κατασκευάστριας? Ποιός κάνει εδώ κάτι?
Αν δεν κάνει κανείς τίποτα γιατί δεν αναφέρονται στις ίδιες μετρήσεις όλοι τους και μας μπερδεύουν ? Γιατί στο έυρος απόκρισης της συσκευής αναφέρουν στο review ακριβώς τα ίδια Freq. Response: 10Hz-100KHz,S.N.R: >95dB

Πρόβλημα : δεν έχει phono imput .
 
Υπάρχουν δυο αυτός κι αυτός
Σωστός. Δεν το είχα προσέξει.
Προφανώς το τεστ αναφέρεται στον ΧΑ6950 και όχι στον υβριδικό ΧΑ6950(09). Ετσι συμβαδίζει. Εσύ σε ποιόν αναφέρεσαι?
Το πρόβλημα που με βάζει όμως είναι οτι πρέπει να κάνω κάτι για το phono input που δεν έχει.
 
πρεπει να αρχισεις να ακους για να εχεις ρεαλιστικο κριτηριο. Ολα αυτα περι κατασκευης, βαρους, αναφορων περνανε σε ν-οστη μοιρα αν ακουσεις ενισχυτη 10 κιλων να εχει καλυτερο ηχο απο εναν αλλο 20 κιλων με βουρτσισμενα αλουμινια κλπ κλπ.

Υποκειμενικα μιλωντας, και εχοντας ακουσει και τους 2, A-S2000 δεν θα αγοραζα γιατι στα δικα μου αυτια και περα απο την πολλα υποσχομενη τεχνολογια, το μηχανημα δεν εχει ταυτοτητα, αυτο που λεμε "χαρακτηριστικο" ηχο, πραγμα που εχει ο Creek που ξεχειλιζει απο προσωπικοτητα, ή πχ ο Audia Flight III.
Βεβαιως για αλλους ο audiophile χαρακτηρας δεν ειναι κριτηριο, οποτε η παραπανω παραγραφος αποτελει εντελως προσωπικη προσεγγιση.

Παντως να ξερεις πως οταν χορταινει το ματι, δεν σημαινει οτι θα χορταινει και το αυτι και η ψυχη.


Συγγνώμη, αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά στα πιό πάνω:

Ένα μηχάνημα που δεν έχει "ηχητική ταυτότητα" δεν είναι τελικώς το ζητούμενο; Η απουσία οποιασδήποτε παρέμβασης δεν το δισκοπότηρο στο χόμπυ;
Η "προσωπικότητα που ξεχειλίζει" είναι το επιδιωκόμενο στην αναπαραγωγή μιάς ηχογράφησης, ή η ουδετερότητα; Προσωπικότητα επιδιώκουμε στους ανθρώπους, άντε και στα αυτοκίνητα, όχι να ελπίζουμε οτι ο ενισχυτής μας θα ενισχύσει βάζοντας τις "πινελιές" του...
Πιό είναι τελικώς το "ρεαλιστικό κριτήριο" που επικαλείσαι;
 
Συγγνώμη, αλλά κάτι δεν μου κάθεται καλά στα πιό πάνω:

Ένα μηχάνημα που δεν έχει "ηχητική ταυτότητα" δεν είναι τελικώς το ζητούμενο; Η απουσία οποιασδήποτε παρέμβασης δεν το δισκοπότηρο στο χόμπυ;
Η "προσωπικότητα που ξεχειλίζει" είναι το επιδιωκόμενο στην αναπαραγωγή μιάς ηχογράφησης, ή η ουδετερότητα; Προσωπικότητα επιδιώκουμε στους ανθρώπους, άντε και στα αυτοκίνητα, όχι να ελπίζουμε οτι ο ενισχυτής μας θα ενισχύσει βάζοντας τις "πινελιές" του...
Πιό είναι τελικώς το "ρεαλιστικό κριτήριο" που επικαλείσαι;

εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει η ουδετεροτητα σε βαθμο κλινικοτητας. Και ουδετερο συστημα να στησεις φιλε μου, ο ηχοληπτης της αντιστοιχης παραγωγης εχει αποφασισει και εχει "αλλοιωσει" ηδη την κατασταση και τις πινελιες του εχει βαλει και πολλες φορες εχει πεταξει και κουβαδες χρωμα. Η τερψη της ψυχης ειναι υποκειμενικη, αλλος συγκινειται με Chario, αλλος με ATC. Για μενα χειρουργικη ακριβεια χρειαζεται στις εγχειρησεις, εκει δεν χρειαζεται συναισθημα. Στο φαγητο μου ο ουρανισκος ζηταει λιγο παραπανω αλατι, τα γλυκα παλι δεν μ'αρεσουν με πολλη ζαχαρη, με λιγωνουν, οι ανθρωποι που επιλεγω θελω να χουν προσωπικοτητα και αυθορμητισμο (εδω συμφωνουμε :)). Και τελικα αυτη η υποκειμενικοτητα ειναι αυτη που κανει το χομπι μας μαγικο :ernaehrung004:

Δεν εγραψα τιποτα για ρεαλιστικο κριτηριο, για μενα το ζητουμενο στα μηχανηματα ειναι να τηρουν μια χρυση τομη αναμεσα στην αναλυση κ τη μουσικοτητα.
 
Last edited:
Σωστός. Δεν το είχα προσέξει.
Προφανώς το τεστ αναφέρεται στον ΧΑ6950 και όχι στον υβριδικό ΧΑ6950(09). Ετσι συμβαδίζει. Εσύ σε ποιόν αναφέρεσαι?
Το πρόβλημα που με βάζει όμως είναι οτι πρέπει να κάνω κάτι για το phono input που δεν έχει.
Προφανως σε εμενα απευθυνεσαι, αναφερομαι στον ΧΑ6950 και οχι στον υβριδικο! Το phono δεν ειναι προβλημα, μπορεις να βρεις ενα εξωτερικο, μια λυση που ειναι προτιμοτερη κατα την αποψη μου!
 
εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει η ουδετεροτητα σε βαθμο κλινικοτητας. Και ουδετερο συστημα να στησεις φιλε μου, ο ηχοληπτης της αντιστοιχης παραγωγης εχει αποφασισει και εχει "αλλοιωσει" ηδη την κατασταση και τις πινελιες του εχει βαλει και πολλες φορες εχει πεταξει και κουβαδες χρωμα. Η τερψη της ψυχης ειναι υποκειμενικη, αλλος συγκινειται με Chario, αλλος με ATC. Για μενα χειρουργικη ακριβεια χρειαζεται στις εγχειρησεις, εκει δεν χρειαζεται συναισθημα. Στο φαγητο μου ο ουρανισκος ζηταει λιγο παραπανω αλατι, τα γλυκα παλι δεν μ'αρεσουν με πολλη ζαχαρη, με λιγωνουν, οι ανθρωποι που επιλεγω θελω να χουν προσωπικοτητα και αυθορμητισμο (εδω συμφωνουμε. Και τελικα αυτη η υποκειμενικοτητα ειναι αυτη που κανει το χομπι μας μαγικο :ernaehrung004:
Ναι, αλλά για σκέψου μετά τα πασαλείματα (ή τους κουβάδες χρώμα) του ηχολήπτη, να κάνουνε και τα μηχανήματα τα δικά τους καλλιτεχνικά...
Να δω τότε πως θα καταφέρεις να "δεις" τι μήνυμα θέλει να σου περάσει ο ζωγράφος! :hmmmm:
 
Ναι, αλλά για σκέψου μετά τα πασαλείματα (ή τους κουβάδες χρώμα) του ηχολήπτη, να κάνουνε και τα μηχανήματα τα δικά τους καλλιτεχνικά...
Να δω τότε πως θα καταφέρεις να "δεις" τι μήνυμα θέλει να σου περάσει ο ζωγράφος! :hmmmm:

8/10 παραγωγες σημερα ειναι επιεικως μετριες. Οι περισσοτερες ειναι "ξερες" με λαθος υψηλες τις περισσοτερες φορες και ολα αυτα που παρατηρουμε γενικως. Για σκεψου ενα υπεραναλυτικο συστημα ποσο τονιζει και ποσο εκθετει αυτες τις ηχογραφησεις.. Προτιμω κατι που να "στρογγυλευει" να κολακευει λιγο, οσο χρειαζεται για να μην κλεβει απ την ηχογραφηση. Για να σου δωσω να καταλαβεις με ενα παραδειγμα, δεν θα προτιμουσα ATC, στη δικια μου ψυχοσυνθεση ταιριαζει η PMC. Οσο για το ζωγραφο, δεν νομιζω οτι η υπεραναλυση κ η αυστηρη ουδετεροτητα ειναι προυποθεση για να φτασει το οποιοδηποτε μυνημα, ασε που υπαρχουν και οι ιμπρεσσιονιστες :smile:
 
