απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Κοινώς είμαστε τεμπελχανάδες και θέλουμε να μπαίνουμε σε ΑΕΙ-ΤΕΙ με μοναδικό εφόδιο τον τσαμπουκά της αμορφωσιάς μας και της αγραμματοσύνης μας .


είναι προφανές ότι ο καθένας θα ερμηνεύσει την ανακοίνωση των μαθητών με τα προσωπικά του κριτήρια.
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
είναι προφανές ότι ο καθένας θα ερμηνεύσει την ανακοίνωση των μαθητών με τα προσωπικά του κριτήρια.

Οταν κάποιος επιζητεί την εισαγωγή σε ανώτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα έχοντας "εξασφαλίσει" βαθμολογία 4/20 , δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα ερμηνείας και δεν μπορώ να αντιληφθώ το περιεχόμενο μιάς διαφορετικής ερμηνείας . Οποιος έχει να προτείνει κάτι τέτοιο , παρακαλώ ας με διαφωτίσει , μήπως και δεν έχω λάβει υπ' όψη μου κάτι.
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
Απόφαση Πανελλαδικού Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων
Απόφαση Πανελλαδικού Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων

Διεκδικούμε:


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:


Απεριόριστη δυνατότητα για επιλογές σχολών.
Δικαίωμα επανάληψης της διαδικασίας όσες φορές το επιθυμούμε.


Μετά τον θεσμό του "αιώνιου φοιτητού" κατοχύρωση και του θεσμού του "αιώνιου υποψηφίου" .
 
Συγνώμη πάλι θα κάνω δύο ερωτήσεις γιατί όντως δεν ξέρω:
1. Ti η προσχολική αγωγή;
2. Tί είναι το Πανελλαδικό Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων; (παρεπιπτόντως συντακτικά στέκει;).
 
Last edited:
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Συγνώμη πάλι θα κάνω δύο ερωτήσεις γιατί όντως δεν ξέρω:
1. Ti η προσχολική αγωγή;
2. Tί είναι το Πανελλαδικό Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων; (παρεπιπτόντως συντακτικά στέκει;).


1. νηπιαγωγείο, από του χρόνου υποχρεωτικό (όπως το δημοτικό και το γυμνάσιο).
2. δε νομίζω ότι θέλει μετάφραση (ιδιαίτερα δε, αφού στέκει συντακτικά ...)
 
Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
είναι προφανές ότι ο καθένας θα ερμηνεύσει την ανακοίνωση των μαθητών με τα προσωπικά του κριτήρια.

Πες μας και τα δικά σου κριτήρια, να έχουμε πληρέστερη εικόνα ρε Βαγγέλη.
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Οταν κάποιος επιζητεί την εισαγωγή σε ανώτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα έχοντας "εξασφαλίσει" βαθμολογία 4/20 , δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα ερμηνείας και δεν μπορώ να αντιληφθώ το περιεχόμενο μιάς διαφορετικής ερμηνείας . Οποιος έχει να προτείνει κάτι τέτοιο , παρακαλώ ας με διαφωτίσει , μήπως και δεν έχω λάβει υπ' όψη μου κάτι.

όταν είσαι νέος, κύριε Ντοκατζή, you want the world and you want it now. κι η δημοκρατία χρωστάει πολλά σ'αυτούς τους "τεμπελχανάδες" που - αμούστακοι ακόμη, ή εστω και στα τέλη της εφηβείας τους - παλεύουν γι αυτό που θεωρούν "δημόσια και δωρεάν παιδεία". τον "τσαμπουκά" όντως τους τον αναγνωρίζω, εξ άλλου χωρίς αυτόν δεν πετυχαίνεις και τίποτα όταν αγωνίζεσαι. περί αμορφωσιάς, αυτό λέω κι εγώ, ότι κάτι πρέπει ν'αλλάξει. κι αυτό που πρέπει ν'αλλάξει είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται η παιδεία απ'τους εκάστοτε καρεκλοκένταυρους (οι οποίοι πριν λίγα χρόνια ψήφισαν εν μια νυκτί αύξηση της τάξεως του 40% για τη βουλευτική τους αποζημίωση, παρά το ότι είχαμε και τότε "λιτότητα").

και στο κάτω κάτω, ας είμαστε και λίγο δικαιολογητικοί απέναντι στα "θέλω" των μαθητών γιατί -σχεδόν - όλοι περάσαμε από κείνο το στάδιο, και δε νομίζω τότε να ζητούσαμε εμείς λιγότερα ή διαφορετικά απ'αυτά που ζητούν αυτοί τώρα ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Costas Coyias said:
Πες μας και τα δικά σου κριτήρια, να έχουμε πληρέστερη εικόνα ρε Βαγγέλη.

