απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Ο Δαιμων του Διαδικτυου εκτύπησε...
Συνεχίζω.
...και μάλιστα έχει και την δυνατότητα να αντιδράσει.Διαφωνώ ριζικά με την επίθεση που δέχονται οι Δασκαλοι,απο άλλη μερίδα λιγότερο καλά αμειβομένων εργαζομένων.
Αναφέρετε ότι δεν είναι σειρά τών δασκάλων,να πάρουν αύξηση.Υπάρχει καποια δεδηλωμένη πρόθεση ή διακήρυξη της Κυβέρνησης ποιοί εργαζόμενοι έχουν σειρά???Μόνον για υπομονή και λιτότητα ακούω.
Για τον Γιωργάκη τάχω γράψει σε προηγούμενο post.Eιναι αναξιόπιστος και μάλλον έχει αιφνιδιαστεί απο την μαζικότητα τής απεργίας.Προσωπικά δεν πιστευω οτι το Πασοκ ήθελε τετοια απεργία διαρκείας.Αρα εκτιμώ ακόμα πιο πολύ το γεγονός ότι η απεργία τών δασκάλων έχει υπερβεί τα κόμματα με την στενη εννοια.
 
Προτείνω οι γυμναστές να σπάνε πέτρες τίς ελευθερες ώρες ή να κρατάνε τα βιβλία όσων καθηγητών έχουν πρεσβυωπία και έχουν ξεχάσει τα γυαλιά στο σπίτι.Ετσι θά ικανοποιηθούν οι θεατές τού Κολοσσαίου πού ζητάνε ´αίμα´.
 
Σπύρος Σούρλας said:
........
...
Για τον Γιωργάκη τάχω γράψει σε προηγούμενο post.Eιναι αναξιόπιστος και μάλλον έχει αιφνιδιαστεί απο την μαζικότητα τής απεργίας.Προσωπικά δεν πιστευω οτι το Πασοκ ήθελε τετοια απεργία διαρκείας.Αρα εκτιμώ ακόμα πιο πολύ το γεγονός ότι η απεργία τών δασκάλων έχει υπερβεί τα κόμματα με την στενη εννοια.

Σίγουρα δεν την ήθελε:
Η ΟΛΜΕ κατεβάζει πρόταση για νέα 48αρη απεργία στην πιο κρίσιμη καμπή της απεργίας των δασκάλων και την στιγμή που όλοι μιλούσαμε για κλιμάκωση και είχαμε την 5ήμερη σχεδόν σίγουρη. Πρωταγωνιστές αυτού του σκανδάλου οι συνδικαλιστές της πασκε που πρότειναν την 48ωρη Ντροπή τους!

Εμείς και αρκετές άλλες ΕΛΜΕ, θα κατέβουμε στην συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, ξανά με πρόταση για πενθήμερη και ότι γίνει...
Το πολύ πολύ να "ματώσουμε", να "καθήσουμε" για λίγο και πάλι ξανά να σηκωθούμε. Κρατάει χρόνια αυτός ο αγώνας.....

Οι πυροσβέστες την δουλειά τους κι εμείς την δική μας!:music-smiley-005:
 
Εγώ πάλι απορώ γιατί έχουν φαγωθεί όλοι με το πόσες μέρες " κάθονται " οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Δηλαδή τι πρέπει να κάνουν όταν είναι αργίες κτλ κτλ που δεν έχουν δουλειά, να πούνε, όχι εμείς θα δουλέψουμε ; Αν το δημόσιο ζημιώνεται τόσο απο αυτές τις μέρες που δεν δουλεύουν ας τους βρεί να κάνουν κάτι εκείνο το διάστημα.
Δεν φταίνε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές γι αυτό.
 
Fuse said:
Σίγουρα δεν την ήθελε:
Η ΟΛΜΕ κατεβάζει πρόταση για νέα 48αρη απεργία στην πιο κρίσιμη καμπή της απεργίας των δασκάλων και την στιγμή που όλοι μιλούσαμε για κλιμάκωση και είχαμε την 5ήμερη σχεδόν σίγουρη. Πρωταγωνιστές αυτού του σκανδάλου οι συνδικαλιστές της πασκε που πρότειναν την 48ωρη Ντροπή τους!

Εμείς και αρκετές άλλες ΕΛΜΕ, θα κατέβουμε στην συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ, ξανά με πρόταση για πενθήμερη και ότι γίνει...
Το πολύ πολύ να "ματώσουμε", να "καθήσουμε" για λίγο και πάλι ξανά να σηκωθούμε. Κρατάει χρόνια αυτός ο αγώνας.....

Οι πυροσβέστες την δουλειά τους κι εμείς την δική μας!:music-smiley-005:

Eτσι είναι Βαγγέλη μου.Αυτοί να ´ξεφουσκώνουν´ τα λάστιχα μιά ζωή ,και μετά νά επιχειρηματολογούν ότι το δικό τους ´ξεφούσκωμα ´είναι καλύτερο απο της ´δεξιάς´.
Δώσαμε,δώσαμε....
 
EI’s message of solidarity with the Teachers of Greece Education International has written to its Greek affiliates the Greek Primary Teachers Federation (DOE) and Federation of Secondary Teachers of Greece (OLME) in support of their demands for adequate funding for quality education.

