ΑΝΤ1+

Από την επόμενη σεζόν θα πάω και εγώ σε συνδρομή F1!

Πραγματικά στραβώθηκα με τον ΑΝΤ1+. Το αστείο είναι ότι αργότερα στον κανονικό ΑΝΤ1 όταν έδειξε τον αγώνα κονσέρβα, η ανάλυση ήταν κανονική, τουλάχιστον δεν σου έβγαζε τα μάτια.
 
  • Like
Reactions: sgatz
Εγώ πλέον μόνο από f1 tv. Απίστευτη ανάλυση και εξαιρετική αγγλική περιγραφή.
Αυτό το χάλι στην εικόνα του ant1+ δεν μπόρεσα να το παλέψω ούτε με το δωρεάν κουπόνι...

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει ένας φίλος μου f1 tv και βλέπουμε από κει φόρμουλα 1 (είχα σταματήσει να βλέπω αφότου την πήρε ο Αντ1) και είναι απίστευτη τόσο η ανάλυση όσο η περιγραφή. Και έχεις και επιλογές να το βλέπεις από άλλη πλευρά..
 
  • Like
Reactions: sgatz
Tι κοστος εχει ? Καμια προσφορα αν εχεις και ant1+ ?
Έχει ένα πακέτο στα 3.49 το μήνα που είναι στην ουσία να βλέπεις λάιβ στατιστικά κλπ που δεν αξίζει και το pro που έχει λάιβ αγώνες και on demand στα 7.49 το μήνα. Από όσο ξέρω δεν υπάρχει προσφορά με αντ1+ δυστυχώς
 
Έχει ένα πακέτο στα 3.49 το μήνα που είναι στην ουσία να βλέπεις λάιβ στατιστικά κλπ που δεν αξίζει και το pro που έχει λάιβ αγώνες και on demand στα 7.49 το μήνα. Από όσο ξέρω δεν υπάρχει προσφορά με αντ1+ δυστυχώς
Νομίζω πριν την έναρξη της σεζόν βγάζει το ετήσιο γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά, οπότε θα το χτυπήσω τότε

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Νομίζω πριν την έναρξη της σεζόν βγάζει το ετήσιο γύρω στα 50 ευρώ αν θυμάμαι καλά, οπότε θα το χτυπήσω τότε

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ξέρω επειδή δεν έχω προσωπικά. Αλλά από του φίλου μου που έχει έχω δει και έχω ακούσει τα καλύτερα
 
Μήπως κανένας γίγαντας εδω μέσα γνωρίζει πως γινεται η ακύρωση συνδρομής?Τετοιους απατεώνες χωρις την επιλογή ακυρωση ειχα χρόνια να δω.
 
  • Like
Reactions: Midnight and boniak
Εξαργύρωσα και εγώ το 9μηνο free κουπόνι της ΔΕΗ και έκατσα να δω τα προκριματικά της F1 εχθές το βράδυ!

🤣 μου βγήκαν τα μάτια με την ανάλυση VHS!
Εγώ πλέον μόνο από f1 tv. Απίστευτη ανάλυση και εξαιρετική αγγλική περιγραφή.
Αυτό το χάλι στην εικόνα του ant1+ δεν μπόρεσα να το παλέψω ούτε με το δωρεάν κουπόνι...
Σοβαρά όμως, τι άλλο πρέπει να κάνουν εκεί στον ANT1 για να πείσουν ότι το όλο εγχείρημα του ANT1+ είναι μια τεράστια αρπαχτή; "Θα πάρουμε το μονοπώλιο σε μερικά αθλητικά, θα χρεώνουμε συνδρομή με το χρόνο, θα βάλουμε μερικούς servers που δεν επαρκούν, και θα χρεώνουμε στο θεό". Κάπως έτσι ο μέσος Ελληνο-επιχειρηματίας έχει στο μυαλό του το IPTV/on-demand.

Το μεγάλο λάθος τους είναι ότι το έδωσαν δωρέαν και ο κόσμος είδε την ποιότητα της υπηρεσίας χωρίς να πληρώσει. Όχι ότι χρειάζοταν μετά το φιάσκο του Μουντιάλ του 2022, αλλά για όσους ήθελαν να δώσουν στην υπηρεσία μια δεύτερη ευκαιρία.

Το αστείο είναι ότι αργότερα στον κανονικό ΑΝΤ1 όταν έδειξε τον αγώνα κονσέρβα, η ανάλυση ήταν κανονική, τουλάχιστον δεν σου έβγαζε τα μάτια.
Live το δείχνει στο κανονικό ANT1;
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Μήπως κανένας γίγαντας εδω μέσα γνωρίζει πως γινεται η ακύρωση συνδρομής?Τετοιους απατεώνες χωρις την επιλογή ακυρωση ειχα χρόνια να δω.
Μπαίνεις από browser, πατάς ο λογαριασμός μου και κάτω ακριβώς από την περιγραφή του προγράμματός σου θα δεις την επιλογή ακύρωση της συνδρομή μου.
644b76b659659fa91dd08c0a6455e8c7.jpg
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Μπαίνεις από browser, πατάς ο λογαριασμός μου και κάτω ακριβώς από την περιγραφή του προγράμματός σου θα δεις την επιλογή ακύρωση της συνδρομή μου.
644b76b659659fa91dd08c0a6455e8c7.jpg
δεν υπαρχει πλεον η επιλογη αυτη και δες τι απαντησαν οι απατεωνες
Καλημέρα,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο σύστημά μας, ο λογαριασμός σας βρίσκεται σε διαδικασία προσπαθειών ανανέωσης της συνδρομής σας. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχει προηγηθεί ακύρωση πριν την ολοκλήρωση της προπληρωμένης περιόδου.