μόλις τα έγραψα.
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

konnos said:
Εγω παντως δεν καταλαβαινω τι ειναι ο Πανελληνιος Συντονιστικος Αγωνας Σχολειων

Πανελλήνιο
Συντονιστικό
Αγώνα
Σχολείων
 
Αν δε θελετε να μας πειτε ποια η λειτουργια του οκ...

Δε ρωταω ειρωνικα. Πραγματικα δε ξερω τι κανει αυτος ο Συντονιστικος
 
Last edited:
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
όταν είσαι νέος, κύριε Ντοκατζή, you want the world and you want it now. κι η δημοκρατία χρωστάει πολλά σ'αυτούς τους "τεμπελχανάδες" που - αμούστακοι ακόμη, ή εστω και στα τέλη της εφηβείας τους - παλεύουν γι αυτό που θεωρούν "δημόσια και δωρεάν παιδεία". τον "τσαμπουκά" όντως τους τον αναγνωρίζω, εξ άλλου χωρίς αυτόν δεν πετυχαίνεις και τίποτα όταν αγωνίζεσαι. περί αμορφωσιάς, αυτό λέω κι εγώ, ότι κάτι πρέπει ν'αλλάξει. κι αυτό που πρέπει ν'αλλάξει είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται η παιδεία απ'τους εκάστοτε καρεκλοκένταυρους (οι οποίοι πριν λίγα χρόνια ψήφισαν εν μια νυκτί αύξηση της τάξεως του 40% για τη βουλευτική τους αποζημίωση, παρά το ότι είχαμε και τότε "λιτότητα").

και στο κάτω κάτω, ας είμαστε και λίγο δικαιολογητικοί απέναντι στα "θέλω" των μαθητών γιατί -σχεδόν - όλοι περάσαμε από κείνο το στάδιο, και δε νομίζω τότε να ζητούσαμε εμείς λιγότερα ή διαφορετικά απ'αυτά που ζητούν αυτοί τώρα ...

Αυτό εσείς το θεωρείτε απάντηση ;Χωρίς παρεξήγηση , φίλτατε , αλλά όλα τα ανωτέρω δικαιολογούν μείωση μισθού για τους εκπαιδευτικούς , που δικαιολογούν ( αν όχι υποθάλπουν ή διδάσκουν ) τέτοιες απόψεις .
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Αυτό εσείς το θεωρείτε απάντηση ;Χωρίς παρεξήγηση , φίλτατε , αλλά όλα τα ανωτέρω δικαιολογούν μείωση μισθού για τους εκπαιδευτικούς , που δικαιολογούν ( αν όχι υποθάλπουν ή διδάσκουν ) τέτοιες απόψεις .

μα, φυσικά, φυσικά, έτσι πρέπει να γίνει ...
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

konnos said:
Αν δε θελετε να μας πειτε ποια η λειτουργια του οκ...

Δε ρωταω ειρωνικα. Πραγματικα δε ξερω τι κανει αυτος ο Συντονιστικος

κι εγώ δεν απάντησα ειρωνικά. είναι το πανελλήνιο όργανο που συντονίζει τον αγώνα που κάνουν οι μαθητές. πού και πότε θα γίνονται συλλαλητήρια, εκδηλώσεις, συναυλίες κ.ά.
 
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (Α.Σ.Γ.Μ.Ε.)
Βερανζέρου 22, 6ος όροφος, ΤΗΛ – ΦΑΞ : 210 3845434, 210 3835093,
210 5242386, [email protected] , www.goneis.org
Αθήνα Παρασκευή 20 – 10 - 2006


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι γονείς αυτής της χώρας χρόνια τώρα υπομένουμε την αδιαφορία των κυβερνήσεων για την εκπαίδευση των παιδιών μας, που μας φορτώνει δυσβάσταχτα βάρη, διαλύει την οικογενειακή μας ζωή και φτωχαίνει τη μόρφωση των παιδιών μας.
Ενάμιση μήνα είναι κλειστά τα Δημοτικά Σχολεία και εκατοντάδες Γυμνάσια και Λύκεια σε κατάληψη, ζητώντας λύσεις σε βασικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης.
Η κρίση αυτή δεν περιορίζεται στους εκπαιδευτικούς.
Κύρια θίγονται οι μαθητές και οι γονείς τους, που είναι τα μόνιμα θύματα της μίζερης εκπαιδευτικής πολιτικής των κυβερνήσεων.
Το Υπουργείο Παιδείας, σαν να μην έχει καμιά ευθύνη, περιμένει να εξαντληθούν οι δάσκαλοι και οι μαθητές στους δρόμους, για να προσθέσει με τη «νέα μεταρρύθμιση» που σχεδιάζει μεγαλύτερα βάσανα σε μας και τα παιδιά μας.
Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας και οι Ομοσπονδίες Γονέων της Αθήνας, του Πειραιά και της Ανατολικής Αττικής, εκφράζοντας την ανησυχία αλλά και την αγανάκτηση των γονέων της χώρας μας γι’ αυτή την κατάσταση προχωρούμε σε κοινή συνεδρίαση το Σάββατο 28 Οκτώβρη, στα γραφεία της ΑΣΓΜΕ, για να συντονίσουμε τις επόμενες ενέργειές μας.

