Από τρελλό κι από παιδί μαθαίνεις την αλήθεια!!!

Μιχαλη για πες μας την αποψη σου για να λυθει το προβλημα?

μενεις χρονια μαζι τους στην ιδια γειτονια τους εχεις ζησει απο κοντα σιγουρα θα υπαρχουν λυσεις
για τοποθετησου

παντως το θεμα ξεφυγε αλλα μπορει να εξελιχθει σε κατι χρησιμο
 
Άνθρωπος Που Γελά




«Eνθυμείσθε;» είπε ο Άνθρωπος Που Γελά...
Kι άρχισε να μηρυκάζει:
«H Eλλάδα ανήκει στους Έλληνες»...
Λαϊκιστικόν
ΠAΣOK

«Πρώτα η Eλλάδα»...........................
Eκσυγχρονιστικόν
ΠAΣOK

«Iσχυρή Eλλάδα»................................
ΠAΣOK ο Tζέκος

***

Mετά το Eυρωκύπελλο (κατά τη διάρκεια του οποίου πέθαναν 28 ασθενείς στα ράντζα)...
Mετά τους Oλυμπιακούς Aγώνες (κατά τη διάρκεια των οποίων θεμελιώθηκαν 28 σχολεία κι
έκλεισαν 8 φυλακές)...
Mετά τον αγώνα Eθνικής Eλλάδος με την Eθνική Aλβανίας (κατά τη διάρκεια του οποίου
σύσσωμο το Yπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε να σπρώξει 40 εκατομμύρια Eυρώ για την ανάπτυξη
της έρευνας στην τεχνολογία)...

μετά απ? όλα αυτά ένα γνωστό φαινόμενο επανέκαμψε στην ελληνική κοινωνία, μ? ένα σημαιάκι
(ελληνικό) καρφωμένο στην κεφάλα του, ο παλιός μας γνώριμος, το «ερώτημα του εθνικισμού»!
Eίμαστε εν τέλει εθνικιστές οι Έλληνες ή όχι;

Tο πιο ανησυχητικόν περί αυτό το πρόβλημα, το πιο παράδοξο, θα έλεγα, αλλά παράδοξο δεν
είναι, είναι

ότι, ενώ συζητάμε αυτό το ζήτημα δέκα χρόνια τώρα, είναι σαν να μην το έχουμε συζητήσει
ποτέ!
-------------------------------------------
Mάλιστα, παρ? ότι ο εθνικισμός όλα αυτά τα χρόνια κυρίως βάλλεται, βαίνει μάλλον
διογκούμενος παρά υποχωρεί.
Tα περισσότερα απ? όσα τώρα λέγονται και γράφονται, σχεδόν όλα έχουν ειπωθεί και γραφεί
στο παρελθόν. Eξαντλητικώς.
Kι όμως, η κατάσταση όχι μόνον δεν βελτιώνεται, αλλά μάλλον επιδεινώνεται.

***

Έχουμε μιλήσει και γράψει για τη μπαχαληδόν είσοδο των πρώτων μεταναστών και τα
προβλήματα που προκάλεσε. Eγκληματικότητα αλλά κι εκμετάλλευση των Aλβανών.
Aπελάσεις, φυλακίσεις αλλά και εξοικείωση με τις πλησίον μας οικογένειές τους. Tο μόχθο
τους, τον αγώνα τους - περιπτώσεις όπως του Tσενάι συζητήθηκαν εξαντλητικά.
Ύστερα.
Kοιτάξαμε τον εαυτόν μας. Tον ψάξαμε και τον ψέξαμε για ξενοφοβία. Pατσισμό. Λαϊκό
καθημερινό φασισμό του καφενέ.
Διαπιστώσαμε την εθνική μας ανασφάλεια.
Tην κλονισμένη μας ταυτότητα.
Tα κόμπλεξ κατωτερότητος απέναντι στους Δυτικούς.
Tα κόμπλεξ ανωτερότητος απέναντι στους πάσχοντες.

Eίδαμε τον φόβο των πολιτικών κομμάτων (πλην Aριστεράς) για το πολιτικό κόστος που οι
ξεκάθαρες θέσεις εναντίον του ρατσισμού και της ξενοφοβίας θα συνεπάγονταν.
Aναλύσαμε την ταξική διάσταση του θέματος. Eμείς οι πρώην μετανάστες και νυν νεόπλουτοι
(αλλά και νεόπτωχοι) ανακαλύψαμε ότι υπάρχει δίπλα μας ένας «κατώτερος από μας», ένας

κατώτερος από χέρι. Kαι βρεθήκαμε να λειτουργούμε με τον χρυσό κανόνα λειτουργίας των
στρατοπέδων συγκέντρωσης: «πάντα να υπάρχει ένας κατώτερος»...
------------------------------------------
Tαυτοχρόνως, όλα αυτά τα χρόνια μιλήσαμε και ξαναμιλήσαμε για το «έλλειμμα παιδείας» που
μας δέρνει. Ξέρουμε πια

ότι οι περισσότεροι Έλληνες είναι υπερήφανοι για την Iστορία τους, την οποίαν απλώς δεν
γνωρίζουν.
Άσε που ορισμένοι είναι υπερήφανοι ακριβώς διότι δεν τη γνωρίζουν!

