Από το 10/2009 είμαι κάτοχος μιας [FONT="]τηλεόρασης [/FONT] 5090H. Πριν ένα μήνα μου παρουσίασε πρόβλημα η οθόνη. Στην πάνω αριστερή γωνία αναβοσβήνουν διάσπαρτα pixel όταν το φόντο είναι γκρι. Περισσότερες λεπτομέρειες θα δείτε στις φωτογραφίες.



21/2/2011 στάλθηκε στο Pioneer [FONT="]Service[/FONT] στο Ηράκλειο Κρήτης. 25/2/2011 επικοινωνεί μαζί μου από τα κεντρικά ο Κος Παπαγεωργίου για να με ενημερώσει ότι το monitor θα πρέπει να σταλθεί στην Αθήνα για περεταίρω έλεγχο κι ότι τα έξοδα αποστολής κι επισκευής που μπορούν να φτάσουν κι έως 2000 επιβαρύνουν εμένα γιατί η εγγύηση του ενός έτους έχει λήξει…………. Όταν σε ερώτηση γιατί ένα έτος αφού έχω 3 For Free η απάντηση ήταν ότι δεν έχει σταλθεί το ειδικό έντυπο με τα στοιχεία της τηλεόρασης για να έχω την επέκταση της εγγύησης.
Όταν στην συνεχεία ενημέρωσα ότι το έντυπο έχει σταλθεί κι έχω το δικό μου απόκομμα (που στάλθηκε με fax για επιβεβαίωση) η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε γιατί η intersys δεν έχει λάβει το δικό της απόκομμα κι εγώ δεν έχω τίποτα αποδεικτικό στοιχειό (δηλ. συστημένο ταχυδρομείου ) ότι στάλθηκε.
Έχω μείνει ΑΦΩΝΟΣ………………
Η επίσημη ανακοίνωση της Intersys στης 16 Φεβρουαρίου 2009 ήταν : παρά την διακοπή της παραγωγής των Pioneer KURO μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντος του 2009.
Οι διαβεβαιώσεις του Κου Ζήβα για μετά την πώληση η intersys θα είναι διπλα μας που είναι ?
Για το αστείο της υπόθεσης ήταν στο πρόγραμμα να αγοράσω τον ενισχυτή Pioneer SC-LX90 6300
Προς ενημέρωση: τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση από οπίων ζητηθούν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.
Υ.Γ. Ο Νόμος 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α´267/4,11,2002) (2 χρόνια minimum στις εγγυήσεις ) δεν ισχύει για την intersys ?
21/2/2011 στάλθηκε στο Pioneer [FONT="]Service[/FONT] στο Ηράκλειο Κρήτης. 25/2/2011 επικοινωνεί μαζί μου από τα κεντρικά ο Κος Παπαγεωργίου για να με ενημερώσει ότι το monitor θα πρέπει να σταλθεί στην Αθήνα για περεταίρω έλεγχο κι ότι τα έξοδα αποστολής κι επισκευής που μπορούν να φτάσουν κι έως 2000 επιβαρύνουν εμένα γιατί η εγγύηση του ενός έτους έχει λήξει…………. Όταν σε ερώτηση γιατί ένα έτος αφού έχω 3 For Free η απάντηση ήταν ότι δεν έχει σταλθεί το ειδικό έντυπο με τα στοιχεία της τηλεόρασης για να έχω την επέκταση της εγγύησης.
Όταν στην συνεχεία ενημέρωσα ότι το έντυπο έχει σταλθεί κι έχω το δικό μου απόκομμα (που στάλθηκε με fax για επιβεβαίωση) η απάντηση ήταν ότι δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε γιατί η intersys δεν έχει λάβει το δικό της απόκομμα κι εγώ δεν έχω τίποτα αποδεικτικό στοιχειό (δηλ. συστημένο ταχυδρομείου ) ότι στάλθηκε.
Έχω μείνει ΑΦΩΝΟΣ………………
Η επίσημη ανακοίνωση της Intersys στης 16 Φεβρουαρίου 2009 ήταν : παρά την διακοπή της παραγωγής των Pioneer KURO μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντος του 2009.
Οι διαβεβαιώσεις του Κου Ζήβα για μετά την πώληση η intersys θα είναι διπλα μας που είναι ?
Για το αστείο της υπόθεσης ήταν στο πρόγραμμα να αγοράσω τον ενισχυτή Pioneer SC-LX90 6300
Προς ενημέρωση: τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση από οπίων ζητηθούν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.
Υ.Γ. Ο Νόμος 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α´267/4,11,2002) (2 χρόνια minimum στις εγγυήσεις ) δεν ισχύει για την intersys ?