Αντιμετώπιση Samsung

Ο σειριακός αριθμός θα είναι σε αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος της TV. Συνήθως ζητάνε και τον κωδικό του μοντέλου που επίσης είναι πάνω στο αυτοκόλλητο αυτό.
 
ωχ θενκσ νομιζα πως ειναι ο ιδιος με αυτον που γραφει καπου και στο μενου
edit
Αριθμος σειρας λεει στο μενου B5U4U... κτλ!
 
Το 2106293100 της Service One ειναι σωστο για tv στην εγγυηση ; Ειναι συμβεβλημενοι δηλαδη ;

...Τωρα πρεπει να ξαναπαρω απο δευτερα λεει στον τηλεφωνητη (ως τις 4ρις απαντανε αν ακουσα ορθα)
 
Τελικα στην UE42F5000 γραφει το S/N και στο μενου !

(Θα παρω αυριο τηλ να δω τι ψαρια πιανουν)...
 
Κάνε εγγραφή και δήλωσε την βλάβη στο link.... http://cybersvc1.samsungcsportal.co...n01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en

Γράψε εκεί ημερομηνία αγοράς, το μοντέλο και το σειριακό αριθμό συσκευής, όπως ακριβώς αναγράφονται στο ταμπελάκι στη πλάτη της συσκευής.

Επίσης γράψε τα στοιχεία σου και τον αριθμό κινητού σου.

Στη συνέχεια θα σε καλέσουν τηλεφωνικώς από τη Samsung και μετά θα σου αποστείλουν με SMS και e-mail τον κωδικό αναγγελίας βλάβης (Ticket No) και κωδικό πελάτη.

Θα σου πουν ότι το service που θα ελέγξει την τηλεόραση και θα αναλάβει την επισκευή θα επικoiνωνήσει μαζί σου, τα υπόλοιπα μετά θα τα πεις με το service που θα σε πάρει τηλέφωνο για τα περαιτέρω.

Η Service One δεν κάνει τίποτα αν δεν λάβει κωδικό πελάτη και Ticket Νο από τη Samsung, είναι δώρον άδωρον να τους πάρεις τηλέφωνο.

Επίσης μπορείς να κάνεις αναγγελία της βλάβης:

Από σταθερό στο 80111 7267864 και από κινητό στο 210 6897691 (μην ξεχάσεις να ζητήσεις κωδικό πελάτη και Ticket No).

Την διαδικασία την έχω μάθει απ' έξω και την έχω κάνει και με τους δύο τρόπους :p .... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500
 
Ευχαριστω czoun Οπως τα ειπες επραξα - Ηρθαν και την πηραν σημερα το πρωι
Τωρα αναμενω και ενημερωνω...
 
13/01 ~ 20/01 η αναμονη
Αλλαγη πανελ
Δεν ειναι δικια μου και δεν ρωτησαν αμα ισχυει νεα εγγυηση για το ανταλλακτικο
-Που βλεπουμε ειπαμε ωρες; ...(οκ μπορει να το βρω)
 
Νενικηκαμεν!!
Η περιπετεια ελαβε αισιο τελος,χθες.
Θα ηθελα να ευχαριστησω ολα τα παιδια,και δεν ηταν και λιγα, και το φορουμ βεβαια που με φιλοξενησε.
Τα παιδια που με βοηθησαν με τις γνωσεις και τη επιμονη τους,αλλα κυριως τον Γιωργο τον Πεταση,ο οποιος με πιεσε απ'την αρχη να κανω τη καταγγελια ως παθων κι ο ιδιος στο παρελθον και με τη τεχνικη του καθοδηγηση ηταν ο καταλυτης στη καταδειξη του προβληματος περαν πασης αμφιβολιας.
Αν δεν με πιεζαν,δεν νομιζω να εφτανα την ιστορια αυτη μεχρι τελους.
Απλα για την ιστορια να πω,οτι με πηραν τηλεφωνο απ'το σερβις λιγες εβδομαδες μετα την καταγγελια,κλεισαμε ραντεβου,ηρθαν την πηραν και μου την εφεραν επισκευασμενη χθες.
Εγινε αλλαγη μητρικης πλακετας(ευτυχως) και πλεον η τηλεοραση δειχνει οπως θα επρεπε να δειχνει!
 
Τελεια. Αντε επιτελους. Μπραβο βρε Λακη, χαρηκα.
Συγχαρητηρια στον Γιωργο και σε ολους οσους σου συμπαρασταθηκαν. :grinning-smiley-043
 
Καλοθέατη. Τελικά κράτησες το πάνελ σου (που ήταν καλό), και έλυσαν και το πρόβλημα... :a0210:
 
Άντε, επιτέλους!

Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός ότι το service της Samsung (τουλάχιστον όσο αφορά τις τηλεοράσεις) είναι επιεικώς απαράδεκτο. Πέρασες απίστευτη ταλαιπωρία για να πετύχεις το (υπό φυσιολογικές συνθήκες) αυτονόητο.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

ευχαριστω,θα σε στεναχωρησω λιγο,αλλα η δικια μου δεν εχει κλαουντινγκ.
Ρωτα και το γατο,που την εχει δει.
Καλοθέατη και απροβλημάτιστη από εδώ και πέρα.
Αν κατάλαβα καλά, σε ταλαιπώρησαν τόσο καιρό και έγιναν τόσα και τόσα για μια βλάβη που για αυτούς ήταν αστεία; Ούτε καν αλλαγή πάνελ δε χρειαζόταν να πεις ότι είναι κάτι βρε παιδί μου.
Τέλος πάντων σου εύχομαι όλα καλά από εδώ και πέρα και να τη χαρείς με υγεία.
 
Τέλος καλό όλα καλά. Αντε τώρα ξανά μανά καλιμπράρισμα.

Ευτυχώς που δεν άλλαξαν πάνελ. Τέτοια ομοιομορφία ούτε του

pappas_pao_200613.jpg
 
Συγχαρητηρια για το αισιο τελος και για το αντερο που ειχες!