Αντίθεση (όχι άλλο κάρβουνο)

O σεισμογραφος ειναι για την 9705 υποθετω.Και εγω εχω δει τηλεορασεις που το τριγωνο σε μετρησεις εφεγε αλλα σε σημα βιντεο δεν καταλαβαινεις τιποτα .Υπηρχε ισορροπια.Την συζητηση πλασμα vs lcd δεν θα την κανουμε.Ειναι τι ενοχλει τον καθενα.Εμενα πχ με χαλουν οι αναλαμπες των πλασμα,.Εγω απλα θελω να μου πεις αν συμφωνεις με αυτο που λεω:οι μετρησεις και τα απολυτα νουμερα δεν μπορουν να σκιαγραφησουν τον χαρακτηρα μιας τηλεορασης.Παιζουν ρολο πολλα στις μετρησεις.Γι αυτο αν δεν δω την τηλεοραση δεν εκφερω αποψη.Και θα σου φερω ενα απλο παραδειγμα .H d8000 της samsung δεν εχει direct led με l/d.Aν ειχε τα νουμερα στις μετρησεις θα εκτοξεοταν πολυ περισσοτερο.Αυτο δεν σημαινει οτι σε σημα video δεν θα ειναι πολυ καλυτερη απο αλλες με direct led l/d.Oπως και η σονυ ΗΧ900.Οσον αφορα το video αν ηταν στην θεση της 8000 η HX800 της σονυ θα υπηρχε καλυτερος ελεγχος του οπισθιου φωτισμου

Δεν κατάλαβα. Τι εννοείς σεισμογράφος; Η 9731 ήταν το κορυφαίο μοντέλο της φιλιπς για το 2006.

Σχετικά με τις μετρήσεις, διαφωνώ. Οτιδήποτε δεν μπορεί να μετρηθεί, δεν υπάρχει. Για οτιδήποτε υπάρχει ένας τρόπος να το μετρήσεις.

Αν τώρα περιοριστούμε στις τυπικές μετρήσεις που βλέπουμε στα reviews, αν αυτές γίνουν σωστά μας λένε ένα σημαντικό κομμάτι του πως δείχνει μια τηλεόραση...
Τώρα την συμπεριφορά σε θέαση, δεν την ξέρεις από τα reviews, γιατί είναι δεκάδες άλλες παράμετροι που παραμένουν αμέτρητες. Το flicker, το trailing που αλλάζει ανάλογα με τα εμπλεκόμενα χρώματα, η ομοιομορφία, οι γωνίες θέασης, κλπ.

Τώρα για τον έλεγχο φωτισμού, νομίζω τον καλύτερο για το 2010 τον είχε η φίλιπς. Αλλά δεν είδαμε κάποια τηλεόραση της Toshiba με τις 512 ζώνες ελέγχου...
Την σόνυ δεν την πέτυχα πουθενά να την δω, αλλά είχε επίσης UV2A πάνελ, και υποθέτω φωτισμό spot dimming.
 
Tον σεισμογραφο τον ανεφερε ο Υπεριον και απο οτι καταλαβα εννοουσε το gamma της 9705.Εκανα λαθος;Eτσι καταλαβα.Τωρα με αυτα που γραφεις με καλυψες αποτυτα. Εσυ που εχεις οργανο ξερεις και τι κανεις.
(Αν τώρα περιοριστούμε στις τυπικές μετρήσεις που βλέπουμε στα reviews, αν αυτές γίνουν σωστά μας λένε ένα σημαντικό κομμάτι του πως δείχνει μια τηλεόραση)...
Τώρα την συμπεριφορά σε θέαση, δεν την ξέρεις από τα reviews, γιατί είναι δεκάδες άλλες παράμετροι που παραμένουν αμέτρητες. Το flicker, το trailing που αλλάζει ανάλογα με τα εμπλεκόμενα χρώματα, η ομοιομορφία, οι γωνίες θέασης, κλπ.Πολυ σωστος!!!
Αρα το καλυτερο θα ηταν να τις δεις.Και η συμπεριφορα στην θεαση εχει σχεση με τον τι ενοχλει τον καθενα.Απλα η 8000 φετος υπηρχαν στιγμες μου ειπε ο Μανος που δεν καταλαβαινες το l/d και ομως διατηρουσε τον ελεγχο απολυτα σαν πλασμα.Δεν ειχε τα δυναμικα απο μια direct led στον οπισθιο φωτισμο και ουτε τα νουμερα των μετρησεων απο μια direct led που απο τα νουμερα μονο υποθετεις πως η direct led θα ειναι και καλυτερη
 
Tον σεισμογραφο τον ανεφερε ο Υπεριον και απο οτι καταλαβα εννοουσε το gamma της 9705.

