Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

webtop17

New member
23 March 2009
49
Από το 10/2009 είμαι κάτοχος μιας [FONT=&quot]τηλεόρασης [/FONT] 5090H. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη. Στην πάνω αριστερή γωνία αναβοσβήνουν διάσπαρτα pixel όταν το φόντο είναι γκρι. Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε στις φωτογραφίες.









21/2/2011 στάλθηκε στο Pioneer [FONT=&quot]Service[/FONT] στο Ηράκλειο Κρήτης. 25/2/2011 επικοινωνεί μαζί μου από τα κεντρικά ο Κος Παπαγεωργίου για να με ενημερώσει ότι το monitor θα πρέπει να σταλθεί στην Αθήνα για περεταίρω έλεγχο κι ότι τα έξοδα αποστολής κι επισκευής που μπορούν να φτάσουν κι έως 2000 επιβαρύνουν εμένα γιατί η εγγύηση του ενός έτους έχει λήξει…………. Όταν σε ερώτηση γιατί ένα έτος αφού έχω 3 For Free η απάντηση ήταν ότι δεν έχει σταλθεί το ειδικό έντυπο με τα στοιχεία της τηλεόρασης για να έχω την επέκταση της εγγύησης.
Όταν στην συνεχεία ενημέρωσα ότι το έντυπο έχει σταλθεί κι έχω το δικό μου απόκομμα (που στάλθηκε με fax για επιβεβαίωση) η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε γιατί η intersys δεν έχει λάβει το δικό της απόκομμα κι εγώ δεν έχω τίποτα αποδεικτικό στοιχειό (δηλ. συστημένο ταχυδρομείου ) ότι στάλθηκε.



Έχω μείνει ΑΦΩΝΟΣ………………


Η επίσημη ανακοίνωση της Intersys στης 16 Φεβρουαρίου 2009 ήταν : παρά την διακοπή της παραγωγής των Pioneer KURO μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντος του 2009.


Οι διαβεβαιώσεις του Κου Ζήβα για μετά την πώληση η intersys θα είναι διπλα μας που είναι ?

Για το αστείο της υπόθεσης ήταν στο πρόγραμμα να αγοράσω τον ενισχυτή Pioneer SC-LX90 6300

Προς ενημέρωση: τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση από οπίων ζητηθούν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.

Υ.Γ. Ο Νόμος 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α´267/4,11,2002) (2 χρόνια minimum στις εγγυήσεις ) δεν ισχύει για την intersys ?
 
Βεβαιως και ισχυει 2 χρονια εγγυηση.

Αρχισε να οργανωνεις τις επομενες κινησεις σου. Καταγγελιες , εξωδικα κτλ.

Μην εισαι διαλακτικος , να μιλησεις με οποιον ειναι υπευθυνος (προσπαθησε να μιλησεις με τον προιοσταμενο στην αντιπροσωπια και οχι απλο υπαλληλο) και να επαναλαμβανεις οτι δεν δεχεσαι να πληρωσεις και οτι ειναι υποχρεωμενοι να στην επισκευασουν.

Καλη δυναμη.
 
στειλε ενα email κοινοποιημενο στην interys, και σε καταναλωτικες οργανωσεις (πολαπλους παραληπτες), κανωντας καταγελλια.. Ετσι ειμουνα κι εγω με ενα κινητο zte, που ητανε defectuve. Στην αρχη δεν πειραν στα σοβαρα, οταν εστειλα ομως, κοινοποιημενο email με καταγελια στην ΕΕΤΤ, ZTE, WIND, και καταναλωτικες οργανωσεις αμεσως με πηραν τηλεφονο και με εξυπηρετησαν..
 
συμφωνώ με τον yperion, όταν τους κάνουμε πλούσιους με τα ωραία μας λεφτά, μας παίρνουν στα σοβαρά, όταν είναι να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα κάνουν τους κινεζους :chinese:
στείλε επίσης email διαμαρτυρίας στα κεντρικά της pioneer στην ευρωπη, νομίζω είναι στο βελγιο..
 
Tην golden 3 ετων εγγυηση,την εχεις συμπληρωσει;
Aν δεν τη συμπληρωσες,να διεκδικησεις τα 2 χρονια που ισχυουν στην Ευρωπη και μαλιστα θα σου προτεινα να απαιτησεις κι απο τον πωλητη της τηλεορασης να ενδιαφερθει αμμεσα για την περιπτωση σου.
Τα ιδια μου ειπαν κι εμενα,αλλα ο πωλητης "ορκιζοταν" για τα 2 χρονια εγγυησης!!!Δυστυχως για μενα,ειχαν περασει 2 χρονια και 1 μηνας!!!!!!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Tην golden 3 ετων εγγυηση,την εχεις συμπληρωσει;
Aν δεν τη συμπληρωσες,να διεκδικησεις τα 2 χρονια που ισχυουν στην Ευρωπη και μαλιστα θα σου προτεινα να απαιτησεις κι απο τον πωλητη της τηλεορασης να ενδιαφερθει αμμεσα για την περιπτωση σου.
Τα ιδια μου ειπαν κι εμενα,αλλα ο πωλητης "ορκιζοταν" για τα 2 χρονια εγγυησης!!!Δυστυχως για μενα,ειχαν περασει 2 χρονια και 1 μηνας!!!!!!!!!!!!

έχει σταλθεί κι έχω το δικό μου απόκομμα (που στάλθηκε με fax για επιβεβαίωση) η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε γιατί η intersys δεν έχει λάβει το δικό της απόκομμα κι εγώ δεν έχω τίποτα αποδεικτικό στοιχειό (δηλ. συστημένο ταχυδρομείου ) ότι στάλθηκε.
 
Να βαλεις δικηγορο και σιγουρα θα βγαλει ακρη.Πιο φθηνα θα βγει!
Απο Ελλαδα αγορασες την τηλεοραση;
 
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Να βαλεις δικηγορο και σιγουρα θα βγαλει ακρη.Πιο φθηνα θα βγει!
Απο Ελλαδα αγορασες την τηλεοραση;

Ναι. Απο intersys μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα
 
Last edited:
Αααααααααχχχχχχ τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου μια ζωή.......
λες κι ο κάθε άνθρωπος δεν έχει άλλα θέματα στην ζωή του, ν' ασχολείται με καταναλωτικές οργανώσεις, email, δικηγόρους, αμέτρητα τηλεφωνήματα κλπ...


Υ.Γ. κάτσε να κάνω κανά αγιασμό στην δικιά μου , τέτοια διαβάζω κι ανατριχιάζω....
 
Aλλα λενε οι πωλητες,αλλα οταν φθανει η ωρα για service!
Αφου αμφισβητουν την εγγυηση ,ψαξτο νομικα.
Οσο για ενισχυτη δεν κοιτας και τον DENON AVC-5803CI!!!
Εγω εχω τον AVC-A1SE(11 χρονια) και ειμαι υπερευχαριστημενος!
Φιλικα!
 
Την απαντηση σου την διαβασα,αλλα αμφισβητουν οτι τη λαβανε ταχυδρομικα,αν καταλαβα καλα!
 
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Την απαντηση σου την διαβασα,αλλα αμφισβητουν οτι τη λαβανε ταχυδρομικα,αν καταλαβα καλα!

Αν το έχεις στείλει ταχυδρομικά τότε λογικά θα έχεις και την απόδειξη αποστολής.

Το τι σου λένε δεν έχει σημασία αν υπάρχει η απόδειξη αποστολής...
 
Συγνώμη αλλά από την στιγμή που η ίδια η Pioneer έχει βγει επίσημα και έχει πεί ότι

Μάλιστα, μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης στα τρία χρόνια, στα πλαίσια του προγράμματος "3 forfree", για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντός του 2009.

τί μας νοιάζει αν έχει αποσταλεί το απόκομμα? Μόνο με την αποδειξη αγοράς εντός του 2009 θα είναι καλυμένος ο φίλος μας....
 
Αφου ο ανθρωπος δεν το εστειλε συστημενο,πως να εχει αποδειξη αποστολης για απλο φακελλο;
 
Σας ευχαριστώ για την άμεση συμπαράσταση. Μελετώ το θέμα με τον δικηγόρο μου γιατί σε σημερινή επικοινωνία με τον Κο Ραδίτσα της intersys μου προτάθηκε να γίνει αποστολή στα κεντρικά για να δουν το πραγματικό πρόβλημα και εάν το κόστος είναι μεγάλο να γίνει μια καλή τιμή. Φυσικά εγώ δεν δέχτηκα να πληρώσω τίποτα. Σε επικοινωνία αμέσως με το κατάστημα που αγόρασα την τηλεόραση που θα πρέπει να αναφέρω ότι από την πρώτη στιγμή είναι δίπλα μου η πρόταση ήταν να γίνει η αποστολή κι αναλαμβάνει τα πλήρη έξοδα.
 
Συγνώμη αλλά από την στιγμή που η ίδια η Pioneer έχει βγει επίσημα και έχει πεί ότι

Μάλιστα, μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης στα τρία χρόνια, στα πλαίσια του προγράμματος "3 forfree", για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντός του 2009.

τί μας νοιάζει αν έχει αποσταλεί το απόκομμα? Μόνο με την αποδειξη αγοράς εντός του 2009 θα είναι καλυμένος ο φίλος μας....

Κατά άποψη της intersys όχι!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Αφου ο ανθρωπος δεν το εστειλε συστημενο,πως να εχει αποδειξη αποστολης για απλο φακελλο;


Σωστά.............