Καλούμε όλους τους γονείς σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας

τη Δευτέρα 30 Οκτώβρη 2006 στις 1μ.μ.

για να ζητήσουμε από την Υπουργό Παιδείας ουσιαστικές απαντήσεις και λύσεις στα κρίσιμα προβλήματα της εκπαίδευσης.

Το Δ.Σ.

Εκπρόσωπος Τύπου: Γεωργία Καλαμποκά τηλ: 6944712162

www.alfavita.gr
 
Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: [email protected]
Αθήνα, 20/10/06

ΠΡΟΣ:
- τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Συνάδελφοι, / - ισσες,
Σας στέλνουμε την απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων για τη νέα 3ήμερη απεργία του κλάδου μας, στις 24, 25 και 26/10/06.
Για τα Παλλαϊκά Πανεκπαιδευτικά Συλλαλητήρια που θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη, 25/10, είναι απαραίτητο να οργανώσετε τη μετακίνηση των συναδέλφων προς την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, ανάλογα με την απόσταση της περιοχής σας από τη μία ή την άλλη πόλη. Το κλείσιμο των λεωφορείων πρέπει να γίνει σε συνεργασία με τους Συλλόγους της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης.
Έχει μεγάλη σημασία για την εξέλιξη του αγώνα μας και για να εκφραστεί η αντίθεσή μας στην προωθούμενη αναθεώρηση του Συντάγματος να κατορθώσουμε να είναι τα συλλαλητήρια της 25ης/10/06 ακόμη πιο μαζικά και μαχητικά από τα προηγούμενα.
Έχουμε ήδη αναρτήσει στην ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ την επιστολή μας προς τους μαθητές, την οποία πρέπει να αναπαραγάγετε και να μοιράσετε στους μαθητές. Επίσης, είναι απαραίτητο να αξιοποιήσετε το φυλλάδιο προς τους γονείς το οποίο έχετε, ήδη, στη διάθεσή σας.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προχώρησε, επίσης, στην παραγωγή ενός ραδιοφωνικού spot, το οποίο μπορείτε να «κατεβάσετε» από την ιστοσελίδα και να διαθέσετε σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της περιοχής σας. Μπορείτε, ακόμη, να ζητήσετε να σταλεί σε σας ή στο σταθμό με τον οποίο έχετε συνεννοηθεί με e-mail (σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνήστε με τη Γραμματεία της ΟΛΜΕ και συγκεκριμένα με την κα Μαρία Βουτσινά).
Σας ενημερώνουμε, τέλος, ότι τα μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ μπορούν να συμμετάσχουν στις επισκέψεις του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ στα σχολεία της περιοχής σας τη Δευτέρα, 23/10/06 για την ενημέρωση των συναδέλφων με στόχο την ενίσχυση της συσπείρωσης του κλάδου και της συμμετοχής των συναδέλφων στον αγώνα. Μπορείτε για το σκοπό αυτό να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το συνάδελφο Γρηγόρη Καλομοίρη (τηλ: 210 3318628, 210 6833114, κιν: 6944604063 ).




Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255 Αθήνα, 20/10/06
FAX: 210 32 27 382 – 33 11 338
www.olme.gr
e-mail: [email protected]


ΠΡΟΣ:
- τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (19/10/06)
Στην κοινή συνάντηση των Δ.Σ. των ΔΟΕ – ΟΛΜΕ με την Υπουργό Παιδείας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης, 17/10/06, γίναμε μάρτυρες μιας νέας επίδειξης της κυβερνητικής αδιαλλαξίας με την απόρριψη των δίκαιων αιτημάτων του αγωνιζόμενου κόσμου της εκπαίδευσης. Για προφανείς λόγους σκοπιμότητας η άκαμπτη αδιαλλαξία συνοδεύονταν από χαμηλούς τόνους, από εκφράσεις δήθεν συμπάθειας για τους εκπαιδευτικούς και ένα κλίμα τεχνητής ευπρέπειας. Η Υπουργός Παιδείας επέμεινε στον εμπαιγμό της «παροχής» των περιβόητων 105 ευρώ σε έξι (6) εξαμηνιαίες δόσεις καθώς και στην πολιτική της διαρκώς επιδεινούμενης υποχρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης. Παίζοντας με διάφορες αριθμητικές αλχημείες έφτασε να αθροίζει τους κοινοτικούς πόρους του Δ´ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (ΚΠΣ) με τις δημόσιες δαπάνες. Είναι όμως γνωστό ότι οι κοινοτικοί πόροι δίνονται με τέτοιες προδιαγραφές που συνήθως δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως, για παράδειγμα, η κάλυψη μόνο βραχυχρόνιων μορφών επιμόρφωσης και σε προκαθορισμένα αντικείμενα. Επιπλέον, έχουν συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, με πολλές, γνωστές αρνητικές συνέπειες, όπως προγράμματα χρηματοδοτούμενα από το ΕΠΕΑΕΚ, που έμειναν ξαφνικά στον αέρα κ.ά. Επίσης, η Υπουργός δε δεσμεύτηκε συγκεκριμένα σε κανένα από τα υπόλοιπα κοινά αλλά ούτε και στα ιδιαίτερα εκπαιδευτικά ή εργασιακά αιτήματα και των δύο κλάδων.
Συγκεκριμένα, παρέπεμψε σε «διάλογο» στο αόριστο μέλλον τα δίκαια και ώριμα αιτήματά μας για ετήσια επιμόρφωση και πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια εργασίας. Όσον αφορά δε τα αιτήματά μας για την ΤΕΕ, να μην καταργηθούν σχολεία και να διασφαλιστεί η μόνιμη εργασία όλων των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, απάντησε αόριστα και χωρίς καμία δέσμευση για το τι θα συμβεί τόσο με τα σχολεία που καταργούνται όσο και με το μέλλον των τομέων και ειδικοτήτων που θα ενταχθούν στα ΕΠΑΛ.
Συνεκτιμώντας όλα τα δεδομένα, θετικά και αρνητικά (όπως είναι, π.χ., ο βαθμός συμμετοχής των συναδέλφων στην τελευταία απεργιακή κινητοποίηση), πιστεύουμε ότι μοναδική δυνατότητα και επιλογή μας για να καμφθεί η κυβερνητική αδιαλλαξία και να υπάρξουν έτσι ουσιαστικά αποτελέσματα για τις διεκδικήσεις μας είναι η συνέχιση των αγώνων μας, που στη συγκυρία αυτή θα συμβάλουν και θα ενισχύσουν την ορατή, ήδη, παρουσία και ένταξη στον κοινό πανεκπαιδευτικό αγώνα των μαθητικών αλλά και των φοιτητικών κινητοποιήσεων. Ο μετασχηματισμός αυτών των αγώνων, με την ιδιαίτερη δυναμική που έχουν, σε γενικευμένη κοινωνική διεκδίκηση με επίδικα ζητήματα την ανατροπή της λιτότητας καθώς και την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, θα υποχρεώσει την κυβέρνηση να εγκαταλείψει την αδιαλλαξία της. Παράλληλα, έτσι μπορούμε να ακυρώσουμε και τις προσπάθειες των κυρίαρχων κύκλων για συντριβή κάθε αγωνιστικής διάθεσης και κίνησης στους κόλπους των εργαζομένων.
Σημαντικό στοιχείο, επίσης, στις εκτιμήσεις και στις αποφάσεις μας αποτελεί το γεγονός της επανέναρξης της συζήτησης για την αντιδραστική αναθεώρηση του Συντάγματος στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, στις 25/10/2006. Είναι γνωστές οι επιχειρούμενες ανατροπές του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου: α) ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, όπου δεν εκχωρούνται απλά στους ιδιώτες νέα πεδία κερδοφορίας αλλά επιδιώκεται να αποτελέσουν μηχανισμούς επιτάχυνσης, της επιχειρηματικής άλωσης συνολικά της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και β) γενικευμένη άρση της μονιμότητας των εργαζομένων στη μοναδική νησίδα σταθερής εργασίας, στο στενό Δημόσιο τομέα, με νέα αναθεώρηση του άρθρου 103 το οποίο ήδη με την προηγούμενη αναθεώρηση καθιέρωνε την πρόσληψη, για πρώτη φορά, συμβασιούχων στη Δημόσια Διοίκηση. Επιπλέον, υπάρχουν και άλλα σημαντικά ζητήματα που περιλαμβάνει η εν λόγω αναθεώρηση, τα οποία εκτείνονται από την προστασία των δασών και γενικότερα του περιβάλλοντος μέχρι την αυταρχική θωράκιση του συστήματος απονομής της δικαιοσύνης (Συνταγματικό Δικαστήριο) που, προφανώς, συνδέεται με τα δημοκρατικά δικαιώματα και τις γενικότερες ελευθερίες. Έχει επομένως ιδιαίτερη αξία η εμφάνιση ενός αποφασιστικού μετώπου κοινωνικών αγώνων, που να μπορεί να ακυρώσει στην πράξη τις επιχειρούμενες προσπάθειες για αυτές τις θεμελιώδεις ανατροπές.
Με βάση τα παραπάνω αποφασίζουμε:
1. 3ήμερη απεργιακή κινητοποίηση της 24, 25 και 26/10/06.
2. Πανεκπαιδευτικά – Παλλαϊκά Συλλαλητήρια την Τετάρτη, 25/10/06 στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
3. Οι νέες Γ.Σ. των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθούν στις 26/10/06 και η νέα Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 27/10 της 10 π.μ για εκτίμηση της κατάστασης και συνέχιση των αγώνων μας.
Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:
• Άυξηση των δημόσιων δαπανών για την παιδεία τουλάχιστον στο 5% του
ΑΕΠ
• 1.400 ευρώ καθαρά στο εισαγωγικό μισθολογικό κλιμάκιο
• Σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας χωρίς όριο ηλικίας – Όχι της
αντιασφαλιστικούς νόμους και της σχεδιαζόμενες νέες αντιασφαλιστικές
ανατροπές
• Γνήσιες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας
• Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους. Κατάργηση του θεσμού του
ωρομίσθιου αλλά και του αναπληρωτή με εξαίρεση της περιπτώσεις
πραγματικής αναπλήρωσης
• Κατάργηση του Ν. 3475 για την ΤΕΕ
• Καμιά κατάργηση σχολείου – Διασφάλιση της μόνιμης εργασίας όλων των
εκπαιδευτικών της ΤΕΕ
• Καθιέρωση ολοκληρωμένου συστήματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών
σύμφωνα με της προτάσεις του κλάδου
• Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης – Παιδαγωγική ελευθερία
και δημοκρατία στο σχολείο
• 25 μαθητές στο τμήμα, 20 της κατευθύνσεις και 10 στα εργαστήρια
• Άμεση καθιέρωση 12χρονης υποχρεωτικής δημόσιας εκπαίδευσης
με προοπτική το Ενιαίο 12χρονο Σχολείο
• Κατάργηση της βαθμολογικής βάσης του 10 ως προϋπόθεσης εισαγωγής στα
ΑΕΙ – ΑΤΕΙ
• Κατάργηση της περιβόητης Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Ν.2811/2000)
που ποινικοποιεί της μαθητικές κινητοποιήσεις
• Απόσυρση του απαράδεκτου σχεδίου νόμου – πλαισίου για τα ΑΕΙ
• Κατάργηση του νόμου για την επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης και
ψήφιση νέου νόμου αντικειμενικού και αξιοκρατικού για την επιλογή των
• στελεχών της εκπαίδευσης
• Όχι στην αντιδραστική αναθεώρηση του Συντάγματος