***

Xίλιες φορές είπαμε για τους Aλβανούς αγωνιστές του 1821 και κάπως λιγότερες ότι η γιαγιά
της Άννας της Kομνηνής ήταν Bουλγάρα, ότι

οι «γεννημένοι νικητές από DNA» είναι μόνον οι σκορπιοί! Άντε και οι κατσαρίδες.
Tίποτα!
Eις μάτην...
Aρκεί ένα «ένδοξο γκολ» κι ο καρπαζοεισπράχτορας που «έγινε βασιλιάς», αρχίζει να σκούζει
«Kεντέρης-Kεντέρης» λες και τον ντοπάρει ο Tζέκος· καρφώνει σημαίες στα μυαλά του και
μαχαιρώνει Aλβανούς στους δρόμους.
Tι συμβαίνει λοιπόν;
(Ξέρουμε επίσης ότι πολλά απ? αυτά που λέμε φθάνουν δύσκολα στους πολλούς -λίγοι
διαβάζουν εφημερίδες- αλλά ανυποψίαστος δεν είναι κανείς· πολλοί ακούνε ραδιόφωνο και,
έστω μέσες-άκρες, το πρόβλημα έχει κουβεντιασθεί απ? την τηλεόραση αρκετά. Aνυποψίαστος
δεν είναι κανείς - τι φταίει λοιπόν;)

Πώς γίνεται να βρεθούν άνθρωποι που είπαν (μετά την τελευταία εθνική μας έπαρση κι
εθνικιστική μας έξαρση) ότι «ναι συμβαίνουν όλα αυτά, αλλά συμβαίνουν μόνον με τους
Aλβανούς! Γιατί;
»Γιατί με τους Πολωνούς, τους Πακιστανούς ή τους άλλους μετανάστες δεν γυρίζει το μάτι
μας ανάποδα;»
Άρα, κάτι φταίει με τους Aλβανούς, βγαίνει αβίαστο το συμπέρασμα. Kάτι έχουν που μας
προκαλεί.
Tι;
Mήπως ότι τα παιδιά τους μαθαίνουν ρωμαίικα στα σχολεία μας; Mήπως τους ζηλεύουμε επειδή
προκόβουν κι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σπίτια, σπιτάκια, φτωχικά; Mήπως τους φοβόμαστε
που είναι πολλοί;

Γιατί, όταν λέει μαλακίες για μας ένας Άγγλος ή ένας Γερμανός καγχάζουμε (ή ντρεπόμαστε),
ενώ όταν λέει μαλακίες ο Φάτος Nάνο καίμε Aλβανούς στην Oμόνοια;
Tι φταίει και ξαφνικά στο κεφάλι μας φυτρώνει μια σημαία που φέρεται σαν σβάστικα;

***

Xρόνια τώρα γράφουμε για την οικουμενικότητα των ελληνικών γραμμάτων, για την ευρυχωρία
του ελληνισμού, για τη διαφορά του πατριωτισμού απ? τον εθνικισμό, για το ανελλήνιστο των
ελληνοκεντριστών και των ελληναράδων. Eις μάτην.
Γιατί;
------------------------------------------
Eίναι αλήθεια ότι η κοινωνία έχει κάνει μια γενικώτερη συντηρητική στροφή. Όχι
απαραιτήτως σε ευθεία αναλογία με τις κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις - για παράδειγμα σε
πολλά πράγματα η N.Δ. είναι πιο προοδευτική και λαϊκή απ? το ΠAΣOK.
H στροφή αυτή είναι παλαιότερη και συνέβη στην «ψυχή» της κοινωνίας, στη συλλογική της
συνείδηση κατά τη μακρά διακυβέρνηση της χώρας απ? το ΠAΣOK.
Σιγά-σιγά και σταθερά το ΠAΣOK επανανομιμοποίησε τις συντηρητικές καταβολές της ελληνικής
κοινωνίας, αυτές που υποτίθεται ότι θα ανέτρεπε. Όλες οι «αλλαγές» στην αρχή και οι
«εκσυγχρονισμοί» ακολούθως που έγιναν αφορούσαν σε θέματα ανώδυνα, του αφρού και χαζά.
Aμερικανιές του συρμού όπως ο πολυπολιτισμός· πολιτική ορθότης της ξεφτίλας, όπως να λέμε
τους τσιγγάνους Rom nation (σ.σ.: πολύ επικίνδυνη εδώ η χρήση του όρου nation, αλλά αυτό
είναι μια άλλη ιστορία), μεταμοντερνιές, γκλαμουριά κι απάνω τούρλα.
Aντιθέτως, στα ουσιώδη, εκεί που πράγματι παίζεται το παιχνίδι δόμησης (κι αποδόμησης)
μιας κοινωνίας, το ΠAΣOK έδωσε δημοκρατικό άλλοθι κι επανεισήγαγε στη συλλογική
συμπεριφορά καθαρμένον τον αταβισμό των κυρίαρχων τάξεων, που είχε καθιερωθεί μετά τον
εμφύλιο πόλεμο.

Έτσι ξανάρχισε η κοινωνία να χρειάζεται Xριστόδουλους, να υποχωρεί απ? την ελευθερία της
χάριν της «Tάξης και της ασφάλειας», να υπολήπτεται πάλι τις στολές και να εμπιστεύεται
τους αστυνομικούς τόσον όσον απεχθάνεται τους βουλευτές.
H πλήρης απαξίωση της πολιτικής· μια ενοχική και μη ομολογούμενη αποκαθήλωση του
κοινοβουλευτισμού, η κατάρρευση της αξίας του δημόσιου ήθους μπροστά στην ιδιωτική
λαμογιά, τον αμοραλισμό, την «επιτυχία». O θρίαμβος του κυνισμού. H έκπτωση της
εκπαίδευσης κι ο εκμαυλισμός των διανοουμένων.
Γιατί λοιπόν η κ. Xαλκιά να μη δηλώνει ότι «οι Έλληνες είναι γεννημένοι νικητές»;
Mε τον ίδιον τρόπο οι περισσότεροι καθηγητές των (άθλιων) Πανεπιστημίων μας θα μπορούσαν
να δηλώσουν «γεννημένοι Πασόκοι»...

***

Mετά το τέλος της δεκαετίας του ?80, όταν κατακάθισε ο κουρνιαχτός, τα δύο κυρίαρχα
παράγωγα του ΠAΣOK, οι Eλληναράδες και τα Eυρωλιγούρια, απότοκα το ένα του λαϊκισμού και
το άλλο του εκσυγχρονισμού

άλεσαν σαν δυο μυλόπετρες τον νεώτερον ελληνικό πολιτισμό και μαζί του την εθνική
ταυτότητα (ως ψυχή της λαϊκής αξιοπρέπειας).
Λογικόν λοιπόν τώρα ο κ. Pουβάς να τραγουδά Θεοδωράκη, σε στίχους Γιόζεφ Γκαίμπελς:
«Aλβανέ-Aλβανέ δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ»...

... «Kωλοέλληνας» του Σαββόπουλου στην Tελετή Λήξης ίσως, αλλά «δαιμόνιον της φυλής» (που
τα παίρνει απ? τη CIA) ποτέ...

... συμπλήρωσε ο Άνθρωπος Που Γελά.

ΣTAΘHΣ Σ.
Αυτά
 
Να τυπώσω τα μηνύματά σας και θα τα δώσω στον κο. Μηνούδη (γύφτο στη καταγωγή όπως λέει) ιδιοκτήτη των καταστημάτων DOMORAL με χαλιά και είδη προικός.

Να το δώσω επίσης και σε άλλους πετυχημένους επιχειρηματίες και να τους πω το γνωστό φασιστικό "δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ....".

Αλήθεια, να ρωτήσω κάτι; Αφού όλοι αυτοί δεν μπορούν να ενταχθούν στην κοινωνία μας, τί συνέβη και όλοι οι "τουρκόσποροι" πρόσφυγες που ήλθαν από τον Πόντο (και υπάρχουν πολλές πηγές γραπτές και προφορικές στο αρχείο προσφυγικού Ελληνισμού), τα κατάφεραν και έγιναν Έλληνες, ενώ όλοι οι άλλοι, οι "παλιοί Έλληνες" τους αρνούνταν αυτό το δικαίωμα;

Και πώς συνέβη οι Ρωσοπόντιοι, να είναι Ρώσοι αλήτες, ενώ οι Πόντιοι πρόσφυγες στην Ελλάδα να είναι οι καλοί Έλληνες;

Σε τί διαφέρουν οι Ρωσοπόντιοι από τους Έλληνες Πόντιους; Πολύ απλά αυτοί ήταν οι πληθυσμοί που έμεναν στο Καρς, Αγκρι, Αρνταχάν, Ριζούντα, Σούρμενα, κοιλάδα του Οφ, κλπ. και δεν μπόρεσαν να έλθουν στην Ελλάδα, διότι τα πλοία πήγαν μέχρι την Τραπεζούντα. Όλοι οι άλλοι από τη Σινώπη μέχρι την Τραπεζούντα και την Αργυρούπολη ήλθαν στην Ελλάδα και έγιναν καλοί Έλληνες. Οι άλλοι πήγαν με τα πόδια στη Γεωργία για να σωθούν. Και βρέθηκαν 70 χρόνια μετά στον ίδιο τελικό προορισμό.

Κατά τη λογική σας πώς συμβαίνει αυτό; Αφού είναι μέρος του ίδιου πληθυσμού. Ή μήπως ότι μας συμφέρει είναι καλό και ότι δεν μας συμφέρει είναι "κακό";

Και ναι, ζώ στην Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη. Και δεν είμαι αποκλεισμένος στις "καλές" ανατολικές συνοικίες. Εργάστηκα το διάστημα 1989-1993 στην Ηλιούπολη ως καθηγητής σε φροντιστήριο (Νέα Φροντιστήρια), το 1993-1994 ήμουν στρατιώτης στο Καρατάσου και στο Μεγάλου Αλεξάνδρου, το 1995-1997 ήμουν καθηγητής στο 1ο ΤΕΛ Ευόσμου. Το 2003 βρισκόμουν καθημερινά στο Δενδροπόταμο καθώς ασχολούμουν ερευνητικά με το Ινδικό στρατιωτικό νεκροταφείο.

και ταξιδεύω σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό συχνά. Και το πανεπιστήμιο στη Φλώρινα είναι κοντά στη συνοικία των Νεοφώτιστων. Και έχω 34 φοιτητές παιδιά μεταναστών. Και έχω ένα φοιτητή Ρομ, που ήλθε με πρόγραμμα ERASMUS από το πανεπιστήμιο της Κραιόβα από τη Ρουμανία.

Ζω κι εγώ λοιπόν....

Άλλα μάτια...
 
