"Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

jpil

Supreme Member
13 March 2010
4,017
Πειραιάς - Αιγάλεω
Άλλο ένα ενδιαφέρον παράπονο ενός συνδρομητή που έχει κάνει ενυπόγραφα καταγγελία στο satleo.

Διαβάστε παρακάτω.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω εσας και τα μέλη σας σχετικά με την αντιμετώπιση που έχουν οι επαγγελματίες που είναι συνδρομητές της Νοβα. Την Κυριακή που μας πέρασε και ενω το πρακτορείο προπο που διαθέτω είχε κόσμο που περίμενε να δει τα playoff του πρωταθλήματος ο δέκτης μας άφησε χρόνους... Ο γνωστός με το παρατσούκλι patatasat στα διάφορα φόρουμ έδειχνε παντού 0% σήμα. Κάλεσαν οι γονείς μου την νοβα στις 18/5 αφού ο τεχνικός μου δε μπορουσε να έρθει και δεν έβγαλαν κάποια άκρη γιατί δεν έχουν γνώσεις τεχνικού. Βέβαια του ανέφεραν να γίνει έλεγχος του κατόπτρου

20/5 σήμερα και ήρθε ο τεχνικός.Τι δέκτη έχεις μου λέει;Το δικό τους απαντώ...Οκ εντάξει είναι το πιάτο! Πατάει επαναφορα εργοστασιακών ρυθμίσεων και όλα ω του θαύματος οκ! Παίρνω πίσω την νοβα και αφου έσπασα τα νεύρα μου με την υπάλληλο του cc έρχομαι σε επαφή με έναν προιστάμενο,τον κ.Ορφανό. Αφού του λέω όσα συνέβησαν ζήτησα την πίστωση των ημερών που δεν είχα υπηρεσίες...
-- Δεν γίνεται μου λέει,φταίει ο δέκτης σας !!!!!
-- Μα εσείς μου φορτώσατε σε επαγγελματικό συμβόλαιο την σαβούρα...Αφήστε με να βάλω την κάρτα στο χρυσοπληρωμένου μου dreambox που είναι ΔΕΚΤΗΣ και όχι σαβούρα σαν την δικιά σας και δε κολλάει ποτέ
-- Αυτό δεν γίνεται
-- Αρα τι φταίω κύριε?πόσο καιρό θα πληρώνω να είμαι όμηρος της σαβούρας εκ νοτίου αφρικής που πουλάτε?
Να μην πολυλογώ δεν δεχόταν τίποτε και με έφτασε στα όρια μου οπότε και ζήτησα την διακοπή του επαγγελματικού μου συμβολαίου την οποία μου είπε οτι την δρομολογεί άμεσα με ιδιαίτερη άνεση...

Και ερωτώ
Ως πότε θα πληρώνουμε την πιο ακριβή σύνδεση της ευρώπης;
Ως πότε θα τρώμε στα μούτρα τέτοιους δέκτες σαβούρας;
Ως πότε θα μας εμποδίζουν παράνομα πιστεύω και αν κάνω λάθος διορθώστε με να μας δένουν την κάρτα με τον δέκτη;
Ως πότε θα μας αντιμετωπίζουν έτσι στα cc τους τη στιγμή που σκάμε 90 ευρω το μήνα και δεν έχουμε υπηρεσίες εξαιτίας του δέκτη ΤΟΥΣ και να χάνουμε τόσο κόσμο και χρήματα από τα πρακτορεία μας;

Αν και το νόβα είναι απαραίτητο για το μαγαζί σε τέτοια χάλια εγω δεν λέω ναι.Το ίδιο καλώ να κάνουν όλοι οι συνάδελφοι μου και να αντιδράσουμε έτσι και στον απαράδεκτο τιμοκατάλογο τους σε ένα προιόν που μέγας χορηγός είναι ο ίδιος ο ΟΠΑΠ. Τότε να δούμε τι θα κάνει ο κάθε κ. Ορφανός με 5000 διακοπές επαγγελματικών συμβολαίων μπροστά του και τότε να δούμε τι θα κάνουν οι μανατζαραίοι της νοβα που δε θα τους βγαίνουν τα νούμερα.