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΚΟΙΝΟ
ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΜΦΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ Ή ΤΟ ΒΕΛΟΥΔΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΤΗΣ!

Η παραπάνω απόφαση εγκρίθηκε μετά από ονομαστική ψηφοφορία που είχε το εξής αποτέλεσμα: 51 ΕΛΜΕ ΥΠΕΡ, 16 ΕΛΜΕ ΚΑΤΑ και 5 ΕΛΜΕ ΛΕΥΚΟ.

anak288.gif



www.olme.gr
 
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ​
Φίλη​
μαθήτρια, φίλε μαθητή,

Θέλω να σου​
μιλήσω με τη μόνη γλώσσα που καταλαβαίνεις και εκτιμάς: με
τη γλώσσα της καρδιάς και της αλήθειας
.

Έχω βγει στους δρό​
μους διεκδικώντας αξιοπρεπή μισθό κι ένα σχολείο
δη
μόσιο, δημοκρατικό, ελεύθερο, ένα σχολείο που να σαγαπάει και να το αγαπάς.

Αγωνίζο​
μαι γιατί δεν αντέχω το σφίξιμο στην καρδιά όταν σε αναγκάζω να
καταπίνεις α
μάσητες, ανούσιες πληροφορίες.

Θέλω να σε βοηθήσω να​
μορφωθείς και όχι να σε προετοιμάζω να
ανταγωνιστείς το διπλανό σου για
μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, δηλαδή
στον προθάλα
μο της ανεργίας.