Primary and pre-school teachers represented by the DOE have been on strike since 18 September, calling for pay increases and an increase in staff numbers.
On Monday, the they were joined by secondary teachers represented by the OLME.
Riot police dispersed the demonstrators as they attempted to march to Prime Minister Kostas Karamanlis’s residence. No injuries were reported and no arrests made.
Union solidarity will be further displayed this week by civil servants and bank workers who will take to the streets on Thursday 5th October – World Teachers’ Day.
Greek teachers are among the lowest paid in Europe with the yearly starting salary set at 12,555 euros, compared with 48,000 in Luxembourg, 19,401 in Britain, 17,463 in France, 17,528 in Italy and 37,350 euros in Germany.
The content of EI’s letter is available below, in English:
------------------------------------------------------------------------------
MESSAGE OF SOLIDARITY WITH THE TEACHERS OF GREECE
Dear Presidents Dimitris Bratis and Dimitris Georgas:
Education International’s 30 million member teachers and education workers worldwide stand in full solidarity with their Greek colleagues in their legitimate struggle for public education and increased funding for quality education and improvement of the status of teachers.
On World Teachers’ Day 2006, Education International celebrates teachers, defends their rights and upholds standards. We wish we were here with you today as you demonstrate exactly what this day is all about. EI’s message of solidarity is to each and every one of you.
This year is also significant because it is the anniversary of the Recommendation concerning the Status of Teachers, a landmark document ratified on 5 October, 40 years ago, by the International Labour Organization and UNESCO. This ILO/UNESCO Recommendation is seen as a charter of rights and responsibilities for educators around the world.
We applaud your goals and your efforts to support public education and democratic schools. We stand with you in support of adequate funding for quality education – without proper funding education cannot be universal, free, accessible to all children and of a quality that attracts teachers and students and keeps them in schools. A quality education opens doors and enables individuals to make choices throughout their lives. It is essential for ensuring an educated citizenship, is one that is most able to participate in democratic decision-making and societal well-being – one able to safeguard our democratic way of life.
Teachers play a critical role in providing quality education. Without quality teachers, there can be no quality education for our children. Governments are obliged to recognize the economic and professional needs of teachers - adequate remuneration in recognition of our professional status and the job we do – there is no work that is more important than educating our young ones.
We congratulate you for standing up for your rights, for your members and for public education.
Best wishes and Good Luck.
Sincerely yours,
Fred van Leeuwen
General Secretary


www.edra.gr
 
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Α´ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΑΣ ΗΧΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΑΛΠΙΓΓΕΣ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !

Άρρωστος καιρός σακατεμένος
Κι όλα πουλημένα έναν παρά
Λεύτερος και αλυσοδεμένος
Στέκομαι στου κόσμου την ουρά
Έλιωσε η βροχή κάποιαν αφίσα
Που σε αγώνες πάλι μας καλεί
Άρρωστος καιρός κι η νύχτα πίσσα
Μίλια μακριά η ανατολή
Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μα τίποτα δεν μας εμποδίζει
Να σηκωθούμε να σαλπάρουμε
Σαν τους καλούς μας στοχασμούς
Και να ξεφύγουμε να ξεχυθούμε
Στα κύματα που μας προσμένουν
Ποιος ξέρει
Ίσως μια μέρα να ονειρευτούμε
Και μ’ ένα καράβι ατρόμητο
Να ξεκινήσουμε μαζί για τη μεγάλη περιπέτεια
Ανδρέας Εμπειρίκος


Η Απεργία μας συνεχίζει για τρίτη εβδομάδα το μεγάλο ταξίδι της μέρας μέσα στη νύχτα. Μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας χιλιάδες εκπαιδευτικοί πολιορκούν με το πάθος, τα τραγούδια και τα συνθήματά τους μια πολιτική που θέλει :

· να χτυπήσει το δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης,
· να αποδομήσει τις εργασιακές μας σχέσεις και να εδραιώσει την ωρομισθία,
· να μας κρατάει με μισθούς πείνας όμηρους των τραπεζικών δανείων και με μια υποταγμένη ζωή, στο τρέξιμο, χωρίς χρόνο για να ζούμε, να βλέπουμε τους δικούς μας, να σκεφτόμαστε τους μαθητές μας και το μέλλον τους,
· να μην έχουμε κανένα λόγο μέσα στο σχολείο, αλλά να εφαρμόζουμε και να υλοποιούμε άβουλοι τις άνωθεν εντολές
· να μην έχουμε καμιά υποστήριξη στο εκπαιδευτικό μας έργο και την ίδια στιγμή να εμφανιζόμαστε ως οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι (ακόμα και ένοχοι) για την εκπαιδευτική κρίση.


Ο μπάρμπα – Τζίμης είμαστε εμείς !

«…νιώθω περηφάνια γιατί, όταν το κάλεσε η στιγμή, έκανα το χρέος μου απέναντι στους συναδέλφους μου και βοήθησα να γίνει ευκολότερη και καλύτερη η ζωή μας, κι αυτό είναι σα να ‘βαλα κι εγώ ένα λιθαράκι στο χτίσιμο καλύτερης κοινωνίας»

Ένα δάκρυ για το μπάρμπα – Τζίμη, προηγούμενο βιβλίο Γλώσσας Ε´ Δημοτικού

Ο μπάρμπα – Τζίμης σήμερα, είμαστε όλοι εμείς, οι δεκάδες χιλιάδες απεργοί της πρωτοβάθμιας που δίνουμε εδώ και τρεις εβδομάδες το ωραιότερο μάθημα αξιοπρέπειας, αντίστασης και αγώνα. Που θέτουμε το θεμέλιο λίθο για να αναγεννηθεί η ελπίδα για το δημόσιο δωρεάν σχολείο, για τη νεολαία, για τους εργαζόμενους.
Μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας είμαστε όλοι εμείς που έχουμε διδάξει την Απεργία του «Μπάρμπα-Τζίμη» και συνεχίζουμε να νιώθουμε ένα ηλεκτρικό ρεύμα να διαπερνάει τη σπονδυλική μας στήλη, όλοι εμείς που προσπαθούμε να δώσουμε ζωντάνια στη γκρίζα εκπαιδευτική διαδικασία, όλοι εμείς που θέλουμε να γεμίσουμε με χαμόγελο τη μαθησιακή διαδικασία, όλοι εμείς που είμαστε η ψυχή της δημόσιας εκπαίδευσης και κρατάμε την ποιότητά της ενάντια στην κρατική πολιτική της υποχρηματοδότησης, των περικοπών και των κοινωνικών φραγμών, όλοι εμείς που γεμίζουμε τις ανύπαρκτες σχολικές βιβλιοθήκες, όλοι εμείς που μετατρέπουμε τις σκοτεινές αποθήκες των μακρόστενων «γυμναστηρίων-αποθηκών» σε πολύβουα θεατρικά παιχνίδια και θεατρικές πράξεις.

Μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας ορθώνονται οι αγωνίες και οι διεκδικήσεις μας
· για μια γνώση δημόσιο και καθολικό δικαίωμα και όχι εμπορεύσιμο είδος,
· για ελευθερία και δημοκρατία μέσα στο σχολείο, χωρίς νεοεπιθεωρητισμό και «μπάστακες» που θα μετατρέπουν σε μετρήσιμο υλικό κάθε παιδαγωγική δράση
· για μια κοινωνία αλληλεγγύης που όλοι οι εργαζόμενοι θα ζουν με αξιοπρέπεια
· για ένα σχολείο που δεν θα το πολιορκούν οι χορηγοί και οι εταιρείες

Το κράτος εξάλλου ας θελήσει επιτέλους να σκεφτεί ότι δεν είναι επιχειρηματίας, που το σχολειό είναι απλώς ένα μαγαζί του κι ο δάσκαλος ο υπάλληλος του μαγαζιού αυτού !
Το σχολειό δεν είναι εμπορική επιχείρηση, αλλ’ ένας δονούμενος νεφελόκοσμος κι ο δάσκαλος ο μικρός θεός μιας πραγματικής δημιουργίας !
Κι αν το κράτος εξακολουθήσει να κάνει εμπορικούς υπολογισμούς και ν’ αναγκάζει το δάσκαλο έστω και μια στιγμή της μέρας του να ξοδεύει έξω απ’ το σχολείο για τη διατροφή του – έ τότε αλλίμονο στα νιάτα αυτά που μπαίνουνε σε τέτοια εμπορικά καταστήματα !

Μίλτος Κουντουράς, 1923, Κλείστε τα σχολεία

Η κυβέρνηση, απαντά στο αυτονόητο αίτημά μας να ζούμε με αξιοπρέπεια μόνο από το μισθό μας με αδιαλλαξία και εμπαιγμό. Η «αύξηση» των 17,5 ευρώ μεικτά (ούτε 13 καθαρά) στο μισθό μας, ανά εξάμηνο για τα επόμενα τρία χρόνια, που καταδικάζει για όλο το επόμενο διάστημα σε οικονομική ανέχεια τους εκπαιδευτικούς ! Επιπλέον, μας εξωθεί σε δεύτερες και τρίτες δουλειές με αποτέλεσμα να καταντά το λειτούργημά μας πάρεργο.
Δεν μας απάντησαν σε τίποτα.
Τίποτα για τους μισθούς μας. Τίποτα για τη χρηματοδότηση των σχολείων
Τίποτα για την Προσχολική Αγωγή. Τίποτα για τους ωρομίσθιους
Τίποτα για το ωράριο. Τίποτα για δυνάμωμα του συλλόγου Διδασκόντων.
Αντί για απαντήσεις μας ξανάριξαν χημικά, ύβρεις και δυνάμεις καταστολής.
Συνεχίζουν να αποκλείουν κάθε γνώμη μας από τα Μ.Μ.Ε., συνεχίζουν να μην προβάλλουν τα αιτήματά μας για το σχολείο, με στόχο να μας απομονώσουν από τους γονείς και την κοινωνία και να τους πείσουν ότι απεργούμε μόνο για το «τομάρι μας». Μειώνουν κι άλλο τις δαπάνες για την παιδεία στο 3,09 % του ΑΕΠ...Και έχουν το θράσος να μιλούν για διάλογο, για ποιότητα και υπευθυνότητα.


Η παιδεία δεν μπαίνει στο γύψο !

Αντιγράφουμε από το βιβλίο δασκάλου για την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή της Στ´ τάξης, σελ. 38

Ερώτημα 8ο : Η κυβέρνηση μιας χώρας αντιμετωπίζει μεγάλες λαϊκές ταραχές (απεργίες, διαμαρτυρίες, συλλαλητήρια, βιαιότητες) γιατί ο λαός δεν είναι ευχαριστημένος μαζί της. Στην περίπτωση αυτή τι ενέργειες θα έχουμε από τη μεριά της κυβέρνησης σε κάθε πολίτευμα (μοναρχία – δικτατορία – δημοκρατία). Ποιος τρόπος νομίζετε θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα ;

Απάντηση : Ο μονάρχης και ο δικτάτορας θα χρησιμοποιήσουν βία και να καταστείλουν τη λαϊκή αναταραχή. Αντίθετα στο δημοκρατικό πολίτευμα η κυβέρνηση θα αρχίσει διάλογο με το λαό (συνδικάτα, επαγγελματικές ενώσεις) και θα προσπαθήσει να τους πείσει.

Ερώτημα 5ο : Σε μια χώρα ψηφίστηκε ένας νόμος για τα πανεπιστήμια. Αμέσως, οι φοιτητές άρχισαν διαμαρτυρίες και απεργίες εναντίον του νόμου αυτού. Πολλές εφημερίδες και διάφορες οργανώσεις υποστήριξαν τους φοιτητές στην προσπάθειά τους αυτή.Μετά από όλα αυτά η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να τον αλλάξει. Τι πολίτευμα είχε αυτή η χώρα ;

Απάντηση : Η χώρα είχε δημοκρατικό πολίτευμα, γιατί η κυβέρνηση δεν επέμεινε πολύ στην απόφασή της, όταν διαπίστωσε ότι η απόφαση αυτή δε γίνεται αποδεκτή.


Η αδιαλλαξία της κυβέρνησης, η τακτική της Υπουργού Παιδείας να συναντά τους απεργούς μια ολόκληρη εβδομάδα μετά το ξεκίνημα της απεργίας και να αποκαλεί τους εκπαιδευτικούς «ανέντιμους», η απαξίωση του αγώνα μας συνολικά από την κυβέρνηση και η απαράδεκτη απαγόρευση των πορειών των εκπαιδευτικών, μην τυχόν και ενοχληθούν οι κάτοικοι του Μαξίμου, αποτελούν στιγμιότυπα μιας αυταρχικής και αντιδημοκρατικής εκτροπής. Ο αγώνας μας είναι δίκαιος και δεν καταστέλλεται ούτε με τα ΜΑΤ, ούτε με τα δακρυγόνα, ούτε με τη λασπολογία και τις ύβρεις.

Στα χέρια μας το μέλλον της παιδείας !
Όλοι το εγνωρίσατε το σχολείον φυλακήν και το σχολείον υπνωτήριον, το σχολείον των λόγων, των γραμματικών τύπων και των κενών φράσεων, το σχολείον το σκοτεινόν εσωτερικώς και εξωτερικώς, το σχολείον του ευρώτος και του ψυχικού αποπνιγμού, το σχολείον οδοστρωτήρα και προκρούστη των ψυχών, το σχολείον το αφρονημάτιστον, το σχολείον που δίδει «χαρτιά» και τίποτε άλλο, το σχολείον το περιφρονούμενον από μαθητάς, από γονείς, από κοινωνίαν και πολιτείαν…
Δεν πρέπει να περιμένομεν μοιρολατρικώς την θεραπείαν εκ των άνω, ούτε από τους φορείς της επιστημονικής γνώσεως, ούτε από τους διοικητικούς προϊσταμένους, ούτε από τους κυβερνώντας. Εκ των κάτω το φως. Τούτο ισχύει δια πάσαν κοινωνικήν μεταρρύθμισιν και πρόοδον.

Δημήτρης Γληνός, 1925, Εκλεκτές Σελίδες

Πίσω μας, έχουμε τα όνειρα, τα χαμόγελα, τις αγωνίες και τις ελπίδες των μαθητών μας, των παιδιών μας. Πίσω τους, έχουν τις ρομφαίες των ΜΑΤ, την καταστολή και τον αυταρχισμό.
Πίσω μας, έχουμε τους μεγάλους φωτισμένους δασκάλους, που άνοιξαν νέους δρόμους. Το Γληνό, τον Παπαμαύρο, τον Κουντουρά, την Ιμβριώτη. Πίσω τους έχουν τους θλιβερούς λογιστές της Ε.Ε., τους τραπεζίτες, τους μιζαδόρους και τους κουμπάρους.
Πίσω μας έχουμε το όραμα ενός σχολείου αληθινά δημόσιου και δωρεάν, ανοιχτού στις ανάγκες και τις ανησυχίες της νέας γενιάς. Πίσω τους έχουν σχέδια και μέτρα για το σχολείο της αγοράς, των μορφωτικών φραγμών και της απόρριψης.

ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ – ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ !

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι
Ο αγώνας μας είναι υπόθεση όλων. Πρέπει να φτάσει σε κάθε σχολείο, να μπει σε κάθε σπίτι γονιού και μαθητή.
· Στήνουμε ενημερωτικές εκδηλώσεις σε κάθε σχολείο με γονείς και κοινωνικούς φορείς.
· Στήνουμε ταμεία αλληλεγγύης προς τους απεργούς.
· Ενημερώνουμε την κοινωνία με εξορμήσεις σε πλατείες και δρόμους.
· Συμμετέχουμε μαζικά στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, την Παρασκευή 6 Οκτώβρη, στις 12.30, στην αίθουσα των 8ου – 106ου Δημ. Σχολείων Αθηνών (δίπλα στο λαϊκό νοσοκομείο)



ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ ΔΕ ΣΚΥΒΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
 
Θα ήθελα να πω κάποια πράγματα κι εγώ. Πρώτα από όλα να πω ότι είμαι εκπαιδευτικός στην Γ'/θμια Εκ/ση (με ανάθεση έργου και προοπτική μονιμοποίησης σε 8 χρόνια). Ήμουν εκπαιδευτικός στη Β'/θμια Εκπ/ση για 7 χρόνια. Έχω σύζυγο καθηγήτρια φιλόλογο που υπηρετεί σε δημόσιο σχολείο. Έχω επίσης 4 παιδιά που όλα πγαίνουν στο σχολείο. Αυτά για να έχω ένα ξεκάθαρο επαγγελματικό προφίλ και να εκτιμήσετε ανάλογα τα λόγια μου.

1. Όσα γνωρίζετε από την παρουσία σας στο σχολείο στα μαθητικά σας χρόνια, παρακαλώ να τα ξεχάσετε. ΔΕΝ ισχύουν. Εμείς είμασταν οι τυχεροί, το ίδιοι και οι εκπαιδευτικοί εκείνη την εποχή. Τα 5 τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολλά. Άλλα προς το καλύτερο κι άλλα προς το χειρότερο. Πάντως έχειαθυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό η πίεση προς τους εκαπιδευτικούς και τους μαθητές.

2. Δεν είναι υποχρεωτικό όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές να κάνουν ιδιαίτερα. Αν συνέβαινε αυτό θα είχαμε περισσότερους από 250.000 ιδιαιτεράδες παραοικονομούντες χωρίς να υπολογίσουμε αυτούς που ασκουν κανονικά το επάγγελμα.

3. Πιστεύω ότι οι υπάλληλοι ιατροί, νοσηλευτές, μηχανικοί, εκπαιδευτικοί, στρατιωτικοί και σε λοιπά σώματα ασφαλείας έχουν θέσεις ευθύνης εκ του φυσικού και του νόμου, επομένως διαφοροποιούνται από τους υπόλοιπους υπαλλήλους. Επίσης όσοι λοιποί υπάλληλοι κατέχουν θέσεις ευθύνης.

4. Πιστεύω ότι η σύγκριση των διεκδικούμενων 1400 έυρώ (που δεν είναι μόνο αυτά) με τα 400 ευρώ που παίρνουν κάποιοι εργαζόμενοι όπως γράφτηκε για 10 ώρες δουλειά δεν είναι συγκρίσιμη, καθώς ανήκει στο χώρο της παρανομίας-παραοικονομίας (585 ευρώ βασικός μισθός). Επίσης δεν θα πρέπει να συγκρίνονται με τα 1000 ευρώ που ζήτησε και πήρε ο βαφέας για 8 ημέρες εργασία στο σπίτι μου, διότι ήταν προιόν άμεσης συναλλαγής. Δεν ήμουν υποχρεωμένος να τα δώσω, επέλεξα να το κάνω.

5. Εχω ψηφίσει αρκετές φορές (και το 2004) τη Νέα Δημοκρατία. Όμως πιστεύω ότι το καλύτερο δίδυμο στο ΥΠΕΠΘ από το 1985 μέχρι σήμερα ήταν οι Ευθυμίου-Γκεσούλης, οι οποίοι έλυσαν αρκετά από τα καθημερινά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης, και προώθησαν θεσμικά και στην πράξη πολλά θετικά μέτρα (π.χ. την ενισχυτική διδασκαλία και το ολοήμερο σχολείο). Θα επιθυμούσα η παρούσα κυβέρνηση να συνεχίσει την ίδια πολιτική.

6. Τα νέα βιβλία σε δημοτικό και γυμνάσιο είναι μια πραγματική τομή στην παιδεία. Τα έχω στα χέρια μου και τα χαίρομαι και καμαρώνω γι αυτά. Καλύτερα βιβλία από τα περισσότερα αντίστοιχα των άλλων ευρωπαικών χωρών (Δεν μιλώ να την εικόνα τους αλλά για το περιεχόμενο και την παιδαγωγική τους και τη μεθοδολογία τους). Είναι κρίμα να λοιδορούμε σωρευτικά τη δημόσια εκπαίδευση και να μην είμαστε περήφανοι γι αυτά. Όμως είναι εξαιρετικά απαιτητικά βιβλία τόσο από τους εκπαιδευτικούς, όσο και από τους μαθητές (και τους γονείς τους). Ετοιμαστείτε να βοηθήσετε σε μεγαλύτερο βαθμό τα παιδιά σας, το έχουν ανάγκη.

7. Δεν πιστεύω ότι οι περισσότεροι υπάλληλοι αλλάζουν τον τρόπο εργασίας τους όταν κερδίζουν περισσότερα χρήματα. Ενα μεγάλο ποσοστό θα το κάνει, αλλά όχι η πλειοψηφία. 'Άλλωστε εδώ δεν μετράται ποσοτικά η παραγωγικότητα, αλλά ποιοτικά. Και πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η δημόσια παιδεία και υγεία, όσο τίποτε άλλο. Δεν μπορώ να ξεχάσω τον εαυτό μου, 15 χρονών παιδί το 1980, στο κρεβάτι του Γεώργιος Γεννηματάς στη Θεσσαλονίκη, στα χειρουργεία, κι από πάνω μου έναν από τους ελάχιστους πλαστικούς παιδοχειρούργους που είχε τότε η Ελλάδα να προσπαθεί να συρράψει το κάτω μέρος από το στόμα μου που είχα κόψει με τα δόντια μου σε τρακάρισμα, χωρίς νάρκωση για να μην έχω μόνιμη παραμόρφωση στο πρόσωπο. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω ούτε το όνομά του, όχι να του πώ ένα ευχαριστώ που με έκανε άνθρωπο κι όχι τέρας. Και δεν πλήρωσαν οι γονείς μου ούτε δρχ. Όμως καθώς περνούσαν τα χρόνια τόσο περισσότερο εκτιμώ την προσφορά του.

Έτσι συμβαίνει και με την Παιδεία. Το αποτέλεσμα των υπηρεσιών εκπαίδευσης μπορούμε να το κρίνουμε μόνο μετά την πάροδο αρκετών ετών.
 
Last edited:
Αφορμή για το σχολιό μου είναι αυτό που άκουσα χθές πώς τα 900 ευρώ για έναν πρωτοδιόριστο δάσκαλο είναι λίγα :slapface: και ζητάνε να γίνουν 1400 καθώς ένας 26 χρονος με 4 παιδιά δεν μπορεί να ζήσει:twoguns: .Αλήθεια πόσοι 26χρονοι έχουν 4 παιδιά την στιγμή που είναι και άνεργοι?.Εκτός και αν η εξαίρεση γίνει ο κανόνας.Τότε αν είναι έτσι το κράτος να βοηθήσει και τους αθίγκανους που κάνουν παιδια απο τα 16 και στα 30 έχουν 7-8.

ΥΓ.Είμαι 26 άνεργος,τελειώνω το πανεπιστήμιο και γνωρίζω πώς αν είμαι τυχερός και έχω μπάρμπα στην κορώνη θα βρώ μια δουλειά (9-5) με μισθό 700 ευρώ.Μήπώς έπρεπε να είχα κάνει 2-3 παιδιά προκειμένου να έχω καλύτερη τύχη?
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Κυριε Βλασιδη, τα παραδειγματα δε λενε και πολλα πραγματα μιας και ολοι μας εχουμε να πουμε πολλα καλα αλλα και κακα.


anasthom said:
Εγώ πάλι απορώ γιατί έχουν φαγωθεί όλοι με το πόσες μέρες " κάθονται " οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Δηλαδή τι πρέπει να κάνουν όταν είναι αργίες κτλ κτλ που δεν έχουν δουλειά, να πούνε, όχι εμείς θα δουλέψουμε ; Αν το δημόσιο ζημιώνεται τόσο απο αυτές τις μέρες που δεν δουλεύουν ας τους βρεί να κάνουν κάτι εκείνο το διάστημα.
Δεν φταίνε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές γι αυτό.

Ζητανε ΑΥΞΗΣΗ μισθου με παραλληλη ΜΕΙΩΣΗ του χρονου εργασιας. Εχω ρωτησει 100 φορες και με 100 διαφορετικους τροπους για ποιο λογο ζητουν μειωση του χρονου εργασιας. Ουτε αυτο ειναι προκλητικο? Δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ τα δημοτικα να κλεινουν στη μια και μιση? ΠΡΕΠΕΙ να ειναι κλειστα τα Σαββατα, τον μισο Ιουνιο, τον Ιουλιο και το μισο Σεπτεμβριο? Δε θα μπορουσαν να λειτουργουν και αυτες τις ημερες, εστω προαιρετικα για τα παιδια?

Τελειωνω εδω. Αλλωστε δεν παιρνω απαντησεις. Μακαρι λοιπον ολοι να παιρνουμε 5000/μηνα και να δουλευουμε 1 ωρα την ημερα.
 
Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Πέτρος Μακρής said:
καλα, μη σχολιασεις. πες μας μονο ποσες ημερες το χρονο δεν πηγαινει καν ενας δασκαλος στο σχολειο του. ή μαλλον, θα πω εγω.

λοιπον,

52 σ/κ= 104 ημερες.
περιπου 10 εβδομαδες το καλοκαιρι=50 ημερες
4 εβδομαδες τα χριστουγεννα και το πασχα=20 ημερες
και καμια 10αρια ακομα αργιες...

συνολο 184 ημερες ειναι στα σπιτια τους ή αλλιως, τις μισες ημερες του χρονου. "δε μεταδιδω αλλο" (Χελακης :grinning-smiley-043 )


Συν οι εκδρομες.....
 
1 Ναι ναι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά μπορεί να πηγαίνουν και παραπάνω από μία φορές στη τουαλέτα τη μέρα. Ρε παιδιά μήπως αν ήμασταν στη θέση τους, τα βλέπαμε διαφορετικά? Μήπως αν καλυτερεύσει η ζωή τους, νιώθουμε χειροτέρα? Ο δικός μας κλάδος τι έκανε για να καλυτερεύσει? Μήπως η χολή δηλώνει ανικανότητα? Όλοι γκρινιάζουν αλλά επαναπαύονται. Και ο αφέντης στη δουλειά γκρινιάζει που δεν μπορεί να πηγαίνει πλέον 2 φορές τη βδομάδα στα μπουζούκια, αλλά τον χαμογελαστό και φιμωμένο υπαλληλάκο του που τη βγάζει στο τηλεκοντρόλ (όταν προστάσει…) σημασία δεν του δίνει. Επειδή δεν είμαστε εκπαιδευτικοί, δεν σημαίνει ότι δεν μοιραζόμαστε την ίδια κοινωνία.

2 Ακούγεται ότι ο αγώνας τους φθίνει και διαλάει. Οι περισσότερες άλλως τε απεργίες μετά από δυόμισι βδομάδες σβήνουν. Και οι κυβερνήσεις που είναι στριμογμένες και κριμένες στη γωνία με ψευτοτσαμουκαλίδικες σκόρπιες δηλώσεις στα κανάλια που τους ανήκουν, το ξέρουν αυτό πολύ καλά και περιμένουν. Μήπως να σημαζεύαμε λίγο τις πιστωτικές και να βάζαμε κανένα φράγκο στη καβάντζα και για την απεργία ή φτάνει που το κάνουμε μόνο για τις διακοπές? 10 μέρες αξίζουν πιο πολύ από όλο το χρόνο?
 
Τσάκωνας Βασίλης said:
Ρε παιδιά μήπως αν ήμασταν στη θέση τους, τα βλέπαμε διαφορετικά? Μήπως αν καλυτερεύσει η ζωή τους, νιώθουμε χειροτέρα? Ο δικός μας κλάδος τι έκανε για να καλυτερεύσει? Μήπως η χολή δηλώνει ανικανότητα?

Το βρηκες. Αν καλυτερευσει η ζωη τους, εγω θα νιωθω χειροτερα. Επισης, αν καπου φανηκε η χολη (την ειδες ομως, ε?) ηταν για να δηλωσω την ανικανοτητα μου.

Α, και το οτι δεν παιρνω απαντησεις ειναι συκοφαντικο και βλακωδες. Γι'αυτο θα παω να κατσω επι 180 ημερες στο σπιτι μου να ησυχασω λιγακι. Ε πια, ολο δουλεια και δουλεια...
 
Αγαπητέ Βλάση, αυτά που γράφεις εσύ, έχουνε σχέση με αυτά που ζητάνε οι δάσκαλοι; Δεν έχω το γνωστικό αντικείμενο να κρίνω το βιβλία αλλά όντως αποδέχομαι αυτό σαν πιό εξειδικευμένος, έχουμε το ολοήμερο σχολείο στο οποίο μέχρι πέρυσι πηγαίνανε τα παιδιά μου και έγκρίνω και προσαυξάνω (ξένη γλώσσα, μουσική, καλλιτεχνικά κλπ). Σήμερα στην Λάρισα δεν υπάρχουν διπλοβάρδιες ούτε υπεράριθμα τμήματα.
Διαβάζω τώρα αιτήματα που δικαιολογούν την 15θήμερη απεργία:

Γιατί κουραστήκαμε όλοι μας, να τρέχουμε στις τράπεζες για ένα δάνειο.

· Γιατί αναρωτιόμαστε το ίδιο, όταν σκεφτόμαστε ότι στην εποχή της μεγάλης τεχνολογικής έκρηξης και της απίστευτης αύξησης της παραγωγικότητας, εμείς κι εσείς πρέπει να δουλεύουμε όλο και περισσότερο, όλο και σκληρότερα.

· Γιατί θυμώνουμε όλοι μας όταν οι μεσαιωνικές συνθήκες δουλειάς (η ανασφάλιστη εργασία, η ωρομισθία, ο φόβος της απόλυσης, τα ωράρια «λάστιχο», η κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων ) θεωρούνται το όραμα του 21ου αιώνα.