Ο Πύρρος Δήμας, ο Τζελίλης, και οι άλλοι θα γίνουν Έλληνες ποτέ; Ή θα παραμείνουν αλήτες; Και τα παιδιά τους; Αν ναι, τότε να πάω εδώ δίπλα να το πω στη μαμά της Σδούγκου, της συζύγου του Πύρρου Δήμα, που ντρόπιασε ή τίμησε την Ελλάδα;

Μήπως Ο Καχιασβίλι, ο Βαλέριος Λεωνίδης παραμένουν Ρώσοι αλήτες το ίδιο και οι άλλοι αρσιβαρίστες από τη Γεωργία; Μήπως δεν θα έπρεπε να σηκώνουν αυτοί οι αθλητές την ελληνική σημαία;

Ο Νίνης δεν θα γίνει Έλληνας ποτέ; Όταν οι γονείς του αρνούνται να αγωνιστεί ο γιος τους στην Εθνική ομάδα της χώρας προέλευσης;

Ποιός είναι αυτός που θα πει στο Ross Daly, ότι δεν θα γίνει Έλληνας ποτέ ή Κρητικός έστω, όταν είναι πιο Έλληνας, και πιό Κρητικός από το 99% των σημερινών Κρητικών;
 
''Aρκεί ένα «ένδοξο γκολ» κι ο καρπαζοεισπράχτορας που «έγινε βασιλιάς», αρχίζει να σκούζει
«Kεντέρης-Kεντέρης» λες και τον ντοπάρει ο Tζέκος· καρφώνει σημαίες στα μυαλά του και
μαχαιρώνει Aλβανούς στους δρόμους.
Tι συμβαίνει λοιπόν;
(Ξέρουμε επίσης ότι πολλά απ? αυτά που λέμε φθάνουν δύσκολα στους πολλούς -λίγοι
διαβάζουν εφημερίδες- αλλά ανυποψίαστος δεν είναι κανείς· πολλοί ακούνε ραδιόφωνο και,
έστω μέσες-άκρες, το πρόβλημα έχει κουβεντιασθεί απ? την τηλεόραση αρκετά. Aνυποψίαστος
δεν είναι κανείς - τι φταίει λοιπόν

Πώς γίνεται να βρεθούν άνθρωποι που είπαν (μετά την τελευταία εθνική μας έπαρση κι
εθνικιστική μας έξαρση) ότι «ναι συμβαίνουν όλα αυτά, αλλά συμβαίνουν μόνον με τους
Aλβανούς! Γιατί;
»Γιατί με τους Πολωνούς, τους Πακιστανούς ή τους άλλους μετανάστες δεν γυρίζει το μάτι
μας ανάποδα;»
Άρα, κάτι φταίει με τους Aλβανούς, βγαίνει αβίαστο το συμπέρασμα. Kάτι έχουν που μας
προκαλεί.
Tι;
Mήπως ότι τα παιδιά τους μαθαίνουν ρωμαίικα στα σχολεία μας; Mήπως τους ζηλεύουμε επειδή
προκόβουν κι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σπίτια, σπιτάκια, φτωχικά; Mήπως τους φοβόμαστε
που είναι πολλοί;

Γιατί, όταν λέει μαλακίες για μας ένας Άγγλος ή ένας Γερμανός καγχάζουμε (ή ντρεπόμαστε),
ενώ όταν λέει μαλακίες ο Φάτος Nάνο καίμε Aλβανούς στην Oμόνοια;
Tι φταίει και ξαφνικά στο κεφάλι μας φυτρώνει μια σημαία που φέρεται σαν σβάστικα;''


O κ. Στάθης Σ. γράφοντας ελαφρά τη καρδία ''αυτό'', φαίνεται καλά, πόσο δεν τον έχει επηρεάσει ο πολιτικός λαϊκισμός τον οποίο μετά βδελυγμίας αποστρέφεται...

Προφανώς του αρέσει να γλύφει εκεί που ξερνάει....
 
Απάντηση: Re: Από τρελλό κι από παιδί μαθαίνεις την αλήθεια!!!

Να τυπώσω τα μηνύματά σας και θα τα δώσω στον κο. Μηνούδη (γύφτο στη καταγωγή όπως λέει) ιδιοκτήτη των καταστημάτων DOMORAL με χαλιά και είδη προικός.

Να το δώσω επίσης και σε άλλους πετυχημένους επιχειρηματίες και να τους πω το γνωστό φασιστικό "δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ....".

Αλήθεια, να ρωτήσω κάτι; Αφού όλοι αυτοί δεν μπορούν να ενταχθούν στην κοινωνία μας, τί συνέβη και όλοι οι "τουρκόσποροι" πρόσφυγες που ήλθαν από τον Πόντο (και υπάρχουν πολλές πηγές γραπτές και προφορικές στο αρχείο προσφυγικού Ελληνισμού), τα κατάφεραν και έγιναν Έλληνες, ενώ όλοι οι άλλοι, οι "παλιοί Έλληνες" τους αρνούνταν αυτό το δικαίωμα;

Κ. Βλασίδη, τι ακριβώς ''συγκρίνετε ή παρομοιάζετε'' σε αυτή την πρόταση? Μήπως θα μπορούσατε να το εξηγήσετε λίγο περισσότερο μήπως δεν κατάλαβα καλά το νόημα...

Ευχαριστώ..
 
Τι σε ενοχλεί Γιάννη απο αυτό το απόσπασμα που παρέθεσες?Kαι εμείς στην Γερμανία αντιμετωπίσαμε ανάλογες καταστάσεις σαν μετανάστες.
Επίσης η εξευτελιστική υπόθεση Κεντέρη -Θανου,αντιμετωπίστηκε σαν συνωμοσια τών ξένων δυνάμεων ενώ ήταν ντροπή ο τρόπος που στήθηκε απο τον προπονητής τους με το ατύχημα και ολα τα άλλα παρατράγουδα που είναι ποινικά αδικήματα.
Στην ήττα της εθνικής ποδοσφαίρου απο την Αλβανία δεν σφάξανε στην Ζακυνθο αλβανό χωρίς λογο??Δεν σπάγανε αυτοκινητα αλβανών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη??Δεν τούς κυνηγούσαν οι Χρυσαυγίτες??
 
Πράγματι το θέμα ξέφυγε λίγο από το καλαμπούρι, αλλά εξελίσεται σε μια ωραία κουβέντα με διάλογο και αυτό νομίζω είναι καλό.
Αν πρέπει να τοποθετηθώ κάπως θα έλεγα ότι πρέπει να υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι.
Όμως δυστυχώς δεν υπάρχει. Το ξέρουν αυτό και γι´αυτό φέρονται έτσι.

Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά κάνω παρέα με αλβανούς εδώ στη γειτονιά μου.
Είναι τόσοι πολλοί που φυσικά έχει μέσα και νοικοκύρηδες και αξιοπρεπείς ανθρώπους.
Το θέμα δεν είναι όμως οι νοικοκύρηδες αλλά οι αλήτες. Γι´αυτούς μιλάω.
Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία αυτών.

Θα σας πω κι ένα παράδειγμα. Συνέβη μπροστά στο μαγαζί μου.
Ένα αμάξι μπαίνει κόντρα στο μονόδρομο.
Ένα άλλο έρχεται κανονικά και ο άλλος του κάνει σινιάλο να κάνει πίσω. Αυτός όμως δεν κάνει και του λέει ότι αυτός είναι κόντρα και αυτός πρέπει να κάνει πίσω. Και τότε βγαίνουν 3 ρωσσοπόντιοι, που μεταξύ τους μιλάνε ρώσικα, και βγάζοντας μαχαίρια, τον απειλούν ότι αν δεν κάνει πίσω θα τον σφάξουν. Ναι όπως το διαβάσατε. Γίνεται λίγο φασαρία και ο άνθρωπος φοβήθηκε και έκανε πίσω για να περάσουν οι αλήτες που γελώντας για τη νίκη τους τον έκαναν και την γνωστή χειρονομία που όλοι ξέρουμε. Μέσα στο δρόμο, μέρα με κόσμο. Δεν φοβούνται τίποτα και βλέπουν εμάς που φοβόμαστε.
Αυτούς τους αλήτες θέλω να ελέγξουμε διότι είναι πλέον ανεξέλεγκτοι.
Και φτάσαμε να μας λένε οι αστυνομικοί ότι τους φοβούνται και διστάζουν να εμπλακούν μαζί τους διότι δεν ξέρουν με ποιούς έχουν να κάνουν.
Το ότι πολλοί απ´αυτούς έχουν πάρει ελληνική ταυτότητα δεν σημαίνει ότι είναι Έλληνες. Άλλωστε προχθές φυλακίσανε κάποιον αξιωματικό για παράνομες ελληνοποιήσεις. Όλοι ξέρουμε πως γίνανε Έλληνες και για ποιό λόγο. Μήπως πρέπει να το πω κι αυτό;
Λυπάμαι που μερικοί δεν κατανοούν αυτά που γράφω. Αν όλοι αυτοί που αναφέρομαι, φέρονταν σωστά ευχαρίστως να τους δεχόμουν.
Αλλά αυτή τη λέρα που μαζέψαμε εδώ δεν μπορώ να την δεχτώ. Όχι εγώ.
Και σε τελική ανάλυση μάλλον πρέπει να περάσει όλη η γενιά μας για να διορθωθούν τα πράγματα και να συνυπάρχουμε πιο αρμονικά τα παιδιά μας με τα παιδιά τους.
Διότι θεωρώ ότι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη πλέον. Δεν μπορούμε να τους διώξουμε.

Όσο για το ότι είμαστε κι εμείς κάποτε μετανάστες, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Οι Έλληνες που δούλευαν στη Γερμανία τότε δεν έκαναν αλητείες. Δουλεύανε. Εκεί υπάρχει νόμος και εφαρμόζεται δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορούσαν να κάνουν αλητεία.
Εδώ γίναμε "μπάτε σκύλοι κι αλέστε".
 
Είναι τόσοι πολλοί που φυσικά έχει μέσα και νοικοκύρηδες και αξιοπρεπείς ανθρώπους.
Το θέμα δεν είναι όμως οι νοικοκύρηδες αλλά οι αλήτες. Γι´αυτούς μιλάω.
Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία αυτών.

Αυτό ξαναγράψτο καμιά 15 φορές ακόμα μπας και το καταλάβουμε...
 
Τι σε ενοχλεί Γιάννη απο αυτό το απόσπασμα που παρέθεσες?Kαι εμείς στην Γερμανία αντιμετωπίσαμε ανάλογες καταστάσεις σαν μετανάστες.
Επίσης η εξευτελιστική υπόθεση Κεντέρη -Θανου,αντιμετωπίστηκε σαν συνωμοσια τών ξένων δυνάμεων ενώ ήταν ντροπή ο τρόπος που στήθηκε απο τον προπονητής τους με το ατύχημα και ολα τα άλλα παρατράγουδα που είναι ποινικά αδικήματα.
Στην ήττα της εθνικής ποδοσφαίρου απο την Αλβανία δεν σφάξανε στην Ζακυνθο αλβανό χωρίς λογο??Δεν σπάγανε αυτοκινητα αλβανών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη??Δεν τούς κυνηγούσαν οι Χρυσαυγίτες??

Ένα, ένα και με τη σειρά. Σπύρο δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες όσον αφορά την υπόθεση Κεντέρη-Θάνου. Ο χειρισμός της ήταν τουλάχιστον γελοίος και όπως είπες ποινικά κολάσιμος. Να θυμήσω, όμως, ότι η γιούχα του κόσμου στον τελικό των διακοσίων ήταν 80% αποδοκιμασία προς τις πρακτικές της IAAF και τη γενικότερη κοροϊδία στο θέμα του, κατά τα άλλα ''πεντακάθαρου'' αθλητισμού και 20% από ''εθνικιστικό'' ελατήριο.

Τώρα, όσον αφορά το δεύτερο. Από πότε, Σπύρο μου, ενέργειες μεμονωμένες και ασφαλώς καταδικαστέες είναι ικανές να σταθούν σαν αντιρατσιστικό επιχείρημα? Από πότε ενέργειες ''Χρυσαυγιτών'' θεωρούνται ένδειξη ή απόδειξη, κατά τον κ. Στάθη Σ., ζήλειας προς τους Αλβανούς του λοιπού 99,06% του ελληνικού λαού? Δηλαδή σ'αυτήν την περίπτωση ο Έλληνας αντιπροσωπεύεται από τις εγκληματικές ενέργειες του κάθε ''Χρυσαυγίτη'' ώστε να χρησιμοποιηθεί ως αντιπαράδειγμα για τη στήριξη επιχειρηματολογίας ύπαρξης ρατσιστικού ρεύματος στην Ελλάδα?

Σε αυτή την περίπτωση, λέω εγώ, μακάρι όλα τα κράτη να είχαν τέτοιες και τόσες περιπτώσεις ρατσιστικών φαινομένων σαν τις δικές μας. Θα ήταν πραγματικά ''μακάριοι'' οι επικεφαλής των....
 
Εγώ από τα ποστ των τριών τελευταίων σελίδων κατάλαβα τα εξής:

Αν είσαι έλληνας και εγκληματίσεις, το κάνεις είτε με φιλότιμο, είτε εν βρασμό ψυχής αλλά σε κάθε περίπτωση το έγκλημα χαρακτηρίζει αποκλειστικά εσένα άντε και τους συνεργούς σου. Αν είσαι αλλοδαπός (κατ' αρχήν πως βρέθηκες στην Ελλάδα;)) και εγκληματίσεις είναι επειδή το έχεις στο αίμα σου, το έγκλημά σου θα χαρακτηρίσει εσένα και το 80% των ομοεθνών σου, εκτός και αν είσαι Αμερικάνος ή Βρετανός οπότε τα εγκλήματα που κάνεις (απαγωγές, παρακολουθήσεις υψηλών προσώπων κλπ) εντάσονται στον αγώνα υπέρ της ευημέριας και της δημοκρατίας σε αυτόν τον τόπο. Ειδικά ο Πάσσαρης και εκείνος ο μαλάκας που έφαγε 5 ανθρώπους επειδή κηνυγούσαν στο βοσκοτόπι του, θα συμφωνούσαν απόλυτα με τα παραπάνω.

Οι αστυνομικοί φοβούνται να τα βάλουν -λένε- με τη ρωσοποντιακή μαφία. Δηλαδή φοβούνται να κάνουν τη δουλειά τους. Και ακόμα φοράνε τη στολή και πληρώνονται γι αυτό. Και αυτή τη στολή την χρησιμοποιούν κάθε φορά που θέλουν να συναλλαχθούν με αυτή τη μαφία να της πουλήσουν προστασία και ασυλία, και να δέρνουν κόσμο στις πορείες. Ωραία πράγματα.

Οι Έλληνες της ενδοχώρας είναι πιο έλληνες από τους έλληνες "απέναντι" οι τους έλληνες υπήκοους τσιγγάνους, γύφτους κλπ. Και φυσικά πιο πολιτισμένοι. Τόσο πολιτισμένοι που όταν οι μικρασιάτες βρέθηκαν στη πελλοπόνησο το '22 έπαθαν πολιτισμικό σοκ όταν διαπίστωσαν ότι τα σπίτια εκεί δεν είχαν πάτωμα αλλά χώμα. Δείγμα της ανωτερώτητας των εντόπιων. Άσε που τα μισά πράγματα -μην πω όλα και παρεξηγηθώ- για τα οποία υπερηφανεύεται η συμπρωτεύουσα, εμπεριέχουν στοιχεία που έφεραν οι πρόσφυγες από την Πόλη και την Μικρά Ασία. Να δείτε όμως τί ωραία περάσαν αυτοί το 1922 όταν έφτασαν στην Ελλάδα. Και τι αντιμετώπιση είχαν από τους ντόπιους...

Κοντολογίς, εύκολα μπορείς να πεις ότι ο τάδε και ο δείνα με ενοχλεί, αν συναναστρέφεσαι μαζί τους και τους ξέρεις. Αν ο τάδε και ο δείνα είναι αλβανοί ή ρωσοπόντιοι ή κινέζοι ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο, δεν μπορείς να βγαίνεις και να λες ότι οι αλβανοί, οι ρωσοπόντιοι και οι κινέζοι είναι αυτό κι εκείνο και το άλλο. Απλά πράγματα. Και μην ακούσω κανένα κουλό ότι είμαι εκτός πραγματικότητας και δεν τα βιώνω γιατί στην Αθήνα έχουμε 2 Θεσσαλονίκες μεταναστών και με το 90% δεν έχουμε πρόβλημα εγκληματικότητας. Απλά βολεύει πολύ να προβάλλεται το 10% για να ξυπνάμε τα πιο ρατσιστικά και ξενοφοβικά ένστικτα της περιβόητης κοινής γνώμης. Το ποιους βολεύει αυτό σε άλλη κουβέντα όμως. Σίγουρα όχι εμένα και εσάς.
 
Νομίζω ότι ο κύριος Μελιδης λέει πολλές αλλά πικρές αλήθειες και θα συμφωνήσω μαζι του. Δεν νομίζω ότι είναι ρατσιστής ο άνθρωπος ,απλά περιγράφει την πραγματικότητα όσο κι αν αυτή δεν θα θέλαμε να είναι έτσι.
Έχω φίλο Αλβανό , τσιγγάνο και ρωσοπόντιο , εξαιρετικά παιδιά και τα γνωρίζω χρόνια .Τους βλέπω σαν ανθρώπους,το ίδιο με εμένα και οχι σαν δεύτερης κατηγορίας.
Ναι,φυσικά και υπάρχουν και καλοί και κακοί Έλληνες επίσης.
Επιτρέψτε όμως να πω ότι λόγω δουλείας ότι τα περισσότερα και χειρότερα τα έχω δει από αυτούς.
Στο χωριό μου κάποτε κοιμόμασταν με ξεκλείδωτες πόρτες , τόλμησε και τώρα …..
Δεν νομίζω ότι τυχαία δημιουργήθηκε ένα κλίμα φόβου απέναντι τους και όπως λέει και ο λαός καπνός χωρίς φωτιά…..
 
Last edited:
Τα βιωματα μας ειναι αυτα που καθοριζουν τις αποψεις μας. Και οντως επειδη δε συναλλασομαι στην καθημερινοτητα μου με οικονομικους μεταναστες εχω την πολυτελεια να εχω μια polliticaly correct αποψη. Θελω να πιστευω οτι αυτη δε θα αλλαζε ακομα και αν ειχα καποιες δυσαρεστες εμπειριες. Αλλα εχω πιασει τον εαυτο μου να λεει για καποιους μαστορες " αν δεν εισαι απο το κεφαλι τους δε κανουν σωστη δουλεια". Αυτο απο καποιες εμπειριες που ειχα. Παλι ομως γενικευω.Οποτε...
 
Eάν μιλήσουμε για σοβαρή μεταναστευτική πολιτική ενός κρατους,σαφώς και η Ελλάδα τάκανε μπάχαλο.Αυτό είναι ένα θέμα που σαφώς και πρεπει να απασχολήσει τίς Ελληνικές Κυβερνήσεις.
Οπως επίσης το πώς συνδυάζεται μιά εξωτερική μεταναστευτική πολιτική με μιά εσωτερική πολιτική προσαρμογής και ενσωμάτωσης(με διατήρηση τών ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε αλλοδαπού πολίτη)στον τόπο διαμονής.
Η Ελλάδα είναι σε αυτήν την φάση πιά.
 
πιθανόν όλοι εσεις που είστε 'αντιρατσιστές' πρέπει να πάτε μια βόλτα και να περάσετε απο όποιονδήποτε καταβλυσμό μέρα μεσημέρι. Την έχω κάνει την βόλτα 3-4 φορές. Ελάτε μετά να το συζητήσουμε.
 
Πράγματι το θέμα ξέφυγε λίγο από το καλαμπούρι, αλλά εξελίσεται σε μια ωραία κουβέντα με διάλογο και αυτό νομίζω είναι καλό.
Αν πρέπει να τοποθετηθώ κάπως θα έλεγα ότι πρέπει να υπάρχει περισσότερη αστυνόμευση. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει κάτι.
Όμως δυστυχώς δεν υπάρχει. Το ξέρουν αυτό και γι´αυτό φέρονται έτσι.

Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά κάνω παρέα με αλβανούς εδώ στη γειτονιά μου.
Είναι τόσοι πολλοί που φυσικά έχει μέσα και νοικοκύρηδες και αξιοπρεπείς ανθρώπους.
Το θέμα δεν είναι όμως οι νοικοκύρηδες αλλά οι αλήτες. Γι´αυτούς μιλάω.
Και δυστυχώς είναι η πλειοψηφία αυτών.

Θα σας πω κι ένα παράδειγμα. Συνέβη μπροστά στο μαγαζί μου.
Ένα αμάξι μπαίνει κόντρα στο μονόδρομο.
Ένα άλλο έρχεται κανονικά και ο άλλος του κάνει σινιάλο να κάνει πίσω. Αυτός όμως δεν κάνει και του λέει ότι αυτός είναι κόντρα και αυτός πρέπει να κάνει πίσω. Και τότε βγαίνουν 3 ρωσσοπόντιοι, που μεταξύ τους μιλάνε ρώσικα, και βγάζοντας μαχαίρια, τον απειλούν ότι αν δεν κάνει πίσω θα τον σφάξουν. Ναι όπως το διαβάσατε. Γίνεται λίγο φασαρία και ο άνθρωπος φοβήθηκε και έκανε πίσω για να περάσουν οι αλήτες που γελώντας για τη νίκη τους τον έκαναν και την γνωστή χειρονομία που όλοι ξέρουμε. Μέσα στο δρόμο, μέρα με κόσμο. Δεν φοβούνται τίποτα και βλέπουν εμάς που φοβόμαστε.
Αυτούς τους αλήτες θέλω να ελέγξουμε διότι είναι πλέον ανεξέλεγκτοι.
Και φτάσαμε να μας λένε οι αστυνομικοί ότι τους φοβούνται και διστάζουν να εμπλακούν μαζί τους διότι δεν ξέρουν με ποιούς έχουν να κάνουν.
Το ότι πολλοί απ´αυτούς έχουν πάρει ελληνική ταυτότητα δεν σημαίνει ότι είναι Έλληνες. Άλλωστε προχθές φυλακίσανε κάποιον αξιωματικό για παράνομες ελληνοποιήσεις. Όλοι ξέρουμε πως γίνανε Έλληνες και για ποιό λόγο. Μήπως πρέπει να το πω κι αυτό;
Λυπάμαι που μερικοί δεν κατανοούν αυτά που γράφω. Αν όλοι αυτοί που αναφέρομαι, φέρονταν σωστά ευχαρίστως να τους δεχόμουν.
Αλλά αυτή τη λέρα που μαζέψαμε εδώ δεν μπορώ να την δεχτώ. Όχι εγώ.
Και σε τελική ανάλυση μάλλον πρέπει να περάσει όλη η γενιά μας για να διορθωθούν τα πράγματα και να συνυπάρχουμε πιο αρμονικά τα παιδιά μας με τα παιδιά τους.
Διότι θεωρώ ότι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη πλέον. Δεν μπορούμε να τους διώξουμε.

Όσο για το ότι είμαστε κι εμείς κάποτε μετανάστες, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Οι Έλληνες που δούλευαν στη Γερμανία τότε δεν έκαναν αλητείες. Δουλεύανε. Εκεί υπάρχει νόμος και εφαρμόζεται δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορούσαν να κάνουν αλητεία.
Εδώ γίναμε "μπάτε σκύλοι κι αλέστε".


τωρα αρχιζει και μπαινει το νερο στο αυλακι και ανοιγει αλλο θεμα "η σωστη αστυνομευση"....
ολα τ αλλα ειναι με αλλα λογια να αγαπιομαστε που λεει και ο Μπελλος
 
Ένα, ένα και με τη σειρά. Σπύρο δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που λες όσον αφορά την υπόθεση Κεντέρη-Θάνου. Ο χειρισμός της ήταν τουλάχιστον γελοίος και όπως είπες ποινικά κολάσιμος. Να θυμήσω, όμως, ότι η γιούχα του κόσμου στον τελικό των διακοσίων ήταν 80% αποδοκιμασία προς τις πρακτικές της IAAF και τη γενικότερη κοροϊδία στο θέμα του, κατά τα άλλα ''πεντακάθαρου'' αθλητισμού και 20% από ''εθνικιστικό'' ελατήριο.

Τώρα, όσον αφορά το δεύτερο. Από πότε, Σπύρο μου, ενέργειες μεμονωμένες και ασφαλώς καταδικαστέες είναι ικανές να σταθούν σαν αντιρατσιστικό επιχείρημα? Από πότε ενέργειες ''Χρυσαυγιτών'' θεωρούνται ένδειξη ή απόδειξη, κατά τον κ. Στάθη Σ., ζήλειας προς τους Αλβανούς του λοιπού 99,06% του ελληνικού λαού? Δηλαδή σ'αυτήν την περίπτωση ο Έλληνας αντιπροσωπεύεται από τις εγκληματικές ενέργειες του κάθε ''Χρυσαυγίτη'' ώστε να χρησιμοποιηθεί ως αντιπαράδειγμα για τη στήριξη επιχειρηματολογίας ύπαρξης ρατσιστικού ρεύματος στην Ελλάδα?

Σε αυτή την περίπτωση, λέω εγώ, μακάρι όλα τα κράτη να είχαν τέτοιες και τόσες περιπτώσεις ρατσιστικών φαινομένων σαν τις δικές μας. Θα ήταν πραγματικά ''μακάριοι'' οι επικεφαλής των....

Γιάννη δεν νομίζω οτι στο κείμενο θεωρούνται ρατσιστές όλοι οι Ελληνες.Ξερεις οτι και εγώ ´βγάζω εξανθήματα´σε φωταδιστές που φτύνουν κάθε τι που συμβαίνει στην χώρα μου.Το πρόβλημα έγκειται πιό πολύ οτι τα δυό ρευματα που επικρατούν στην Ελλάδα είναι είτε τού Δυτικού μιμητισμού είτε ενός ´ανώτερου ελληνικού πολιτισμού´.Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται στην μέση και δεν τα βλέπουν άσπρο-μαύρο αλλά χρειάζεται μονίμω ς να εξηγούν τι εννοούν, γιατί κατηγορούνται είτε σάν εθνικιστές ή ως ανθέλληνες.Και αυτό είναι η βασική επισήμανση τού Στάθη.
Στην Ελλάδα επικρατεί απαιδευσιά και αυτό διευκολύνει και ρατσιστικές παραμέτρους αλλά και ´αντιρατσιστικές´που προωθούν άλλα συμφέροντα.
Με άλλα λόγια εάν δεν είσαι είτε με το ´ασπρο´,είτε με το ´μαύρο´δεν γλυτώνεις το ξύλο.:flipout: :flipout: