Αντιπροσωπείες εν Ελλάδι και άλλα φαιδρά

whitecell

New member
16 December 2010
13
Περιμένω μια κεφαλή Benz από το Δεκέμβρη του προηγούμενου έτους. Η αντιπροσωπεία σε κάθε τηλέφωνο έχει τις εξής απαντήσεις: Άργησαν λίγο οι αναβελονώσεις...σε μια εβδομάδα...σε δέκα μέρες...την Τρίτη τα στέλνουν με Κούριερ την Πέμπτη τα έχουμε. Έχουμε περάσει τους δύο μήνες και σημερα πάλι αυτό άκουσα. Υπευθυνότητα από τους Κυρίους του Studio17. Mπράβο!
 
Whitecell καλωσόρισες.
Θα σου στείλω και ένα PM.

Να φανταστώ ότι είσαι χωρίς κεφαλή και άρα πικάπ τόσο καιρό ή φρόντισες να έχεις μια δεύτερη?
 
Τα ίδια παράπονα για τη Benz διαβάζω και σε γερμανικό φόρουμ,και μάλιστα από users που στείλαν την κεφαλή τους για αναβελώνωση μόνοι τους, χωρίς τη μεσολάβηση αντιπροσωπείας. Τρεις μήνες αναμονής είναι ένα φυσιολογικό διάστημα, άλλοι πάλι γράφουν ότι στείλανε την κεφαλή τους το καλοκαίρι και δεν την έχουν πάρει ακόμα πίσω. Από ότι φαίνεται οι ρυθμοί εργασίας στη Benz θυμίζουν τη διαφήμιση του Jack Daniels-ξέρεις, αυτή με τους τύπους που αντί να δουλεύουν ρίχνουν τάπες από βαρέλια σε μιά καρδάρα. Πιθανολογώ, χωρίς να έχω καμιά εμπειρία από το Studio 17, ούτε θετική ούτε αρνητική, ότι δε φταιν αυτοί για την καθυστέρηση.
 
Ναι, αλλά δε μιλάμε για αναβελόνωση, μιλάμε για νέα κεφαλή...
Και αν ήταν εντάξει θα μου έλεγαν ξέρεις, μας λένε την άλλη εβδομάδα μπορεί να είναι σε τρείς μήνες, αυτό είνια σέβομαι τον πελάτη μου γιατί εγώ δεν θα περάσω ούτε απέξω ακόμα και για άλλα πράγματα που ίσως έχουν.
Είναι για καινούργιο πικάπ φίλε tmjuju, οπότε δεν μπορώ να το ακούσω γιατί θα έρθει η νέα κεφαλή "την άλλη εβδομάδα"
 
Στο αρχικό ποστ μιλάς όμως για αναβελόνωση...


Περιμένω μια κεφαλή Benz από το Δεκέμβρη του προηγούμενου έτους. Η αντιπροσωπεία σε κάθε τηλέφωνο έχει τις εξής απαντήσεις: Άργησαν λίγο οι αναβελονώσεις...σε μια εβδομάδα...σε δέκα μέρες...την Τρίτη τα στέλνουν με Κούριερ την Πέμπτη τα έχουμε. Έχουμε περάσει τους δύο μήνες και σημερα πάλι αυτό άκουσα. Υπευθυνότητα από τους Κυρίους του Studio17. Mπράβο!
 
Κάθε άλλο..αυτό είναι αυτό που μου απαντούσανσυνεχώς για την αργοπορία του "δέματος" που περιμένουν από Ελβετία...
 
Τι σχέση έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο;:huh2: Βέβαια πριν λίγο καιρό η Benz ανακοίνωσε ότι παύει πλέον να κάνει αναβελόνωση σε κεφαλές άλλων εταιρειών, οπότε μπορεί να βρεις εκεί την εξήγηση. Μεγάλος φόρτος εργασίας με επισκευές=καθυστερήσεις στην κατασκευή νέων κεφαλών.
 