http://www.satleo.gr/content/view/3746/1/
 
Είμαι συνδρομητής από το 2004, αλλά βλέπω πρώτη φορά τόσες πολλές μαζικές επιστολές και καταγγελίες εναντίον της εταιρίας και δεν είναι μόνο στο διαδίκτυο, αλλά και στο περίγυρο μου. Γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι πως πληθώρα συνδρομητών είναι ιδιαίτερα απογοητευμένοι με τη νέες στρατηγικές του εμπορικού τμήματος. Ενδεχομένως θα ήταν καλό για την εταιρία να το ξανακοιτάξει, κυρίως επειδή μας έχει συνηθίσει σε βραβεία Customer Care κτλ. !!
Στατιστικά ξένων παρόχων (του γερμανικού Sky ή της ιταλικής Sky) έχουν δείξει πως τα HD έφεραν αυξήσεις στην συνδρομητική βάση, αλλά μακροπρόθεσμα -και με τις υπηρεσίες που παρέχονται σε πιλοτικό στάδιο από τη Nova- αμφιβάλλω αν θα μπορέσουν να διατηρηθούν.
Στο θέμα με την δέσμευση δέκτη-κάρτας σαφέστατα υπάρχουν εκατοντάδες δέκτες του εμπορίου που όχι μόνο είναι καλύτεροι, αλλά και εύχρηστοι.
Αδυνατώ πάντως να πιστέψω πως μία εταιρία που σέβεται τον εαυτό και τους συνδρομητές της, δεν έχει καταφέρει στο εξάμηνο λειτουργίας του Pace να προσαρμόσει τους συνδρομητές σε ενιαία βάση. Ακούμε και διαβάζουμε συνεχώς για παλιούς συνδρομητές που με απαρχιωμένους ιδιόκτητους δέκτες απολαμβάνουν καλύτερες και οικονομικότερες υπηρεσίες, από ότι με τον Pace που ουσιαστικά μόνο (!) HD κανάλια προσέφερε.
Επειδή έχω τον Pace λίγο καιρό και αποφάσισα χάρη σε μία δελεαστικότατη προσφορά που μου έγινε, να φύγω από την εργένικη καρτοζωή μπορώ μετά βεβαιότητας να πω πως: προτιμούσα την κατάσταση ως είχε, πριν την τροποποίηση του συμβολαίου μου με όλες τις ελευθερίες που είχα.
ΑΡΝΟΥΜΑΙ πραγματικά να είμαι εξιλαστήριο θύμα της πειρατείας. Αν η nova ήθελε πραγματικά να περιορίσει την τελευταία, ας βρει νέους τρόπους και όχι ευθεία επίθεση προς όλους.
 
Last edited:
Μου πουλάτε[nova] ένα υπόγειο διαμέρισμα [κάρτα] για ρετιρέ…και στο συμβόλαιο αγοράς υπάρχουν διάφοροι όροι π,χ<< ο εσωτερικός ,ο εξωτερικός χώρος ,όπως και η επίπλωση δεν πρόκειται να αλλάξουν [δέκτης]>>Πάω για άλλο διαμέρισμα[νόμιμη κάρτα] κύριοι!!!,,,,
 
Εγώ γιατί δεν εκπλήσομαι που δε σου δίνουν αποζημίωση; Δεν είχε πρόβλημα ο δέκτης. επαναφορά ρυθμίσεων ήθελε. τι σου φταίει ο άλλος αν εσύ δε πάτησες το κουμπάκι 2 μέρες;
 
Εγώ γιατί δεν εκπλήσομαι που δε σου δίνουν αποζημίωση; Δεν είχε πρόβλημα ο δέκτης. επαναφορά ρυθμίσεων ήθελε. τι σου φταίει ο άλλος αν εσύ δε πάτησες το κουμπάκι 2 μέρες;

Νομίζω πως είναι καταγγελία τρίτου, επίσης δεν νομίζω πως είναι καθήκον του εκάστοτε συνδρομητή να πάρει ταχύρυθμα σε Java ή C++ για να μπορεί να λειτουργεί τον δέκτη. Ο τεχνικός στο τηλέφωνο δεν θα έπρεπε να είχε ρωτήσει τι έκανε ο επαγγελματίας και κόπηκε το σήμα?
Επιπλέον μία σοβαρή εταιρία δεν θα έπρεπε να βάζει τους επαγγελματίες σε πρώτο πλάνο, παρέχοντας τους τουλάχιστον τεχνική εξυπηρέτηση 24/7? Έτσι και κοπεί το δίκτυο σε κανένα Hilton ή καμία Μεγάλη Βρετανία, τι θα συνέβαινε, όταν ο πελάτης έχει πληρώσει σουίτα με δορυφορική τηλεόραση? Anyway, άκρη δεν θα βγάλουμε. Στην προκειμένη περίπτωση θα μπορούσαν/ να είχαν ζητήσει ευγενικά συγνώμη και να είχαν δώσει τουλάχιστον πενταήμερο συνδρομής δώρου. Γιατί όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε τι σημαίνει για καφετέρια το Σαββατοκύριακο με μπάλα.
 
Εγώ γιατί δεν εκπλήσομαι που δε σου δίνουν αποζημίωση; Δεν είχε πρόβλημα ο δέκτης. επαναφορά ρυθμίσεων ήθελε. τι σου φταίει ο άλλος αν εσύ δε πάτησες το κουμπάκι 2 μέρες;

To cc στο οποίο απευθύνθηκε γιατί δεν του είπε να το κάνει? Εδώ δεν πείραξε τπτ και δεν του έδωσαν πίστωση για τις ημέρες που έμεινε χωρίς την υπηρεσία, φαντάσου να πείραζε και τπτ από μόνος του!
 
δε διαφωνώ ότι θα μπορούσαν να του το πουν, αλλά αν ήμουν εταιρεία δε θα έδινα και αποζημίωση αφού ο εξοπλισμός και η υπηρεσία δεν είχε πρόβλημα. Αν δηλαδή ο άλλος τράβαγε τη πρίζα και έλεγε "δε δουλεύει ελάτε φτιάχτε το" θα πρεπε να τον αποζημιώσουν; φράγκο δε θα δινα και θα τον επιανα και στο δούλεμα αν τον έβλεπα!
 
δε διαφωνώ ότι θα μπορούσαν να του το πουν, αλλά αν ήμουν εταιρεία δε θα έδινα και αποζημίωση αφού ο εξοπλισμός και η υπηρεσία δεν είχε πρόβλημα. Αν δηλαδή ο άλλος τράβαγε τη πρίζα και έλεγε "δε δουλεύει ελάτε φτιάχτε το" θα πρεπε να τον αποζημιώσουν; φράγκο δε θα δινα και θα τον επιανα και στο δούλεμα αν τον έβλεπα!

Αν συνέβαινε αυτό που λες τότε ναι συμφωνούμε. Δεν έγιναν όμως έτσι τα πράγματα. Η δυσλειτουργία είναι του (υποχρεωτικού) εξοπλισμού χωρίς καμία ευθύνη ή παρέμβαση του χρήστη. Γι' αυτό υπάρχει το cc, να ακούει τα προβλήματα και να πράττει αναλόγως.

Αν όπως λες ο εξοπλισμός δεν είχε πρόβλημα, γιατί δεν έδινε εικόνα? Ασχέτως του ποιά ήταν η λύση του.
 
Απάντηση: Re: "Απαράδεκτη αντιμετώπιση από την Nova"

Εγώ γιατί δεν εκπλήσομαι που δε σου δίνουν αποζημίωση; Δεν είχε πρόβλημα ο δέκτης. επαναφορά ρυθμίσεων ήθελε. τι σου φταίει ο άλλος αν εσύ δε πάτησες το κουμπάκι 2 μέρες;

Όντως φίλε μου, οι υποχρεωτικά αγορασμένοι δέκτες της NOVA χρειάζονται τόσο συχνά reset, που εσύ πλέον το θεωρείς συνηθισμένη κανονική διαδικασία... πως ανάβουμε το φως για παράδειγμα... κρίμα να μας φαίνεται κανονικό αυτό και να μην αναγνωρίζουμε τα χάλια που καθιέρωσε η εταιρία μονοπώλιο.
 
Για ολα φταινε αυτοι οι αχρηστοι που τους βαζουν πισω απο τα τηλεφωνα & ειναι αξιοι μονο για ''μπινελικια'' & τιποτα αλλο.
Οσο για τους ανωτερους τους συντομα θα ψαχνουν τι εφταιξε και κατρακυλανε.
:violent-smiley-030::fahne90:
 
Ο καταγγέλλων είχε πρακτορείο προπό, δηλαδή επαγγελματικό συμβόλαιο που πρακτικά σημαίνει πολλές ώρες λειτουργίας του δέκτη, και δε γνώριζε να κάνει reset στο μηχάνημα; Αν δεν του το είχε υποδείξει κάποιος από την εταιρεία την πρώτη ημέρα κιόλας που έκανε την εγκατάσταση, έχει δίκιο. Αλλιώς η καταγγελία είναι για γέλια.
Υ.γ.: Απορία: Πρώτη φορά έτυχε να του κολλήσει ο δέκτης;
 
Η "καταγγελία" είναι για γέλια. Από το κόλλημα του δέκτη στην ακριβή συνδρομή και στην... επανάσταση. Ο κλασικός ο μ... ο Έλληνας που λέει και ο Γεωργίου.
 
Εντάξει...τα ισοπεδώσαμε όλα πάλι! Δεν τολμάει να πεί κάποιος κάτι...η ειρωνεία και η υπερβολή χτυπάει κόκκινο!
 
και νόμιζα πως εγώ είχα το πρόβλημα που νόμιζα τουλάχιστον ηλίθια την καταγγελία και τουλάχιστον υπερβολικό το κράξιμο. Πάλι καλά που έχει ξεμείνει λογική ακόμα.
 
Κανονικα θα επρεπε απο την πρωτη στιγμη που ειχε παρει τηλεφωνο να του πουν να κανει reset...

Τα δορυφορικα κουτια ειναι συνηθως ιδοτροποα κουτια. Ναι μπορει να πετυχεις καποιο ανεξαρτητα μαρκας που το καυμενο να κανει τα παντα αδιαμαρτυρητα. Ο κανενα ομως δεν ειναι αυτος.
Το δικο μου sky HD θελει reboot τουλαχιστο μια φορα την εβδομαδα. Μολις βγαλει no satelite signal ξερω τον βγαζω αλο την πριζα και ξανα στο ρευμα. Ολα τα sky bixes εχουν κουσουρια. Αυτο φυσικα δεν με σταματαει απο το να απολαμβανω οτι μου προσφερει απλα σας το αναφερω για να μη νομιζετε οτι πασης φυσης δορυφορικος δεκτης δεν εχει κουσουρια.
Οσον αφορα στο παντρεμα τλυ δεκτη με την καρτα μην ειμαστε υπερβολικοι. O sky ειχε παντρεμενη καρτα με δεκτη απο το 2006. Αν θελω να δω το υπολοιπο τοξο χρησιμοποιω αλλο δεκτη. Δεν ειναι δα και τοσο τραγικα τα πραγματα.
Νικος
 
Τα ειπαν και οι παραπανω , "πουλαει μουρη" οτι εχει dreambox κτλ και δεν ξερει να κανει ενα reset?

ΥΓ. Η "απαραδεκτη αντιμετωπιση" δεν καταλαβα απο που προκυπτει.
 
Last edited:
Όποιος λέει ότι έχει dreambox, πουλάει μούρη?

Αυτός που λέει ότι έχει έχει VU+ τί πουλάει? Αυτός με AzBox?