Αναζήτηση Ολοκληρωμένου για AS Artemis

Σωστα. Ο Α-S2000 βεβαια ειναι αξιολογος ενισχυτης. Απλα να παραθεσω ενα στοιχειο για τον Creek. Ειναι τονικα ισορροπημενος, με "ιδιαιτερα" μεσαια (οχι προβολικα)
Ok ωραίος και creek αλλά χωρίς phono διατίθεται έχτρα δλδ. 1600 ο ενισχυτής και καμιά 200 το καρτάκι phono? Ελληνική διάθεση των προϊόντων?
Τι ενοούμε με την ένοια προβολικά ή οχι?
 
Ας ''καταθέσω'' και 'γω την μουσική μου εμπειρία απο τον XINDAK XA-6950 με τα PMC FB-1i και σαν βασική πηγή το ομώνυμο cd-player XINDAK MUSE DELUXE 1.0 μιάς και βρίσκονται στο σαλόνι μου 17-18 μήνες.
Λοιπόν μπορώ να πω ότι ευχαριστιέμαι κάθε μουσική στιγμή που μου χαρίζει αυτός ο συνδυασμός.Ήχος αναλυτικός χωρίς να κουράζει μετά απο ώρες ακρόασης αρκετά μεγάλη μουσική σκηνή σωστός διαχωρισμός μουσικών οργάνων πολύ καλές μεσουψηλές και φυσικά απολαυστικές χαμηλές με πολύ καλό έλεγχο και από χαμηλές εντάσεις.Ακούω άνετα και μέτριες ηχογραφήσεις και απολαμβάνω τις καλές ηχογραφήσεις ως εκεί που δεν παίρνει.Βέβαια να τονίσω ότι ίσως να βοηθούν και τα FB-1i που είναι εύκολα σαν φορτία και λόγω της ''γραμμής μεταφορας''.Ολα αυτά βέβαια ισχύουν για τα δικά μου αυτιά στον δικό μου χώρο και με σύγκριση σε ότι είχα ακούσει όταν και 'γω 'εψαχνα για να εντοπίσω κάποιο συνδυασμό μηχανημάτων που να ταιριάζει στα δικά μου μουσικά γούστα.Πάντως πιστεύω ακράδαντα ότι τα συγκεκριμένα XINDAK είναι πολύ ''σοβαρές'' κατασκευές και ηχητικά και ποιοτικά για τα χρήματα που κστίζουν παρόλο που είναι κινέζικα.
 
Ok ωραίος και creek αλλά χωρίς phono διατίθεται έχτρα δλδ. 1600 ο ενισχυτής και καμιά 200 το καρτάκι phono? Ελληνική διάθεση των προϊόντων?
Τι ενοούμε με την ένοια προβολικά ή οχι?

δεν χρειαζεται να παρεις το phono της εταιριας, παιρνεις ενα εξωτερικο οπου εχεις απειρες επιλογες κ σε συμφερουσα τιμη.

Ενας που ξερω οτι φερνει τα creek ειναι http://www.studiohi-fi.gr/

με τη φραση "προβολικα" εννοω οτι τα μεσαια δεν ειναι τονισμενα σε σχεση με το υπολοιπο φασμα συχνοτητων, σε σχεση με τις χαμηλες και τις υψηλες δηλαδη. Απλα οι μεσαιες του εχουν μια πολυ "ανθρωπινη" χροια και διαφανεια. Επιπλεον να πω οτι εχει πολυ καλο ελεγχο χαμηλα.
 
να προτεινω και μια λυση που ειναι προσιτη αλλα με ωραιο ηχο και σοβαρη ισχυ, που δε θα σε βαλει σε μεγαλα εξοδα, δινοντας την ευκαιρια να αγορασεις ενα ωραιο phono stage. Roksan Kandy K2
 
Καλές οι προτάσεις και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
Με βάζετε ομως στον παρακάτω προβληματισμο:
Η κατέυθυνσή μου σε οκλοκληρωμένο ενισχυτή γίνεται για δυο λόγους
1. Την οδήγηση των artemis
2. Τον προενισχυτή του για πικαπ ΜΜ και MC στο μέλον.
Αυτή την στιγμή οι πηγές ακρόασης αποτελούν το πικάπ και ο Η/Υ με μια αρκετά μεγάλη μουσική βιβλίοθήκη που έχω.
Φυσικά υπάρχει το dvd player (pioneer 626) για ταινίες και ενα EQ Behringer FBQ1502.
Ετσι όπως πάει το πράμα, μάλον πρέπει να αλλάξω κατεύθυνση σε τελικό ενισχυτή με ένα phono stage όπως περιγράφετε.
Ο yamaha που έχω (rxv795) μάλον απ'όσο καταλαβαίνω πρεπει να έχει απαίσιο phono γιατί για να ακούσω επεμβαίνω αρκετά μετο EQ.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζω είναι οτι αν θα τον χρησιμοποιήσω για τις οπτικές του εισόδους ή τις line που συνδέω το PC και χρησιμοποιώντας ένα phono stage για το πικαπ επηρεάζει το ήχο ή αν θέλετε θα υπάρχει διαφορά μεγάλη με τον αν η στερεοφωνική έξοδος του PC ή του phono stage συνδεθεί σε ένα ολοκληρωμένο ενισχυτή όπως αυτοί που συζητάμε.
 