τη μείωση του εργάσιμου χρόνου,

· τη σταθερή και μόνιμη εργασία.
αύξηση των υποτροφιών
ενισχυτική διδασκαλία στο δημοτικό ????(αν και ευτυχώς υπάρχουν και φωτεινά παραδείγματα δασκάλων που δεν χρειάζεται να πάρουν 1400€ για να βοηθήσουν κάποια παιδιά που χρειάζονται, αλλά δεν το κάνουν θέμα, και μάλιστα αυτόύ που εγώ γνωρίζω δεν απήργησαν κιόλας)
Μας φταίει η Υπουργός, και οι δάσκαλοι έδωσαν το καλό παράδειγμα στα παιδιά ότι αποφασίζει μια συντεχνία το απαιτεί παντεί μέσω και τρόπω.
Ανακαλύψαμε 26άρηδες με 4-5 παιδιά (που αν υπάρχουν δεν μπορεί να είναι αριθμός που διακιολογεί 15θήμερη και βάλε απεργία)
Η κυβέρνηση δεν κρύφθηκε απο την πρώτη στιγμή και ευθαρσώς είπε ότι δεν δίνω αύξηση, σας το είπε και ο προθυπυργός προχθες´.
Χθές ο Κος Παπανδρέου δεν σας έδωσε ή μάλλον έταξε τίποτα εκτός απο ανέξοδη αξιοπρέπεια, που δεν σας την πήρε κανείς. Δεν ξέρω βέβαια αν έταξε τίποτα στο Προεδρό σας για θέση βουλευτή στις επόμενες εκλογές, γιατί δεν κατανοώ τιε χαιρετούρες μπορστά στον φακό. Φυσικά η απεργία βοήθησε τον πρόεδρό σας να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του που ίσως του χρειασθεί.
Δηλαδή τώρα για ποιό λόγο συνεχίζεται η απεργία. Μήπως σκέφθηκε κανείς τους εργαζόμενους γονείς; και δεν είναι μπειμπυ σιττερ η εργασίας σας, αλλά βάσει του δικού σας ωραρίου εργασίας και με το ολοήμερο εργάζονται και οι υπόλοιποι, τώρα τα παιδιά ποιός τα κρατάει; χανουν μεροκάματα και οι εργαζόμενες μητέρες. Γιατί δεν κάθεσθε στην αυλή χωρίς να κάνετε μάθημα; Αλλά αφού έχετε δεύτερες δουλειές και βολεύει η απεργία, το είπε άλλωστε και η διαδηλώτρια συνάδελφό σας προχθες στην τηλεόραση.
 
Πέτρος Μακρής said:
Το βρηκες. Αν καλυτερευσει η ζωη τους, εγω θα νιωθω χειροτερα. Επισης, αν καπου φανηκε η χολη (την ειδες ομως, ε?) ηταν για να δηλωσω την ανικανοτητα μου.

Α, και το οτι δεν παιρνω απαντησεις ειναι συκοφαντικο και βλακωδες. Γι'αυτο θα παω να κατσω επι 180 ημερες στο σπιτι μου να ησυχασω λιγακι. Ε πια, ολο δουλεια και δουλεια...


εσυ με τη χολη θα μεινεις στο ειπα οτι πρεπει να το παραδεχτουμε .....
ειμαστε ανικανοι !!!!!!

εσυ κανε παρεα με τη χολη σου (που φαινεται απο το πλαι..) :flipout: :flipout: ..... και εγω στην εξορια που ειναι το αποτελεσμα των μη πτυχιουχων και ζηλοφθονων εργαζομενων που χαιρονται με την ηττα του κλαδου τους ..
δηλ, αμα χασουν οι δασκαλοι θα βγουμε με ταμπουρλα και ζουρναδες να γλεντησουμε ........... :food-smiley-005:




παιδια ψυχραιμια !!!!!!!!! ολοι μας χαιρομαστε με τη χαρα του αλλου .. :Banane0: :Banane0:

απλα μη κανετε τους πλεον αδικημενους στην κοινωνια !
 
Το ολο σπαστικο της υποθεσης ειναι οτι καθε υιοθετει συνθηματα του ΚΚΕ και μετατρεπεται σε κουρελή που δεν εχει στον ηλιο μοιρα. Ο αγωνας. Αυτην η υπερτατη λεξη. Αγωνας για να μην δουλευουμε. Ξαφνικα η λεξη αγωνας κανει τις διεκδικησεις δικαιες. Τι ωραια! Ενα θα σας πω! Οποιος το παρει στραβα χ^&#ηκα. Δεν ιδρωνει το αυτι μου πια σε ψευτοαγωνες. Εκει που πρεπει θα υποστηριξω κι εγω και θα αναγνωρισω το δικαιο τους, οπως σε καποιους αγροτες (οχι σε ολους) ή κτηνοτροφους κτλ κτλ. Αλλα οχι κι ετσι το ξεφτιλισαμε πια με αυτον τον "αγωνα".

Αν η κυβερνηση υποκυψει στις μισθολογικες πιεσεις των βολεμενων δεν εχει την υποστηριξη μου με την ψηφο μου. Δεν ανεβηκε γι αυτο και δε θελω να την δω να αναλαμβαβνει τετοιον ρολο. Μην πω τιποτα για απολυσεις και αναδιοργανωση των περισσευαμενων και δε μου μιλανε αρκετοι μετα.. ουπς μολις το ειπα
 
χεχεχε, μολις μιλησα με ενα φιλο μου που ειναι γυμναστης καπου στη Ναξο. Μου ειπε πως καθε παρασκευη εχει ρεπο... :music-smiley-005: :music-smiley-005: :music-smiley-005: