Από Olympus σε Sony

Δυστυχώς παιδιά, άλλαι αι βουλαί των ανθρώπων και άλλαι των θεών.
Χθες μου πήρε τηλ ο Ρέππελας και μου είπε ότι δεν την έχει, έκανε λάθος η αντ/πεία κ.λ.π.
Και μου είπε να πάω να πάρω πίσω την προκαταβολή μου, ή να πάρω κάποια άλλη.
Υποψήφια είναι η Olympus 550 αλλά όχι σ´αυτά τα λεφτά.
Τσάμπα χάρηκα. Απογοητεύτηκα. Ψάχνω για κάτι άλλο.
Κρίμα και ήταν φοβερή τιμή.
 
Να έχετε υπόψιν σας ότι δεν φοράνε όλες οι fuji το εκπληκτικό super ccd, για το οποίο μιλούμε εδώ μέσα όποτε αναφερόμαστε στις fuji. Ειδικώς σχεδόν όλες οι σουπερζούμ της, φορούν συμβατικό ccd. H S5700 είναι μία από τις τελευταίες, και δεν έχει και σταθεροποίηση συν τοις άλλοις. Δεν θα την έβρισκα καθόλου εξαιρετικό μοντέλο συνεπώς, σε σχέση με την FZ7.
Την Olympus 550 απλώς παραβλέψτε την. Με τα δείγματα που είδα από το τέλε άκρο του φακού της, είναι μάλλον ....
Κοιτάξτε στην κατηγορία αυτή και την απερχόμενη Canon S3is, σύμφωνα με τις δοκιμές της καινούργιας S5, το καινούργιο μοντέλο δεν έχει προσθέσει τίποτα το ιδιαίτερο στο παλιό. Νομίζω μπορεί να βρεθεί με λίγο παραπάνω από 300 ευρώ, κοιτάξτε την.

Φυσικά και η Fuji s6000 με superccd, είναι πολύ καλή περίπτωση.
 
Η 5700 δεν φορά το ccd αυτό πράγματι αλλά έχει σταθεροποιητή εικόνας.
Οι φωτό που έχω τραβήξει είναι πράγματι εξαίσιες, πολύ καλύτερες από την olympus 770 που είχα κ σαφώς καλύτερες από την olympus 550 που επίσης είχα, αν κ με μικρότερο ζούμ φακό.
Φακός της fujinon.
 
Re: Απάντηση: Από Olympus σε Sony

Η 5700 δεν φορά το ccd αυτό πράγματι αλλά έχει σταθεροποιητή εικόνας.

είσαι σίγουρος? Εννοώ μηχανικό σταθεροποιητή, όχι ανέβασμα της ευαισθησίας. Έχω την εντύπωση ότι το πρώτον παρουσιάζεται σταθεροποίηση στα νέα μοντέλα της Fuji (στην S8000, F50). Για ξαναδιάβασε λίγο τις προδιαγραφές της.
 
Re: Απάντηση: Από Olympus σε Sony


για δες λίγο και την παρουσίαση στο dpreview

παραθέτω:
"Fujifilm’s Anti-Blur mode, which makes use of the camera’s ISO 1600 sensitivity and an ultra-fast shutter speed combine to combat the effects of subject and camera movement. For those also keen to capture moving images, the FinePix S5700 has a movie recording mode with sound, ideal for creating high quality home movies without relying on a separate camcorder."

Πρόκειται απλώς για αυτόματο ανέβασμα ευαισθησίας, και μάλιστα από αισθητήρα μη-superccd.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Από Olympus σε Sony

είσαι σίγουρος? Εννοώ μηχανικό σταθεροποιητή, όχι ανέβασμα της ευαισθησίας. Έχω την εντύπωση ότι το πρώτον παρουσιάζεται σταθεροποίηση στα νέα μοντέλα της Fuji (στην S8000, F50). Για ξαναδιάβασε λίγο τις προδιαγραφές της.
Τώρα εδώ με πιάνεις αδιάβαστο φίλε μου. :slapface:
Βασικά, τράβηξα φωτογραφία μέσα σε βάρκα πηγαίνοντας από Κόστα στις Σπέτσες κ με μηδέν φωτισμό κ το αποτέλεσμα ήταν να πάρω μια φωτογραφία πάρα πολύ καλή !
Τώρα αν το κάνει ηλεκτρονικά....δεν ξέρω...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Από Olympus σε Sony

για δες λίγο και την παρουσίαση στο dpreview

παραθέτω:
"Fujifilm’s Anti-Blur mode, which makes use of the camera’s ISO 1600 sensitivity and an ultra-fast shutter speed combine to combat the effects of subject and camera movement. For those also keen to capture moving images, the FinePix S5700 has a movie recording mode with sound, ideal for creating high quality home movies without relying on a separate camcorder."

