Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

γιατι δεν ζητησες να μιλησεις με τον κυριο αυτο που
υπογραφει την παραπανω επιστολη?
αυτα τα καραγκιοζιλικια με τα αποκομματα τι τα θελουν αφου ο πωλητης προμηθευτηκε απο αυτους το προιον αποδειξη το σιριαλ ναμπερ του

πριν δυο χρονια μου χαλασε ενα νοκια
ετυχε και ημουν αθηνα ενω δε μενω εκει
το πηγα στα κεντρικα στη βουλιαγμενης αλλα φυσικα δεν ειχα την αποδειξη μαζι μου αν και αγορασμενο απο καταστημα της περιοχης μου
μου ειπαν δε χρεαζεται γιατι εχουμε το ιμει του και ειδαν οτι ειναι δικο τους και το φτιαξαν τσαμπα
 
Η εγγύηση 3 For Free με ενημέρωσαν ότι δεν ισχύει........


Σε εξυπηρέτησαν "άψογα" κατευθείαν, τους έχεις και "υποχρέωση" και καταλαβαίνεις(χτύπα ξύλο)τι θα γίνει, αν ξαναχαλάσει μετά τα τρία χρόνια!!!!!!:cool4::chinscratch:

Υ.Γ.
Τώρα προς ενημέρωση των φίλων εδώ και ίσως και για σένα,η πλακέτα,επειδή είχα μιλήσει προσωπικά με τον βασικό υπεύθυνο service,έχει εγγύηση 1 χρόνο και οι εργασίες 3 μήνες!(Αυτά στα λόγια,χωρίς κανένα επίσημο χαρτί,πλην της απόδειξης πληρωμής του service!)
Στην περίπτωσή σου όμως μάλλον δεν ισχύει,εφόσον δεν πληρώθηκε η πλακέτα.
 
Last edited:
.........και ο επίλογος.

Σήμερα παρέλαβα την τηλεόραση. Η βλάβη δεν έχει επισκευαστή 100%. Παραμένουν pixel που αναβοσβήνουν.


Σε ευχαριστώ Intersys για τα πρωτόγνωρα συναισθήματα που μου χάρισες τόσο απλόχερα!!!
 
Φίλε μου νομίζω έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου.
Μην το αφήσεις το θέμα έτσι.

Η δική μου περίπτωση ήταν διαφορετική,επειδή την αγόρασα κατευθείαν μόλις ήρθε το 2008 και δεν είχε ανακοινωθεί η τριετής εγγύηση.
Νόμιζα ότι ίσχυε η εγγύηση των 2 ετών που μου είπε ο πωλητής,αλλά και πάλι είχα υπερβεί αυτόν τον χρόνο, για 1 μήνα!
Θεωρούσα ότι με καλή την πίστη θα κάνουν κάποια καλή έκπτωση και περίμενα γι αυτό 3 εβδομάδες,ενώ υπήρχε η πλακέτα στο service.
Oλη η υπόθεση ήταν 60 ευρώ από τα 800,δηλ.7%.(δεν άξιζε ουτε "το περίμενε"!)

Δίνω αρκετά χρήματα και θα συνεχίσω να δίνω,προκειμένου να αγοράσω αυτό που μου αρέσει.Αλλά τουλάχιστον, έχω την απαίτηση να δείχνουν κατανόηση όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την αγορά του και εφόσον έχεις πληρώσει με το παραπάνω,χωρίς πολλή σκέψη,κάτι που θεωρείται καλό,άρα και αξιόπιστο!!!
 
Η intersys εχει και τις panasonic νομιζω ?
.....Μαλλον με βλεπω για αλλη μαρκα tv, κριμα.
 
Απάντηση: Re: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Θεωρω ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ οτι εφυγε ΚURO απο το SERVICE της Intersys με προβλημα !!!!!

Καλα ΔΕΝ το ειδανε ???

Δεν ξέρω αν το είδαν η όχι.

Η σωστή όμως ερώτηση είναι: Υπήρχε περίπτωση να μη το δω εγώ?

Οι φωτογραφίες που μου στάλθηκαν με e-mail πριν την αποστολή της TV, σαν λήψεις και η ποιότητα δεν αντιπροσωπεύουν την πλήρη εικόνα της επισκευής.

Το μεσημέρι θα έρθουν από την Pioneer service Ηρακλείου για επισκευή.
 
Μετά την διαπίστωση από τον τεχνικό της Pioneer ότι το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί 100%……………. έγινε παραλαβή και αποστολή για Service. :slapface:
 
Αντε παλι απο την αρχη. Για να δουμε τι καινουριο θα σου χρεωσουνε τωρα.
 
Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Μετά την διαπίστωση από τον τεχνικό της Pioneer ότι το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί 100%……………. έγινε παραλαβή και αποστολή για Service. :slapface:

Δημήτρη πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Εχω απογοητευτεί κι εγώ με αυτά που διαβάζω.

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι αυτή τη φορά η τηλεόραση θα επισκευαστεί πλήρως.

-bye-
 
Συγνώμη που σπάιρνω δαιμόνια αλλά μήπως μπορείς να κοιτάξεις και το glossy πλαίσιο για τυχόν γρατσουνιές όταν γυρίσει από το service και να μας ενημερώσεις? Παλαιότερα είχε υπάρξει θέμα με τον τρόπο που χειριζονταν τις τηλεοράσεις σε άλλο χρήστη πουυ είχε στείλει την τηλεόραση στο service. Daniskgr νομίζω λεγόταν...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απογοήτευση με εγγύηση PIONEER KURO 5090H

Δημήτρη πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Εχω απογοητευτεί κι εγώ με αυτά που διαβάζω.

Για φαντάσου να τα ζεις και στην πραγματικότητα………….
-bye-
 
Πριν απο μια βδομάδα χάλασε ο δορυφορικός δέκτης. Δεν έχει ρεύμα.
Χθές την παρέλαβε το service για έλεγχο και τα περαιτέρω...
Την είχα αγοράσει στις 25/10/2008.
Μίλησα με το κατάστημα σχετικά με την εγγύηση και μου είπαν οτι μου είχαν δώσει τότε το έντυπο για την εγγύηση των 3 χρόνων, κάτι που δεν ισχύει (δεν έγινε ποτέ).
Με αυτά που γράφετε έχω αρχίσει να ανησυχώ, τόσο για το κόστος επισκευής, όσο και για την ακεραιότητα αυτού που θα παραλάβω.
 
καπου στο φορoυμ,τριγυρνα ενα μελος που διαφημιζει το stock της intersys.
μπορει να βγει να μας πει,γιατι ολη αυτη η φασαρια και η ταλαιπωρια που τραβανε τα παιδια με τα προιοντα της εταιριας?
ειναι δυνατον,να εχει αγοραστει ενα προιον αξιας 2500-3000 ευρω και να υπαρχει τετοια αντιμετωπιση?
η xtra εγγυηση,ισχυει τελικα?
ολα αυτα βεβαια,εαν εχει καποια αρμοδιοτητα και χωρις να ειναι υποχρεωμενος να το κανει.
 
Εγώ την αγόρασα 21/11/2008 και δεν ίσχυε πράγματι η εγγύηση των 3 χρόνων κι αυτό επειδή το ανακοίνωσαν αργότερα,το 2009!

(Και 3500 ευρώ δώσαμε +740 μετά και βλέπουμε ακόμα!
Τουλάχιστον να ήταν για κανένα καλιμπράρισμα,χαλάλι θάλεγα!!!!)
 
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ PIONEER HOME SD1 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2008
 PIONEER HOME SD1 ΓŽβ€˜ΓŽΒ₯ΓŽβ€œΓŽΕΈΓŽΒ₯Σ΀ΟΣ 2008...jpg

Σε ‛μενα δεν παρέλαβαν το απόκομμα,…………. Σε άλλους θα επικαλεσθούν ένα από τους όρους της εγγύησης κτλ. κτλ. κτλ.

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ


Υ.Γ. Έχω ζητήσει να επικοινωνήσουν μαζί μου από το τμήμα Marketing της Intersys για να μου απαντήσου εγγράφως γιατί δεν με καλύπτουν με την εγγύηση των 3 χρόνων αλλά μέχρι σήμερα ΤΙΠΟΤΑ