Α, συγνώμη δεν είχα δει το πόστ του Yperion και νόμιζα ότι μεταφέρθηκε το πόστ από άλλο νήμα και κάτι έχασα. Ναι, σωστά φαντάστηκες είναι ο γνωστός σάκος του μποξ, η φίλιπς και η 9705...

Η 9705 έχει την μεγαλύτερη ANSI αντίθεση από όλα τα φετεινά μοντέλα, αλλά το γάμμα της έχει πρόβλημα κυρίως στην περιοχή 70-90 IRE, όπου για λόγους που η φίλιπς ξέρει η φωτεινότητά τους είναι αισθητά χαμηλότερη από τα 100 IRE, και η καμπύλη γάμμα κάνει μια αύξηση προς μεγαλύτερα γάμμα (αν θυμάμαι καλά το διάγραμμα).

Δυστυχώς, πρέπει να την ξαναμετρήσω, να δω αν έχει βελτιωθεί η κατάσταση με τα δεκάδες firmware updates που έχουν βγει (το δυστυχώς πάει στο ότι βαριέμαι... :flipout:)
 
Αρα το καλυτερο θα ηταν να τις δεις.Και η συμπεριφορα στην θεαση εχει σχεση με τον τι ενοχλει τον καθενα.Απλα η 8000 φετος υπηρχαν στιγμες μου ειπε ο Μανος που δεν καταλαβαινες το l/d και ομως διατηρουσε τον ελεγχο απολυτα σαν πλασμα.Δεν ειχε τα δυναμικα απο μια direct led στον οπισθιο φωτισμο και ουτε τα νουμερα των μετρησεων απο μια direct led που απο τα νουμερα μονο υποθετεις πως η direct led θα ειναι και καλυτερη

Εννοείται ότι πάντα πρέπει να δεις πριν αγοράσεις. Συνεχίζοντας π.χ. την περίπτωση της 9705, θα περίμενα κανείς ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα ήταν το γάμμα, ή έστω το halo του local dimming. Στην πράξη, από το συγκριτικό που κάναμε, κανένα από τα δυο δεν ενοχλεί τόσο όσο η αναποφασιστικότητα στο τι ζώνη να ανάψει σε κινούμενα φυλλώματα δέντρων... Όλα αυτά είναι αδυναμίες του λογισμικού, που κανείς δεν θα σου πει...

Τώρα με την D8000, ο Μάνος δίνει μια πολύ εικόνα. Μένει να την αγοράσει κάποιος, να μας πει...
 
Γιατί να μην έχει; Αν είχε ρυθμιστικό για τον οπίσθιο φωτισμό, όλα θα ήταν διαφορετικά.

Mε ποιόν τρόπο θα ήταν διαφορετικά, Γιώργο; Πόσο πιο χαμηλά από τα 73 nits που την είχες ή τα 100 nits που κατέληξες στα τελευταία της, θα την έβαζες, για να "βελτιώσεις" το μαύρο της;

Εννοείται ότι μια τηλεόραση με ANSI αντίθεση 500:1 θα δείξει καλύτερα από μια με αντίθεση 200:1.

Αν είναι και οι δύο LCD, ναι...

Δεν είναι όμως όλες οι τηλεοράσεις LCD, ώστε να ταυτίζουν το ANSI contrast τους με το native on/off τους...

Πως φαντάζεσαι θα δείχνει η CRT του 200:1 δίπλα στην C8000 του 500:1;

Στα σκοτεινά πλάνα, καλύτερα, στα φωτεινά, χειρότερα...
 