Πρόκειται απλώς για αυτόματο ανέβασμα ευαισθησίας, και μάλιστα από αισθητήρα μη-superccd.

Για να το λένε τότε έτσι θα δουλεύει.
Πάντως το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό.
Σε πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω δείγμα φωτογραφίας.-bye-
 
εγω πριν παρω την nikon D40 ειχα την σονυ h1 και ημουν πολυ ευχαριστημενος. Δεν νομιζω ομως οτι κυκλοφορει πια. Αντ αυτου και αν δεν βρεις την pan FZ7 θα σου ελεγα να κοιταξεις για την σονυ h2 ή την h5. Πολυ καλες κριτικες οπου κι αν κοιταξεις (εφαμιλλες με αυτες της canon S3 και με μεγαλυτερη οθονη). Λογικα οι τιμες τους θα ειναι πολυ χαμηλες γιατι τωρα κυκλοφορουν οι h7 και η h9 τις οποιες ομως θα σου ελεγα να αποφυγεις.
 
και κατι ενδιαφερον απο το συμπερασμα του dpreview για την canon s5. Ειναι ενδιαφερον οχι μονο για την συγκεκριμενη καμερα σε συγκριση με αλλες superzoom αλλα και γενικοτερα για το πως οι καινουργιες σειρες (ολων των εταιρειων) με την μεγαλυερη αναλυση 8-10 mp ειναι τελικα οσον αφορα το image quality χειροτερες η εστω ισοδυναμες (οπως εδω) με τις μικροτερες των 6 και 7 mp. Παντως οχι καλυτερες.

Ειπαμε αυξανουμε τα πιξελς γιατι πουλαει , δεν μεγαλωνουμε τους σενσορες γιατι κοστιζει, και το αποτελεμα ειναι ιδιες οι χειροτερες φωτο γιατι τους σενσορες πλεον τους εχουν "σκασει".

" Over the last few months we've spent a lot of time with the latest generation of super zoom cameras from all the major manufacturers, and the S5 IS comes closer than most to getting the right balance of features and image quality. Where the Sony H7 and H9 suffer from frustrating controls and over-aggressive noise reduction, the Canon has a friendly, intuitive interface and (relatively) light-handed noise reduction at lower ISO settings. And where the Olympus SP-550UZ misses too many shots due to focus problems, in all but the most challenging situations the S5 IS offers accurate, responsive focus. The only camera I'd consider next to the S5 IS is the Panasonic FZ8 (which also happens to be a lot cheaper) - though Panasonic's excessive noise reduction at ISO 400+ means you may have to shoot RAW to get acceptable results.

Ultimately there is no clear winner in this sector of the market, and all the models demand a certain level of compromise. As the manufacturers squeeze ever more pixels onto such tiny sensors it becomes increasingly difficult to recommend using any of these cameras at anything over the lowest ISO for anything 'serious' - unless you're happy with small prints or simply want to view the results scaled-down on-screen. The S5 IS offers what is to us a more appealing balance of noise vs noise reduction, but the DIGIC III process can't work miracles and the output at higher ISO settings leaves a lot to be desired.

So then, Canon took an already great camera and gave it a better screen, better viewfinder and a flash hot shoe, and made it a bit prettier to boot. They then put inside it a sensor that is noisier than its predecessor, meaning that - for the most part - the resolution increase simply isn't reflected in the output, thanks to the need for stronger noise reduction. It's certainly a better camera in most respects, but the improvements are about 'features' not 'picture quality', and we'd hoped for a little more from Canon this time around.

To conclude, the PowerShot S5 IS is probably, just, the pick of the super zoom bunch at this moment in time, because it offers reliable output, responsive performance and an impressive feature set in an attractive, easy to use package that makes photography fun; not because it offers better IQ.

It is crying out for a better sensor, wider lens and for Canon to move the SD card slot back out from the battery compartment, but I'd still rather take it out shooting than the Sony, Olympus or Fuji alternatives. The output (with fringing and noise issues) simply isn't good enough to earn the S5 IS an unqualified 'Highly Recommended' rating, but it's an easy 'Recommended'.