με τον τελικο ενισχυτη δεν θα αποφυγεις το προενισχυτικο σταδιο του AV ενισχυτη σου για να τον οδηγησεις. Τα προενισχυτικα σταδια των πεντακαναλων ειναι το σημειο το οποιο ευθυνεται για την υποοδεεστερη αναπαραγωγη μουσικης των 5καναλων συστηματων. Με τον τελικο θα κερδισεις σε οδηγηση αλλα οχι σε ποιοτητα. Για μενα πηγαινε σε εναν πιο προσιτο ολοκληρωμενο με HT passthrough, τον οποιο θα συνδεσεις στον AV, και:

1) θα δουλευει σαν τελικος σε homecinema προγραμμα
2) για δικαναλο προγραμμα θα εχεις συνδεδεμενα το pc κ το πικαπ πανω στον ολοκληρωμενο και θα παιζεις αποκλειστικα με αυτον, χωρις να αναβεις καν τον πεντακαναλο.

αφου εχεις υπολογιστη καλο θα ηταν να στραφεις στην αγορα ενος DAC που θα απογειωσει τον ηχο του.
 
με τον τελικο ενισχυτη δεν θα αποφυγεις το προενισχυτικο σταδιο του AV ενισχυτη σου για να τον οδηγησεις. Τα προενισχυτικα σταδια των πεντακαναλων ειναι το σημειο το οποιο ευθυνεται για την υποοδεεστερη αναπαραγωγη μουσικης των 5καναλων συστηματων. Με τον τελικο θα κερδισεις σε οδηγηση αλλα οχι σε ποιοτητα. Για μενα πηγαινε σε εναν πιο προσιτο ολοκληρωμενο με HT passthrough, τον οποιο θα συνδεσεις στον AV, και:

1) θα δουλευει σαν τελικος σε homecinema προγραμμα
2) για δικαναλο προγραμμα θα εχεις συνδεδεμενα το pc κ το πικαπ πανω στον ολοκληρωμενο και θα παιζεις αποκλειστικα με αυτον, χωρις να αναβεις καν τον πεντακαναλο.

αφου εχεις υπολογιστη καλο θα ηταν να στραφεις στην αγορα ενος DAC που θα απογειωσει τον ηχο του.

Ναι κάτι τέτοι φανταζόμουν κι εγώ οτι συμβαίνει.Δλδ οτι οι 5καναλοι είναι για το ... πεντακάναλο και μόνο (κάτι που δενμ'απασχολεί).

Οσον αφορά το DAC που λές, ενοείς εξωτερικό
DAC ώστε να συνδεθεί η κάρτα ήχου με RCA σ'αυτόν και το DAC στον Ολοκληρωμένο.
Αν ναι για αυτό ψάχνω τον Harman Kardon 990 που έχει και ψηφιακές εισόδους Coaxial και Optical και βασίζομαι στην αναπαραγωγή απο PC στον DAC της κάρτας ήχου (Sound Blaster XFI Xtreme Music 24/96) μέσω WASAPI. Μέχρι στιγμής τα πάει καλά. Βάζοντας έναν ολοκληρωμένο μπορεί να μου "ξερασει" ατέλειες που δεν ακούω τώρα, αλλά αν συμβεί κάτι τέτοιο θα αντιμετωπιστεί τότε είτε με εξωτερικό DAC είτε με μια πιο αξιοπρεπή κάρτα ήχου (λόγο επαγκελματικής ιδιότητας γνωρίζω τον κόσμο των Η/Υ σε πολύ προχωρημένο επίπεδο).
Από την άλλη οι ολοκληρωμένοι με DAC είναι ελάχιστοι και ένας από αυτούς είνα ο HK 990 με καλή τιμή (1400e) αρκετά βάτ και απίστευτο εξοπλισμό σε συνδέσεις.
Το εξετάζω ως προς το θέμα του ταιριάσματος κλπ.
 
εχουν κι αλλοι ενσωματωμενο DAC, Leema Pulse III, Hegel...

Παντως μπορεις να παρεις με 330 ευρω το Arcam rDac και να μη σε περιοριζει η επιλογη ενισχυτη
 
Εντάηει πλάκα κάνω δεν τπάρχει θέμα αφού και εγώ όταν ήταν να αγοράσω ηχεία το πρώτο πράγμα που έλεγα στους καταστηματάρχες ήταν να μην είναι made in china και αυτοί μουέλεγαν για πλάκα ωραία έχουμε ένα χειροποίητο αγγλικό στα 20000 ευρώ ένα γαλλικό στα 4000 ευρώ κλπ, και εγώ στην θέση σου ήμουνα απλά με έκαναν να τους πιστέψω αφού οι μεγαλύτερες εταιρίες ήχου κατασκευάζουν ηχεία εκατομμυρίων στην Κίνα. Πάρε τις μεγαλύτερες μάρκες supercars όλα εκεί φτιάχνονται. Αλλάξανε τα δεδομένα για όλους...

Τώρα όσον αφορά το έτος στους ενισχυτές στερεοφωνικού σήματος δεν παίζει ρόλο τα χρόνια κατασκευής όπως στους AV ενισχυτές. Σε εμάς απ'ότι έχεις καταλάβει παίζει ρόλο το ρεύμα, τα πηνία, οι πυκνωτές οι μετασχηματιστές...κλπ αν η κατασκευή τους είναι άρτια θα είναι για μια ζωή. Τώρα και η τεχνολογία παίζει ρόλο δεν λέω αλλά δεν κόβουμε και φλέβες. Παρατηρώ π.χ. κόσμο να μιλάει με τα καλύτερα λόγια για πικαπ της Technics το MKII το οποίο είναι πολλών ετών και ακόμα ηχητικά υπερβαίνει πολλά καινούρια. Εγώ κάπως έτσι το βλέπω πάντως.
Φιλικά Δημήτρης.
 
Νομίζω οτι παρεξήγησες την αποψή μου περι κινέζικων.
Το συγκεκριμένο προιόν πάντως είναι του 1999!!!!!!
http://cpskal.gr/event99-1.htm

παρε ενα τηλ να δεις ποσο κοστιζε το 1999 και θα καταλαβεις γιατι αξιζει να το ακουσεις. Ακουσε το
 
Re: Απάντηση: Re: Αναζήτηση Ολοκληρωμένου για AS Artemis

Επι του έργου λοιπόν.
Πραγματικά οταν μια κατασκευή είναι ποιοτική είναι και διαχρονική.
Θα ήθελα να βρώ και κάποι τεστ αλλά στο νετ δεν υπάρχει τίποτα.
Οσον αφορά το άκουσμα κάποιων συσκευών σαν τον caim, xindack και πολούς άλλους δυστυχώς στην θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι περιορισμένα.
Ωραίοι είστε, τα φυτίλια πάνε κι έρχονται (ωραία πράγματα). Με προβληματίζει το γεγονός των πιθανόν service (αχρείαστα να είναι) τέτοιων συσκευών.
Υπάρχουν βέβαια και κάποι άλλοι "φίλοι" που με βάλαν στο τρυπάκι οτι σ' αυτά τα χρήματα υπάρχει και ...... λάμπα (και έχουν ανοίξει κάτι μέτωπα....).
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος την μέτρηση της παραμόρφωσης ενός ολοκληρωμένου τι σημαίνει? Οσο πιό μικρή τόσο το καλύτερο?
Γιατί οι λάμπες έχουν λίγα βατ (30-40-50) σε σχέση μ'αυτούς που μιλάμε?
 