Βρε παιδιά αλλοίμονο αν ο αντιπρόσωπος είναι στην ίδια μοίρα με κάποιον ιδιώτη που παραγγέλνει μέσω ιντερνέτ.
Για ποιό λόγο λοιπόν να βάλουμε έναν μεσάζοντα όταν θέλουμε να παραγγείλουμε μια κεφαλή;
Αφού και ακριβότερη θα την πάρουμε και καθυστέρηση θα έχουμε.
Δύο μήνες είναι πάρα πολλοί για αγορά.
Από Αμερική να ήταν θα είχε έρθει σε λιγότερο από μήνα.
Και μην μου πείτε ότι στηρίζετε την Ελληνική Οικονομία όταν ψωνίζεται από τον ακριβό αντιπρόσωπο, γιατί θα γελάσω.
Όταν δίνεις χρήματα, έχεις και απαιτήσεις.
Έτσι είναι κύριοι.
 
Μην πυροβολείτε τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο γιατι μπορεί πράγματι η καθυστέρηση να οφείλεται στην ίδια την εταιρεία.Ανάλογη εμπειρία είχα καί εγώ αλλα το όλο φταίξιμο ήταν της εταιρείας.Συγκεκριμένα ,τέλη Αυγούστου 2010 παράγγειλα τον τελικό της SUGDEN τον ΜASTERCLASS ,δίνοντας μία αρκετή σοβαρή προκαταβολή.Προβλεπόμενος χρόνος αποστολής τέλη Οκτωβρίου.Περνούσαν οι μέρες ,συνεχή τηλεφωνήματα στον αντιπρόσωπο ,ο οποίος μου έλεγε οτι η καθυστέρηση οφείλεται στην SUGDEN κ.λ.π.Αφου η υπομονή μου άρχιζε να εξαντλείται ,μετα απο προτροπή του ίδιου του αντιπροσωπου STUDIO 17 ,έστειλα ηλ.μήνυμα στην SUGDEN καί ο υπεύθυνος αφου μου ζήτησε συγνώμη για την καθυστέρηση ,μου ομολόγησε οτι η καθυστέρηση πράγματι οφειλόταν σ'αυτή και μετα ανα τακτικά διαστήματα μου έστελνε μηνύματα σε ποιο στάδιο ήταν η παραγγελία μου ,μου έστειλε φωτο κατα την συναρμολογησή του απο "γυναικεία" χέρια (!!) ,για τον άσχημο καιρό της Αγγλίας που είχε παραλύσει τις μεταφορές κ.λ.π. καί για να μην τα πολυλογώ το μηχάνημα ήρθε παραμονές Χριστουγέννων με δώρο 2 SACD ,με ευχές για καλή ακρόαση .Ομοια εμπειρία πολύμηνης αναμονής είχα όταν είχα παραγγείλει μία κεφαλή DNM ,γιατι όπως μου είχε πεί τότε ο αντιπρόσωπος ,η εταιρεία άλλαζε έδρα.Συνεπώς ,κατα την δική μου εμπειρία δεν φταίει πάντοτε ο αντιπρόσωπος
 
Tελείως διαφορετικό αυτό όμως.
Δες γιατί: Πιστεύοντας τον αντιπρόσωπο ζήτησαα τον μέιλ της εταιρείας κι εγώ. Μου έδωσε το λινκ που ήδη γνώριζα, το musicalsurroundings.Έλα όμως που αυτό είναι μόνο για Αμερική...και αυτό ακριβώς μου είπαν και στο μέιλ, όταν το έστειλα...Τι να υποθέσεις δηλαδή...
Ε, και άλλο να φτιάξεις έναν τελικό κι άλο μια κεφαλή.
Σαφέστατα βέβαια, και στις δυο περιπτώσεις η οποιαδήποτε καθυστέρηση είναι έλλειψη σεβασμού και επαγγελματισμού από την εταιρεία.
Και η καθυστέρηση είναι αναλογική... δηλαδή όταν θεωρητικά ξέρεις οτι θα κάνει η παραγγελία 2 μήνες είναι άλλο με το να σου λένε το στέλνουν με κούριερ σε δύο μέρες και να κάνει δυο μήνες και ακόμα...
 
