Απορίες για Cosmote TV

Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει ακόμα. Μπορεί να πάρει παράταση, ή να μην επηρεαστούν αυτοί που έχουν ηδη συμβόλαιο.
 
ο αδερφος μου περιμενει τηλεφωνο και αυτος να του πουν τι θα γινει γιατι χανει και την εκπτωσση 5 ευρω στο κινητο απο μια βλακεια ολοκληρη ζημια
 
Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

ο αδερφος μου περιμενει τηλεφωνο και αυτος να του πουν τι θα γινει γιατι χανει και την εκπτωσση 5 ευρω στο κινητο απο μια βλακεια ολοκληρη ζημια

Εγώ αν δεν λάβω όλες τις παροχές που είχα δεν πρόκειται να ενεργοποιήσω ξανά. Ηδη με έχει εκνευρίσει το γεγονός πως 5 μέρες είμαι χωρίς tv γιατί πρέπει να με πάρουν τηλ.
Δεν θα δεχτώ να με τιμωρήσουν κιόλας επειδή δεν υπήρχε επιλογή διακοπής του πακέτου σύνδεσης αλλά δίπλα στις έξτρα συσκευές είχαν βάλει κουμπί που απενεργοποιούσε όλη τη συνδρομή.
Ευκαιρία αν μου αναφέρουν πως δεν μου δίνουν όλες τις παροχές να τους πω και για τα πρωταθλήματα που έχασαν και τα κανάλια που διακόπτουν.

Αναρωτιέμαι βέβαια αν η καθυστέρηση έχει να κάνει με το γεγονός πως έχει δημιουργηθεί γενικό θέμα με το συγκεκριμένο ή είναι λόγω φόρτου εργασίας. Γιατί το τμήμα ενεργοποίησης ανταποκρίνεται εντός 24 ωρών και τωρα κοντεύει εβδομάδα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

Τις έξτρα συσκευές στο ott γιατί σταματάει η δωρεάν χρήσησε έως και 5 συσκευές στις 31/12

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
Που το διαβασες αυτο?

Και γιατι να τα καταργησουμε? Απλα δεν θα μπαινουμε με τις συσκευες αυτες

Τωρα διαβασα οτι αυτο ειναι για το +2= 7 συσκευες και οχι για τις 5
 
Καλησπέρα. Εγώ είμαι ο αδερφός του lak100 που έγινε η στραβή με το Ote TV OTT. Εγω πήγα να καταργήσω την ταυτόχρονη θέαση όπου μου την έδωσαν δωρεάν μέχρι 31/12. Το ωραίο είναι ότι στο τμήμα πωλήσεων τους είπα ότι ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ώστε να μην έχω το νου μου να την απενεργοποιήσω όταν έρθει η ώρα.Η πωλήτρια μου είπε ότι για να το θυμάμαι, μπορώ να καταργήσω την υπηρεσία κοντά στα Χριστούγεννα. Προχθές που κοιτούσα την εφαρμογή της Cosmote,στο πεδίο της τηλεόρασης έλεγε ξεκάθαρα "ταυτόχρονη θέαση " 4,55 ευρώ/μήνα και ακριβώς από δίπλα ένα κουμπί που έλεγε κατάργηση. Δεν ανέφερε πουθενά κάτι για κατάργηση της συνδρομής μου. Αν κάποιος έχει το ίδιο πακέτο OTT και μπορεί, ας ανεβάσει ένα screenshot που να δείχνει αυτό που περιέγραψα πιο πάνω.

Τώρα περιμένω τηλέφωνο τους για να μου βρούνε λύση. Τους ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν cent από τη ρήτρα και ότι θα γυρίσω μόνο αν μου δώσουν το πακέτο που είχα.
 
Χθες βραδύ μέσω του my cosomote app αποφάσισα να κάνω διακοπή του πακέτου εξτρά συσκευών ,(έχω cosmote tv ott) με αποτέλεσμα να μου κόψουν γενικά το cosmote tv μετα από τηλεφώνημα στο 13888, οπου τους εξήγησα ότι θέλω να κάνω διακοπή μόνο στο πακέτο εξτρά συσκευών ,και όχι γενικά στο cosmote tv μου είπαν ότι δεν γίνεται να ξανά γινει ενεργοποίηση, γιατι έχει γινει κατάργηση και ότι πρέπει να κάνω νεα σύνδεση ,οπου και έκανα στα 22 ευρω από τα 28 που πλήρωνα, μου είπαν επίσης ότι όταν παραλάβω τον καινούργιο εξοπλισμό πρέπει να επιστρέψω τον παλιό ,σε ερώτηση μου γιατι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον παλιό ,και απλά να περάσω μεσα να καινούρια στοιχεία μου είπαν αν κατάλαβα καλα ,ότι δεν γίνεται γιατί υπάρχει παντρεμα του Serial number του εξοπλισμού με το id και το αναγνωριστικό σύνδεσης
 
Τελικά δε νομίζω να μπορούμε να βγάλουμε άκρη... Έχετε να προτείνετε κάτι μπας και βρούμε λύση;
 
Χθες βραδύ μέσω του my cosomote app αποφάσισα να κάνω διακοπή του πακέτου εξτρά συσκευών ,(έχω cosmote tv ott) με αποτέλεσμα να μου κόψουν γενικά το cosmote tv μετα από τηλεφώνημα στο 13888, οπου τους εξήγησα ότι θέλω να κάνω διακοπή μόνο στο πακέτο εξτρά συσκευών ,και όχι γενικά στο cosmote tv μου είπαν ότι δεν γίνεται να ξανά γινει ενεργοποίηση, γιατι έχει γινει κατάργηση και ότι πρέπει να κάνω νεα σύνδεση ,οπου και έκανα στα 22 ευρω από τα 28 που πλήρωνα, μου είπαν επίσης ότι όταν παραλάβω τον καινούργιο εξοπλισμό πρέπει να επιστρέψω τον παλιό ,σε ερώτηση μου γιατι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον παλιό ,και απλά να περάσω μεσα να καινούρια στοιχεία μου είπαν αν κατάλαβα καλα ,ότι δεν γίνεται γιατί υπάρχει παντρεμα του Serial number του εξοπλισμού με το id και το αναγνωριστικό σύνδεσης

Είσαι η 3η ακριβώς ίδια περίπτωση εδώ στο Φόρουμ. Ηταν ξεκάθαρο λάθος του app και του σημείου που υπήρχε η απεγκατάσταση.
 
Οκ και εμείς που ακόμα δεν το έχουμε ακυρώσει, πώς θα το κάνουμε χωρίς προβλήματα;
 
Re: Απάντηση: Απορίες για Cosmote TV

4 περίπτωση και εγώ .... Μόνο που έμαθα ότι έκανα καθολική κατάργηση υπηρεσίας fiber to the home , τηλεφωνο και ott.

Υπάρχει μεγάλη δυσλειτουργία εν γνώση των υπευθύνων στο application όταν υπάρχει 3 play υπηρεσία Cosmote σύμφωνα με τους τεχνικούς που διαχειρίζονται τα application της Cosmote.

Η απάντηση ήταν ότι αν είχα δύο ανεξάρτητες υπηρεσίες τηλεόραση και τηλέφωνο θα λειτουργούσαν όλα άψογα στο application.

Τέλος εγώ έχω 3play υπηρεσία και στο application μου εμφανίζει στον τομέα της τηλεόρασης ότι έχω mini park για να καταλάβετε.

Κατόπιν επικοινωνίας με τους τεχνικούς όταν πάω να μπω πλέον στον τομέα τηλεόραση μέσα από το application με πετάει έξω .... μου το έχουνε μπλοκάρει από ότι κατάλαβα για να αποφύγουμε καταλάθος πάλι κατάργηση υπηρεσίας.
 
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί όλοι εσείς δεν πήγατε σε ένα κατάστημα ή να παίρνατε ένα τηλ. στην εξυπηρέτηση, για να σας απενεργοποιήσει τις πρόσθετες συσκευές..
 
απλο: γιατι εξω απ τα καταστηματα παρατηρουνται υπεραριθμες ουρες και τηλεφωνικη εξυπηρετηση δεν υφισταται, δεν βγαζεις γραμμη με την καμια,
λυπηρο για τον νο1 παροχο της ελλαδος, αλλα οταν ο αλλος προσπαθει να κανει την δουλεια του με το ελαχιστο κοστος,
αυτα εχουμε..
 
απλο: γιατι εξω απ τα καταστηματα παρατηρουνται υπεραριθμες ουρες και τηλεφωνικη εξυπηρετηση δεν υφισταται, δεν βγαζεις γραμμη με την καμια,
λυπηρο για τον νο1 παροχο της ελλαδος, αλλα οταν ο αλλος προσπαθει να κανει την δουλεια του με το ελαχιστο κοστος,
αυτα εχουμε..
Τηλεφωνικά δηλαδή αν επιμείνεις δεν βγαίνει άκρη;
 
μπα...
ουτε καν στην αναμονη δεν σε αφηνει, τοσο φισκα μιλαμε,
στο κλεινει στην μαπα, βεβαια εγω δοκιμασα μεσημερι,
ισως πρωι ή βραδυ ειναι καλυτερα,
για κατσε να δοκιμασω τωρα

edit: 9 λεπτα, ε, καπως παλευεται
 
μπα...
ουτε καν στην αναμονη δεν σε αφηνει, τοσο φισκα μιλαμε,
στο κλεινει στην μαπα, βεβαια εγω δοκιμασα μεσημερι,
ισως πρωι ή βραδυ ειναι καλυτερα,
για κατσε να δοκιμασω τωρα
Καλή επιτυχία!
 
Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί όλοι εσείς δεν πήγατε σε ένα κατάστημα ή να παίρνατε ένα τηλ. στην εξυπηρέτηση, για να σας απενεργοποιήσει τις πρόσθετες συσκευές..

Αρχικά το να ρίχνουμε την όποια ευθύνη στον συνδρομητή γιατί επέλεξε τον έναν τρόπο έναντι του άλλου, είναι παράλογο.
Από εκεί και πέρα, προσωπικά σε ενημερώνω πως δοκίμασα :
- 3 φορές στο τηλέφωνο
- Μέσω messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv. Ακόμη δεν εχω λάβει απάντηση σε εκεινα, 10 μέρες μετά.
- Μέσω chat όπου ο "προσωπικός βοηθός" μου λέει άσχετα!

Τέλος να σημειώσω πως παρότι τα παραπάνω ΔΕΝ γίνονται σωστά.
Παρότι η κλήση για νέα ενεργοποίηση ΔΕΝ έχει γίνει ακόμη.
Παρότι είχα διαβεβαίωση πως ΔΕΝ θα χρεωθώ τέλη διακοπής.
Βγήκε κανονικά λογαριασμός που με χρεώνει με Τέλη!
Αυτά για τον νούμερο 1 πάροχο της χώρας!
 
Re: Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

Αρχικά το να ρίχνουμε την όποια ευθύνη στον συνδρομητή γιατί επέλεξε τον έναν τρόπο έναντι του άλλου, είναι παράλογο.
Από εκεί και πέρα, προσωπικά σε ενημερώνω πως δοκίμασα :
- 3 φορές στο τηλέφωνο
- Μέσω messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv. Ακόμη δεν εχω λάβει απάντηση σε εκεινα, 10 μέρες μετά.
- Μέσω chat όπου ο "προσωπικός βοηθός" μου λέει άσχετα!

Τέλος να σημειώσω πως παρότι τα παραπάνω ΔΕΝ γίνονται σωστά.
Παρότι η κλήση για νέα ενεργοποίηση ΔΕΝ έχει γίνει ακόμη.
Παρότι είχα διαβεβαίωση πως ΔΕΝ θα χρεωθώ τέλη διακοπής.
Βγήκε κανονικά λογαριασμός που με χρεώνει με Τέλη!
Αυτά για τον νούμερο 1 πάροχο της χώρας!
Δεν έριξα ευθύνη στους συνδρομητές.. Όποτε χρειάστηκε στο παρελθόν να επικοινωνήσω μαζί τους δεν είχα πρόβλημα, είτε μέσω customer service,είτε μέσω καταστήματος..

Τους τελευταίους 3 μήνες δεν έχω επικοινωνήσει..

Εξέφρασα απορία.. Δεν κατηγόρησα κανένα..
 
Αν κάποιος έχει cosmote tv μέσω δορυφόρου και έχει μια δεύτερη τηλεόραση που έχει κατεβάσει την εφαρογη cosmote tv για δει θα πρεπει να εχει ενεργο το πακέτο εξτρά συσκευών
 
Re: Απάντηση: Απορίες για Cosmote TV

Αν κάποιος έχει cosmote tv μέσω δορυφόρου και έχει μια δεύτερη τηλεόραση που έχει κατεβάσει την εφαρογη cosmote tv για δει θα πρεπει να εχει ενεργο το πακέτο εξτρά συσκευών
Οχι