Αυτό που έχει επιλέξε ο παραγωγός του δίσκου να διαθέσει στο εμπόρια είναι και θα είναι αμετάβλητο μέχρι να τοποθετηθεί στο σύστημά μας. Από εκεί αποφασίζουμε εμείς αν αυτό που ακούμε μας ευχαριστέι ή όχι. Γι' αυτόν το λόγο λοιπό υπάρχουν κατ' ελάχιστο ρυθμιστικά τονικότητας laoudnes καλπ. ή equalizers και επεβαίνουμε με αυτά στην δικιά μας αναπαραγωγή το "έργου" του εκάστοτε "ζωγράφου".
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Εγώ γουστάρω μπάσα (σε κάποια κομάτια) σε κάποια άλλα θέλω τα πιατίνια πολλύ δυντά , σε κάποια άλλα αν έλειπε η ορχήστρα και έχα μόνο φωνή θα ήμουν απόλυτα αυχαριστημένος... και πάει λέγοντας.
Κατά την γνώμη μου το έργο ενός ενισχυτή-συστήματως ηχείων είναι να αναπαράγε όσο πιό πιστά γίνεται το έργο του αρχικού ζωγράφου χωρίς να παρεμβαίνει σε αυτό έστω κι αν είναι λάθος.
 
Η κουβέντα παρ´ ότι εξελίσσεται ωραία -και καλλιτεχνικά-, έχει πολύ ψωμί, αλλά μάλλον ξεφεύγει απο το ζητούμενο (ολοκληρωμένος για τα Αρτεμις). Για να επιστρέψουμε λοιπόν, να παραθέσω την γνώμη μου για τον A-S2000: Είναι όντως πολύ ουδέτερος και αυτό κατά την γνώμη μου (μαζί με άλλα) τον καθιστούν αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή ανάμεσα στις πολλές που υπάρχουν.
(έχει και τα μπάσα-πρίμα του)
 
Σωστα. Ο Α-S2000 βεβαια ειναι αξιολογος ενισχυτης. Απλα να παραθεσω ενα στοιχειο για τον Creek. Ειναι τονικα ισορροπημενος, με "ιδιαιτερα" μεσαια (οχι προβολικα)
 
Η κουβέντα παρ´ ότι εξελίσσεται ωραία -και καλλιτεχνικά-, έχει πολύ ψωμί, αλλά μάλλον ξεφεύγει απο το ζητούμενο (ολοκληρωμένος για τα Αρτεμις). Για να επιστρέψουμε λοιπόν, να παραθέσω την γνώμη μου για τον A-S2000: Είναι όντως πολύ ουδέτερος και αυτό κατά την γνώμη μου (μαζί με άλλα) τον καθιστούν αξιόλογη και αξιόπιστη επιλογή ανάμεσα στις πολλές που υπάρχουν.
(έχει και τα μπάσα-πρίμα του)

Κάτι παραπλήσιο μου είχε συμβεί όταν επέλεγα ηχεία. Σε γνωστά ακούσματα που είχα μαζί μου για ακρόαση άκουγα πράγματα που δεν ήταν μέσα στις ηχογραφήσεις έτσι. Μπάσα λές και άκουγα trance.... Πρίμα άστα . Κι όμως αυτά ήταν τα λανσαρίσματα των τότε καταστημάτων η κορωνίδα του και πάει λέγοντας .
Οσον αφορά τον yamaha σε reviews τον αναφέρουν ως καταπληκτική κατασκευή με phono stage MM/MC πάρα πολύ καλό.
εδώ βέβαια για τον 1000
http://www.whathifi.com/review/yamaha-a-s1000
http://www.avmentor.gr/reviews/yamaha_cd_s1000_a_s1000_1.htm
και ο 2000
http://www.techradar.com/reviews/au...audio/amplifiers/yamaha-a-s2000-407441/review