Το σύστημα προχωράει σε 4 προσπάθειες συνολικά που θα ολοκληρωθούν μέσα σε διάστημα 7 ημερών.

Η πρώτη προσπάθεια χρέωσης της συνδρομής στην κάρτα σας πραγματοποιήθηκε σήμερα 29/10 χωρίς επιτυχία. Η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί στις 31/10 και η τρίτη στις 02/11.

Αν μετά την τέταρτη προσπάθεια που θα πραγματοποιηθεί στις 04/11 δεν επιτευχθεί χρέωση της κάρτας σας, τότε αυτόματα θα γίνει η ακύρωση της συνδρομής σας στο {ANT1+ Value Pack και θα γίνει μετάβαση στο δωρεάν πρόγραμμα ΑΝΤ1+ Free.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως εάν δεν πραγματοποιηθούν με επιτυχία και οι 4 προσπάθειες χρέωσης, δεν μπορούμε να παρέμβουμε στη συγκεκριμένη διαδικασία.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Φιλικά,
Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+
 
δεν υπαρχει πλεον η επιλογη αυτη και δες τι απαντησαν οι απατεωνες
Καλημέρα,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εμφανίζονται στο σύστημά μας, ο λογαριασμός σας βρίσκεται σε διαδικασία προσπαθειών ανανέωσης της συνδρομής σας. Αυτό οφείλεται στο ότι δεν έχει προηγηθεί ακύρωση πριν την ολοκλήρωση της προπληρωμένης περιόδου.

Το σύστημα προχωράει σε 4 προσπάθειες συνολικά που θα ολοκληρωθούν μέσα σε διάστημα 7 ημερών.

Η πρώτη προσπάθεια χρέωσης της συνδρομής στην κάρτα σας πραγματοποιήθηκε σήμερα 29/10 χωρίς επιτυχία. Η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί στις 31/10 και η τρίτη στις 02/11.

Αν μετά την τέταρτη προσπάθεια που θα πραγματοποιηθεί στις 04/11 δεν επιτευχθεί χρέωση της κάρτας σας, τότε αυτόματα θα γίνει η ακύρωση της συνδρομής σας στο {ANT1+ Value Pack και θα γίνει μετάβαση στο δωρεάν πρόγραμμα ΑΝΤ1+ Free.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως εάν δεν πραγματοποιηθούν με επιτυχία και οι 4 προσπάθειες χρέωσης, δεν μπορούμε να παρέμβουμε στη συγκεκριμένη διαδικασία.

Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Φιλικά,
Ομάδα εξυπηρέτησης ΑΝΤ1+
Προφανώς είχες το δωρεάν πακέτο 9 μηνών μέσω ΔΕΗ και δεν ακύρωσες τη συνδρομή πριν τη λήξη του τελευταίου μήνα.
 
  • Like
Reactions: AntonisTz
ναι αυτο ειχα και δεν καταφεραν να με χρεωσουν αλλα τετοια κατασταση λαμογιας πρωτη φορα
 
Δεν υπαρχει η εφαρμογη στην τηλεοραση μου LG . Ενω πριν λιγο καιρο την ειχα εγκατεστημενη και αργοτερα την διεγραψα .
Εκανα και reset την τηλεοραση αλλα παλι δεν την βρίσκω στο store της LG
 
ναι αυτο ειχα και δεν καταφεραν να με χρεωσουν αλλα τετοια κατασταση λαμογιας πρωτη φορα
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λαμογιά, όπως αναφέρεις. Όταν έκανα τη σύνδεση με το κουπόνι από τη ΔΕΗ, στις 12/02/24, με ενημέρωσαν, όπως προφανώς και εσένα, ότι με τη λήξη του 9μήνου θα χρεώνομαι με το μήνα. Ξέρω λοιπόν ότι 12/11/24 θα ξεκινήσω να χρεώνομαι. Ακύρωσα τη συνδρομή χθες, πριν τελειώσει ο τελευταίος δωρεάν μήνας. Δεν το αμέλησα.
 
Last edited:
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λαμογιά, όπως αναφέρεις. Όταν έκανα τη σύνδεση με το κουπόνι από τη ΔΕΗ, στις 12/02/24, με ενημέρωσαν, όπως προφανώς και εσένα, ότι με τη λήξη του 9μήνου θα χρεώνομαι με το μήνα. Ξέρω λοιπόν ότι 12/11/24 θα ξεκινήσω να χρεώνομαι. Ακύρωσα τη συνδρομή χθες, πριν τελειώσει ο τελευταίος δωρεάν μήνας. Δεν το αμέλησα.
λαμογια ειναι να μην μπορεις να ακυρωσεις οποιαδηποτε στιγμη θελεις εφοσον δεν υπάρχει δεσμευση αλλα να πρεπει να γινουν 4 αποπειρες χρεωσης πρωτα....