Mε ποιόν τρόπο θα ήταν διαφορετικά, Γιώργο; Πόσο πιο χαμηλά από τα 73 nits που την είχες ή τα 100 nits που κατέληξες στα τελευταία της, θα την έβαζες, για να "βελτιώσεις" το μαύρο της;

Τι σημαίνει ANSI αντίθεση σε ένα LCD πανελ;
 
Αν είναι και οι δύο LCD, ναι...

Δεν είναι όμως όλες οι τηλεοράσεις LCD, ώστε να ταυτίζουν το ANSI contrast τους με το native on/off τους...

Τι σημαίνει ANSI αντίθεση;
 
Φιλε jl δεν καταλαβα τιποτα.Τα λες επιστημονικα.Ansi αντίθεση σε LCD πανελ που ρωτησε ο Πετασης δεν καταλαβα ουτε εγω τι εννοεις;
 
Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνετε παιδιά;

Ότι ένα πάνελ LCD μετράει εγγενώς τις ίδιες τιμές λευκού-μαυρού είτε στη μέτρηση ANSI, είτε στη μέτρηση on/off, ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει στις άλλες τεχνολογίες;
 
Εισαι σιγουρος οτι συμβαινει αυτο Γιαννη?

Μεσω του dimming (local ειτε global) μια LCD μπορει να εχει μαυρο 0 nits , σε ANSI ομως δεν μπορει γιατι καποιες ζωνες (ειτε ολος ο φωτισμος) θα αναψει.

Αν θυμαστε υπηρχε και διαφημιση "ποια LCD εχει μαυρο σαν την Kuro" , αλλα ξεχασαν να πουν οτι μονο σβηστη ειχε το μαυρο της Kuro (η Sony Ζ5500) , σε καθε αλλη περιπτωση ειχε ενα ωραιο γκριζακι.-bye-
 
"Εγγενώς", Γιάννη, "εγγενώς" λέμε...

Ό,τι δίνει δηλαδή το πάνελ μόνο, χωρίς τη χρήση τεχνικών δυναμικής μεταβολής του οπίσθιου φωτισμού (global/local dimming).
 
Εχει σχεση με το οτι οι πλασμα ειναι αυτοφωτες και οι lcd ετερωφωτες εχουν δηλαδη οπισθιο φωτισμο
 
Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνετε παιδιά;

Ότι ένα πάνελ LCD μετράει εγγενώς τις ίδιες τιμές λευκού-μαυρού είτε στη μέτρηση ANSI, είτε στη μέτρηση on/off, ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει στις άλλες τεχνολογίες;

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι η μέτρηση ANSI contrast δεν σχετίζεται με την διαπερατότητα του πάνελ, και θεωρείς ότι ένα πάνελ LCD με 500:1 θα είναι πάντα χειρότερο από μια CRT με ANSI αντίθεση 200:1.
 
Αν θυμαστε υπηρχε και διαφημιση "ποια LCD εχει μαυρο σαν την Kuro" , αλλα ξεχασαν να πουν οτι μονο σβηστη ειχε το μαυρο της Kuro (η Sony Ζ5500) , σε καθε αλλη περιπτωση ειχε ενα ωραιο γκριζακι.-bye-

Όταν λες υπήρχε; Εμένα μόλις την έβγαλε στην κορυφή του νήματος... :flipout:
Ζει και βασιλεύει...
 
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι η μέτρηση ANSI contrast δεν σχετίζεται με την διαπερατότητα του πάνελ,

Έγραψα πουθενά κάτι τέτοιο; :blink:

και θεωρείς ότι ένα πάνελ LCD με 500:1 θα είναι πάντα χειρότερο από μια CRT με ANSI αντίθεση 200:1.

Δεν είπα ότι θα είναι πάντα χειρότερο, αναφέρθηκα πολύ συγκεκριμένα στα σκοτεινά πλάνα...
 
Όταν λες υπήρχε; Εμένα μόλις την έβγαλε στην κορυφή του νήματος... :flipout:
Ζει και βασιλεύει...

Μολις το ειδα και εγω.:flipout:

Νομιζα οτι ειχε αποσυρθει αφου η σειρα Ζ δεν πωλειται εδω και ενα χρονο.