Θέλω να σε κα​
μαρώνω να δρας, να σκέφτεσαι, να εκφράζεσαι, να μου φέρνεις
αντιρρήσεις
με επιχειρήματα, να διεκδικείς, να ονειρεύεσαι και όχι να λογαριάζεις

μ​
όρια για τη σχολή από την οποία θα βρεις ευκολότερα δουλειά.

Θέλω να έρχεσαι στο σχολείο φρέσκος​
, ξεκούραστος, δυναμικός και όχι
εξουθενω
μένος από το κυνηγητό ανάμεσα στο σχολείο και τα φροντιστήρια.

Θέλω να​
με εμπιστεύεσαι γιατί έχουμε τους ίδιους στόχους κι όχι να με
νιώθεις σαν δεσ
μοφύλακα των ονείρων σου.

Θέλω να ζεις τη νιότη σου​
, να έχεις ελεύθερο χρόνο, να αθλείσαι, να
ερωτεύεσαι
, να δημιουργείς, και όχι να συμβιβάζεσαι υποταγμένος, να ξεσπάς
απελπισ
μένος ή να παραιτείσαι εξουθενωμένος.

Θέλω να σε κοιτάζω στα​
μάτια περήφανος και για τους δυο μας, όπως τώρα
που παλεύου
με μαζί στον ωραίο αγώνα για μια πραγματικά δωρεάν δημόσια
εκπαίδευση σε όλες της τις βαθ
μίδες.

Πιο συγκεκρι​
μένα με τα αιτήματα του απεργιακού μου αγώνα:

Θέλω να ανοίξει ο δρό​
μος για την κατάργηση όλων των φραγμών,

εξεταστικών και κοινωνικών​
. Άμεσο βήμα είναι να καταργηθεί η βάση του 10 για την
εισαγωγή στην τριτοβάθ
μια εκπαίδευση, που, εμείς οι δύο το ξέρουμε καλά ότι είναι
αυθαίρετο
μέτρο και έγινε για να στείλει χιλιάδες μαθητές στα ιδιωτικά ΙΕΚ και τα
κολέγια
.

Θέλω η εισαγωγή στην τριτοβάθ​
μια εκπαίδευση να είναι ελεύθερη.

Θέλω λιγότερους​
μαθητές σε κάθε τμήμα, για να μπορούμε να αναζητούμε
παρέα τη γνώση
με διάλογο και με βοήθεια σε όσους υστερούν.

Θέλω να πάψουν οι διαχωρισ​
μοί σε «αμνούς και ερίφια». Γιαυτό διεκδικώ

12​
χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, μαζί και προσχολική, με προοπτική το ενιαίο

12​
χρονο σχολείο για όλα τα παιδιά με διδακτική ενίσχυση όσων αντιμετωπίζουν
προβλή
ματα, αλλά και οικονομική ενίσχυση όλων των λαϊκών οικογενειών, για να

μ​
πορούν όλα τα παιδιά να το τελειώνουν.

Θέλω αύξηση στο​
μισθό μου, για να ζω με αξιοπρέπεια αλλά και για να έχω
τις δυνά
μεις να αφιερωθώ στο καθήκον μου απέναντί σου.

Θέλω να αυξηθούν οι κρατικές δαπάνες για την εκπαίδευση​
, τώρα, στο 5%

του ΑΕΠ τουλάχιστον και να​
μην καταργηθεί η δημόσια εκπαίδευση, γιατί η Παιδεία
είναι κοινωνικό αγαθό κι όχι ε
μπόρευμα.

Θέλω να​
μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του Συντάγματος, που απαγορεύει τα
ιδιωτικά Πανεπιστή
μια, κατοχυρώνει νομικά τη δωρεάν παιδεία και συζητιέται τώρα
στη Βουλή
.

Θέλω να εί​
μαι πλάι σου και να το θέλεις κι εσύ

Ο ΑΠΕΡΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΟΥ​
Για την αντιγραφή​
: Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ)


www.olme.gr

 
Αθήνα 20/10/2006

Προς
Τα Μ.Μ.Ε.
(συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Για τη συνέχιση της απεργιακής κινητοποίησης του κλάδου
23-27 Οκτώβρη 2006
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι ο μεγαλειώδης αγώνας των εκπαιδευτικών της Π.Ε. αγκαλιάστηκε και στηρίζεται από την κοινωνία και τους εργαζόμενους,
Ανέδειξε με δυναμισμό :
• Το αίτημα για Δημόσια Δωρεάν Παιδεία, για όλα τα παιδιά, χωρίς αποκλεισμούς, ενάντια στην πολιτική της ιδιωτικοποίησης και εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης,
• Το αίτημα για την ανατροπή της σκληρής, παρατεταμένης και μονόπλευρης λιτότητας, που καταδικάζει στη φτώχεια και την ανέχεια τους εργαζόμενους. Κατοχύρωσε το αίτημα των 1400 ευρώ -το όριο φτώχειας- ως αναγκαίο για την εξασφάλιση της στοιχειώδους αξιοπρεπούς αμοιβής, ως σημείο εκκίνησης της διεκδίκησης όλων των εργαζόμενων,
• Τη δυνατότητα να υπάρχουν πραγματικοί αγώνες που να θέτουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των εργαζομένων στην πρώτη γραμμή της πολιτικής και κοινωνικής πάλης,
• Αποκάλυψε το πραγματικό πρόσωπο της κυβερνητικής πολιτικής, τη σκληρή αδιαλλαξία της αλλά, ταυτόχρονα, έδωσε την ελπίδα σ´ όλη την κοινωνία ότι μπορούμε να την αμφισβητήσουμε και να υποχρεώσουμε την κυβέρνηση σε υποχωρήσεις,
• Ανέδειξε την ανάγκη να διαμορφωθεί ένα πλατύ πανεκπαιδευτικό και πανεργατικό μέτωπο για τα ζητήματα της Παιδείας – Εργασίας, ικανό να προκαλέσει ρωγμές και να ανατρέψει την αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική.

Γι´ αυτό το Δ.Σ. της ΔΟΕ στη σημερινή συνεδρίαση αποφάσισε:
- Τη συνέχιση της απεργιακής μας κινητοποίησης με 5νθήμερη, όπου δεν υπάρχει δεύτερος γύρος εκλογών και 4ήμερη όπου υπάρχει για την εβδομάδα από 23/10 έως και 27/10/06.

• Ο αγώνας μας είναι αγώνας διαρκής και παρατεταμένος και στοχεύει στη συμπαράταξη όλων των εργαζομένων.
• Η επόμενη εβδομάδα, είναι εβδομάδα κορύφωσης της αντιπαράθεσης με την πολιτική της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης και την πολιτική της φτώχειας και της λιτότητας.
• Η κυβέρνηση ανακοίνωσε προκλητικά, κατά τη διάρκεια της απεργίας, τη μείωση του ποσοστού των δαπανών για την Παιδεία στο 3,09 % του ΑΕΠ. Επίσης την Τετάρτη 25/10/06 ξεκινά η συζήτηση στη Βουλή για την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
• Για τη μέρα αυτή καλούμε μαζί με την ΟΛΜΕ όλους τους φορείς της εκπαίδευσης, όλους τους εργαζόμενους και όλο το λαό να κατέβει στο συλλαλητήριο που θα γίνει στις 12:00 το μεσημέρι στο Σύνταγμα να κορυφώσουμε την αντίθεσή μας σ' αυτή την πολιτική και να καλέσουμε την κυβέρνηση και όλα τα κόμματα να μην ψηφίσουν την αναθεώρηση του άρθρου 16. Θα ακολουθήσει συναυλία στις 3:30 το μεσημέρι στην οποία θα συμμετέχει και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου.
- Οι Γενικές Συνελεύσεις στους Συλλόγους θα γίνουν την Τετάρτη (25/10/2006) το απόγευμα και την Πέμπτη (26/10/2006) όλη μέρα.
-Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ θα γίνει την Παρασκευή 27/10/2006 στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ.

ΑΠΟ ΤΗ Δ.Ο.Ε.


 
Π.Ο.Σ.Δ.Ε.Π. - A.E.I.
Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού των ΑΕΙ
Ιπποκράτους 35 - 6ος όροφος, ΑΘΗΝΑ 10680
Δικτυακός Τόπος: www.ntua.gr/posdep
ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]
Πρόεδρος Λ. Απέκης: [email protected]
Γραμματέας Γ. Μαΐστρος: [email protected]

ΑΠΟΦΑΣΗ Ε.Γ. της ΠΟΣΔΕΠ
19 Οκτωβρίου 2006

24ωρη απεργία στις 25 Οκτωβρίου '06
Την Τετάρτη 25-10-06, αρχίζει η συζήτηση για την αναθεώρηση του Συντάγματος στη Βουλή (επιτροπή συνταγματικής αναθεώρησης 11:00 πμ).

Η κυβέρνηση με την αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος επιδιώκει να ολοκληρώσει την αντιμεταρρύθμισή της στην ανώτατη εκπαίδευση οδηγώντας τα δημόσια Πανεπιστήμια σε οικονομικό μαρασμό και θεσμική υποβάθμιση και ευτελίζοντας το ρόλο και τη θέση των πανεπιστημιακών δασκάλων. Με αυτή την τακτική ωθεί τα Πανεπιστήμια στην ιδιωτικοποίηση μέσα από την αναζήτηση πόρων για επιβίωση και επιδιώκει να κάνει αποδεκτή από την κοινωνία την αγορά της μεταλυκειακής εκπαίδευσης από ιδιώτες.