φίλε babis θα σου παραθέσω ώς απάντηση την άποψη ενός φίλου από άλλο φόρουμ η οποία είναι πολύ κατατοπιστική...
"Γενικα θα σου πω οτι η λαμπα και το τρανζιστορ ειναι και τα δυο κυκλωματα ενισχυσης (και προ-ενισχυσης).
Η λαμπα ειναι παλαιοτερης τεχνολογιας και το τρανζιστορ πιο καινουριας (σχετικα).
Γενικα το ρευμα περναει μεσα απο τα κυκλωματα , ενισχυεται και στην εξοδο των κυκλωματων αυτων εχουμε το ενισχυμενο ρευμα.
Η διαφορα στην λαμπα ειναι οτι επειδη ειναι καθαρα αναλογικο κυκλωμα δεν ψηφιοποιει το σημα που δεχεται (δεν "τετραγωνιζει" την κυμματομορφη του ρευματος (και αρα του ηχου) αλλα κραταει την καμπυλη κανονικη (ειναι οσο πιο απλα μπορει να το θεσω συγνωμη !!!)
Σαν αποτελεσμα ειναι οτι ενω οι ενισχυτες με τρανζιστορ βγαζουν πιο "ψηφιακο" ηχο , "τετραγωνισμενο" κατα καποιον τροπο , πιο "σκληρο" και ειδικα οταν χρησιμοποιεις στην κιθαρα Overdrive η distortion ακους αυτο το περιβοητο "ξυσιμο" ...
Αντιθετα στην λαμπα , λογω των χαρακτηριστικων της , ο ηχος ειναι πιο "στρογγυλος" , κομπρεσαρισμενος , "ζεστος" και ειδικα οταν υπεροδηγεις μια λαμπα (οverdrive) η παραμορφωση που παιρνεις ειναι πολυ πιο ογκωδης (οχι μπασσα) , πιο γεματη , πολυ ζεστη και γενικα κλασσεις ανωτερη απο την αντιστοιχη του τρανζιστορ.
Το ιδιο ισχυει και για τα καθαρα , αλλα στην παραμορφωση ειναι πολυ πιο εντονη η διαφορα.
Υπαρχουν βεβαια και τα υβριδια ενισχυτες που χρησιμοποιουν προ-ενισχυση με λαμπα κα τελικο με τρανζιστορ , αλλα κατα την γνωμη μου ειναι περισσοτερο δαιφημιστικο τρικ παρα ουσια ...
Δεν υπαρχει τιποτα πιο κ!#$α απο εναν οδηγημενο ενισχυτη full λαμπατο !!!
Το προβλημα της λαμπας ειναι οτι τα κυκλωματα ειναι πολυ πιο ακριβα και ευαισθητα , πιο βαρια , και πιο δυσκολα στην μαζικη παραγωγη , ενω ανα χρονικα διαστηματα (αναλογα της χρησης του ενισχυτη) οι λαμπες θελους αλλαγη (οπως και του σπιτιου !!!) , το οποιο δεν ειναι φτηνη διαδικασια (μπορει να φτασει η και να ξεπερασει τα 200 , αναλογα με τον τυπο της λαμπας , τον αριθμο τους κτλ).
Αντιθετα το τρανζιστορ ειναι παμθηνο , δεν χαλαει ευκολα και δεν χρειαζεται αντικατασταση με την χρηση. Οποτε καταλαβαινεις γιατι οι περισσοτεροι ενισχυτες χρησιμοποιουν τρανζιστορ (και ειδικα οι λεγομενοι low budget) , αφου το κοστος αγορας τους ειναι το μισο η και πολυ λιγοτερο απ' οτι αυτο των λαμπατων."

Αν κάτι είναι διαφορετικό παρακαλώ οι ειδικοί να παρέμβουν.
Ευχαριστώ.
 
Να καταθέσω και εγώ τη γνώμη μου από τη μικρή εμπειρία μου.
Ο Creek έχει εξαιρετική μεσαία περιοχή αλλά υστερεί στο μπάσο και στον όγκο.
Ο Yamaha έχει πολύ δυναμικό και στιβαρό ήχο και σαν κατασκευή πείθει. Και διαθέτει και ένα phono που δεν υπάρχει απλώς για να υπάρχει.
Αν άκουγα αποκλειστικά jazz ή κλασική μουσική, θα προτιμούσα Creek. Για το αν ροκάρει διατηρώ αμφιβολίες.
Θα υπερθεματίσω και για τα Xindak και όσα γράφει ο φίλτατος ford focus. Πολύ ωραίες κατασκευές με αξιόλογο ήχο. Αξίζουν παραπάνω από τα χρήματα που κοστίζουν.
 
Οι γνώμες συγκλίνουν σε κάποια απο τα μοντέλα που ανέφερα. Η δικιά μου έως τώρα απο τα διαβάσματα) είναι προς τον Yamha τον οποίο στην ερχόμενη εβδομάδα θα μπορέσω να τον ακούσω με τα ηχεία μου.
Στα ίδια χρήματα υπάρχει και ο Denon PMA-2010AE με σχεδόν ίδια χαρακτηριστικά. Θα προσπαθήσω ν'ακούσω και αυτόν.
Για τους Xindak ξερει κανείς που μπορώ να τον ακούσω στην θεσσαλονίκη?

Πάντως ευχαριστώ πολύ για τις γνώμες και το ενδιαφέρον που υπάρχει.