Τι να σου πω φίλε μου ,μπορεί οι εταιρείες να το κάνουν καί επίτηδες για να δώσουν "κύρος" στον εαυτό τους καί στα προιόντα τους ,γιατι αφήνουν να εννοηθεί οτι τα προιόντα τους είναι τόσο καλά που υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση που δεν προλαβαίνουν ,οπότε για να γίνεις "εκλεκτός" θα πρέπει να περιμένεις .Η το κάνουν για να δικαιολογήσουν τα χρήματα που ζητούν.Και για να χαριτολογήσουμε λίγο ,μου θυμίζει τις "εβδομαδιαίες" φωτογραφίες της παλιάς εποχής που ενώ ήθελε μία ημέρα ,ο φωτογράφος για να δικαιολογήσει την αυξημένη τιμή έλεγε στους πελάτες οτι θέλει μία εβδομάδα ,εξού καί ο χαρακτηρισμός "εβδομαδιαία" ή το κούρεμα κάποιου με λίγα μαλλιά που ο κουρέας κάνει περισσότερο χρόνο απ'οτι σε ένα κανονικό κούρεμα ,ακριβώς για να δικαιολογήσει τα λεφτά του.Αλλα για να το γυρίσουμε καί στο σοβαρό ,επειδή με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο έχω κάνει πολλές συναλλαγές ,μεγάλου υψους χρημάτων ,μόνο καλά λόγια έχω να πω γι'αυτόν,αφου καί συνεπής καί σεμνός είναι ,το πρόβλημα μάλλον θα οφείλεται στην εταιρεία.
 
Πιθανόν να αργούν οι εταιρίες, αλλά κι οι αντιπρόσωποι έχουν το θεματάκι τους. Επειδή δεν είναι και τίποτα μεγάλες επιχειρήσεις (οι περισσότεροι είναι απλά μαγαζιά) δεν έχουν τη δυνατότητα να στοκάρουν. Απόλυτα λογικό. Επειδή όμως αυτήν την εποχή υπάρχει και πρόβλημα ρευστότητας και τα κουκιά είναι μετρημένα, περιμένουν να μπουν παραγγελίες από λιανικούς σαν εμάς και μετά να βάλουν τη δική τους παραγγελία στην εταιρία. Το θέμα σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι περιμένουν να μαζέψουν αρκετά εμπορεύματα, να τα φέρουν όλα μαζί και να πληρώσουν μια φορά μεταφορικά, έξοδα εκτελωνισμού και διάφορα άλλα. Εγώ πέρσι περίμενα κανένα εξάμηνο ένα πολύμπριζο μιας κάποιας φίρμας... και τελικά πήρα ένα μιας άλλης που απλά το βρήκα να υπάρχει σε μαγαζί.
 
Re: Απάντηση: Αντιπροσωπείες εν Ελλάδι και άλλα φαιδρά

με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο έχω κάνει πολλές συναλλαγές ,μεγάλου υψους χρημάτων ,μόνο καλά λόγια έχω να πω γι'αυτόν,αφου καί συνεπής καί σεμνός είναι ,το πρόβλημα μάλλον θα οφείλεται στην εταιρεία.

H συμπεριφορά του προς εμένα δεν ήταν ανάλογη πάντως.
Εξάλλου, αν σε κρεμούσε η εταιρεία που αντιπροσωπεύεις μια, δυο, κάποτε θα έλεγες στον πελάτη σου συγνώμη ότι μου λένε σου λέω, να δείξεις μια συμπάθεια στην κατάσταση ως επαγγελματίας. Δεν συνέβη ποτέ...
 
Και λέω εγώ τώρα: αν παραγγείλω την κεφαλή για την οποία γίνεται λόγος, από μαγαζί του εξωτερικού, μέσω ιντερνέτ, θα έχω την ίδια καθυστέρηση;
Εγώ λέω πως όχι.
Γιατί, υπόθεση κάνω, λοπόν δεν μπορεί να συμβεί το ίδιο και εδώ;
Γιατί, είτε έχουν γραμμένους τους αντιπροσώπους μας, είτε δεν έχουν στοκ οι αντιπρόσωποι και περιμένουν ένα σεβαστό (κατά την γνώμη τους) αριθμό παραγγελιών.
Και στις δυο περιπτώσεις οι αντιπροσωπείες, μόνο στα λόγια είναι αντιπροσωπείες.