Η παιδεία, με τις κινητοποιήσεις της πανεπιστημιακής κοινότητας που προηγήθηκαν και τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών που είναι σε εξέλιξη, αποτελεί κεντρικό θέμα της κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Έτσι, η αναθεώρηση του άρθρου 16 ταυτίζεται σχεδόν με την αναθεώρηση του Συντάγματος.

Οι πανεπιστημιακοί πρέπει, με την έναρξη της διαδικασίας αναθεώρησης, να δηλώσουμε ότι είμαστε αποφασισμένοι να μην επιτρέψουμε την εκποίηση της δωρεάν δημόσιας ανώτατης εκπαίδευσης και να συνεχίσουμε τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας.





Η Εκτελεστική Γραμματεία καλεί τους Συλλόγους να προκηρύξουν 24ωρη απεργία στις 25 Οκτωβρίου ‘06 (μέρα έναρξης συζήτησης στη Βουλή της αναθέωρησης του άρ. 16 του Συντάγματος) και να συμμετάσχουν στα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια που διοργανώνονται την ίδια μέρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες πόλεις.

Η Εκτελεστική Γραμματεία με δεδομένες τις θέσεις του κλάδου, τα οικονομικά και θεσμικά αιτήματα, και με αφορμή:

την κατάθεση του προϋπολογισμού για το 2007 με μειωμένες τις δαπάνες για την παιδεία από το 3.5% στο 3.1% του ΑΕΠ
την έναρξη στη Βουλή της συζήτησης για την αναθεώρηση του άρ. 16 του Συντάγματος που θα ολοκληρώνει τους θεσμούς απαξίωσης και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου Πανεπιστημίου
καλεί τους Συλλόγους να προκηρύξουν Γενικές Συνελεύσεις, ώστε

να συζητήσουν και να προτείνουν στην Ε.Γ. την κλιμάκωση της κινητοποίησης των πανεπιστημιακών σε συντονισμό με το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.
να συνεχίσουν και να διευρύνουν την αλληλεγγύη μας προς τους απεργούς εκπαιδευτικούς με την ενίσχυση του απεργιακού ταμείου της ΔΟΕ.
Η διευρυμένη Διοικούσα Επιτροπή, η οποία θα συγκληθεί άμεσα, θα αποφασίσει την κλιμάκωση των κινητοποίησεων για την τρέχουσα περίοδο, σε συντονισμό με το σύνολο της πανεπιστημιακής και εκπαιδευτικής κοινότητας, με βάση το πρόγραμμα δράσης που θα εισηγηθεί η Εκτελεστική Γραμματεία.




Η κυβέρνηση, προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα, μειώνει τη χρηματοδότηση για την παιδεία, αντιμετωπίζει με αυταρχισμό και ωμή βία τις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών, ετοιμάζει Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο εφαρμόζοντας τη "μεταρρύθμιση της Μπολόνια" αναγνωρίζει 3-ετή πτυχία ως ισότιμα με τα 5-ετή διπλώματα και ετοιμάζεται να αναθεωρήσει ακόμη και το Σύνταγμα για να καταργήσει τη δημόσια και δωρεάν ανώτατη εκπαίδευση και να την αναθέσει σε ιδιώτες. Κάποιοι πανεπιστημιακοί αυτή τη στιγμή τη θεωρούν ως "ιστορική ευκαιρία" για τη μεταρρύθμιση του Πανεπιστημίου.

Πανεπιστημιακοί και φοιτητές με τις κινητοποίησεις μας του καλοκαιριού ζητήσαμε την απόσυρση του προσχεδίου νόμου - πλαίσιο επειδή όχι μόνο δεν αποτελεί βάση διαλόγου για την αναβάθμιση του Πανεπιστημίου αλλά συνιστά μεγάλη οπισθοδρόμηση σε σχέση με τον ισχύοντα νόμο -πλαίσιο.
Η ΠΟΣΔΕΠ έχει υποβάλει πολλές φορές συνολικές προτάσεις για την αναβάθμιση της ανώτατης εκπαίδευσης και ακόμη αναμένουμε απαντήσεις από την κυβέρνηση!

Για την Εκτελεστική Γραμματεία

Ο Πρόεδρος
Λ. Απέκης

Ο Γραμματέας
Γ. Μαΐστρος


www.alfavita.gr